Şimdi Ara

Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps) (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.558
Cevap
28
Favori
112.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telekom sözleşmem 9. ayda bitiyor, 200gb akn ve 50 mbps internet kullanıyorum 96 tl .(Nasıl 50 ise artık, 1080p film izleyemiyorum, kota dolmasa bile)

    Sorgulama yaptığımda;

    Alabileceğiniz Hız: 82 Mbps
    Bu değer evinizle santral arasındaki hattın maksimum fiziksel kapasitesini ifade ediyor. Gerçek kullanım sırasında bu maksimum kapasiteyi kullanmanız her zaman mümkün olmayabilir.

    1- 82 olabilir mi, yoksa sallıyor mu? (1080p filmleri donmadan, akıcı bir şekilde izleyebilir miyim)

    2- Telekom tarafından verilen modem sözleşme bitiminde bende mi kalacak? Ger mi alınacak?

    3- Yalın internet kullanıyorum ve ev telefonu istemiyorum, bu kampanya geçerli mi yalın için?

    4- Kampanya ne zaman kadar geçerli, çünkü daha 1.5 ay sözleşmem var.

    5- Kurulum ücreti ödeyecek miyim veya herhangi bir ücret, fatura harici?

    6- Kurumsal bir şirket mi, yoksa sabah 8, akşam 5 çalışan, call centerı aktif olmayan bir şirket mi? Gecenin 2 sinde sorun olsa internetteulaşacağım kimse var mı, ytardımcı olavcak.?

    7- Oyunlarda ping sorunu yaşar mıyım? Upload ta mı sınırsız?

    Biraz fazla sordum ama hakkınızı helal edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vollkan59 -- 20 Temmuz 2018; 19:36:49 >




  • b0Ni kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam sonucu merakla bekliyorum. Ben de bu akşam telefonla arayıp sordum çağrı merkezindeki kadın adres kontrolünden 68Mbps kadar alabileceğimi buna uygun 50Mbps paketini verebileceğini söyledi. Telefon+İnternet kampanyasına baktım 59₺

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sağlıklı hizmet alan arkadaşları tebrik ediyorum, umarım hızları düşmeden kullanmaya devam ederler, bugün milleni.com u aradım kampanyadan faydalanmak istediğimi söyledim 2 farklı kişiyle görüşme yapmama rağmen bir adım ilerleyemedim ve abonelik talebimi iptal ettim. Şöyle ki; şu an 24 mbit lik x firmaya ait bir paket kullanıyorum bu firma bana 100 mbit hız verebileceğini hattımın bu hızlar için gayet yeterli olduğunu söylemekte fakat tarife pahalı olduğu için tercih edemiyorum, bugün milleni deki çalışanlara bunu defalarca kez anlatmama rağmen hattımın 27 mbit desteklediğini hattıma ancak 24 mbit hız tanımlayabileceklerini bunun da garanti olmadığını belki de 8-12-16-20 mbit lerde hizmet alacağımı söylediler, diyorum ki; siz benim 100 mbit talebimi alın zaten hattım desteklemezse daha düşük hız verirsiniz, söyledikleri böyle bir talep alamayız. Peki diyorum hat geçişim 24 mbit yapıldıktan sonra hız artırma talebi verebilir miyim netice de sizde alabileceğim hızı göreceksiniz, dedikleri hız yükseltme yapamıyoruz en fazla 24 mbit kullanabilirsiniz. Yarım saat uğraştım ama laf anlatamadım, şansıma bilgisiz personellere mi denk geldim bilmiyorum ama yaklaşımlarının anlatılanlar kadar iyi olmadığını hatta duvarla konuştuğumu söyleyebilirim.

