Şimdi Ara

MILLENICOM’DAN EFSANE CUMA’YA ÖZEL 1 AY İNDİRİM !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
2
Favori
4.393
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Millenicom olarak ; Donanımhaber’den Gelen İsteklere ve Efsane Cuma Furyasına Kayıtsız Kalamadık !

    Taahhütsüz , Kotasız, 35 mbps Fiber Hızında Sunduğumuz Özgürüm Kampanyası sadece ve sadece 23 Kasım Cuma günü yapılan başvurulara özel 1 Ay İndirimli olacaktır. Kampanya 24 Kasım’da son bulacaktır.

    Kampanya Kapsamında 1 Tam Ay Kullanım Ücreti Olan 69,90 TL Alınmayacaktır.



    Başvurmak İçin Aşağıdaki Linke Bilgilerinizi Girebilirsiniz



    Ya da , whatsapp veya çağrı merkezimizden bize ulaşabilirsiniz ;

    Bireysel Müşteri Hizmetleri : 0850 333 0 333 || WhatsApp Destek Hattı : 0539 333 0 333

    Bu arada bizim Farkımız ;

    Bizde Canlı Çağrı Merkezi Var !
    Bizde Whatsapp Destek Hattı var !
    Bizde AKN veya Kota Yok ! Olmayacak Da !



    https://www.milleni.com.tr/

    MILLENICOM’DAN EFSANE CUMA’YA ÖZEL 1 AY İNDİRİM !


    MILLENICOM’DAN EFSANE CUMA’YA ÖZEL 1 AY İNDİRİM !
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Mevcut kullanıcılarınıza yok mu indirim? İndirimler hep müşteriyi alana kadar
    Neyse, işin aslı kullanıyorum, gayet memnunum. Bir gamer olarak LOL , Pubg , Cs Go hiç sıkıntı yaşamadım. Geçmişimde yıllarca beni 8 mbps hızla sömüren kan emici TTNET'i bedelli askerlik yapmış,terhis olmuş gibi unuttum, hiç o anılar yaşanmamış sayıyorum ve önüme bakıyorum. Tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tunc Sensation -- 22 Kasım 2018; 11:12:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunc Sensation

    Mevcut kullanıcılarınıza yok mu indirim? İndirimler hep müşteriyi alana kadar
    Neyse, işin aslı kullanıyorum, gayet memnunum. Bir gamer olarak LOL , Pubg , Cs Go hiç sıkıntı yaşamadım. Geçmişimde yıllarca beni 8 mbps hızla sömüren kan emici TTNET'i bedelli askerlik yapmış,terhis olmuş gibi unuttum, hiç o anılar yaşanmamış sayıyorum ve önüme bakıyorum. Tavsiye ederim.
    Evet katiliyorum kullanicilara neden birsey yok
  • Millenicom hat iptali için fax çekmemi istedi benden bugün. Galiba fax çekmeden başvuru yapılabiliyor bu da güzel bir şey
  • crazydentist kullanıcısına yanıt
    Mevcut kullanıcılar için de bir şeyler yapılabilirdi bence de ama yeni abonelik düşünen kişiler için güzel bir jest olmuş
  • Hakkındaki şikayetlere bir göz atın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: awaqado

    Hakkındaki şikayetlere bir göz atın derim
    Merhaba, awaqado

    Önerin üzerine Millenicom ve diğer sağlayıcılar hakkındaki şikayetlere baktık, sonuç şöyle (geçen haftanın verileri)

    Millenicom : 2031 Şikayet
    Turknet : 14.200 Şikayet
    Vodafone Net : 8.350 Şikayet
    D-Smart : 3.885 Şikayet
    Türk Telekom : 55.345 Şikayet

    Efsane Cuma Kampanyamız ile sizi de aramızda görmekten çok mutluluk duyarız. Teşekkürler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Başvuracağım modem şimdi indirimli buldum haftaya modem geldikten sonra gelip bağlar mısınız ? Bide ADSL kullanıyorum şu an 20 gün tahhütüm kaldı onu kapatmadan bağlayabilirsiniz, değil mi vdsl pakete geçeceğim zaten apartmanda kutudaki tüm portlar boş bizden başka kalan yok:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    birde sizin müşteri sayınız ile diğer servis sağlayıcılarının müşterilerinin sayısını paylaşabilirmisiniz?
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    aaa ! en az şikayet sizdey miş..artık tercihim Millenicom
  • mileni com dan uzak durun dolandırıcıdır

    eve getirdikleri modem 250tl talep ediyorlar

    eve modem kurulumu hizmeti diyerek 200tl istiyorlar

    internet hizmeti sıfır türk telekom alt yapısıyız diyerek kandırıyorlar

    iptal etmek isterseniz de etmiyolar 15 güç geçsede iptal etmiyorlar

    ve sizden 750tl fatura çıkarıyor netten araştırın milenicom şikayet diye menmnuniyet %4 civarı biz yandık siz yanmayın!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, awaqado

