Şimdi Ara

millenicom pişmanlık mı acaba

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar

    bu içeriği oluşturma amacım millenicom a gececekler gecmeyi düşünenler ve sorunu çözemeyen servisi hakkında

    gecen hafta aslında sadece bilgi almak için aramış oldugum millenicom beni ikna ederek kendilerine gecmemi sagladı.

    hemen 1-2 gun içinde kullanmakta olduğum alfa iletişimin interneti kesilip millenicom baglandıgına kurulum asamasına geçileceğine dair mesajlar geldi.

    yaklaşık 4 gundur kurulum yapıyorum yapıyoruz yaptırıyorlar ama sonuç aynı

    dsl ışıgı yanıyor ama internet yok.

    her arayanla sabırla 3-4-5 defa kurulum yapıyoruz yok yok yok

    dedilerki senin modemin bozuk tamam dedim aldım gittim iki tane pc tamircisine adamlar gulduler dsl ısıgı yanıyorsa bu hatta gecmeden once ınternet kullanırken bunlara gecince internetin gittiyse sorun senın modemde degildir deyip gulduler.

    tekrar yaptıgımız görüşmede teknik servis yönlendiriyoruz dediler ve gelen sms te

    {bina içi dışı mudahale ile kablolama, modem kurulumu gibi mudahale yapılırsa faturanıza 399.90 tl eklenecektir}

    hadi bunada bişey demedim eve geldim modem arayuzune girdim kontrolleri yaparken

    tanılama secenegınde wan arayuz baglantısını test ettim ve toplam 5 testten sadece  ISS ile Kimlik Doğrulama Testi başarısız oldugunu gördum


    müşteri hizmetlerini tekrar aradım durumu anlattım k.adı veya şifrenın yanlış olma durumu varmı diye sorum beklememi söyledi yaklaşık 17 dk bekledikten sonra hatta başka birisi geldi sanki yeni aramışım gibi actı durumu anlattım 16 17 dkdır bekliyorum dedim şaşırdı.


    önceki görüşmelerde cahil muamelesi yaptıklarını azarlama tonunda konuşmalarının detaylarını yazmıyorum


    şimdi buraya ekran görüntülerini de koyacağım yaptıgım işlemlerin.


    millenicom pişmanlık mı acaba


    millenicom pişmanlık mı acaba


    millenicom pişmanlık mı acaba


    millenicom pişmanlık mı acaba


    millenicom pişmanlık mı acaba


    millenicom pişmanlık mı acaba


    millenicom pişmanlık mı acaba


    millenicom pişmanlık mı acaba


    millenicom pişmanlık mı acaba


    son durum


    millenicom pişmanlık mı acaba

    internet yok oğlu yok








  • Kullanıcı adınızda sanki boşluk var ona bir bakın.
    104 sade yazılı. 104sade olacak şekilde boşluksuz yazın bir deneyin.
  • Kullanıcı adının bazı yerlerini ben paintte silerek buraya koydum boşluk yok.
    İlginize teşekkür ederim
  • Ben de geçtiğimiz hafta Superonline'dan Millenicom'a geçiş yaptım. Sadece kullanıcı adı ve şifreyi değiştirdim. Geçişim sorunsuzdu. Kurulumda sanki bir hata var gibi ama bilemedim.
    Bu arada zaman ayarını Gmt +3 olarak seçiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E5CE2E848 -- 23 Temmuz 2024; 19:31:52 >
  • Görebildiğimiz bir hata varsa lütfen belirtin.
  • Modemimden ağ ayarlarını paylaştım size rehber olması için. Siz modemi fabrika ayarlarına döndürün ve bu resimlere bakarak tekrar deneyin hocam.

    millenicom pişmanlık mı acaba
    millenicom pişmanlık mı acaba
    millenicom pişmanlık mı acaba




  • veysel kullanıcısına yanıt
    Modemi çok defa arkasındaki düğmeden resetledim çok defada arayüzden fabrika ayarlarına geri yükledim ama maalesef olmuyor. İlginiz için teşekkür ederim
  • Teşekkür ederim sizin için tekrar yapıyorum bakalım olacak mı
  • Garip17 G kullanıcısına yanıt

    Rica ederim umarım hal olur

  • Emre bey malesef olmadı.

    millenicom pişmanlık mı acaba
  • Garip17 G kullanıcısına yanıt

    Üzüldüm hocam. O zaman tek çare Millenicom'dan yeni bir kullanıcı adı ve şifre istemeniz olacaktır.

