Şimdi Ara

Türkiye, en çok Peugeot satılan beşinci ülke oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
1.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye, en çok Peugeot satılan beşinci ülke oldu
    Peugeot, pazara sunduğu yeni nesil modelleriyle Türkiye pazarındaki performansını aralık ayında da korudu ve başarılı bir yılı daha geride bıraktı. Aralık ayında gerçekleştirdiği 10 bin 629 adetlik satışla toplam pazarda 5’inci sırada yer alan Peugeot, yüzde 6,2 paya ulaştı.



    Marka, 2024 yılını ise toplam pazarda 73 bin 542 adetlik satışla tamamladı. Yüzde 5,9’luk pazar payıyla yılı 5’inci sırada tamamlayan şirket, 2023 yılındaki pazar sıralamasını da korumuş oldu. Marka, 2024 yılında gerçekleştirdiği 53 bin 886 adetlik otomobil satışıyla yüzde 5,5, 19 bin 656 adetlik ticari araç satışıyla da yüzde 7,6 pazar payı elde etti. Peugeot, böylece 2024 yılında tamamen yenilediği hafif ticari araç modelleri ile 2023 yılındaki pazar payını koruyarak Türkiye hafif ticari araç pazarını da toplamda 4’üncü sırada tamamlamış oldu.



    Türkiye, en çok Peugeot satılan beşinci ülke oldu
    Peugeot’nun B-SUV segmentindeki iddialı oyuncusu 2008, aralık ayında gerçekleştirdiği 3 bin 446 adetlik satışla segmentinde yüzde 16,7 payla lider oldu. Peugeot 2008, ulaştığı 18 bin 612 adetlik satışla 2024 yılı toplamında da B-SUV’un lideri oldu. Aracın elektrikli versiyonu da BEV (bataryalı elektrikli araç) pazarında segmentinin önde gelen modelleri arasında yerini aldı. Aralık ayında yüzde 13,9 pazar payıyla segmentinde 4’üncü sırada yer alan Peugeot E-2008, 2024 yılı toplamında ise 1523 adetlik satışa ulaştı ve yüzde 26,6 payla segmentinin lideri oldu.



    Markanın C-SUV modeli Peugeot 3008, yılı 16 bin 221 adetlik satışla tamamladı. Yenilenen modelleriyle birlikte SUV segmentindeki gücünü koruyan Peugeot, aralık ayında toplam SUV segmentinde 7 bin 228 adetlik satışa ulaştı. Yüzde 9,2 segment payı elde eden marka, pazarda ikinci sırada yer aldı. Peugeot SUV’ların 2024 yılı toplam satışı ise 48 bin 622 adetle yüzde 8,7 paya ulaştı.



    Türkiye, en çok Peugeot satılan beşinci ülke oldu
    Peugeot Türkiye’nin 2024 yılındaki başarısında, hafif ticari araç pazarındaki gücü de etkili oldu. 2024 yılı toplamında 11 bin 930 adetlik satış rakamına ulaşan Peugeot Rifter, bir önceki yıl olduğu gibi 2024’ü de segmentinin lideri olarak tamamladı. Araç, bu performansıyla yüzde 18,6’lık güçlü bir paya ulaştı. Marka, 19 bin 656 adetlik toplam hafif ticari araç satışıyla da 2024 yılını 4’üncü sırada tamamladı.



    Ayrıca Bkz.Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek



    2024’ün kendileri için iyi bir yıl olduğunu söyleyen Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gupse Kaplan, “Peugeot olarak Türkiye pazarındaki büyümemiz devam ediyor. Geçtiğimiz yıl ulaştığımız 73 bin 542 adetlik satışla toplam pazarda 5’inci sırada yer aldık. Global tarafta da yükselişimiz sürdü. Aralık ayında gerçekleştirdiğimiz 10 bin 629 adetlik toplam satışla Fransa’dan sonra en fazla Peugeot’nun satıldığı ikinci ülke olduk. 2024 yılını da dünyada 5’inci ülke olarak tamamladık” dedi.









  • Bu forumda da, diğer internet mecralarında da, kendi çevremde de Peugeot ile ilgili en çok dikkatimi çeken şey vosvosçuları kudurtması.


    Kalitesi, tasarımı, diğer özellikleri... hakkında yorum yapmıyorum herkes kendi bütçesi ve beklentileri doğrultusunda değerlendirir, beğenirse alır beğenmezse almaz.


