Şimdi Ara

''Michelin Cross Climate '' Kış Lastiği Gibi Davranan Yaz Lastiği (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.918
Cevap
64
Favori
261.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alphace A kullanıcısına yanıt
    Yarılma farklı, çatlama farklı. Rica etsem çatlamış bölgelerin fotosunu koyabilir misiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu gün her zaman gittiğim bursa - Karacabey (Yeniköy) arasında yakıt durumunu test ettim genelde 85-90 km hızda da kullandım, daha önce 100 km ortalamam 3.5 litre civarıydı, bu lastiklerlede aynı oranı yakaladım yakıtta bi artış olmadı.yol tutuşu, konforu ve sessizliğide gayet güzeldi.yaz lastiği olarak bence gayet iyi bir lastik kış performansınıda göreceğiz artık,o kısmı benim içim ikinci planda zaten.bi arkadaş direksiyondan keskin cevap alamıyorum demiş,lastik deseni ve derin diş yapısı nedeni ile çok çok az bir fark olması normal fakat rahatsız edici boyutta kesinlikle değil.(eğer yollarda ralli yapmıyorsanız sorun yok)
  • Benim yakıt tüketim hesaplamam tamamen şehir içi koşullarda ve tamamen aynı şekilde (güzergah, ortalama hız ve yük durumu vb.) kullanmak şeklinde oldu.

    Ortalama hızım 30-35 civarı olmak üzere tamamı şehir içi kullanımımda yakıt tüketimini arttırdı.

    Uzun yolda yakıt tüketimi farkettirmeyebilir.
  • sizinlemi yaşıyacak ya , alın geçin işte beğendiyseniz. beğenmediyseniz de almayın baska marka alın yada baska model. bu kadar basit.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crocoboy

    bu gün her zaman gittiğim bursa - Karacabey (Yeniköy) arasında yakıt durumunu test ettim genelde 85-90 km hızda da kullandım, daha önce 100 km ortalamam 3.5 litre civarıydı, bu lastiklerlede aynı oranı yakaladım yakıtta bi artış olmadı.yol tutuşu, konforu ve sessizliğide gayet güzeldi.yaz lastiği olarak bence gayet iyi bir lastik kış performansınıda göreceğiz artık,o kısmı benim içim ikinci planda zaten.bi arkadaş direksiyondan keskin cevap alamıyorum demiş,lastik deseni ve derin diş yapısı nedeni ile çok çok az bir fark olması normal fakat rahatsız edici boyutta kesinlikle değil.(eğer yollarda ralli yapmıyorsanız sorun yok)

    Hocam katkılarınız için çok teşekkürler. Zira son kullanıcı olarak yaptığınız değerlendirmeler bizler için çok değerli.

    Ancak takıldığım bir nokta var lastiğin kış performansı ikinci planda demişsiniz, yani yaz lastiği alıyoruz ve tabiki kış lastiği 2.ci planda ancak madem 2.ci planda o zaman niye cross climate alıyorsunuz ? hani yorumunuz ile yaptığınız tercih bana biraz çelişiyor gibi geldi.

    Şöyle ki eğer ben tercih edersem bu lastiği, Kış performansı yüzünden tercih etmeyi düşünüyorum çünkü zaten hali hazırda kullandığım ve kullanacağım diğer bütün yaz lastikleri aşağı yukarı benzer yaz performansı gösteriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alphace

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alphace

    Geçen yıl bir hevesle Goodyear EGPleri almıştık. Bir yıl sonunda çatlamar, yarılmalar balon yapmalardan sonra dayanıksız dedik ve bıraktık.
    Değerlendirmeler için en az bir altı ay beklemek lazım.

    Bir yıldır egp kullanıyorum. Bu fertlerin hiçbiri yok.

    Herkes de olacak diye bir kural yok, bendekilerden bir yarılmıştı.
    Aralıkta çıkartıp Nisanda tekrar taktırdım. Neredeyse tamamen asfalt yolda kullanmama rağmen geçen yaza göre kuru yol tutuşu da zayıfladı, ABS daha erken devreye giriyor.
    Avrupada Türkiye gibi dört mevsim koşullarına ve problemli yollara sahip bir test ülkesi yoktur herhalde.
    Michelin CC gerçekten dayanıklı çıkarsa ben de almayı düşünüyorum, bulunduğum bölge Türkiye normallerine göre soğuk. Ama bekleyeceğim.

    Cevap vermekten kastım bilgi ve tecrübe paylaşımı.