    Buyrun bu da modem değerleri;
    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dickinson

    Sağlıklı hizmet alan arkadaşları tebrik ediyorum, umarım hızları düşmeden kullanmaya devam ederler, bugün milleni.com u aradım kampanyadan faydalanmak istediğimi söyledim 2 farklı kişiyle görüşme yapmama rağmen bir adım ilerleyemedim ve abonelik talebimi iptal ettim. Şöyle ki; şu an 24 mbit lik x firmaya ait bir paket kullanıyorum bu firma bana 100 mbit hız verebileceğini hattımın bu hızlar için gayet yeterli olduğunu söylemekte fakat tarife pahalı olduğu için tercih edemiyorum, bugün milleni deki çalışanlara bunu defalarca kez anlatmama rağmen hattımın 27 mbit desteklediğini hattıma ancak 24 mbit hız tanımlayabileceklerini bunun da garanti olmadığını belki de 8-12-16-20 mbit lerde hizmet alacağımı söylediler, diyorum ki; siz benim 100 mbit talebimi alın zaten hattım desteklemezse daha düşük hız verirsiniz, söyledikleri böyle bir talep alamayız. Peki diyorum hat geçişim 24 mbit yapıldıktan sonra hız artırma talebi verebilir miyim netice de sizde alabileceğim hızı göreceksiniz, dedikleri hız yükseltme yapamıyoruz en fazla 24 mbit kullanabilirsiniz. Yarım saat uğraştım ama laf anlatamadım, şansıma bilgisiz personellere mi denk geldim bilmiyorum ama yaklaşımlarının anlatılanlar kadar iyi olmadığını hatta duvarla konuştuğumu söyleyebilirim.

    Buyrun bu da modem değerleri;
    Hocam müşteri hizmetleri bilinçli şekilde yüksek paket vermek istemiyor. Bugün bende Fiber için başvurdum Özgürüm kampanyasından. Kendi ağızlarıyla "alt yapınız çok kaliteli görünüyor" demelerine rağmen, bana 50mbit sabit fiber hizmeti sağlayabiliriz dediler. Biraz ısrar sonrası ben 100mbit istiyorum deyince, biz 100 tanımlayalım eğer aşağısını görürseniz gelen teknik ekibe söyleyin sözleşme imzalamayın dediler. Kurulum için bekliyorum bende. Muhtemelen talep çok yoğun olduğu için herkese bol keseden dağıtmak istemiyorlar , kabul edenlere 24-32-50 gibi hızlar veriyorlar.




  • dickinson kullanıcısına yanıt
    44 snr 144mbit :D hangi şuursuz 27 mbit alır diyebiliyor bu hat değerlerine. Santralin dibinde oturuyosun hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eak101 kullanıcısına yanıt
    ısrar edin daha önce 70-80 kullandığınızı söyleyin, 100 vermezse kapatıp başkasıyla konuşun verirler illa ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guguk


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnemyTerritory

    quote:

    Orijinalden alıntı: guguk


    quote:

    Orijinalden alıntı: suleyman.ozek

    Modem için 200 tl istiyorlar. Tt net hiç karıştırmadık ama konuşurken.. Hep süperonline üzerinden konuştuk..

    Hocam sizinkiside benimkisi gibi apartmanda fiber var ama interneti telefon hattı üzerinden alıyorum banada millenicom dan fiber bağlandı benim kendi modemim olduğu için modem almadım. Fiber evin içine kadar çekilmişse kendi modemlerini takıyorlar ama interneti tel hattı üzerinden alıyorsanız herhangi modem oluyor.

    Sizin bu adreste sorgulayınca kaç mbps çıkıyor?

    https://www.milleni.com.tr/fiber-nerede

    (İl ilçe girdikten sonra bina adını sallama girin, binayı bulamayacak. Sayfayı aşağıya kaydırıp devam et kısmından aramaya devam edin.)


    FTTH, FTTB/Eth olan sistemlerde 100 mbps, FTTB/DSL(Binaya kadar fiber, bina içi telefon kablosu) olan sistemde 85-88 gibi küsüratlı sayı çıkıyor diye duydum. Sizde nasıl?

    85 çıkıyor ama modem değerlerinde 100 üzerinde şuanda da 100 bağlı zaten

    Anladım. O zaman dediğim gibi sistemde 100 mbps çıkarsa FTTH, FTTB/Eth, 85 gibi küsüratlı hız çıkarsa FTTB/Dsl, FTTC(vdsl) oluyor. (En sağlam hat bile 94-95 mbps oluyor. Sadece FTTH, FTTB/Eth tam 100 mbps gözüküyor sistemde.)