    Ama dikkat ettim biri Peugeot'yu kötülüyorsa 99.9% vosvosçu çıkıyor. Çinlileri savunanlar, japoncular, Koreciler, Fiat'çılar, Tesla'cılar... zaten kendi beklentilerine göre tercih yapıyor. Mercedes/BMW/Volvo kullananlar zaten girme ihtiyacı bile duymuyor bu tartışmalara. Ama vosvosçularda bitmeyen bir Fransız düşmanlığı var, daha azına daha fazla para vermenin komplekisyle, kendilerini rahatlatmak için "alaman arabası" argünamına sarılıp Fransızlara giydirmeye çalışıyorlar.


    O "Alman arabası" denen kavram bir kültür, Mercedes/BMW'nin oluşturduğu bir kültür. senin vosvosun değil "Alman mühendisliği, Alman kalitesi..." ile kastedilen şey.


    Burada, denk rakiplerinden fazla para verdiler diye taptıkları Golf'ü Amerika'da fastfood kuryeleri pizza dağıtmak için kullanıyor. Taşrada varoşlarda ağır abi gibi görünmek için borç harç aldıkları Passat'ın adı bile bilinmiyor.

    Yorumlardan cehalet akıyor.


    ABD'de satmıyor diye kötü ilan eden mi ararsın, hiç kullanmayıp b.k atan mı ararsın, 5-6 sene öncesinde kalmış 1.2puretech motorun sorunlarının hala devam ettiğin zanneden mi arasın, EAT8 şanzımanın sadece AISIN'e ait olduğunu mu zanneden (PSA-Aisin ortak geliştirilmiş bir şanzıman) mi arasın, ne ararsan var.

  • dünya'nın pek çok ülkesine gittim. avrupa ülkelerinin birkaçı ve eski sömürgelerin birkaçı dışında fransız arabası görmedim.

  • 2020 de 308 alıp memnun kaldık. 2024 te 2008 aldık memnun kaldık. Ben alırken de eski Pejo gibi hep kötü yorumlar vardı. Ben çok memnun kaldım. Gelecekte ne olur bilemem ama şuan 8 ileri otomatik ve 1.2 motoru ile gerçekten memnun etti bizi. Ford tutkunu biri olarak beni tatmin etti araçlar. Şimdi çocuk var 5008 hayalim var ama bakalım kısmet :)

  • hidrojennn kullanıcısına yanıt
    Dünyanın en büyük pazarında, ABD'de niye Fransızlar yok acaba:) Peugeot genelde kendi ülkesi dışında, görünüşe aldanan, geri kalmış, nüfus ortalaması genç ve cahil ülkelerde çok satılıyor.

    Türkiye, en çok Peugeot satılan beşinci ülke oldu
    Türkiye, en çok Peugeot satılan beşinci ülke oldu

    Türkiye, en çok Peugeot satılan beşinci ülke oldu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Otomobil tercihi tümüyle ekonomik duruma bakan bir tercih, pejo alan kültürlüdür egea alan şudur merso alan hacı yada ağadır mafyadır, passat audi alan kırodur, bmw alan porsche alan budur vs tanımlamalar sadece art niyetle yapılabilir...

    trafiğe çıktığımda her türden aracın terör estirdiğini görebiliyoruz, burada hareketle bir liste yapıp en kuralsız araçlar şunlardır demek gibi birşey...

    fotoğraflarda yer alan rifter'ı vb araçları tanıdığım birçok iş sahibi arkadaşım kullanıyor, tipik enişte arabası olması da ülkemize özgü bir benzetme, şartlar sizi bir yere yönlendirebilir, kullanıma bakıp benzetme yapılacaksa bunun ucu bucağı olmaz nitekim japon pikaplarıda neredeyse dünyanın tüm sıkıntı coğrafyalarında ve savaşlarda kullanılan bir araç :))

    Esas bahsedilecekse bu araçları TR'ye getirirken aç gözlü zırnık fayda vermek yerine kendi mefaatine araç konfigi yapıp getiren ticaret erbablarından bahsetmek lazım.
    TR'ye gelen tüm araçlarda bize özgü ticari çakallığı görüyoruz bundan bahseden dem vuran gündemde tutan var mı?
    Mazda aynı zihniyet yüzünden defolup gitti, BYD ve Chery aynı kafanın yansımasından sıkıntıları yaşatıyor ve yaşatacak, Keza toyota 'da benzer durumda, KIA'yı söylemeye gerek yok.