    Önerin üzerine Millenicom ve diğer sağlayıcılar hakkındaki şikayetlere baktık, sonuç şöyle (geçen haftanın verileri)

    Millenicom : 2031 Şikayet
    Turknet : 14.200 Şikayet
    Vodafone Net : 8.350 Şikayet
    D-Smart : 3.885 Şikayet
    Türk Telekom : 55.345 Şikayet

    Efsane Cuma Kampanyamız ile sizi de aramızda görmekten çok mutluluk duyarız. Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    şikayetlerde okuduklarıma göre sürekli bir 750-800 tl civarında abonelik iptal etmek isteyenlerden para talep edilmiş, bunun nedeni nedir? ayrıca bağlantı sağlama yüzdesi nedir? örneğin istanbul/kartal için kesintisiz yıllık %99 bağlantı var mı?

    az önce bağlantı için form doldurmuştum; ancak arandığımda vazgeçerim muhtemelen, ekşide de aşağıdaki yorum var..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, awaqado

    Önerin üzerine Millenicom ve diğer sağlayıcılar hakkındaki şikayetlere baktık, sonuç şöyle (geçen haftanın verileri)

    Millenicom : 2031 Şikayet
    Turknet : 14.200 Şikayet
    Vodafone Net : 8.350 Şikayet
    D-Smart : 3.885 Şikayet
    Türk Telekom : 55.345 Şikayet

    Efsane Cuma Kampanyamız ile sizi de aramızda görmekten çok mutluluk duyarız. Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    forumdaki en rahatsız edici firmalardan birisi bu kullanıcı adına sahip firmadır . bir defa ticaret etiğinden ahlaktan yoksun bir firmasınız . sürekli diğer firmaları kötüleyip kendi reklamınızı yapan basit bir zekaya sahip sosyal medya yönetimi yapan ve kendi zeka düzeyindeki ergenlere hitap eden boş beleş bir firma havanız var . sürekli her konunun içinden yırtık dondan çıkar gibi çıkıp, meyhaba bijde bıdıbıdı yok diye saçma sapan reklam mesajları atıyorsunuz .

    paylaştığınız rakamların yanına resmi müşteri sayısı/şikayet oranını gerçek rakamlarla neden yazmıyorsunuz ? forum sahiplerine para verip avantacı ergen trollere beleş reklam yaptırınca iyi firma olunmuyor . biz yemiyoruz kardeş !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brnk

    Başvuracağım modem şimdi indirimli buldum haftaya modem geldikten sonra gelip bağlar mısınız ? Bide ADSL kullanıyorum şu an 20 gün tahhütüm kaldı onu kapatmadan bağlayabilirsiniz, değil mi vdsl pakete geçeceğim zaten apartmanda kutudaki tüm portlar boş bizden başka kalan yok:)
    Selam, @brnk, bugünkü fırsatı kaçırma, kurulum randevusu almaya aradığımızda 5-6 gün ileri tarihe randevu ver, ne kadar geç bağlatırsan faturan o kadar geç başlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    forumdaki en rahatsız edici firmalardan birisi bu kullanıcı adına sahip firmadır . bir defa ticaret etiğinden ahlaktan yoksun bir firmasınız . sürekli diğer firmaları kötüleyip kendi reklamınızı yapan basit bir zekaya sahip sosyal medya yönetimi yapan ve kendi zeka düzeyindeki ergenlere hitap eden boş beleş bir firma havanız var . sürekli her konunun içinden yırtık dondan çıkar gibi çıkıp, meyhaba bijde bıdıbıdı yok diye saçma sapan reklam mesajları atıyorsunuz .

    paylaştığınız rakamların yanına resmi müşteri sayısı/şikayet oranını gerçek rakamlarla neden yazmıyorsunuz ? forum sahiplerine para verip avantacı ergen trollere beleş reklam yaptırınca iyi firma olunmuyor . biz yemiyoruz kardeş !!!

    Alıntıları Göster
    Merhaba, @newrophat , bizde kota yok, olmayacak da, kota getiren firmalara şaşırıyoruz. ayrıca bizde canlı çağrı merkezi var. bunları konuyla alakalı her forumda belirtmek en doğal hakkımız. Bu şekilde bir çok kararsız arkadaşımızı mutlu Millenicom ailesine kattık.

