Şimdi Ara

Millenicom Superonline Altyapısı Kullananlar Kulübü (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.598
Cevap
18
Favori
77.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Böyle Rezil bir firma olamaz ya

    ‭0 (850) 201 22 62‬ ‭Nolu telefondan arandım bugun Superonline arıyorum eve gelicez arıza icin dediler
    Bende akşam 6’da evde oluyorum o zaman gelin dedim
    Neyse az önce superon line dan geldiler adam modeme baktı evet abı bu modemler sorunlu dedi değişim yapalım
    Bir yeri aradı siz d Smart abonesiniz ben Birsey yapamam dedi
    Değilim dedim ama nafile
    Değişim yapmadı modemi de iyice bozdu gitti
    Param ne güzel Rezil oluyorum görüyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 7 Mart 2019; 8:54:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sözleşmede modem ücretinin alınacağı yazıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Büyük endişelerle girmiştim bu millenicoma ama şuan için herşey güzel gidiyor. 8 gün içinde kurulum yapıldı hız testlerim şu şekilde.
    Millenicom Superonline Altyapısı Kullananlar KulübüMillenicom Superonline Altyapısı Kullananlar KulübüMillenicom Superonline Altyapısı Kullananlar Kulübü
    Bunlar dışında modem arayüzüne nasıl gireceğimi ve fiber şifre kullanıcı adımı nerden öğreneceğim muamma zira abonelik işlemlerim tamamlanmamış gözüküyormuş.




  • ne arayan var nede soran bugün de bekliyorum sonra iptal işlemlerini başlatıcam
  • Merhaba,

    Oturdugum binada superonline altyapi sorunu oldugu icin, diger altyapilari kullanan firmalar uzerinden internet kullanmam gerekiyor.

    millenicom turktelekom un da altyapisini kullaniyormus ayni zamanda.

    Tavsiye edermisiniz, sorun yasarmiyim? isim geregi internetin stabil ve kopmamasi gerekiyor aksi durumda büyük sorunlar yasiyorum.
    Evin icine kadar fiber altyapisi mevcut.

    Son olarakta modem ne diye sorun fakat bilmiyoruz, hizli bir modem dediler. Turktelekom ne veririse o imis.

    85TL ye taahütsüz 100mbps fiyat olarak cok iyi geldi 4*30TL kurulum ucreti ve 9TL aylik modem taksiti aliyorlarmis


    Yardimlariniz icin teskkür ederim





  • Alper bey merhaba,
    Rica etsem pm. ile iletisime gecebilirmisiniz? Telefon ile gorusmek isterim.

    TT altyapisi ile Prestij Kampanyasini secersek hangi modem gelecek acaba? isim geregi internetimin satibil ve kopmamasi gerekmekte.
    Yardimci olursaniz cok makbule gecer, iyi gunler
  • PM attım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    PM attım
    Alper bey sorunum hala çözülmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız kötü deneyimden dolayı gerçekten çok üzgünüm. Arkadaşlarımın yakın takipte olduklarını biliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Yaşadığınız kötü deneyimden dolayı gerçekten çok üzgünüm. Arkadaşlarımın yakın takipte olduklarını biliyorum.
    Hocam bak sana olayı bir dana ozetliyim
    Benim modem bozuk WiFi cekmiyor
    Dün eve teknik servjs geldi kabul etti sorunu yeni modem getirdi takacak di
    Bir yeri aradı siz d smart abonesiniz biz size destek vermeyiz dedi modemi de iyice bozdu gitti
    Ben ona d smart abonesi değilim dedim ama dinlemedi bastı gitti
    Suan modem kapalı hiç çalışmıyor
    Ben artık cozum istiyorum ya gerçekten çok yoruldum bu süreçten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Yaşadığınız kötü deneyimden dolayı gerçekten çok üzgünüm. Arkadaşlarımın yakın takipte olduklarını biliyorum.
    Altı üstü modem değişecek günlerdir internet hizmeti alamıyorum
    Cep telefonu paketim de bitmek üzere sizin sayesiniz de
    Eger yarin da cozum olmazsa iptal için gerekli işlemleri yaparım
    Bilginiz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Müşteri hizmetlerimizden ilgili arkadaşımla dün akşam tekrar yazıştık. Konuyu Turkcell tarafına ilettiklerini belirttiler. Modem sahipliği altyapı firmasında ve çözüm üretilecektir.

    Anlayışınız ve sabrınız için teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Port yok telefon yok internet yok ama yıl 2019 her yere bu başlıkta şikayet kaydı açtım
    bu hafta içerisnde yeni binaya taşınacağız ama boş port yok diyip durdular

    telefonu türktelekomdan
    interneti millenicomdan alıyorum

    etrafımızdaki tüm binalar yeni ama bizim binamızda port yok diye sağolsun her iki tarafta herşeyi sallamaya başladı.
    arkadaş bir iş birliği yapında işin içinden çıkalım. ben bilgisayar mühendisiyim benim tüm ama tüm işim gelirim hayatım mesleğim internet üzerinden oluyor ben eğer 2 yılı geç 3-5 gün offline kalırsam tüm müşterilerim, tüm işlerim, tüm gelirim aksar. bunlar aksayınada ödemeler kredi ev geçindirme aklınıza ne geliyor.