    Bu hızlar tahmini tabi, genelde bu hıza yakın ya da daha yüksek alınabiliyor. Yukarıda arkadaşın sorguda 100 mbps çıktığı için FTTH, FTTB/Eth olduğunu tahmin ettim, modemi telekom verecek dedim. Sonraki mesajları görünce doğru çıktı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dickinson

    Sağlıklı hizmet alan arkadaşları tebrik ediyorum, umarım hızları düşmeden kullanmaya devam ederler, bugün milleni.com u aradım kampanyadan faydalanmak istediğimi söyledim 2 farklı kişiyle görüşme yapmama rağmen bir adım ilerleyemedim ve abonelik talebimi iptal ettim. Şöyle ki; şu an 24 mbit lik x firmaya ait bir paket kullanıyorum bu firma bana 100 mbit hız verebileceğini hattımın bu hızlar için gayet yeterli olduğunu söylemekte fakat tarife pahalı olduğu için tercih edemiyorum, bugün milleni deki çalışanlara bunu defalarca kez anlatmama rağmen hattımın 27 mbit desteklediğini hattıma ancak 24 mbit hız tanımlayabileceklerini bunun da garanti olmadığını belki de 8-12-16-20 mbit lerde hizmet alacağımı söylediler, diyorum ki; siz benim 100 mbit talebimi alın zaten hattım desteklemezse daha düşük hız verirsiniz, söyledikleri böyle bir talep alamayız. Peki diyorum hat geçişim 24 mbit yapıldıktan sonra hız artırma talebi verebilir miyim netice de sizde alabileceğim hızı göreceksiniz, dedikleri hız yükseltme yapamıyoruz en fazla 24 mbit kullanabilirsiniz. Yarım saat uğraştım ama laf anlatamadım, şansıma bilgisiz personellere mi denk geldim bilmiyorum ama yaklaşımlarının anlatılanlar kadar iyi olmadığını hatta duvarla konuştuğumu söyleyebilirim.

    Buyrun bu da modem değerleri;
    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)

    Bu adreste sorgulayınca kaç mbps çıkıyor? Millenicom'dakiler sistemdeki hızı esas alıyor, modemin gösterdiğini değil. (Modemin gösterdiği hız daha doğru ancak sistemi esas alıyorlar maalesef)

    https://www.milleni.com.tr/fiber-nerede

    (İl ilçe girdikten sonra bina adını sallama girin, binayı bulamayacak. Sayfayı aşağıya kaydırıp devam et kısmından aramaya devam edin.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 20 Temmuz 2018; 22:43:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Milleni.com un sitesinden sorgulama yaptığımda kapı numaram görünmüyor, (aslında aynı problemi daha önce bir kaç kez daha yaşadım sebebi ttnet in adres güncellemesi yapmamış olması) bana dedikleri mh nin bir sonraki numarada 33mbit bir önceki numarada da 27mbit hız görünüyormuş, hattım 4-5 ay kadar önce binanın arkasındaki fiber (vdsl) kutusuna bağlandı kutudan itibaren modeme kadar olan kablo mesafesi 50 m civarı ya var ya yok, modeme gelen kabloyu da titizliğimden o zaman saf bakır olarak çektim fakat birileri laf anlamayınca bunların bir önemi olmuyor maalesef.

    turknet üzerinden numara ile sorguladığımda alacağım hızın 75 mbit olduğunu söylüyor (resim ekledim), şu an hizmet aldığım firma 100mbit lik pakede geçers[eniz sorun yok diyor, bunlara ya diyorum talep alın olmazsa zaten vermezsiniz YOK, iyi sonradan yükseltir misiniz HAYIR yükselmez daha sonra ancak hız düşümü oluyormuş , telefon numarasından kontrol edemiyorlarmış.

    Herşey şaka gibi...

    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dickinson -- 20 Temmuz 2018; 23:22:27 >




  • Millenicom'un whatsapp hattına modem değerlerini atarak 100 mbps'lik paket almak istediğinizi belirtin. Ne olacak bakalım.

