Şimdi Ara

MİGROS Sanalmarket 'nin yeni mahareti...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Forumdaşlarım ile Migros'un yeni maharetini ve dahi yüzünü paylaşma ve uyarma gerekliliği duydum, aşağıda Tüketici Hakem Heyeti başvurumun tam metni, detayları ile...


    T.C.
    PENDİK KAYMAKAMLIĞI
    Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti Başkanlığına,


    Migros Sanal Market 05/11/2017 tarihli ve 18907621 nolu siparişimizi teslim etmemiştir. Bir aydan ziyade geçmesine rağmen halen oyalanmaktayız, siparişimiz teslim edilmediği gibi ücret iadesini de halen sağlanmamıştır.

    Migros Sanal Market son aylarda siparişleride sürekli eksik ürün getirir olmuştu, hatta ürünlerin yarısı eksik geldiği pek çok zaman oldu. Velkelâm ilgili son siparişimizi teslim etmemelerine rağmen, imza karşılığı teslim ettik diye iddia etmekte idiler, lakin teslim alındı diye gözüken imza bize ait olmadiğı yıllardan beri aynı mağazadan siparişlerimin altında olan imzalardan açıkca görüleceği gibi bize ait degildir.

    Ayrı hasiliyette 8 yıldır ilgili firmadan alışveriş etmekte iken alışverişimiz teslim edilmemesine bağlı itirazımıza bu denli olumsuz davranışlar sergilenerek gerekli iade yapılmamış olması yada siparişin telafisi dahi teklif edilmemiş olması mantığa terstir.Biz tüketici olarak bunca yıldır aynı aileyiz lakin maalesef ilgili firma sürekli çalışan elemanlarını değiştirmektedir, bu sebepten çalışanlar müşteri salahiyetine ve dâhi müşteri memnuniyetine yeterince ehemmiyet vermemektedir.

    Öte yandan ilgili sipariş üstündeki uydurma imza ile evvelki sipariş teslimlerin imzaları karşılaştırıldığında asıl hasiliyet olan imzanın tarafımıza ait olamadığı ortaya çıkmaktadır. Ayrıca sitemiz güvenlik görevlileri ve kameralar incelendiğinde ilgili tarafım bayanı doğrulanmaktadır.

    Teslimat elemanı yanlışlıkla farklı bir yere teslimat yaptığından mütevellit mağduriyet oluştuğu kuvvet ile muhtemeldir veyahut teslimat elemanı ve de Migros Sanal Market sistemi ile ilgili başkaca menfîyet vukû bulduğu ve siparişimiz zayi olduğu açıktır.

    Bu süreçte simdiye dek bunca yıldır alışverişim bulunan muteber gördüğüm bir firma tarafından bilinçli oyalandığımız kanısına varamadığımızdan ve net yanıt alamayıp sürekli ilgileniyoruz iletileri sebebi mahkemeye başvurmamış idik.

    Velhâsıl-ı kelâm tüm iyi niyetimiz ve dâhi sebatım neticesinde siğarişimin telafisi yada ücret iadesi yapılmadığından Sayın Tüketici Hakem Heyetine başvuru lüzumu oluşmuştur.

    Gereğini arz ederim.

    Saygılarım ilâ
    ......







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.