    şu konu hakkında ne olursunuz ivedi bir şekilde aksiyon alalım

    taşınacağım adres

    güzeltepe mah. yunus emre sok. (cad.'de olabilir) no: 16 / 20 daire :10 eyüp istanbul
    yukarıdaki adrese taşınacağım. eğer telefon bilgilerimi isterseniz pm atın göndereyim hemen

    buna ek olarak daha hattımı bağlatalı 8 gün oldu ve ben daha adam akıllı birşey kullanamazken iptal ettirmem gerek sebebinide belirttim port yok. mhy kurulum ücreti alınmayacak ve wp hattı bana kurulum ücretinin alınacağını söyledi.

    sinirden değişik değişik şeyler yazasım varda neyse

    umarım çözersiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SDEOEUS -- 8 Mart 2019; 12:24:30 >




  • Konuyla ilgilenmesi için destek hesabını etiketliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SDEOEUS

    Port yok telefon yok internet yok ama yıl 2019 her yere bu başlıkta şikayet kaydı açtım
    bu hafta içerisnde yeni binaya taşınacağız ama boş port yok diyip durdular

    telefonu türktelekomdan
    interneti millenicomdan alıyorum

    etrafımızdaki tüm binalar yeni ama bizim binamızda port yok diye sağolsun her iki tarafta herşeyi sallamaya başladı.
    arkadaş bir iş birliği yapında işin içinden çıkalım. ben bilgisayar mühendisiyim benim tüm ama tüm işim gelirim hayatım mesleğim internet üzerinden oluyor ben eğer 2 yılı geç 3-5 gün offline kalırsam tüm müşterilerim, tüm işlerim, tüm gelirim aksar. bunlar aksayınada ödemeler kredi ev geçindirme aklınıza ne geliyor.

    şu konu hakkında ne olursunuz ivedi bir şekilde aksiyon alalım

    taşınacağım adres

    güzeltepe mah. yunus emre sok. (cad.'de olabilir) no: 16 / 20 daire :10 eyüp istanbul
    yukarıdaki adrese taşınacağım. eğer telefon bilgilerimi isterseniz pm atın göndereyim hemen

    buna ek olarak daha hattımı bağlatalı 8 gün oldu ve ben daha adam akıllı birşey kullanamazken iptal ettirmem gerek sebebinide belirttim port yok. mhy kurulum ücreti alınmayacak ve wp hattı bana kurulum ücretinin alınacağını söyledi.

    sinirden değişik değişik şeyler yazasım varda neyse

    umarım çözersiniz
    Merhaba,

    Galiba detaylı bilgi alamamışsınız, görüşebilmemiz için güncel irtibat numaranızı Pm atabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Merhaba
    Müşteri hizmetlerimizden ilgili arkadaşımla dün akşam tekrar yazıştık. Konuyu Turkcell tarafına ilettiklerini belirttiler. Modem sahipliği altyapı firmasında ve çözüm üretilecektir.

    Anlayışınız ve sabrınız için teşekkürler.
    Anlamadım hocam dediğinizi ?
    Daha anlaşılır söylermisiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Çözüm için altyapı işletmecisinin teknik ekibini yönlendiriyoruz. Bu altyapıda modemlerin sahipliği altyapı işletmecisine ait. Bu nedenle arıza müdahalesi, değişim vb aksiyonlar için konuyu altyapı işletmecisine ileterek takip ediyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Çözüm için altyapı işletmecisinin teknik ekibini yönlendiriyoruz. Bu altyapıda modemlerin sahipliği altyapı işletmecisine ait. Bu nedenle arıza müdahalesi, değişim vb aksiyonlar için konuyu altyapı işletmecisine ileterek takip ediyoruz.
    bir modem değişimi memleket meselesi oldu
    superonline gece 11'de modem değiştirmeye gelmişti nasıl beddua aldım da size geçtim gerçekten şaşkınım
    hayret içindeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Çözüm için altyapı işletmecisinin teknik ekibini yönlendiriyoruz. Bu altyapıda modemlerin sahipliği altyapı işletmecisine ait. Bu nedenle arıza müdahalesi, değişim vb aksiyonlar için konuyu altyapı işletmecisine ileterek takip ediyoruz.
    Ne arayan oldu nede soran
    Dün ben sizin işinizi halledicem merak etmeyin diyen Nurettin beyde ilgilenmedi dönüş yapmadı
    Yine internet yok modem yine bozuk

    Artık umudumu kestim önümüzdeki hafta hukuki yollaya başvurup tüketici mahkemesine gidicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Bence bu tarz durumlarda firmalar cezai şart olmadan fesih hakkını vermelidir. Neticede siz faturayı ödemeseniz hizmeti durdurma hakları var. Ortada hizmet yoksa da müşteri sözleşmeyi feshedebilmeli.
    Sorun aşikar ve firma yetkilileri tarafından da biliniyor
    Ayrıca bu durum benim için de ders oldu, haftaya taşınacağım binada superonline altyapısı var ve millenicomu da araştırıyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pharheke -- 8 Mart 2019; 20:48:17 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.