Şimdi Ara

MG4, Avrupa'da sınıfının en çok satan otomobili oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MG4, Avrupa'da sınıfının en çok satan otomobili oldu
    Dünyanın önde gelen otomotiv bilgi platformlarından Marklines’ın açıkladığı verilere göre MG4 Electric, ilk 9 aylık dönemde Avrupa’da 51 bin 660 adetlik satış rakamına ulaştı. Bu satış performansıyla MG4 Electric, Avrupa’da sınıfının en çok satan elektrikli otomobili oldu. 



    Pazar payı yüzde 25’e ulaştı



    MG4 Electric yılın ilk 9 aylık döneminde gerçekleştirdiği 50 bin adedin üzerindeki satışla, elektrikli C segmentinde bulunan 14 model arasında yüzde 25 pazar payına ulaştı, İngiltere ve Türkiye’nin dahil olduğu tüm Avrupa ülkeleri arasında en çok satılan model oldu. Euro NCAP’tan aldığı 5 yıldızla güvenliğini kanıtlayan MG4 Electric; yüzde 50-50 ağırlık oranı, farklı yol koşullarına uygun 5 farklı sürüş modu ve arkadan itişli yapısıyla da yüksek sürüş keyfini garanti ediyor.



    Sadece 110 mm yüksekliğiyle sınıfının en ince bataryasına sahip MG4 Electric, bu sayede sınıfının en hafif otomobillerinden biri haline gelirken, Modüler Ölçeklenebilir Platform da kabin genişliğine artırıcı etki sağlıyor. Bu da MG4 Electric’in keyifli yol tutuş yeteneğini artırırken üst seviyede verimliliğe olanak tanıyor. MG4 Electric, Türkiye’de Comfort ve Luxury olmak üzere iki farklı donanımla satışa sunuluyor.



    MG4, Avrupa'da sınıfının en çok satan otomobili oldu
    Comfort donanım seviyesinde sunulan 51 kWsa kapasiteli batarya, 492 kilometrelik şehir içi menzile olanak tanıyor. MG4 Electric’in Luxury versiyonda ise 64 kWsa batarya ile şehir içinde 577 kilometreye varan menzil sunuluyor. Alanında dünyanın en büyük üreticisi olan CATL imzasını taşıyan bataryası ve ısı pompası teknolojisiyle rakiplerine fark atan MG4 Electric, zorlu hava şartlarında bile tam performans sağlıyor. Bu kapsamda Ecobest Challenge testlerinden, yüzde 94,25’lik menzil verimliliğiyle MG4 Electric, en verimli modellerin başında geliyor.



    80 bin TL takas desteği sunuluyor



    Türkiye’de de MG’nin en fazla tercih edilen elektrikli modeli olan MG4 Electric, kasım ayına özel avantajlarla otomobil sahibi olmak isteyenleri bekliyor. 1 milyon 219 bin TL’den başlayan fiyatlarla satılan MG4 Electric’e sahip olmak isteyenler için 80 bin TL takas desteği ve kasım ayına özel 0,59 faizli kredi avantajı sunuluyor.











  • Yaklasik 3 aydir MG4 Comfort sahibiyim.Hemen ufak tefek seyler yazayim 492 KM hayatta gitmez neyle yapmislar o testi yokus asagi falan mi ?
    WLTP degeri 350 fakat yazin cok rahat kasmadan 360-400 goruyor.Kisin ise mesela bu haftasonu soguk oldugu icin menzil direkt dustu kisin 250 KM gider bence anca.Neyse ki hep o kadar soguk hava yok ozellikle Istanbul'da.Yaklasik DC sarjda %15 den 75'e gelmesi 28 dakika 15-80 de 32 dk falan.Uzun yolda yaptim 110-120 km 300-330 km gidiyor 10C uzeri oldu mu o konuda sikinti yok.Menzilde yazin falan sikinti yok ama kisin bu kadar idaali degilim.
    Arkadan itis oldugu icin direkt drift atacaginiz bir arac hizlanmasi cok iyi surus zevki inanilmaz duzeyde.Ben 2021 C3'u satip uzerine 130k para koyup 0,49 dan 200k kredi cekerek aldim 1210 dan aldim.Suanda arac 1170 lere bulunuyor fakat C3 un piyasasi 120-150k cakilmis.O yuzden ben tam zamaninda satip gecmisim.Aracin boyutu diz mesafesi falan cok cok iyi genis bir araba ferah.
    Kisacasi aractan memnunum ama ben 500 KM durmadan 140-150 gidiyorum derseniz size gore degil ben 200-250 km de bir zaten mola veren birisiyim o yuzden benim icin sorunsuz arac.Sehiricindede sarj isini AVM de ve 30 DK araba temizleyerek hallediyorum.Yani C3 varken icini temizliyordum 30 dk da bunda sarj istasyonuna cekip temizliyorum vakit kaybi olmuyor sarj icin.Kendi garaji olan direkt alsin zaten...
  • Bu araç neden bu kadar satıyor ? Rakiplerinden ne farkı varda bu kadar tercih ediliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel başarılı bir araç. Togg mu bumu derseniz yerli aracımız hala fiyat performans ürünüdür. Tabi satın alabilirseniz.

