Şimdi Ara

Mercedes E250 Kazası (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
4
Favori
7.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Yahu bırakın şu marka fanatizmini, hala yok merso yok alman bilmemne diyenler var. small overlap testlerinde gördük almanları ve çirkefliklerini. Ulan sanki mercedes arabayı bedava veriyor hatta üstüne para veriyor millete şuna bak ya. Biraz tüketici olunda daha kaliteli ürünler kullanın nedir bu fanatizm arkadaş?

    +1 Yok alman yapar vs vs 90 bin avro veriliyor bir zahmet hangi e sınıf araç olsa hiç bir fark olmazdı ilk kasa A serisinde gördük mercedesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic


    IIHS de araçlar gerçeğe yakın bir senaryoyla çarpıştırılıyor.
    E serisi de burada gerçek bir senaryoyla çarpmış,üstelik yüksek hızda.
    Yaşam alanı da korunmuş.
    IIHS deki gerçek kaza senaryosunda C serisi yaşam alanına kadar paramparça olmuştur.
    Anlayacağınız çok rahat olarak E serisinin daha sağlam olduğu sonucu çıkar bundan.
    Sizin almanları aklama çalışmalarınız bir sonuç vermeyecek,zira A4 de C serisi de volkswagen CC de gerçek manadaki bir çarpışma testinde paramparça olmuştur,3 serisi onlardan biraz daha iyi not almıştır ve onun da durumu yeterli değildir.
    m5 in kazasında da 5 serisinin yaşam alanının sağlamlığı öne çıkmıştır.
    Kısacası parasına göre güvenlik oyunu oynayanların durumu ortadadır,ncapin bağışla çalıştığı ve verdiği yıldızların paçavra olduğu da kanıtlanmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 5 Mayıs 2013; 12:08:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    Milli servetten giden diğer bir 90.000 euro.

    o araba alınırken zaten 1 tane de devlete alıyor vatandaş.

    +1000000

    almanyada passatla e serisi arasındaki fiyat farkı 11bin euro. tr'de ise kaç lira biliyorsunuz.
  • Kabini gördükten sonra burunları kanamadan kazadan kurtulmaları normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic


    IIHS de araçlar gerçeğe yakın bir senaryoyla çarpıştırılıyor.
    E serisi de burada gerçek bir senaryoyla çarpmış,üstelik yüksek hızda.
    Yaşam alanı da korunmuş.
    IIHS deki gerçek kaza senaryosunda C serisi yaşam alanına kadar paramparça olmuştur.
    Anlayacağınız çok rahat olarak E serisinin daha sağlam olduğu sonucu çıkar bundan.
    Sizin almanları aklama çalışmalarınız bir sonuç vermeyecek,zira A4 de C serisi de volkswagen CC de gerçek manadaki bir çarpışma testinde paramparça olmuştur,3 serisi onlardan biraz daha iyi not almıştır ve onun da durumu yeterli değildir.
    m5 in kazasında da 5 serisinin yaşam alanının sağlamlığı öne çıkmıştır.
    Kısacası parasına göre güvenlik oyunu oynayanların durumu ortadadır,ncapin bağışla çalıştığı ve verdiği yıldızların paçavra olduğu da kanıtlanmıştır.

    Gerçek senaryo derken? Bütün kazalar far hizasından dikine çarpmayla mı oluyor yani? euroncaptaki kaza senaryosunun olma olasığı yok mu?

    E serisi gerçek senaryoyla mı çarpmış. Hayatımda bu kadar sallamasyon laf az gördüm. Kazanın nasıl olduğunu bilmeden kaza senaryosunu çözdün tebrikler

    Bahsettiğin araçlar arasında yalnızca A4 paramparça sıfatını hakediyor. Diğerlerine haksızlık ediyorsun.
    3 serisi de pek farklı değil. CC ile aynı sonuçla ayrıldı testten(Marjinal).

    Small overlap testine giren C serisinin yaşam alanı da sağlamdı! Ne kadar boş konuştuğunun ispatı. Videoları adam akıllı izlememişsin bile.