    Edit: Kullanıcı şikayetleri ve değerlendirmeleri için buradan devam edelim:
    http://forum.donanimhaber.com/m_73371426/mpage_13/f_/key_%25E7atla//tm.htm#106964034


    çatlakları yanlış yazdınız ozaman sildiğinize göre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cnrps

    quote:

    Orijinalden alıntı: crocoboy

    bu gün her zaman gittiğim bursa - Karacabey (Yeniköy) arasında yakıt durumunu test ettim genelde 85-90 km hızda da kullandım, daha önce 100 km ortalamam 3.5 litre civarıydı, bu lastiklerlede aynı oranı yakaladım yakıtta bi artış olmadı.yol tutuşu, konforu ve sessizliğide gayet güzeldi.yaz lastiği olarak bence gayet iyi bir lastik kış performansınıda göreceğiz artık,o kısmı benim içim ikinci planda zaten.bi arkadaş direksiyondan keskin cevap alamıyorum demiş,lastik deseni ve derin diş yapısı nedeni ile çok çok az bir fark olması normal fakat rahatsız edici boyutta kesinlikle değil.(eğer yollarda ralli yapmıyorsanız sorun yok)

    Hocam katkılarınız için çok teşekkürler. Zira son kullanıcı olarak yaptığınız değerlendirmeler bizler için çok değerli.

    Ancak takıldığım bir nokta var lastiğin kış performansı ikinci planda demişsiniz, yani yaz lastiği alıyoruz ve tabiki kış lastiği 2.ci planda ancak madem 2.ci planda o zaman niye cross climate alıyorsunuz ? hani yorumunuz ile yaptığınız tercih bana biraz çelişiyor gibi geldi.

    Şöyle ki eğer ben tercih edersem bu lastiği, Kış performansı yüzünden tercih etmeyi düşünüyorum çünkü zaten hali hazırda kullandığım ve kullanacağım diğer bütün yaz lastikleri aşağı yukarı benzer yaz performansı gösteriyor.

    Nadirde olsa Karlı havada çıkmak zorunda kaldığımda yada yoldayken kar bastırdığında beni eve götürse yeter. Yada husisi araçlarada kış lastiği zorunlu olma durumunda polis denetiminde beni kurtarsa yeter diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lastik yumuşak bir lastik,desenini ve özel hamurunuda göz önüne aldığımızda kışında yeterli performansı vereceğini düşünüyorum. Tabi BURSA ili koşulları için. Erzurum gibi yerlerde kurtarmaması doğal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alphace

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alphace

    Geçen yıl bir hevesle Goodyear EGPleri almıştık. Bir yıl sonunda çatlamar, yarılmalar balon yapmalardan sonra dayanıksız dedik ve bıraktık.
    Değerlendirmeler için en az bir altı ay beklemek lazım.

    Bir yıldır egp kullanıyorum. Bu fertlerin hiçbiri yok.

    Herkes de olacak diye bir kural yok, bendekilerden bir yarılmıştı.
    Aralıkta çıkartıp Nisanda tekrar taktırdım. Neredeyse tamamen asfalt yolda kullanmama rağmen geçen yaza göre kuru yol tutuşu da zayıfladı, ABS daha erken devreye giriyor.
    Avrupada Türkiye gibi dört mevsim koşullarına ve problemli yollara sahip bir test ülkesi yoktur herhalde.
    Michelin CC gerçekten dayanıklı çıkarsa ben de almayı düşünüyorum, bulunduğum bölge Türkiye normallerine göre soğuk. Ama bekleyeceğim.

    Cevap vermekten kastım bilgi ve tecrübe paylaşımı.

    Edit: Kullanıcı şikayetleri ve değerlendirmeleri için buradan devam edelim:
    http://forum.donanimhaber.com/m_73371426/mpage_13/f_/key_%25E7atla//tm.htm#106964034


    çatlakları yanlış yazdınız ozaman sildiğinize göre.

    Ben de yarılma var, çatlaklar verdiğim sayfadaki bir arkadaşta. O konuyu lastikleri almadan önce takip etmeye başlamıştım.