    Hız sorgulama sisteminde telefon numarası için ayrı, adres için ayrı hız tanımlaması olabiliyor. Sizin adrese hız tanımlanmamış gözüküyor. Millenicom adrese dayalı sorgulama yapıyor. Sistemde 67- 83 mbps gözüken birine bile 50 mbps diyorlar, ısrar sonucu zar zor 100 mbps alabiliyor insanlar. Sistemde hiç hız gözükmeyen, ya da 27-33 mbps hız gözüken birine 100 mbps paket vermezler.


    Onun dışında olmazsa Türk telekom müdürlüğüne gidip adresiniz için hız tanımlaması, güncellemesi istemeniz gerekiyor. Şu anda hızınız sistemde gözükmediğinden pek bir şey yapamıyorlar(netspeed bu durumdayken başvuru bile almıyor. Hız tanımlanması için türk telekom'a başvuruyor. Hız tanımlanması gerçekleştikten sonra başvuru alıyor. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 20 Temmuz 2018; 23:40:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnemyTerritory

    Millenicom'un whatsapp hattına modem değerlerini atarak 100 mbps'lik paket almak istediğinizi belirtin. Ne olacak bakalım.

    Hız sorgulama sisteminde telefon numarası için ayrı, adres için ayrı hız tanımlaması olabiliyor. Sizin adrese hız tanımlanmamış gözüküyor. Millenicom adrese dayalı sorgulama yapıyor. Sistemde 67- 83 mbps gözüken birine bile 50 mbps diyorlar, ısrar sonucu zar zor 100 mbps alabiliyor insanlar. Sistemde hiç hız gözükmeyen, ya da 27-33 mbps hız gözüken birine 100 mbps paket vermezler.


    Onun dışında olmazsa Türk telekom müdürlüğüne gidip adresiniz için hız tanımlaması, güncellemesi istemeniz gerekiyor. Şu anda hızınız sistemde gözükmediğinden pek bir şey yapamıyorlar(netspeed bu durumdayken başvuru bile almıyor. Hız tanımlanması için türk telekom'a başvuruyor. Hız tanımlanması gerçekleştikten sonra başvuru alıyor. )
    Hocam yardımlarınız için teşekkür ederim ama bu sorgulama sisteminde (doğru düzgün çalışmadığını düşünüyorum) ne yapabilirim bilmiyorum, bakın ev adresime çıkan hızın ekran alıntısını aşağıda ekliyorum. Şu an evde kullandığım hizmet 50mbit ttnet ilk bağlandığında 88m bit ulaşılabilir rakam görünüyordu geçenlerde merakımdan baktım ne olduysa 118mbit görünüyor hale gelmiş kablo vs değişmiş olabilir bilmiyorum. Aynı adreste sistemin verdiği 21 mbit.

    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)




  • varsa sabit telefondan baksalarda ayni mi cikar sonuc?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dickinson

    Hocam yardımlarınız için teşekkür ederim ama bu sorgulama sisteminde (doğru düzgün çalışmadığını düşünüyorum) ne yapabilirim bilmiyorum, bakın ev adresime çıkan hızın ekran alıntısını aşağıda ekliyorum. Şu an evde kullandığım hizmet 50mbit ttnet ilk bağlandığında 88m bit ulaşılabilir rakam görünüyordu geçenlerde merakımdan baktım ne olduysa 118mbit görünüyor hale gelmiş kablo vs değişmiş olabilir bilmiyorum. Aynı adreste sistemin verdiği 21 mbit.

    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)



    Hocam dediğim gibi 2 yol var.

    1)Ya Millenicom'a modem değerlerinizi mail - whatsapp gibi yollarla göndererek anlayışlı bir temsilci ile karşılaşıp, sorgu sistemini umursamadan size 100 mbps tanımlayacak birini bulmayı umacaksınız.

    2)Ya da türk telekom müdürlüğüne gidip, modemde 144 mbps gözüküyor, sistemde 21 mbps, lütfen bunu düzeltin, daha yüksek hız tanımlayın diyeceksiniz. (Sistemde kapı numaram gözükmüyor demiştiniz, artık gözüküyor mu?)