    C serisinin çarpışmadan sonraki yaşam alanı. Kabinde en ufak bir esneme yok. Resmini koyuyorum, videoyu da izlersin.



    Bilimsel kanıtın yokken E serisi C serisinden sağlam demen çok trajik bir olay. Sana resmi kurumun test sonuçlarını sundum. Sen rüşvetçiler gibi kesin bir kanıtı olmayan safsatalarla sonuca ulaştın. Yetmemiş gibi de nasıl olduğunu bilmediğin bir kazanın resmine bakarak ahkam kestin, kesiyorsun. Uzatma daha fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 5 Mayıs 2013; 13:02:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Evet evet ncap pacavra ve rusvet yiyor. Gecen gun bende verdim 2-3 kagit benim arabanin puanini artirdilar. Sizin oralarda havalar isinmistir su an senin kafa da gidip geliyor haliyle.

    Adam otorite arkadaş. Yazdıklarını aklım almıyor. E serisi gerçek senaryoyla kaza yapmış bak sen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ctcanbol

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    Ben artık sadece her mercedes ya da small overlap testinden fail eden X marka bir aracın konusunda birinin konuyu small overlap'e getirip konunun o andan sonra okunmaz hale gelen tartışmalarından bıkan biriyim. Son günlerde ağız tadıyla bir konu takip edemez oldum(olduk) bu tartışmalar yüzünden. Asıl insanları psikolojik olarak kışkırtan attığınız ilk mesajdır. Aynı mesajı "Aracın bir de small overlap testini incelemelisiniz" tarzı bir üslup ile yazmak var, bir de sizin gibi yazmak var. Bu konuda mesaj size ait olduğu için üzerinizden örnek verdim ancak sözüm bu tarz konularda bu şekilde mesaj yazan herkese aslında. Konunun kendine ait başlığı var zaten, o başlık için de konuyu enine boyuna istediğiniz üsupla hararetli bir şekilde tartışın ona lafım yok, ancak diğer konularda aynı şekilde tartışma yaratacak mesajlardan kaçınılmalıdır.

    Saygılar.

    Konu tabii ki small overlapa gelir insanlar körü körüne marka fanatizmi yaparsa. Birileri çıkar der ki arkadaş siz kendinizdemisiniz?

    Şimdi ortalığı fişekleyip sonra da yok ben yapmadım demenin bir anlamı yok. Hem tartışma çıkmasından rahatsızım diyip hem de ortaya kibriti çakıp çekilmek birbiriyle çelişen hareketlerdir. Önce kendi öz eleştirinizi yapın, sonra diğer insanları eleştirin derim.

    Benim attığım mesaj insanları neden kışkırtıyor bana açıklayın.

    Mercedes small overlap testlerinde döküldü mü? evet.
    Üstüne çıkıp utanmadan hadiyin lan ordan, sizin testiniz yanlış bizim arabamızda sorun yok dedi mi? dedi.
    Sonra en son test edilen modeli ncap te 3 yıldız alıp rezil oldu mu? oldu.

    Yahu bunda kışkıracak ya da kışkırtacak ne var?
    Ortada yıllardır en pahalı lüks sedan otomobilleri üreten bir firmanın, son dönemde nasıl olsa satıyorum diyerek kaliteyi düşürdüğü gözler önünde iken, benim mesajım kime neden batar?
    Ya da bu başarısızlığı görerek olsun, bu mercedes tir. En kötüsü bu olsa da en iyisi budur mu demek lazım?

    Bir kere de kötüyü alkışlamamayı öğrensek belki önümüze neler serilecek. Pahalı olan iyidir mantığını üzerimizden atamadık.

    Ama kral çıplak demek en büyük suç sanırım.

    Ulan degisik konunun c serisiyle , citan la ne alakasi var. Elinde e serisine ait small overlap test sonuclari varsa buyur koy gorelim dagilmis mi dagilmamis mi ? Aksi takdirde konuyu kirletme.

    Ulan değişik konunun mercedes ile alakası var. Sendemi yıldızı yetercilerdensin?

