Şimdi Ara

MG4 Alıcıları ve Kullanıcıları (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.062
Cevap
89
Favori
138.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, MG4 comfort aracın yan aynaları OTOMATİK katlanabilir ayna mı yoksa manüel elle mi katlanıyor, eğer otamatikse nasıl nerden aktif edebiliyoruz

  • udemircan U kullanıcısına yanıt
    Comfort manuel luxury otomatik

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar, MG4 Luxury aracım var.

    1. si Ismart ile ilgili herhangi bir gelişme var mı? aracı aldığım arkadaşın Android telefonunda uygulama vardı ve bana bazı ekranları göstermişti. fakat ben bir türlü kuramıyorum. ya QR kodu okumuyor yada mail ile kayıt olmaya çalıştığımda böyle bir hesap yok diyor aslında hesabı uygulamadan açmıştım ve hesap var. aracın 3g si aktif değil wifi dan yada telefondan internete bağladığımda da bir türlü kayıt olmuyor. bu konuda herhangi bir çözümü olan var mı?  

    2. olarak araca bindiğimde ekran geç geliyor bazen vitese geçirmek için çok bekliyorum bir kaç kez frene basıp çekerek ancak vitese geçiyor. bununla ilgili bir prosedür mü var kılavuzda bahsetmiyor ama emniyet kemeri takmayınca süreç biraz daha uzun gibi. 

    3. olarak aracın camlarını uzaktan açıp kapatacak bir çözüm var mı? sıcak havalarda çok ihtiyaç oluyor. teşekkürler..





  • Merhabalar mg4 Xpower alan arkadaş var mı aramızda deneyimlerini merak ediyorum. Verdiği performans fiyatına göre gayet iyi, sadece vergi dilimi, gerçi o güçte diğer pahalı araçlar içinde geçerli bu sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuktana U kullanıcısına yanıt

    İsmart için beklemek lazım daha gelmedi. Camlar kumandadan kapanmıyor. Start için araca binip kapıyı kapatıp ondan sonra frene bas hemen basınca olmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Comfort paketin, luxury pakete göre pil avantajı nasıl oluyor tam olarak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, multimedya sistemine takılan bir USB de MP3ler alfabetik olarak sıralanıyor. Bunları klasör bazlı olarak sıralamak mümkün müdür? Ön yolcu camı tek dokunuş mu açılıyor yoksa basılı mi tutmak mi gerekiyor. Kapatmak için sürekli tutmak zorunda kaldım. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrz2643

    Merhabalar, multimedya sistemine takılan bir USB de MP3ler alfabetik olarak sıralanıyor. Bunları klasör bazlı olarak sıralamak mümkün müdür? Ön yolcu camı tek dokunuş mu açılıyor yoksa basılı mi tutmak mi gerekiyor. Kapatmak için sürekli tutmak zorunda kaldım. Teşekkürler.

    Bir cevabı kendim buldum yazayım. Sadece sürücü tarafı cam tek dokunuş özellikliymiş. MP3 olayında da büyük ihtimal belleğe atış sırasıyla alakalı olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ilk yil bakim icin sadece polen filtresi degisiyor servisler sirf bu islem icin 4K istiyor sacmalik.Aliexpresste 2 li polen filtresi 1200 TL hersey dahil.Buradan alip degistiricem 2.yil agir bakimda servise gidicem.Yine 3.yilda polen filtresini kendim degistiririm 4.yil agir bakim servise giderim..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marrusia kullanıcısına yanıt

    Maalesef Tesla dışında tüm EV markaları bu periyodik bakım saçmalığını (kazığını) zorunlu tutuyor gibi. Ancak yıllık bakımları atlarsanız (ya da yetkili servis dışında yapsanız bile) garantiniz bozulmaz mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smksahin -- 22 Temmuz 2024; 1:49:42 >
  • igokkaya20 İ kullanıcısına yanıt

    mail ile deneyeceğim bakalım nelere erişilebilecek.

  • Merhaba arkadaşlar, Comfort paket aldım 10 gün önce. Özelliklerine tam hakim değilim merak ettiğim bir kaç durum var belki bilen arkadaşlar cevaplar.


    1. Araçta hava sıcaklık bilgisini göremedim. Acaba yok mu? Göstermek için bir yerden aktif mi etmek gerekli. Klima açtığımda sağdaki ekranda klima sıcaklığını gösteriyor onun haricinde göremedim.
    2. Navigasyon sanırım comfort pakette yok, aktif edebilen var mı?
    3. Bazı luxury modellerde sim kart aktif edilmiş ve sağ üstte 3G seklinde görülebiliyor. Comfort pakette aktif olanlar var mı?


    Selamlar.

  • Türkiye’yi içten yanmalı araba çöplüğüne çevirmek isteyenler okusun da feyz alsın. TOGG ve diğer elektrikli arabalar böyle teşvik edilir.