  • bu gün yakından inceleme fırsatım oldu özellike ticarileri bir kaç arabayı gördüm malum,kışın tak yazın sök uğraşmak istemiyorlar.225 50 17 için 485 tl teker başına az pazarlık yaparım nakite dedi. nerdeyse 2 bin tl vereceğim lastik için geç saatlere kadar yabancı bazı otomobil siteleri,videolar.ve adac test bölümünde bu lastikle ilgili yorumlarda olumlu yaklaşım kadar şüpheci yaklaşanda bir okadar çok.( yakıtı %5 artırdığını idaa edenide var )
    1.lastik görüntü itibari ile tam bir kış lastiğini andıryor.
    2.bu lastik emsal ölçü ve kalite de rakipleri ile yapılan yaz testi ki bu 14 derce civarında yapılmış yinede geride kalmış
    3.ülkemizde marmara,ege,akdeniz,güney doğu anadolu bölgelerinde nisan ayı ile ekim 15 arası yazın kullanımda ciddi şüphelerim var asvalt sıçaklığını 40 ile 55 dereceler de geziyor (Kış lastikleri +7 derece ile -40 dereceye kadar soğuk havalarda işe yarayan bir lastik türüdür. Hamurunda soğuk etkisinden dolayı sertleşmesini önleyen özel bir bileşim kullanılıyor. Bu sayede hava ne kadar soğursa soğusun, yere temas yüzeyi büzülüp toplanmadığı için aynı kalıyor.)yaz ise: (Yaz lastikleri ise sıcak hava koşullarına göre imal ediliyorlar. Hamurları sert bir yapıda ve kış lastiklerinin aksine sıcak havalarda asfalta daha iyi tutunuyorlar. Yani iki lastik türü birbirine tamamen ters bir şekilde çalışıyor.)
    4.lastik ebatında v seçip kendimiz de kandırmayalım.gidn lastiğe bir dokunun çok yumuşak bir yanak yapısına sahip en azından xl olması avantaj
    5.ben almak dan vazgeçtim yaz ve konfor için özellikle şehir içi sesizlik ( h sınıfı ) primacy hp de karar kılacağım.zira ondan daha iyi hatta 2015 adac 1.si primacy 3 hp olmasına rağmen onda da malesef h hız endeksi mevcut deyil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dardanel16 -- 4 Temmuz 2015; 2:05:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16

    bu gün yakından inceleme fırsatım oldu özellike ticarileri bir kaç arabayı gördüm malum,kışın tak yazın sök uğraşmak istemiyorlar.225 50 17 için 485 tl teker başına az pazarlık yaparım nakite dedi. nerdeyse 2 bin tl vereceğim lastik için geç saatlere kadar yabancı bazı otomobil siteleri,videolar.ve adac test bölümünde bu lastikle ilgili yorumlarda olumlu yaklaşım kadar şüpheci yaklaşanda bir okadar çok.( yakıtı %5 artırdığını idaa edenide var )
    1.lastik görüntü itibari ile tam bir kış lastiğini andıryor.
    2.bu lastik emsal ölçü ve kalite de rakipleri ile yapılan yaz testi ki bu 14 derce civarında yapılmış yinede geride kalmış
    3.ülkemizde marmara,ege,akdeniz,güney doğu anadolu bölgelerinde nisan ayı ile ekim 15 arası yazın kullanımda ciddi şüphelerim var asvalt sıçaklığını 40 ile 55 dereceler de geziyor (Kış lastikleri +7 derece ile -40 dereceye kadar soğuk havalarda işe yarayan bir lastik türüdür. Hamurunda soğuk etkisinden dolayı sertleşmesini önleyen özel bir bileşim kullanılıyor. Bu sayede hava ne kadar soğursa soğusun, yere temas yüzeyi büzülüp toplanmadığı için aynı kalıyor.)yaz ise: (Yaz lastikleri ise sıcak hava koşullarına göre imal ediliyorlar. Hamurları sert bir yapıda ve kış lastiklerinin aksine sıcak havalarda asfalta daha iyi tutunuyorlar. Yani iki lastik türü birbirine tamamen ters bir şekilde çalışıyor.)
    4.lastik ebatında v seçip kendimiz de kandırmayalım.gidn lastiğe bir dokunun çok yumuşak bir yanak yapısına sahip en azından xl olması avantaj
    5.ben almak dan vazgeçtim yaz ve konfor için özellikle şehir içi sesizlik ( h sınıfı ) primacy hp de karar kılacağım.zira ondan daha iyi hatta 2015 adac 1.si primacy 3 hp olmasına rağmen onda da malesef h hız endeksi mevcut deyil