    Senin bu saçma mesajından C serisi ve citan dandiktir ama E serisi iyidir sonucunu mu çıkartmalıyız?

    Ben modelleri değil markanın son dönemdeki başarısızlığından bahsediyorum. Anlamaya kapasiten yetmediyse susabilirsin




  • mercedes işte
  • Son dönemde başarısız olduğu iddia edilen firmanın güvenli sürüş, olası kazaları önleme adına tanıttığı sistemlere bir bakalım :










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaman06 -- 5 Mayıs 2013; 13:23:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Mobildeyim aynisini yazicaktim usendim. Euroncap ne verdiyse iihs aynisini vermis yapilan ayni testlerde. Shadowgeist gercekten forumda kaynaksiz, asilsiz, yalan yanlis bilgilerle yorum yapabilen ender insanlardan. Adam icgudulerini kullaniyor adeta.

    millete şuku muku veriyor kendince. şuku nasıl verilirmiş öğrensin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ctcanbol

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    Ben artık sadece her mercedes ya da small overlap testinden fail eden X marka bir aracın konusunda birinin konuyu small overlap'e getirip konunun o andan sonra okunmaz hale gelen tartışmalarından bıkan biriyim. Son günlerde ağız tadıyla bir konu takip edemez oldum(olduk) bu tartışmalar yüzünden. Asıl insanları psikolojik olarak kışkırtan attığınız ilk mesajdır. Aynı mesajı "Aracın bir de small overlap testini incelemelisiniz" tarzı bir üslup ile yazmak var, bir de sizin gibi yazmak var. Bu konuda mesaj size ait olduğu için üzerinizden örnek verdim ancak sözüm bu tarz konularda bu şekilde mesaj yazan herkese aslında. Konunun kendine ait başlığı var zaten, o başlık için de konuyu enine boyuna istediğiniz üsupla hararetli bir şekilde tartışın ona lafım yok, ancak diğer konularda aynı şekilde tartışma yaratacak mesajlardan kaçınılmalıdır.

    Saygılar.

    Konu tabii ki small overlapa gelir insanlar körü körüne marka fanatizmi yaparsa. Birileri çıkar der ki arkadaş siz kendinizdemisiniz?

    Şimdi ortalığı fişekleyip sonra da yok ben yapmadım demenin bir anlamı yok. Hem tartışma çıkmasından rahatsızım diyip hem de ortaya kibriti çakıp çekilmek birbiriyle çelişen hareketlerdir. Önce kendi öz eleştirinizi yapın, sonra diğer insanları eleştirin derim.

    Benim attığım mesaj insanları neden kışkırtıyor bana açıklayın.

    Mercedes small overlap testlerinde döküldü mü? evet.
    Üstüne çıkıp utanmadan hadiyin lan ordan, sizin testiniz yanlış bizim arabamızda sorun yok dedi mi? dedi.
    Sonra en son test edilen modeli ncap te 3 yıldız alıp rezil oldu mu? oldu.

    Yahu bunda kışkıracak ya da kışkırtacak ne var?
    Ortada yıllardır en pahalı lüks sedan otomobilleri üreten bir firmanın, son dönemde nasıl olsa satıyorum diyerek kaliteyi düşürdüğü gözler önünde iken, benim mesajım kime neden batar?
    Ya da bu başarısızlığı görerek olsun, bu mercedes tir. En kötüsü bu olsa da en iyisi budur mu demek lazım?

    Bir kere de kötüyü alkışlamamayı öğrensek belki önümüze neler serilecek. Pahalı olan iyidir mantığını üzerimizden atamadık.

    Ama kral çıplak demek en büyük suç sanırım.

    Ulan degisik konunun c serisiyle , citan la ne alakasi var. Elinde e serisine ait small overlap test sonuclari varsa buyur koy gorelim dagilmis mi dagilmamis mi ? Aksi takdirde konuyu kirletme.

    Ulan değişik konunun mercedes ile alakası var. Sendemi yıldızı yetercilerdensin?

    Senin bu saçma mesajından C serisi ve citan dandiktir ama E serisi iyidir sonucunu mu çıkartmalıyız?