    Şehir Bazlı Düzenlemeler
    1. Pekin
    • Pekin’de yeni benzinli araçlar için plaka almak çok zordur. Plaka almak isteyenler bir piyango sistemine katılmak zorundadır ve kazanma şansı oldukça düşüktür.
    • Elektrikli araçlar ise bu tür piyango sistemlerine tabi değildir ve plaka almak daha kolaydır.
    2. Şanghay
    • Şanghay, benzinli araçlar için plakaları açık artırma yöntemiyle verir. Bu, plaka fiyatlarının çok yüksek olmasına neden olabilir.
    • Elektrikli araçlar için ise ücretsiz plaka sağlanmaktadır, bu da elektrikli araç satın almayı daha cazip hale getirmektedir.
    3. Shenzhen
    • Shenzhen, belirli bir kotaya dayalı olarak benzinli araçlar için plakalar dağıtır ve bu kotalar genellikle sınırlıdır.
    • Elektrikli araçlar için plaka almak daha basittir ve genellikle kota sınırlamaları bulunmaz.

    Diğer Şehirler ve Genel Durum
    • Pekin, Şanghay ve Shenzhen dışında, Guangzhou ve Hangzhou gibi diğer büyük şehirler de benzer kısıtlamalar uygulamaktadır.
    • Bu kısıtlamalar, genel olarak hava kalitesini iyileştirme ve elektrikli araçların benimsenmesini artırma amacını taşımaktadır.

    Elektrikli Araç Teşvikleri
    • Elektrikli araç sahiplerine çeşitli teşvikler sunulmaktadır. Bu teşvikler arasında vergi indirimleri, sübvansiyonlar ve özel park alanları bulunmaktadır.
    • Plaka kısıtlamalarının yanı sıra, elektrikli araçların kullanımı için şarj altyapısının genişletilmesi de teşvik edilmektedir.

    Etkiler ve Sonuçlar
    • Bu düzenlemeler sonucunda, Çin’de elektrikli araç satışları son yıllarda önemli ölçüde artmıştır.
    • Benzinli araç üreticileri, daha çevreci ve sürdürülebilir araçlar üretmeye yönlendirilmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • genxer34 G kullanıcısına yanıt
    V2 ise sıcaklık yok.
    Navigasyon yok.
    Comforttada var internet fakat ismart açık değil yanı kullanamazsınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • smksahin S kullanıcısına yanıt
    Fikrim yok yaptırmayacağım ben herkesin kendi tercihi tabi 2.yılda yaptıracağım yada 24K da servis göstergesi yanınca.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DelPo D kullanıcısına yanıt

    MG 4 Comfort : Lityum İyon (Li-Ion) batarya bulunuyor menzil kısa

    batarya döngüsü fazla şarj da %0-%100 arası kullanabiliyorsun. full şar edebiliyorsun.


    MG 4 Luxury : NMC katotlu (Li-Ion) batarya bulunuyor Menzili daha uzun

    döngüsü lityuma göze az şarj da tavsiye edilen %20-%80 arası.

  • Mihmander kullanıcısına yanıt

    Küçük bir ekleme. Her ikisi de Lityum İyon (Li-Ion) batarya ancak Comfort model LFP (Lityum Demir Fosfat) katotlu, Luxury model ise belirttiğiniz gibi NMC (Nikel Mangan Kobalt) katotlu.


    Sizin belirttikleriniz dışında LFP bataryanın bir eksi yanı soğuk havada şarj hızının düşmesi (NMC şarj hızı soğuktan fazla etkilenmiyor). NMC bataryanın bir eksi tarafı ise kaza/hasar durumunda yangın/patlama riski LFP'ye göre daha yüksek, yani LFP daha güvenli bir batarya tipi.


    Günümüzde genel olarak daha üst modellerde NMC (Birim KWh başına daha hafif olduğu için yani aynı ağırlıkta daha uzun menzil sunabildiği için), daha ucuz modellerde ise LFP batarya kullanılıyor (NMC'ye göre maliyeti daha düşük olduğu için). MG4 buna güzel bir örnek. Tesla da aynı şekilde uzun menzil LR (Long Range) modellerinde NMC/NCA, standart menzil SR (Standard Range) modellerinde LFP batarya kullanıyor. BYD gibi bazı üreticiler tüm modellerinde LFP batarya kullanıyor (LFP batarya konusunda öncü üretici olduğu için).


    LFP batarya maliyetlerinin giderek ucuzlaması, güvenlik ve uzun ömür gibi avantajları dolayısıyla yakın gelecekte tüm üreticiler LFP'ye geçecek gibi görünüyor.





  • Marrusia kullanıcısına yanıt

    Merhaba V2 hangi tarihten itibaren acaba?

  • smksahin S kullanıcısına yanıt
    Bazilari diyor NMC erken bozuluyor yahu arabanin 64 kw bataryasi var %30 bozulsa LPF %10 bozulda zaten ayni menzili veriyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marrusia kullanıcısına yanıt

    NMC/NCA kullanan ilk üretim Tesla'ların güncel durumu bir göstergeyse pek endişe edilecek bir durum yok muhtemelen. Ancak verdiğiniz örnekte şunu da dikkate almakta fayda var. NMC bataryayı sürekli %100 doldurursanız (zamanla kapasitesi azaldığı için) pil sağlığı daha da hızlı düşecektir. O yüzden zaten üreticiler zorunlu olmadıkça (uzun yola çıkma durumları gibi) %80'e kadar şarj öneriyorlar. Ancak LFP'de böyle bir sorun yok, her zaman %100'e kadar şarj edilebilirler (gerçi tüm Li-Ion bataryalarda olduğu gibi %80 sonrası şarj hızı çok düşüyor, o da ayrı bir konu).

  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.