    Bu arada hat değerlerini attığınız resimde modeme 24 mbps tanımlı gözüküyor. 144 mbps ulaşılabilir hız var. Tarifeniz 50 mbps ve 118 mbit ulaşılabilir hız var demişsiniz. Ulaşılabilir hız dalgalanıyor mu? Tarifenizi mi değiştirdiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 20 Temmuz 2018; 23:55:46 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnemyTerritory

    quote:

    Orijinalden alıntı: dickinson

    Hocam yardımlarınız için teşekkür ederim ama bu sorgulama sisteminde (doğru düzgün çalışmadığını düşünüyorum) ne yapabilirim bilmiyorum, bakın ev adresime çıkan hızın ekran alıntısını aşağıda ekliyorum. Şu an evde kullandığım hizmet 50mbit ttnet ilk bağlandığında 88m bit ulaşılabilir rakam görünüyordu geçenlerde merakımdan baktım ne olduysa 118mbit görünüyor hale gelmiş kablo vs değişmiş olabilir bilmiyorum. Aynı adreste sistemin verdiği 21 mbit.





    Hocam dediğim gibi 2 yol var.

    1)Ya Millenicom'a modem değerlerinizi mail - whatsapp gibi yollarla göndererek anlayışlı bir temsilci ile karşılaşıp, sorgu sistemini umursamadan size 100 mbps tanımlayacak birini bulmayı umacaksınız.

    2)Ya da türk telekom müdürlüğüne gidip, modemde 144 mbps gözüküyor, sistemde 21 mbps, lütfen bunu düzeltin, daha yüksek hız tanımlayın diyeceksiniz. (Sistemde kapı numaram gözükmüyor demiştiniz, artık gözüküyor mu?)

    Bu arada hat değerlerini attığınız resimde modeme 24 mbps tanımlı gözüküyor. 144 mbps ulaşılabilir hız var. Tarifeniz 50 mbps ve 118 mbit ulaşılabilir hız var demişsiniz. Ulaşılabilir hız dalgalanıyor mu? Tarifenizi mi değiştirdiniz?

    Alıntıları Göster
    Hocam
    İlk modem değerleri işyerime ait yani adresimin daha doğrusu kapı numaramın sistemde görünmediği, Siz kontrol edin yazınca bir de evin adresiyle kontrol ettim hani sorun sadece işyerinde mi görünüyor diye orada da değerler yalan yanlış yani gönderdiğim 2. resim evimin adresini kontrol ettiğimde çıkan sonuç şunu demek istiyorum evimde 50mbit (ulaşılabilir 118mbit) aboneliğim var sistemden tam adresimle kontrol ettiğimde 21mbit görünüyor yani evimde kullandığım hızımda doğru değil.




  • Anladım hocam. O zaman sizin ordaki türk telekom müdürlüğü doğru çalışmıyor. Bütün abonelik işlemleri bu sistem üzerinden yürüyor, bütün issler aynı sistemi kullanarak hız ve paket satışı yapıyor ve %90 doğru-güncel çalışıyor. Genellikle orda yazan hıza yakın ya da daha yüksek hız alınabiliyor. (Bina içi tesisat kablosunun durumu iyiyse orada yazan hızdan daha yüksek hız alınabiliyor. 85 yazan biri 144 alabiliyor. 73 yazan biri 70-85 alabiliyor.) Genellikle oraya garanti hızlar yazılıyor.

    Türk telekom müdürlüğü kabin değişimi vs işlemlerinde ordaki hızı güncellemediyse eski hızlar yazıyor olabilir. Böyle bir durumda türk telekom altyapısını kullanan diğer issler (türknet, millenicom, netspeed vs) paket satmakta çok zorlanır. En rahat türk telekom'dan abonelik alabilirsiniz. (Belki de türk telekom kendine bağımlı tutmak için sistemi güncellemedi, kim bilir.) Yukarıda yazdığım yollar dışında yapılabilecek bir şey yok maalesef.

