Şimdi Ara

Microsoft DirectSR çıktı: DLSS, FSR ve XeSS artık tek API’de birleşiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Microsoft DirectSR çıktı: DLSS, FSR ve XeSS artık tek API’de birleşiyor
    DirectX için AMD, Intel ve Nvidia ile işbirliği içinde geliştirilen yeni DirectSR (Direct Super Resolution) teknolojisi, geliştiricilerin oyunlarına DLSS, FSR ve XeSS eklemesini kolaylaştırıyor ve artık önizleme olarak resmen mevcut. Geliştiriciler, DirectSR API’si ile yükseltme teknolojilerini DirectX 12 oyunlarına tek bir kod yolu ile sorunsuz bir şekilde entegre edebilecek.



    Microsoft DirectSR çıktı



    DirectSR, yerleşik FSR 2.2 desteği içeren Microsoft'un Agility SDK 1.714.0 önizleme sürümü aracılığıyla şu anda kullanılabilir durumda. DirectSR için yerel destek, GPU sürücüleriyle sağlanacak. Ayrıca DirectSR, uygulama düzeyinde kullanılabilen GPU'dan bağımsız varyantlar için yerleşik destek de içeriyor ve bu sayede donanım konfigürasyonları arasında erişilebilir oluyor. DLSS ve XeSS için DirectSR desteğine ise Intel ve Nvidia'nın yakında çıkacak en yeni sürücüleri aracılığıyla erişilecek.



    Microsoft'un yeni API'si, AMD, Intel ve Nvidia'nın yükseltme çözümlerini tek bir arayüz altında birleştiriyor ve geliştiricilerin DLSS, FSR ve XeSS'i oyunlarına entegre etmek için yapmaları gereken iş miktarını azaltıyor. Geçmişte her bir yükseltme çözümünün ayrı SDK'larla manuel olarak oyuna eklenmesi gerekiyordu. DirectSR ile üç yükseltici de tek bir hamle ile oyuna uygulanabiliyor.



    Ayrıca Bkz.Amazon Prime Gaming Haziran 2024 oyunları: 7 oyun ücretsiz



    Geliştiricilerin her üç yükseltme çözümü için de daha kolay erişilebilirlik ve daha akıcı entegrasyona kavuştuğunu görmek oyuncuları için oldukça iyi bir haber. Benimsenme tarafında da işler umut verici zira DirectSR, sırtını DirectX 12’ye dayıyor. Şimdilik API önizleme sürümünde ve benimsenme muhtemelen çok kısıtlı olacaktır. Tam sürümün çıkış tarihi belirsiz ancak çıktığında, yeni/gelecek/mevcut oyunlarda DirectSR desteğinin entegre edilmesi muhtemel.




    Kaynak:https://www.tweaktown.com/news/98585/microsofts-directsr-out-now-combines-dlss-fsr-and-xess-into-single-api-for-game-devs/index.html
    Kaynak:https://devblogs.microsoft.com/directx/directsr-preview/







  • İntelin özelliği her ekran kartını destekleyecek mi yoksa sadece arc lar için mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DeepBluee2 kullanıcısına yanıt
    3 farklı teknolojiyi geliştiriciler basit bir şekilde oyunlara entegre edebilecek diyor

    İntel ekran kartın dlss veya amd kartın intelin teknolojisini destekleyecek demiyor

    Hangi kartın varsa onun geliştirdiği teknolojiyi kullanacak diyor

    Bizlik bir şey yok geliştiriciler ile alakalı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bio technolog kullanıcısına yanıt

    Çoğu oyunda dlss veya fsr bulunmuyor. Böyle bir kolaylıktan sonra, artık daha rahat görebileceğiz. Bize olan yararı buradan olacaktır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada yeni dx cikmayali 9 yil olmus , bakalim soylendigi gibi seneye win12 ile birlikte yeni bir dx surumu tanitilacak mi?

  • bio technolog kullanıcısına yanıt

    Xess intel olmayan kartlarda yazılımsal olarak da çalışabiliyordu diye hatırlıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz garip ve ne anlama geldiği çok net anlaşılmayan bir haber.

  • Nihayet Windows 11’e yükseltmek için bir sebep çıktı. Sıkıntı şu ki bilgisayarda oyun oynamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • f 22 raptor kullanıcısına yanıt

    Ona bakarsanız Fsr de her Amd kart kullanıcıları için uygulama üzerinden açılabiliyor. Oyunun bizzat destek vermesi ile uygulama üzerinden çalıştırma performansı ciddi etkiliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • killnOd kullanıcısına yanıt

    ihtiyaç yoksa neden tanıtılsın ki? demek ki üzerine koyacak bir şey kalmadı.

  • Haberden anladığım yada temennim . Dx12 api si ile DXFSR gibi bişe olucak ve bunu 3 üreticide çalıştırabilecek DX12 desteği nin bir parçası olucak . DX12 ye bir oyun yaptığında otomatikman buda entegre olmuş olucak. ama frame generation yok .

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.