    Kullanmadan, varsayımlar üretip yanlış neticeye varmışsın bence, lastiklerin yaz performansı standart yaz lastiklerini aratmıyor kardeşim. Kış lastiğiyle yazın çok gezdim daha önceleri nasıl ses yaptığını nasıl kaydığını iyi bilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cok uzatmissiniz meseleyi kaliteli bir 4 mevsim lastik olmus phirimacy 3 veya alpin5in performansini beklemek bence yanlis olur o yuzden buyuk beklentilere girmeyin derim sonucta o kadar mukemmel bir lastik olsa ne phirimacye nede alpine gerek kalir bu 4 mevsim piyasasinda bizde variz demek icin bizide tercih edebilirsiniz diyebilmek icin bi hareket bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1500km civarıdır sadece önlere taktığım lastikleri kullanıyorum. Sessizlik konusunda ve konfor konusunda mükemmel diye bilirim. Acayip yumuşak
    bir lastik. Fren e her dokundugum da da guven veriyor. Şanlıurfa dan adanaya yolculuk yaptım. yolda 200km hıza kadar çıktım ve yolun yarısı ıslak zemindi yagmur yağıyordu bir kaç defa frenlemek zorunda kaldım gayet güven verici idi. Karma yollar için süper..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crocoboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16

    bu gün yakından inceleme fırsatım oldu özellike ticarileri bir kaç arabayı gördüm malum,kışın tak yazın sök uğraşmak istemiyorlar.225 50 17 için 485 tl teker başına az pazarlık yaparım nakite dedi. nerdeyse 2 bin tl vereceğim lastik için geç saatlere kadar yabancı bazı otomobil siteleri,videolar.ve adac test bölümünde bu lastikle ilgili yorumlarda olumlu yaklaşım kadar şüpheci yaklaşanda bir okadar çok.( yakıtı %5 artırdığını idaa edenide var )
    1.lastik görüntü itibari ile tam bir kış lastiğini andıryor.
    2.bu lastik emsal ölçü ve kalite de rakipleri ile yapılan yaz testi ki bu 14 derce civarında yapılmış yinede geride kalmış
    3.ülkemizde marmara,ege,akdeniz,güney doğu anadolu bölgelerinde nisan ayı ile ekim 15 arası yazın kullanımda ciddi şüphelerim var asvalt sıçaklığını 40 ile 55 dereceler de geziyor (Kış lastikleri +7 derece ile -40 dereceye kadar soğuk havalarda işe yarayan bir lastik türüdür. Hamurunda soğuk etkisinden dolayı sertleşmesini önleyen özel bir bileşim kullanılıyor. Bu sayede hava ne kadar soğursa soğusun, yere temas yüzeyi büzülüp toplanmadığı için aynı kalıyor.)yaz ise: (Yaz lastikleri ise sıcak hava koşullarına göre imal ediliyorlar. Hamurları sert bir yapıda ve kış lastiklerinin aksine sıcak havalarda asfalta daha iyi tutunuyorlar. Yani iki lastik türü birbirine tamamen ters bir şekilde çalışıyor.)
    4.lastik ebatında v seçip kendimiz de kandırmayalım.gidn lastiğe bir dokunun çok yumuşak bir yanak yapısına sahip en azından xl olması avantaj
    5.ben almak dan vazgeçtim yaz ve konfor için özellikle şehir içi sesizlik ( h sınıfı ) primacy hp de karar kılacağım.zira ondan daha iyi hatta 2015 adac 1.si primacy 3 hp olmasına rağmen onda da malesef h hız endeksi mevcut deyil

    Kullanmadan, varsayımlar üretip yanlış neticeye varmışsın bence, lastiklerin yaz performansı standart yaz lastiklerini aratmıyor kardeşim. Kış lastiğiyle yazın çok gezdim daha önceleri nasıl ses yaptığını nasıl kaydığını iyi bilirim.

    seninle polimiğe girmiyeceğim varsayım falan yaptığım yok yaşın kaç senin ?1996 dan beri araç kullanırım buna arada kamyon da dahil .gelişen teknoloji markalrın arge çalışması 10 sene önce lider olan lastik firmalarını bugün 5,sıraya düşe bilyor.konumuz lastik sana iyi gelen lastik modeli ile devam et ben almıyacağım yazmadım.takip de kalıp bakacağım bu yaz .yaz için tercihim michelin premency 3 den yana olacak.zaten kışlık alpinlerim mevcut
    ama lastiği olarak tercih şuan için etmiyeceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16

    quote:

    Orijinalden alıntı: crocoboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16

    bu gün yakından inceleme fırsatım oldu özellike ticarileri bir kaç arabayı gördüm malum,kışın tak yazın sök uğraşmak istemiyorlar.225 50 17 için 485 tl teker başına az pazarlık yaparım nakite dedi. nerdeyse 2 bin tl vereceğim lastik için geç saatlere kadar yabancı bazı otomobil siteleri,videolar.ve adac test bölümünde bu lastikle ilgili yorumlarda olumlu yaklaşım kadar şüpheci yaklaşanda bir okadar çok.( yakıtı %5 artırdığını idaa edenide var )
    1.lastik görüntü itibari ile tam bir kış lastiğini andıryor.
    2.bu lastik emsal ölçü ve kalite de rakipleri ile yapılan yaz testi ki bu 14 derce civarında yapılmış yinede geride kalmış
    3.ülkemizde marmara,ege,akdeniz,güney doğu anadolu bölgelerinde nisan ayı ile ekim 15 arası yazın kullanımda ciddi şüphelerim var asvalt sıçaklığını 40 ile 55 dereceler de geziyor (Kış lastikleri +7 derece ile -40 dereceye kadar soğuk havalarda işe yarayan bir lastik türüdür. Hamurunda soğuk etkisinden dolayı sertleşmesini önleyen özel bir bileşim kullanılıyor. Bu sayede hava ne kadar soğursa soğusun, yere temas yüzeyi büzülüp toplanmadığı için aynı kalıyor.)yaz ise: (Yaz lastikleri ise sıcak hava koşullarına göre imal ediliyorlar. Hamurları sert bir yapıda ve kış lastiklerinin aksine sıcak havalarda asfalta daha iyi tutunuyorlar. Yani iki lastik türü birbirine tamamen ters bir şekilde çalışıyor.)
    4.lastik ebatında v seçip kendimiz de kandırmayalım.gidn lastiğe bir dokunun çok yumuşak bir yanak yapısına sahip en azından xl olması avantaj
    5.ben almak dan vazgeçtim yaz ve konfor için özellikle şehir içi sesizlik ( h sınıfı ) primacy hp de karar kılacağım.zira ondan daha iyi hatta 2015 adac 1.si primacy 3 hp olmasına rağmen onda da malesef h hız endeksi mevcut deyil

    Kullanmadan, varsayımlar üretip yanlış neticeye varmışsın bence, lastiklerin yaz performansı standart yaz lastiklerini aratmıyor kardeşim. Kış lastiğiyle yazın çok gezdim daha önceleri nasıl ses yaptığını nasıl kaydığını iyi bilirim.

    seninle polimiğe girmiyeceğim varsayım falan yaptığım yok yaşın kaç senin ?1996 dan beri araç kullanırım buna arada kamyon da dahil .gelişen teknoloji markalrın arge çalışması 10 sene önce lider olan lastik firmalarını bugün 5,sıraya düşe bilyor.konumuz lastik sana iyi gelen lastik modeli ile devam et ben almıyacağım yazmadım.takip de kalıp bakacağım bu yaz .yaz için tercihim michelin premency 3 den yana olacak.zaten kışlık alpinlerim mevcut
    ama lastiği olarak tercih şuan için etmiyeceğim

    polemiğe girecek bir şey yok kardeş,aldığın lastiğin hayrını gör.nikime bakıp küçük sandın galiba :) yaşım 41 1991 den beri araç kullanıyorum.5 yıl kadar dolmuş taksi şöförlüğüde yaptım.




  • 2 gün önce aldım 2 gündür aralıksız kullanıyorum. gayet güzel. kışında ne olacağını görürüz. alt tarafı lastik cok uzatmaya gerek yok .
  • Arkadaşlar başka bir forumda gördüm sanıyorum Fransız bir araba dergisi 11 Mart 2015 tarihinde tekerlekleri karda test etmiş. Daha önce paylaşılmadığını düşünerek gönderiyorum




    Forumdaşlardan ricam, lütfen bir lastik için birbirimizi kırmayalım, seviyeyi düşürmeyelim, hepinize teşekkürler




  • Hem İzmir hem Bolu'da kullandığımdan siparişi verdim. Kliksada fiyat iyi gibi
  • Arkadaşlar yakıt konusunda benimde şüphelerim var aracım fazla yaktı gibi depoyu doldurunca belli olacak tam olarak. onun dışında memnunum lastiklerden .. aynı yolda lastiği takmadan evvel geldim aynı hızlarda kullandım şimdi tekrar doldurup depoyu hesaplayacağım fark varmı.. lastik çok yumuşak bu yüzden konforu çok iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cnrps

    Arkadaşlar başka bir forumda gördüm sanıyorum Fransız bir araba dergisi 11 Mart 2015 tarihinde tekerlekleri karda test etmiş. Daha önce paylaşılmadığını düşünerek gönderiyorum




    Forumdaşlardan ricam, lütfen bir lastik için birbirimizi kırmayalım, seviyeyi düşürmeyelim, hepinize teşekkürler

    gayet yeterli görünüyor.




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.