    Ben modelleri değil markanın son dönemdeki başarısızlığından bahsediyorum. Anlamaya kapasiten yetmediyse susabilirsin

    C serisi ve citan dandiktir degil, c serisi ve citan uzerinde yapilan testlere paralel olarak e serisine de o para verilmez diyen zihniyete lafim. Su an piyasada kaporta tokluk derecesi en fazla olan markalardan biri Mercedestir. Nereden acik bulayimda alman markalara sallayim gibi fakir mantaliteye sahip insanlar ile bu tur tartismalara bile girmemek gerekir. Markanin son donemlerdeki basarisizligi demek bile basli basina ironi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    Su an piyasada kaporta tokluk derecesi en fazla olan markalardan biri

    Endüstride yeni bir isimlendirme heralde bu.

    Kaporta tokluk derecesi.



    Mercedes-Benz'in kaporta tokluk derecesi kaçtır, bunu hangi alet ölçer, hangi bağımsız kurum onar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    millete şuku muku veriyor kendince. şuku nasıl verilirmiş öğrensin.


    electrocum,Öncelikle liseli tayfasının gazına gelip üslubunu adabını bozarsan seni muhatap almam,senin seviyene de inmem canımsın.Biliyorum almanlar söz konusu olunca nasıl sinirlerinin esiri olduğunu,ancak forum ortamındasın,ağzını topla diyerek başlayayım.
    1-CC nin kopan kapısına aylarca güvenlik sistemi diye yağlama yapan,sonra benim sıkıştırmamla tamam saçmaladım diye itirafta bulunan biri olarak,alamancılığı mimlenmiş bir üye olarak,sen benim verdiğim şukuları falan tartışamazsın canımsın.
    2-C serisi olayına gelince,C serisi o testte paramparça olmuştur.
    Direklerine kadar dağılmış,test mankeni emniyet kemeri takılı olmasına rağmen havayastığını ıskalamıştır.Ayrıca C serisinin böyle bir çarpma anında sürücüyü koruması gereken yan havayastıkları da AÇILMAMIŞTIR.CC ye yaptığın açıklama gibi buna da yan /perde havayastığına gerek yok ondan açmadı gibisinden bir açıklama yapma,bu sefer saçmaladım da kurtarmaz seni canımsın.
    Bu niye olur?Kaportan sağlam olmadığı için olur.

    Yaşam kabinine kadar enerji girmiştir,ve mercedesin bizzat kendisi dahi bunu inkar etmemiş,böyle kaza olmaz diye ÇAMURA YATMIŞTIR.
    Sen dahil birçok alamancı kabak gibi objektif testin değil de yatılan bu çamurun aylarca avukatlığını yapmıştır,ama sonuç değişmemiştir.
    Sonucun değişmediğini gören alamancı tayfası başta sen olmak üzere şimdi de bak C serisi züper güvenlikli çok sağlam muhabbetine sarmıştır,ancak bu da sonuç vermeyecektir bilesin.
    3-Ağırınıza giden mevzuyu da biliyorum ben,rakibinin dolusun.dan 10 bin lira daha pahalı olan,boşline,156 hp araba bir de sağlamlıktan sınıfta çakıyorsa biz bu arabanın nesini yağlayacağız,nasıl alamancılık yapacağız==> diyorsunuz.Ancak gerçek bu,S60 C serisinden de A4ten de CC den de 3 serisinden de DAHA SAĞLAM.Bu şukuyu da ister alırsın,istemiyorsan da açar konuyu almanlar s60tan daha sağlam yazarsın,ben söz cevap yazmayacağım
    Ve sana bir şey söyleyeyim mi;sen en büyük şukuyu benden değil de yeni C serisi tanıtıldığında alacaksın.
    Çünkü karşımıza IIHS nin testlerine göre dizayn edilmiş bir araç getirecekler,ve o zaman senin de büyük bir temsilcisi olduğun alamancı takımı sıkılmadan çıkıp wuhuuuu işte sağlamlık işte mersides diye yağ yakacaktır.
    Ancak kopan kapılara,dağılan arabalara nasıl yağ yaktığınız gerçeği de UNUTULMAYACAKTIR.
    5-Mercedes açık ve net bir şekilde C serisinin güvenliğinde hata yapmıştır.Bunu da çamura yatarak telafi edemeyeceğinin kendisi de farkındadır.
    6-Videodan print screen alınca C serisinin rezilliğini kapatamazsın canımsın.Videoyu açık açık vereceksin ki,millet çaksın mevzuatı:

    7-Moderate overlap testi small overlapa benzemiyor yalnız,onda hemen hemen tüm markalar iyi sonuç almaktalar.Komaya giren a4,ve senin kapısı güvenlik sistemi ondan kopuyor diye yağladığın CC dahil..Zaten boşlinesi 100 bin liradansatılan araba izin ver de moderate dan düzgün sonuç alsın.
    Bu arada divisoncum,ehliyetsizlerin ve liselilerin araçlar hakkındaki yorumlarının bir kıymet-i harbiyesi yoktur,aynı yukarda gördüğün cezayı yiyen tip gibi.Ben cevap vermiyorum,Aynısını sana da tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 5 Mayıs 2013; 14:26:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic



    Ben söylediklerimin TAMAMININ arkasındayım.
    Euroncap de dahil bunlara.Otoritesi tartışmalı hale ziyadesiyle geldi zaten.
    Ayriyeten senin ahlaki problemlerin devam edecek,neyse burada yazdığım cevaplar ve verdiğim örneklerin herkes farkında.
    Sen ağzını toplamayı öğrenene kadar bana mesaj yazma,zaten yazsan da senin seviyene inmem,yöneticilerimizin görev alanına gidiyor o bölümler.
    Selametle electrocum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 5 Mayıs 2013; 14:30:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic



    anlaşıldı senin ahlaki problemlerin devam edecek,neyse burada yazdığım cevaplar ve verdiğim örneklerin herkes farkında.
    Sen ağzını toplamayı öğrenene kadar bana mesaj yazma,zaten yazsan da yöneticiler ilgilenir gerekeni yaparlar.
    Selametle electrocum.

    güvendiğin dağlara kar yağınca zoruna gitti tabi. yine bekleriz Sen söylediklerinin arkasındasın ama IHSS değil. Önce araştırmayı öğren. sonra şuku yeme böyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 5 Mayıs 2013; 14:40:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    güendiğin dağlara kar yağınca zoruna gitti tabi. yine bekleriz

    Benim zoruma bir şey gitmez electrocum,yalnız sizin bu almanların durumu çok ağırınıza gitmiş belli ki.
    Ama canınızı sıkmayın,onlar da kendilerini düzeltirler,bağışcap e değil de gerçek kaza testlerine göre araç yapar,güvenliğin parayla satılan bir şey olmadığını da anlarlar.
    Sen güzelim devrelerini bozma bunun için,bozulunca ahlaki değerlerın yerlerde sürünüyor çünkü:)
    Bu arada liseli denince üstüne alınmanı da anlamadım,liseli kim veya kim değil biliyor bu forum
    Bu arada has otomotivden test sürüşü daveti de gelir yaptıkları zaman,onun da fotoğrafını çeker koyar,konumda seni de etiketlerim,bu kadar meraklıymışsın madem,sorun değil ayarlarız canımsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 5 Mayıs 2013; 14:36:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    güendiğin dağlara kar yağınca zoruna gitti tabi. yine bekleriz

    Benim zoruma bir şey gitmez electrocum,yalnız sizin bu almanların durumu çok ağırınıza gitmiş belli ki.
    Ama canınızı sıkmayın,onlar da kendilerini düzeltirler,bağışcap e değil de gerçek kaza testlerine göre araç yapar,güvenliğin parayla satılan bir şey olmadığını da anlarlar.
    Sen güzelim devrelerini bozma bunun için,bozulunca ahlaki değerlerın yerlerde sürünüyor çünkü:)
    Bu arada liseli denince üstüne alınmanı da anlamadım,liseli kim veya kim değil biliyor bu forum
    Bu arada has otomotivden test sürüşü daveti de gelir yaptıkları zaman,onun da fotoğrafını çeker koyar,konumda seni de etiketlerim,bu kadar meraklıymışsın madem,sorun değil ayarlarız canımsın

    ya sen bu boş ağızları bırak şunun cevabını ver. E serisi C serisinden güvenli mi? Mevzu buradan açılmıştı hatırlarsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    ya sen bu boş ağızları bırak şunun cevabını ver. E serisi C serisinden güvenli mi? Mevzu buradan açılmıştı hatırlarsın