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Tr ye ilk giren mantıklı elektrikli araçlardan sınıfında iyi yönleri var 50 50 ağırlık dağılımı vb

    Şu an düşmüştür tr satışları


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itiş etkisi.

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Tüm yorumlar yanlış. Rakiplerinden çok daha ucuz olduğu için bu kadar sayıyor. Türkiye de avrupalılarla aynı fiyat olmasına aldanmayın çünkü çin vergisi var. Normal de aynı segmentteki rakiplerinden çok daha ucuz. Megane e tech 45bin euroysa bu araba 30bin euro


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • faniseyler kullanıcısına yanıt

    Togg la aynı sınıf değil. Togg'un ne olacağı da belli değil. Bu daha oturmuş, globalde satılan, güvenlik testleri olan bir model. %54 gümrük vergisi olmasa togg'un pek şansı olmazdı ama vergi çok maalesef.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Ucuz ve verimli. F/p model.

  • 7 küsür saniyelerde olan 0-100 hızlanması ile gerçek bir elektrikli, Peugeot 308 elektrik gibi 10,5 saniye değil.

    Ucuz ve yeterli kaliteyi sağlıyor.


    Menzili tutarlı, dün burada menzil tablosu vardı; VW ID4 500 km menzil vaadederken 370 km yapmış MG4 ise 435 vaadederken 410 yapmış.

    Arkadan itiş sayesinde bir hot hatch gibi yorumu çok yapıldı Avrupa'da. İlk kez sürüşü eğlenceli bir elektrikli dedi pek çok yorumcu.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Her iki araçta farklı segment karıştırmayalım.


    MG4 C hatchback

    TOGG C Suv


    Mg4 çok güzel saf elektrikli, 50-50 ağırlık dengesi ve arkadan çekişli olması sebebi ile keyifli sürüşler vadeden bir araç.

    Ama avrupanın en ucuz aracı bize gelince pahalı kalıyor.

  • odiha kullanıcısına yanıt

    700-800bine satıldığını düşünemiyorum. Egeadan çok satardı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim ülkemizde mümkün değil.

    Devlet vergi koymasa vatandaş bir birini kazıklar bu seferde:)


    Sarı sitede ioniq6 ilanını aradım.1.640.000 TL yazmış.Telefonda 1.980.000 TL fiyat çekti.

  • çin dışına başka bir fabrikaya taşınma durumu var. o zaman fiyat daha da düşebilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D-Assault kullanıcısına yanıt

    O zamanda distribütör farkı cebe atar,


    "%40'lık ek vergi yok fiyat neden düşmedi" derseniz,

    "Fiyatı düşük tutabilmek için biz zaten zararına satıyorduk" derler

  • Yaklasik 3 aydir MG4 Comfort sahibiyim.Hemen ufak tefek seyler yazayim 492 KM hayatta gitmez neyle yapmislar o testi yokus asagi falan mi ?
    WLTP degeri 350 fakat yazin cok rahat kasmadan 360-400 goruyor.Kisin ise mesela bu haftasonu soguk oldugu icin menzil direkt dustu kisin 250 KM gider bence anca.Neyse ki hep o kadar soguk hava yok ozellikle Istanbul'da.Yaklasik DC sarjda %15 den 75'e gelmesi 28 dakika 15-80 de 32 dk falan.Uzun yolda yaptim 110-120 km 300-330 km gidiyor 10C uzeri oldu mu o konuda sikinti yok.Menzilde yazin falan sikinti yok ama kisin bu kadar idaali degilim.
    Arkadan itis oldugu icin direkt drift atacaginiz bir arac hizlanmasi cok iyi surus zevki inanilmaz duzeyde.Ben 2021 C3'u satip uzerine 130k para koyup 0,49 dan 200k kredi cekerek aldim 1210 dan aldim.Suanda arac 1170 lere bulunuyor fakat C3 un piyasasi 120-150k cakilmis.O yuzden ben tam zamaninda satip gecmisim.Aracin boyutu diz mesafesi falan cok cok iyi genis bir araba ferah.
    Kisacasi aractan memnunum ama ben 500 KM durmadan 140-150 gidiyorum derseniz size gore degil ben 200-250 km de bir zaten mola veren birisiyim o yuzden benim icin sorunsuz arac.Sehiricindede sarj isini AVM de ve 30 DK araba temizleyerek hallediyorum.Yani C3 varken icini temizliyordum 30 dk da bunda sarj istasyonuna cekip temizliyorum vakit kaybi olmuyor sarj icin.Kendi garaji olan direkt alsin zaten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • %50gümrük vergisi + onun ötv si ve kdv si olmasaydı.

    o miktarın yarısı kadar satardı buradada

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.