    Ülkemizde alt yapı sıkıntıları halen bir çok bölgede devam etmekte olduğundan alt yapı kaynaklı olmak üzere internet servis sağlayıcılarını şikayet etme durumu maalesef çokça görülmektedir. alt yapı sorunlarını gidermek bizim elimizde maalesef olmuyor. Örneğin Türk Telekom santraline çok uzak bir hanede internet 5 mbps destekliyorsa buna elimizden bir şey gelmiyor. Alt yapı hariç kullanıcı sorunlarını çözmekte çok iddialı olduğumuzu söylemek isteriz.
    Şikayetlerin %90'ı alt yapı veya hanenin iç tesisatındaki sıkıntılardan geldiğini tekrar belirtmek isteriz.

    Bizi deneyimlemek istersen bugüne özel 1 ay bedava taahhütsüz kampanyamıza churn yoluyla geçiş yapabilirsin. Bizi deneyimleyip memnun kalmaz isen neredeyse ücretsiz olarak tekrar ayrılabilirsin.

    Seni de aramızda görmek isteriz. İyi günler dileriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: probiotic

    şikayetlerde okuduklarıma göre sürekli bir 750-800 tl civarında abonelik iptal etmek isteyenlerden para talep edilmiş, bunun nedeni nedir? ayrıca bağlantı sağlama yüzdesi nedir? örneğin istanbul/kartal için kesintisiz yıllık %99 bağlantı var mı?

    az önce bağlantı için form doldurmuştum; ancak arandığımda vazgeçerim muhtemelen, ekşide de aşağıdaki yorum var..

    https://eksisozluk.com/entry/83545642

    Alıntıları Göster
    Merhaba, @probiotic , Kartal'da bir sorun görünmüyor. Bugün başvurursan muhtemelen yarına bağlantını yetiştiririz. Taahhütsüz kampanyamızda taahhüt bedeli istemiyoruz. Gönül rahatlığıyla başvurabilirsin. Abonelik numaran sana sms gönderilince DM atarsan bağlantını özel olarak takip edelim. Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNXP7SS

    mileni com dan uzak durun dolandırıcıdır

    eve getirdikleri modem 250tl talep ediyorlar

    eve modem kurulumu hizmeti diyerek 200tl istiyorlar

    internet hizmeti sıfır türk telekom alt yapısıyız diyerek kandırıyorlar

    iptal etmek isterseniz de etmiyolar 15 güç geçsede iptal etmiyorlar

    ve sizden 750tl fatura çıkarıyor netten araştırın milenicom şikayet diye menmnuniyet %4 civarı biz yandık siz yanmayın!!!
    Merhaba , UNXP7SS

    Dolandırıcı Değiliz, Ödül ile sabit En iyi alternatif operatörüz. Yaşadığın sorunlar için üzgünüz ancak kullanıcılarımız açıklama yapma gereği duyduk ;

    1- İptal durumunda kullanılmış modem kullanıcının olur ve modem ücretini almak durumundayız.
    2- Taahhütlü kampanyada 200 TL değerinde kurulum ücreti hediyedir. Taahhüt bitmeden iptal edilirse kurulum ücreti talep edilir. Bu istisnasız bütün firmalarda böyledir ayrıca sözleşmede belirtilmiştir.
    3- Kandırmıyoruz, Türk Telekom alt yapısını kullanıyoruz.
    4- Doğru maila,faksa veya whatsapp destek hattımıza dilekçeyi gönderdiğin gün iptal ediyoruz.

    Taahhütlü kampanyalarda taahhüt bozmadan iptal etmenin bedeli maalesef yüksek çıkabiliyor. Tüm firmalarda bu böyledir. bu nedenle Millenicom olarak artık Taahhütsüz kampanyaları çıkarttık.

    İyi Günler Dileriz.




  • Niye millet kötülemeye çalışıyor . 10 numara hizmet var 4 yıldır bende . internet ne koptu ne de hız sorunu yaşadım hatta 4 yıl önce bile akk yi geçmeme rağmen hızımı 2 yıl boyunca hiç düşürmeyen yegane firmadır kendileri :D
  • Sitenizden sorguladığımda bana verebileceğiniz hız 100 mbit görünmekte. Bakır kablolu altyapıda santrale uzaklık vs hızı etkiliyor anlaşılır da fiberde böyle bir durum var mı? Geçtiğim zaman bana direk 100mbps verecek misiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.