    Haa bak ağzını toplayınca yanıt alırsın tabi.
    C serisi small overlap testte dağılmış mı?EVET.
    C serisinin açılması gereken yan ve perde havayastıkları açılmış mı?HAYIR.
    C serisi dummy dediğimiz robotu havayastığıyla hem de emniyet kemeri takılı olmasına rağmen yakalayabilmiş mi ?HAYIR.
    C serisinin kaportası dağılmış mı?EVET.
    IIHS nin testi gerçek kaza senaryosuna göre düzenlenmiş,hatta mercedes rezilliğini inkar yoluna gitmeden direkt BÖYLE KAZA OLMAZ diye çamura yatmış mı?EVET.

    Şimdi E serisine geliyoruz.
    E serisi bir tırla çok ağır kaza yapmış mı?EVET.
    Kaportasının ön kısmından ağır darbe yemesine rağmen(tırdan bahsediyoruz) yaşam alanı zarar görmüş mü?HAYIR.
    Yan ver perde havayastıkları açılmış mı?EVET.
    E serisindeki yolcuların kemer takmadığı biliniyor.C serisindeki dummy'de ise kemer var.Kaza hızının çok yüksek olduğu da ortada E serisinin durumundan.Kemer takılı olmamasına rağmen HAVAYASTIKLARININ TÜMÜ AÇILAN e serisindekilerin canlı çıkması,C serisinde ise emniyet kemerli dummy nin kaza hızı daha düşük olmasına rağmen havayastığını ıskalaması E serisinin kabak gibi C serisinden sağlam olduğunu kanıtlar mı?EVET.

    Bunların nesine itiraz edeceksin şimdi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    Su an piyasada kaporta tokluk derecesi en fazla olan markalardan biri

    Endüstride yeni bir isimlendirme heralde bu.

    Kaporta tokluk derecesi.



    Mercedes-Benz'in kaporta tokluk derecesi kaçtır, bunu hangi alet ölçer, hangi bağımsız kurum onar?

    Toughness; energy absorption until faillure.

    Malzemenin kirilma noktasina kadar dayanimi, sonumledigi enerji miktarini belirtir. Endustride yeni bir isimlendirme degil metal ve alasim malzeme biliminin en onemli kriteridir. Kullanilan malzemenin tokluk derecesi ne kadar yuksek ise kalitesi ve maliyeti o kadar yuksek olur genellikle. Ornegin yuksek karbonlu celik dusuk karbonlu celige gore daha gucsuz olup daha erken kirilir.

    Hangi alet olcer; cekme testi cihazlari, impact test cihazlari en basit olanlaridir. Daha komplike cihazlar da mevcut.

    Bolum olarak odtu metalurji ve malzeme muh, astm standartlarinda ndt ve ndi islemlerini gerceklestiren kurumlardan biri. Disaridan alinan binlerce numunenin raporlari mevcut, bircogu kaza/kirim sonrasi markalarin gonderdigi numuneler veya mahkeme karari ile incelenmek icin gonderilen numuneler. Buradan detayli bilgi vermem mumkun degil ancak hemen hemen tum markalardan yuksek degerleri var mb nin. bu konuyi etkilemeyen yorulma,surunme vb bircok kriterler var ancak giremeyecegim su an detaylara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ctcanbol