    Bizim milletin kullanım alışkanlığı tamamen ekonomik durumuna göre değişiyor...





  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    O alışkanlıklar ile ilgili mercedes dışında ciddi bir alman üretimi de yok abd pazarında.

    Adamlar servise ihtiyac duymayan, basit çok yüksek hacimli motor, tork konvektörlü büyük araç seviyor.

    Avrupa üretimleri ise bunun tam tersi,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burda hayatında bir kere bile pejo kullanmamış adam amerikayla bizi kıyaslıyor. Peugeot 308 aracımdan aşırı derecede memnunum. 8 yıl oldu bir kere bile yarı yolda bırakmadı. Tork konvertörlü şanzımanı eat6 pejuyu otomobil pazarında çok ileriye taşıdı. Param olsa 308in üst modelini alırdım. Bizim türkiye yolları için mükemmel tasarlanıyorlar. Yakıt tüketimleride oldukça düşük

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu forumda da, diğer internet mecralarında da, kendi çevremde de Peugeot ile ilgili en çok dikkatimi çeken şey vosvosçuları kudurtması.


    Kalitesi, tasarımı, diğer özellikleri... hakkında yorum yapmıyorum herkes kendi bütçesi ve beklentileri doğrultusunda değerlendirir, beğenirse alır beğenmezse almaz.


    Ama dikkat ettim biri Peugeot'yu kötülüyorsa 99.9% vosvosçu çıkıyor. Çinlileri savunanlar, japoncular, Koreciler, Fiat'çılar, Tesla'cılar... zaten kendi beklentilerine göre tercih yapıyor. Mercedes/BMW/Volvo kullananlar zaten girme ihtiyacı bile duymuyor bu tartışmalara. Ama vosvosçularda bitmeyen bir Fransız düşmanlığı var, daha azına daha fazla para vermenin komplekisyle, kendilerini rahatlatmak için "alaman arabası" argünamına sarılıp Fransızlara giydirmeye çalışıyorlar.


    O "Alman arabası" denen kavram bir kültür, Mercedes/BMW'nin oluşturduğu bir kültür. senin vosvosun değil "Alman mühendisliği, Alman kalitesi..." ile kastedilen şey.


    Burada, denk rakiplerinden fazla para verdiler diye taptıkları Golf'ü Amerika'da fastfood kuryeleri pizza dağıtmak için kullanıyor. Taşrada varoşlarda ağır abi gibi görünmek için borç harç aldıkları Passat'ın adı bile bilinmiyor.





  • ilkerakar İ kullanıcısına yanıt
    Vosvoscular hyundai-kia ve psa grubundan nefret eder

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    avrupa ve abd araç piyasasından bi habersin. işin kötüsü bunun farkında değilsin, utanç verici.

  • Almamamdaki en önemli sebep direksiyonun ve benzinli motorun küçük ve 3 silindir olması.

  • Stellantis'in 1.2 Turbo motoru oldukça meşhur.


    Ama bu meşhuriyet sorunsuzluğundan mı geliyor acaba Türkiye, en çok Peugeot satılan beşinci ülke oldu 


    O çok övündükleri Japon malı EAT6 ve EAT8 şanzıman yerine artık saatli bomba çift kavrama şanzımana geçiyor.


    Sorunsuzluk ve ekonomi babında kala kala geriye elektrikli arabaları kalıyor.


    Henüz çok fazla mazileri yok. Kronik sorunları için 2-3 sene daha beklemek gerekecek.


    Ama Allah için yalanım yok.


    Elektriklileri sorunsuz çıkarsa 3 sene sonra tam bir F/P aracı olarak ikinci el C4 veya biraz daha çıkabilirsem bir Astra'ya hayır demem.

