|
MG4, Avrupa'da sınıfının en çok satan otomobili oldu



-
-
Bu araç neden bu kadar satıyor ? Rakiplerinden ne farkı varda bu kadar tercih ediliyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel başarılı bir araç. Togg mu bumu derseniz yerli aracımız hala fiyat performans ürünüdür. Tabi satın alabilirseniz.
-
Tr ye ilk giren mantıklı elektrikli araçlardan sınıfında iyi yönleri var 50 50 ağırlık dağılımı vb
Şu an düşmüştür tr satışları
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadan itiş etkisi.
-
Tüm yorumlar yanlış. Rakiplerinden çok daha ucuz olduğu için bu kadar sayıyor. Türkiye de avrupalılarla aynı fiyat olmasına aldanmayın çünkü çin vergisi var. Normal de aynı segmentteki rakiplerinden çok daha ucuz. Megane e tech 45bin euroysa bu araba 30bin euro
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Togg la aynı sınıf değil. Togg'un ne olacağı da belli değil. Bu daha oturmuş, globalde satılan, güvenlik testleri olan bir model. %54 gümrük vergisi olmasa togg'un pek şansı olmazdı ama vergi çok maalesef.
-
Ucuz ve verimli. F/p model.
-
7 küsür saniyelerde olan 0-100 hızlanması ile gerçek bir elektrikli, Peugeot 308 elektrik gibi 10,5 saniye değil.
Ucuz ve yeterli kaliteyi sağlıyor.
Menzili tutarlı, dün burada menzil tablosu vardı; VW ID4 500 km menzil vaadederken 370 km yapmış MG4 ise 435 vaadederken 410 yapmış.
Arkadan itiş sayesinde bir hot hatch gibi yorumu çok yapıldı Avrupa'da. İlk kez sürüşü eğlenceli bir elektrikli dedi pek çok yorumcu.
-
Her iki araçta farklı segment karıştırmayalım.
MG4 C hatchback
TOGG C Suv
Mg4 çok güzel saf elektrikli, 50-50 ağırlık dengesi ve arkadan çekişli olması sebebi ile keyifli sürüşler vadeden bir araç.
Ama avrupanın en ucuz aracı bize gelince pahalı kalıyor.
-
700-800bine satıldığını düşünemiyorum. Egeadan çok satardı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim ülkemizde mümkün değil.
Devlet vergi koymasa vatandaş bir birini kazıklar bu seferde:)
Sarı sitede ioniq6 ilanını aradım.1.640.000 TL yazmış.Telefonda 1.980.000 TL fiyat çekti.
-
çin dışına başka bir fabrikaya taşınma durumu var. o zaman fiyat daha da düşebilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zamanda distribütör farkı cebe atar,
"%40'lık ek vergi yok fiyat neden düşmedi" derseniz,
"Fiyatı düşük tutabilmek için biz zaten zararına satıyorduk" derler
-
Yaklasik 3 aydir MG4 Comfort sahibiyim.Hemen ufak tefek seyler yazayim 492 KM hayatta gitmez neyle yapmislar o testi yokus asagi falan mi ?
WLTP degeri 350 fakat yazin cok rahat kasmadan 360-400 goruyor.Kisin ise mesela bu haftasonu soguk oldugu icin menzil direkt dustu kisin 250 KM gider bence anca.Neyse ki hep o kadar soguk hava yok ozellikle Istanbul'da.Yaklasik DC sarjda %15 den 75'e gelmesi 28 dakika 15-80 de 32 dk falan.Uzun yolda yaptim 110-120 km 300-330 km gidiyor 10C uzeri oldu mu o konuda sikinti yok.Menzilde yazin falan sikinti yok ama kisin bu kadar idaali degilim.
Arkadan itis oldugu icin direkt drift atacaginiz bir arac hizlanmasi cok iyi surus zevki inanilmaz duzeyde.Ben 2021 C3'u satip uzerine 130k para koyup 0,49 dan 200k kredi cekerek aldim 1210 dan aldim.Suanda arac 1170 lere bulunuyor fakat C3 un piyasasi 120-150k cakilmis.O yuzden ben tam zamaninda satip gecmisim.Aracin boyutu diz mesafesi falan cok cok iyi genis bir araba ferah.
Kisacasi aractan memnunum ama ben 500 KM durmadan 140-150 gidiyorum derseniz size gore degil ben 200-250 km de bir zaten mola veren birisiyim o yuzden benim icin sorunsuz arac.Sehiricindede sarj isini AVM de ve 30 DK araba temizleyerek hallediyorum.Yani C3 varken icini temizliyordum 30 dk da bunda sarj istasyonuna cekip temizliyorum vakit kaybi olmuyor sarj icin.Kendi garaji olan direkt alsin zaten...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
%50gümrük vergisi + onun ötv si ve kdv si olmasaydı.
o miktarın yarısı kadar satardı buradada
En Beğenilen Yanıtlar

Yaklasik 3 aydir MG4 Comfort sahibiyim.Hemen ufak tefek seyler yazayim 492 KM hayatta gitmez neyle yapmislar o testi yokus asagi falan mi ?
WLTP degeri 350 fakat yazin cok rahat kasmadan 360-400 goruyor.Kisin ise mesela bu haftasonu soguk oldugu icin menzil direkt dustu kisin 250 KM gider bence anca.Neyse ki hep o kadar soguk hava yok ozellikle Istanbul'da.Yaklasik DC sarjda %15 den 75'e gelmesi 28 dakika 15-80 de 32 dk falan.Uzun yolda yaptim 110-120 km 300-330 km gidiyor 10C uzeri oldu mu o konuda sikinti yok.Menzilde yazin falan sikinti yok ama kisin bu kadar idaali degilim. Arkadan itis oldugu icin direkt drift atacaginiz bir arac hizlanmasi cok iyi surus zevki inanilmaz duzeyde.Ben 2021 C3'u satip uzerine 130k para koyup 0,49 dan 200k kredi cekerek aldim 1210 dan aldim.Suanda arac 1170 lere bulunuyor fakat C3 un piyasasi 120-150k cakilmis.O yuzden ben tam zamaninda satip gecmisim.Aracin boyutu diz mesafesi falan cok cok iyi genis bir araba ferah. Kisacasi aractan memnunum ama ben 500 KM durmadan 140-150 gidiyorum derseniz size gore degil ben 200-250 km de bir zaten mola veren birisiyim o yuzden benim icin sorunsuz arac.Sehiricindede sarj isini AVM de ve 30 DK araba temizleyerek hallediyorum.Yani C3 varken icini temizliyordum 30 dk da bunda sarj istasyonuna cekip temizliyorum vakit kaybi olmuyor sarj icin.Kendi garaji olan direkt alsin zaten... |
O zamanda distribütör farkı cebe atar, "%40'lık ek vergi yok fiyat neden düşmedi" derseniz, "Fiyatı düşük tutabilmek için biz zaten zararına satıyorduk" derler |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X