  • Onuda İstedim ama değişmez dediler.
    Bakalım servis gelince ne diyecek ne yapacak çok merak ediyorum. Hata kimde olacak bakalım.
    3 ay operatör değiştirememe mevzusu olmasa çoktan terk etmiştim millenicom'u
  • Garip17 G kullanıcısına yanıt

    Servis gelince onlar durumu Millenicom'a iletir artık. Kötü bir deneyim olmuş sizin adınıza. İyi akşamlar.

  • Konuyu takip eden arkadaşlara sonucu bildirmek istiyorum Türk Telekom evimize geldi binadaki kutuyu ve modemi kontrol ettikten sonra bilgisayar üzerinden tekrar kurulumu yaptı ancak internet yine gelmedi sorunun benden modemden veya binadan kaynaklanmadığını farklı bir problem olduğunu söyledi daha sonra merkezdeki arkadaşlarını veya ofisleri arayarak bazı işlemlerin yapılması gerektiğini söyledi daha sonra resetleme veya sıfırlama tarzında bir takim işlemler yapıldıktan sonra dedi ki bir veya iki saat sonra internetiniz gelmiş olur ben sizi teyit için arayacağım diyerek evden çıktı. 1bucuk saat sonra arayarak interneti kontrol etmem gerektiğini söyledi kontrollerimi yaptığında internetin geldiğini gördüm sorun en başından beri yapılması gereken Türk Telekom tarafından bir işlemmis. Bu konuda her ne kadar millenicom'a sorunun benden kaynaklanmadığını söylesem de ısrarla benim kurulum yapamadığımı en sonunda modemimin bozuk olduğunu veya hatta bir problem olduğunu söyleyerek suçu benim üstüme atmaya çalışmaları çok üzücü ve sinir bozucu bu konuda deneyimli personellere ihtiyacı olduğunu kesinlikle belirtiyorum.
    Ayrıca görevli kişi dedi ki bunu görüştüğün müşteri hizmetlerindeki kişilerin fark edip bize bildirmeleri gerekiyordu dedi bu sorun bize bildirilseydi hemen çözerdik dedi
    Çok merak ediyorum acaba bunun faturasını bana yansıtmaya uğraşacaklar mı




  • Garip17 G kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam. Millenicom sizden kaynaklı problem olmadığı için faturaya dahil etmeyecektir. Nasıl hız ve ping değerleri memnun musunuz?

  • 35 mbps lik paket kullanıyorum
    Ekran görüntüsü ekliyorum
    millenicom pişmanlık mı acaba
  • Garip17 G kullanıcısına yanıt

    Değerler wi-fi'ye göre güzel hocam hayırlı olsun.

  • Sevgili hocam ben 1 senedir bir kere bile sorun yaşamadım hız neyse o ama her firma için çok şikayetler illaki var ama milenicom özellikle herkes pişmanlıktır yazıyor sorun nerede acaba
  • eminne2828 kullanıcısına yanıt
    Deneyimli eleman yokluğu bence 10 larca kişiyle konuştuk derdimi anlattım çözüm odaklı olan hiç yok.
    Birde benimle deneyelim belki bir yerde hata yapıyorsunuzdur deyip yeniden yeniden kurulum yaptırdılar.
    Ttelekom teknisyeni onlar normalde bunu görüp bize bildirmeleri gerekirdi şizlik hiçbir sorun yok dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Garip17 -- 26 Temmuz 2024; 9:16:25 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.