    Netspeed'e facebook'tan mesaj yazın. İki adresinizi de sorgulasınlar. Sorguladıktan sonra ekran görüntüsü atıyorlar. O sorguda ne yapılması gerektiği yazıyor (Adres tanımı eksik, bbk talep et. Hız tanımı talep et vs gibi) Size yol gösterici olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 21 Temmuz 2018; 0:16:03 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biraz önce facebook tan mesaj gönderdim ekran alıntılarıyla birlikte umarım çözüm odaklı aklı başında birisi çıkar , dediğiniz gibi telekomda da ciddi suç var ama turknet telefon numarasından kontrol edebiliyorsa milleni de yapabilmeli derim eğer yapamıyorlarsa bu onların eksiği olsa gerek bir diğer konu bulunduğum yer afyonkarahisar bu konuda gerçekten çok sıkıntılı zira netspeed in tr de hizmet veremediği tek il :)
  • Merhaba,

    Ben de Turkcell Superonline Fiber'in yeni fahiş fiyat politikasından dolayı Ağustos sonunda millenicom fiber'e geçmeyi düşünüyorum.

    Özgürüm kampanyası 31 Temmuz son gözüküyor ama uzatırlar diye düşünüyorum.

    Neyse esas öğrenmek istediğim ben şu an superonline fiber kullanıyorum ve voip hizmeti alıyorum. Millenicom'a geçmek istediğimde superonline komple iptal edeceğim.

    Fakat öğrenmek istediğim ben millenicomdan sabit telefon hizmeti de almak istiyorum. Millenicom benim yerime tüm sabit hat işlemlerini de hallediyor mu biliyor musunuz? telefon ile aradığımda siz önce türk telekomdan sabit hat aboneliği almalısınız dedi. Whatsapp'tan sorduğumda ise sabit hat işlemlerini kendileri yapabileceklerini söyledi.

    Bilgisi olan var mı acabA?

    ek olarak türk telekom altyapısı üzerinden sorguladığımda 85mbit gözüküyor hız. Bu hızı alabilecek miyim millenicom'da yoksa 50mbit'e mi sabitleyecekler?

    teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: draco1987

    Merhaba,

    Ben de Turkcell Superonline Fiber'in yeni fahiş fiyat politikasından dolayı Ağustos sonunda millenicom fiber'e geçmeyi düşünüyorum.

    Özgürüm kampanyası 31 Temmuz son gözüküyor ama uzatırlar diye düşünüyorum.

    Neyse esas öğrenmek istediğim ben şu an superonline fiber kullanıyorum ve voip hizmeti alıyorum. Millenicom'a geçmek istediğimde superonline komple iptal edeceğim.

    Fakat öğrenmek istediğim ben millenicomdan sabit telefon hizmeti de almak istiyorum. Millenicom benim yerime tüm sabit hat işlemlerini de hallediyor mu biliyor musunuz? telefon ile aradığımda siz önce türk telekomdan sabit hat aboneliği almalısınız dedi. Whatsapp'tan sorduğumda ise sabit hat işlemlerini kendileri yapabileceklerini söyledi.

    Bilgisi olan var mı acabA?

    ek olarak türk telekom altyapısı üzerinden sorguladığımda 85mbit gözüküyor hız. Bu hızı alabilecek miyim millenicom'da yoksa 50mbit'e mi sabitleyecekler?

    teşekkürler.

    Genelde bu sabit hat işlemlerinde bilgi karmaşası oluyor ve hiç bir temsilci tam olarak bilgili olmadığından, biri olur diyor, öteki olmaz diyor vs sorun yaşanıyor. İşin aslı şudur; Sıradan telefon hatları, bakır kablo ile eve gelen hatlar, PSTN olarak geçer. Superonline gibi modemin arkasına telefon takılan, internet kullanılan hatlar voip olarak geçer. Millenicom PSTN olarak telefon hizmeti veriyor. VOIP'den PSTN'e taşıma işlemini ise türkiye'de bir tek Türk telekom yapabiliyor. Yani Türk telekom'a taşımadan millenicom'a bu işi bırakırsanız büyük ihtimalle hattınız kapanacak, size yeni bir telefon numarası tahsis edilecektir. (Eskiden türknet'te bu durumu yaşayan çok oldu. Adsl superonline hizmeti kullananlar vardı voip ile beraber. Turknet telefonu da taşırız demiş. İnterneti taşıyabilmiş ancak telefonu taşıyamamış, yeni bir telefon numarası tahsis etmişler.)