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    Ben artık sadece her mercedes ya da small overlap testinden fail eden X marka bir aracın konusunda birinin konuyu small overlap'e getirip konunun o andan sonra okunmaz hale gelen tartışmalarından bıkan biriyim. Son günlerde ağız tadıyla bir konu takip edemez oldum(olduk) bu tartışmalar yüzünden. Asıl insanları psikolojik olarak kışkırtan attığınız ilk mesajdır. Aynı mesajı "Aracın bir de small overlap testini incelemelisiniz" tarzı bir üslup ile yazmak var, bir de sizin gibi yazmak var. Bu konuda mesaj size ait olduğu için üzerinizden örnek verdim ancak sözüm bu tarz konularda bu şekilde mesaj yazan herkese aslında. Konunun kendine ait başlığı var zaten, o başlık için de konuyu enine boyuna istediğiniz üsupla hararetli bir şekilde tartışın ona lafım yok, ancak diğer konularda aynı şekilde tartışma yaratacak mesajlardan kaçınılmalıdır.

    Saygılar.

    Konu tabii ki small overlapa gelir insanlar körü körüne marka fanatizmi yaparsa. Birileri çıkar der ki arkadaş siz kendinizdemisiniz?

    Şimdi ortalığı fişekleyip sonra da yok ben yapmadım demenin bir anlamı yok. Hem tartışma çıkmasından rahatsızım diyip hem de ortaya kibriti çakıp çekilmek birbiriyle çelişen hareketlerdir. Önce kendi öz eleştirinizi yapın, sonra diğer insanları eleştirin derim.

    Benim attığım mesaj insanları neden kışkırtıyor bana açıklayın.

    Mercedes small overlap testlerinde döküldü mü? evet.
    Üstüne çıkıp utanmadan hadiyin lan ordan, sizin testiniz yanlış bizim arabamızda sorun yok dedi mi? dedi.
    Sonra en son test edilen modeli ncap te 3 yıldız alıp rezil oldu mu? oldu.

    Yahu bunda kışkıracak ya da kışkırtacak ne var?
    Ortada yıllardır en pahalı lüks sedan otomobilleri üreten bir firmanın, son dönemde nasıl olsa satıyorum diyerek kaliteyi düşürdüğü gözler önünde iken, benim mesajım kime neden batar?
    Ya da bu başarısızlığı görerek olsun, bu mercedes tir. En kötüsü bu olsa da en iyisi budur mu demek lazım?

    Bir kere de kötüyü alkışlamamayı öğrensek belki önümüze neler serilecek. Pahalı olan iyidir mantığını üzerimizden atamadık.

    Ama kral çıplak demek en büyük suç sanırım.

    Ulan degisik konunun c serisiyle , citan la ne alakasi var. Elinde e serisine ait small overlap test sonuclari varsa buyur koy gorelim dagilmis mi dagilmamis mi ? Aksi takdirde konuyu kirletme.

    Ulan değişik konunun mercedes ile alakası var. Sendemi yıldızı yetercilerdensin?

    Senin bu saçma mesajından C serisi ve citan dandiktir ama E serisi iyidir sonucunu mu çıkartmalıyız?

    Ben modelleri değil markanın son dönemdeki başarısızlığından bahsediyorum. Anlamaya kapasiten yetmediyse susabilirsin

    C serisi ve citan dandiktir degil, c serisi ve citan uzerinde yapilan testlere paralel olarak e serisine de o para verilmez diyen zihniyete lafim. Su an piyasada kaporta tokluk derecesi en fazla olan markalardan biri Mercedestir. Nereden acik bulayimda alman markalara sallayim gibi fakir mantaliteye sahip insanlar ile bu tur tartismalara bile girmemek gerekir. Markanin son donemlerdeki basarisizligi demek bile basli basina ironi.

    Mercedes'in yapılan testlerin sonucunda C serisinde ve citan modelinde başlarısız olduğu senin için "ironi" ise bu fanatik olduğunu gösterir. Gerçekleri göremeyecek kadar "değişik" sin anlamına gelir

    Sen kabul etsen de etmesen de Mercedes daha iyisini yapana kadar bu yıl testlerde başarısız olmuştur. Bu gerçeği istediğiniz kadar hopayın zıplayın yine de değiştiremezsiniz




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.