  • Pejonun 308,2008,3008,5008 gibi çok iyi araçları var.Kendi segmentinin bana göre en iyilerinden.Toyota dahil dört markaya üretim yapan hafif ticarileri de gayet teknolojik ve güzel araçlar.Pejo araçların sürüş zevki cok iyi gerçekten 1.6 bluehdi eat 6 şanzımanlı 308 kullanıyorum.Gerçekten şu küçük direksiyonlu I-cocpit mükemmel bir buluş.Başka arabaların direksiyonu artık bana kamyon direksiyonu gibi geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 28 Ocak 2025; 18:34:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir haber paylaşıyorsunuz bari adam gibi eksiksiz paylaşın. tamam Tr 5. ülke, peki ilk 4 ülke hangileri?


    birinci Fransadır, ikinci İrandır. (benim tahminim)

  • sorsan herkes vatansever ancak fransa gibi ne idüğü bilinen bir ülkenin malına rağbete bak. 2milyona fransız mı asodpsağodpğasodpğsa ancak buna random güleri

  • Şunu anladım ABD Avrupalı markalardan daha çok uzak doğulu markalara güveniyor .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    Bomboş yorum. Ülkede fırsatını bulan analiz kasıyor. Acaba hiç türkiye dışını gördünüz mü çok merak ediyorum. O amerikanlar neden o arabaları alıyor…
    Otomobil bir kültürdür her ülkenin her kıtanın bir kültürü var. Gereksiz yorum ve analizlere gerek yok.

    görünüşe aldanan, geri kalmış, nüfus ortalaması genç ve cahilmiş ahahhah

    Ona bakarsan indochina ve hindistanda en çok hangi grup araba satıyor bir bak derim.

    İnsana pejo savundurtursunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerakar

    Bu forumda da, diğer internet mecralarında da, kendi çevremde de Peugeot ile ilgili en çok dikkatimi çeken şey vosvosçuları kudurtması.


    Kalitesi, tasarımı, diğer özellikleri... hakkında yorum yapmıyorum herkes kendi bütçesi ve beklentileri doğrultusunda değerlendirir, beğenirse alır beğenmezse almaz.


    Ama dikkat ettim biri Peugeot'yu kötülüyorsa 99.9% vosvosçu çıkıyor. Çinlileri savunanlar, japoncular, Koreciler, Fiat'çılar, Tesla'cılar... zaten kendi beklentilerine göre tercih yapıyor. Mercedes/BMW/Volvo kullananlar zaten girme ihtiyacı bile duymuyor bu tartışmalara. Ama vosvosçularda bitmeyen bir Fransız düşmanlığı var, daha azına daha fazla para vermenin komplekisyle, kendilerini rahatlatmak için "alaman arabası" argünamına sarılıp Fransızlara giydirmeye çalışıyorlar.


    O "Alman arabası" denen kavram bir kültür, Mercedes/BMW'nin oluşturduğu bir kültür. senin vosvosun değil "Alman mühendisliği, Alman kalitesi..." ile kastedilen şey.


    Burada, denk rakiplerinden fazla para verdiler diye taptıkları Golf'ü Amerika'da fastfood kuryeleri pizza dağıtmak için kullanıyor. Taşrada varoşlarda ağır abi gibi görünmek için borç harç aldıkları Passat'ın adı bile bilinmiyor.

    Volkswagen araçlarının pejo'dan daha kaliteli oldukları bir gerçek . Tiguan 3008 den daha kaliteli bir araç . Golf keza 308 den daha kaliteli bir araç . Volkswagen için premium'un bir altı marka denir. Her modeli için bu geçerli olmasa da bazı modelleri için (golf, Passat,Tiguan) geçerli .

    Pejo'yu ise kötülemeye bile gerek yok . Marka zaten kendi kendini kötülüyor. Satış sonrası hizmetleri berbat . Müşteriye hiç değer vermiyorlar. Araçlarında kronik sorunlar var vs. Türkiye de çok satmış olması bu gerçeği degiştirmiyor .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Maxixiaomi M kullanıcısına yanıt
    Pejoyu ileri taşıyan o tork konvektörlü şanzımanı Toyota kuruluşu Aisin üretiyor😂 Bu yüzden aracın en sağlam yeri, mild hybridlerde Belçika malı e-dcs6 çift kavrama şanzımana geçtiler, geçiyorlar, daha atik ve keyifli olabilir ama birkaç yıla belli olur, bakalım dayanıklı mı değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 29 Ocak 2025; 3:28:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metufkcr kullanıcısına yanıt
    Tabiki Hindistan'a göre klimasız, elektroniksiz, manuel camlı özel araç üreten Suzuki, Tata filandır tahminen. Bir ara Suzuki %40 pazar payına sahipti 5-6 yıldır takip etmedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.