    Kısaca sorun yaşamamak için Voip(Türk telekom Alo, superonline, kabloses vb) hat kullananlar, önce türk telekom'a taşıyacak. Türk telekom'a taşıma bittikten sonra o hat üzerinden millenicom'a taşıyacaklar. Diğer türlü telefon numarasını kaybetme riski var.

    Hız konusunda sorguda 85 gibi 100'ün altında ama 50'nin üstünde çıkan herkese 50 mbit vermeye çalışıyorlar. Üstteki yorumları bakabilirsiniz, biraz ısrar edince 100 mbit tanımlıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 21 Temmuz 2018; 13:16:19 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnemyTerritory

    quote:

    Orijinalden alıntı: draco1987

    Merhaba,

    Ben de Turkcell Superonline Fiber'in yeni fahiş fiyat politikasından dolayı Ağustos sonunda millenicom fiber'e geçmeyi düşünüyorum.

    Özgürüm kampanyası 31 Temmuz son gözüküyor ama uzatırlar diye düşünüyorum.

    Neyse esas öğrenmek istediğim ben şu an superonline fiber kullanıyorum ve voip hizmeti alıyorum. Millenicom'a geçmek istediğimde superonline komple iptal edeceğim.

    Fakat öğrenmek istediğim ben millenicomdan sabit telefon hizmeti de almak istiyorum. Millenicom benim yerime tüm sabit hat işlemlerini de hallediyor mu biliyor musunuz? telefon ile aradığımda siz önce türk telekomdan sabit hat aboneliği almalısınız dedi. Whatsapp'tan sorduğumda ise sabit hat işlemlerini kendileri yapabileceklerini söyledi.

    Bilgisi olan var mı acabA?

    ek olarak türk telekom altyapısı üzerinden sorguladığımda 85mbit gözüküyor hız. Bu hızı alabilecek miyim millenicom'da yoksa 50mbit'e mi sabitleyecekler?

    teşekkürler.

    Genelde bu sabit hat işlemlerinde bilgi karmaşası oluyor ve hiç bir temsilci tam olarak bilgili olmadığından, biri olur diyor, öteki olmaz diyor vs sorun yaşanıyor. İşin aslı şudur; Sıradan telefon hatları, bakır kablo ile eve gelen hatlar, PSTN olarak geçer. Superonline gibi modemin arkasına telefon takılan, internet kullanılan hatlar voip olarak geçer. Millenicom PSTN olarak telefon hizmeti veriyor. VOIP'den PSTN'e taşıma işlemini ise türkiye'de bir tek Türk telekom yapabiliyor. Yani Türk telekom'a taşımadan millenicom'a bu işi bırakırsanız büyük ihtimalle hattınız kapanacak, size yeni bir telefon numarası tahsis edilecektir. (Eskiden türknet'te bu durumu yaşayan çok oldu. Adsl superonline hizmeti kullananlar vardı voip ile beraber. Turknet telefonu da taşırız demiş. İnterneti taşıyabilmiş ancak telefonu taşıyamamış, yeni bir telefon numarası tahsis etmişler.)

    Kısaca sorun yaşamamak için Voip(Türk telekom Alo, superonline, kabloses vb) hat kullananlar, önce türk telekom'a taşıyacak. Türk telekom'a taşıma bittikten sonra o hat üzerinden millenicom'a taşıyacaklar. Diğer türlü telefon numarasını kaybetme riski var.

    Hız konusunda sorguda 85 gibi 100'ün altında ama 50'nin üstünde çıkan herkese 50 mbit vermeye çalışıyorlar. Üstteki yorumları bakabilirsiniz, biraz ısrar edince 100 mbit tanımlıyorlar.

    Alıntıları Göster
    çok teşekkürler cevaplarınız için.

    benim için numaranın değişmesi hiç sorun değil. zaten sabit hat istememin tek sebebi evdeki alarm sistemi yüzünden.

    Tekrar teşekkürler.




  • Değerlerim bakıp yorumlar mısınız?



    Sanırım 100 mb hız alabiliyorum o zaman millenicoma gecem ben. Ama siteden sorguladigimda 50 mb max diyor 35 bağlayalım diyorlar.







    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)



    https://store.donanimhaber.com/92/ab/1c/92ab1c688ff1905dd2ad3687013be07c.png

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.