Şimdi Ara

Millenicom Superonline Altyapısı Kullananlar Kulübü (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.598
Cevap
18
Favori
77.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • scaley kullanıcısına yanıt
    Selamlar
    Superonline altyapısı ile Telekom altyapısındaki tekliflerin farkını mı kastediyorsunuz? Tam olarak hangi teklifleri sorduğunuzu anlayamadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • altyapı farkı ve taahhüt farkları varmış biraz daha detaylı bakınca anladım kusura bakmayın.

    Telefondan başvurarak konu sahibinin verdiği "3051F0DA" kodla başvurdum.
  • scaley kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun başvurunuz. Yardımcı olabileceğim başka konu olursa her zaman yazabilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scaley

    altyapı farkı ve taahhüt farkları varmış biraz daha detaylı bakınca anladım kusura bakmayın.

    Telefondan başvurarak konu sahibinin verdiği "3051F0DA" kodla başvurdum.
    Hayırlı olsun .. Ben de Başvurdum sözleşmemi falan gönderdim şu an bağlantı aşamasında. O da hallolunca kısmetse kurulum aşamasına geçeceğiz.. inşallah hayırlısı olur da memnun kalırız.
  • Alper bey bu arkadaşını getir indirim kodları 1 ay bedava kullanım sağlıyor.. şimdi biz mart ayı içerisinde geçersek nisan faturamız ücretsiz mi gelir yoksa 2. faturamız mı ücretsiz oluyor.
  • Subat kullanıcısına yanıt
    İlk çıkacak tam ay faturasına uyguluyoruz. Böylece hakkınızı tam kullanmanızı sağlıyoruz. Yarım aylık fatura ile hakkınız kısmi kayba uğramıyor. Bu arada siz de online işlem merkezinden kod alıp arkadaşlarınıza verebilirsiniz. 24 ay bedava internet kullanabilirsiniz bu şekilde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamamdır teşekkürler.. Bu arada superonline dan aradılar 15 ile 17 arasına randevu verdiler. Hızlı oldu bu iş.. :))) vodafone fiber i iptal etmesi 3 gün sürdü. millenicom da hafta sonuyla birlikte 3 gün sürdü. toplam 6 gün de halletmiş oluyorum. iyi oldu.. Teşekkürler Alper bey.
  • Subat kullanıcısına yanıt
    Sağolun.

    İlla kargolatmamız mı gerekiyor sözleşmeyi? İşlemlerin hızlanması için kargodan önce ıslak imzalı sözleşmeyi taratıp pdf olarak mail üzerinden yollasak olmaz mı?
  • Subat kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hayırlı olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • scaley kullanıcısına yanıt
    Hayır illa kargoya gerek yok. Sizi arkadaşlarım aradığında dokümanları e-posta ile istediğinizi belirtin. Size eposta ile gelir. Çıktı alıp imzalarsınız. Sonra Arask korgo’da Millenicom diyerek karşı ödemeli gönderebilirsiniz (kimlik fotokopisi göndermeyi unutmayın). Bu yol daha hızlı oluyor. Müşterilerin çoğu bunu tercih ediyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • çok teşekkürler. şimdi ayarladım e-posta işini. bu vesile ile işleri kısaltmış olduk.
  • Kurulum tamamlandı.. Ancak kullanıcı adı ve wan şifresini alamadım.

    Müşteri hizmetlerini arasam alabilecek miyim.. yoksa buradaki millenicom hesabına yazdam özel mesaj olarak yardımcı olurlar mı .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pharheke

    Sözleşmesiz dediğiniz taahhütsüz100 mbps 75 tl mi, öyle bir paket görmedim ben. Tam detayı nedir paketin
    ilk banada 85tl dediler ama eğer kendi kablonuz üzerinden kullanacaksanız 75tl yaparız dediler, hız vs hiç etkisi olmayacak

    şuan 70mbps alıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,

    Bu konu için sizinle bugün görüştük ve çözüm sürecimiz olacağını ilettik.

    Umarız kalıcı bir çözüm olur.

    Alıntıları Göster
    Modem kaynaklı sorun olduğu belli ama ısrarla ilgilenen yok
    Evet bugun arandım ama sonrasın da söyle bir mesaj geldi
    Müşteri ile dalga gecer gibi

    @cihanair Merhaba, modemi kapatıp açarak tekrar kontrol etmenizi, sorunun devam etmesi durumunda tarafımıza 0850 333 0 333 numaralı hattan ulaşmanızı rica ederiz.

    Gerçekten çok pişmanım Superonline bırakıp size geçtiğim icin
    Attan inip essege bindik resmen
    1 ay internet kullandık iptal edelim diyorum 800 tl cayma bedeli çıkar dediler yazık gerçekten çok yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam.

    800₺ çıkmaz korkmayın. Gözünüzü korkutmak için söylenen bir şey bu.

    259₺ Evde kurulum hizmeti bedeli ve 216₺ aktivasyon bedeli çıkar sadece. İnternetinizin kusurlu olduğuna dair bilgileri toplayıp, milleni ile olan görüşmelerinizin detaylarını ve gelen mesajları da kaydedip Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurduğunuz zaman yüksek ihtimalle haklı bulunursunuz. İster bu çıkan bedelleri ödeyip, isterseniz de ödemeyip THH'nin sonucunu bekleyebilirsiniz. Ben olsam ödemeden başvuru yapardım. THH kararı ortalama 4-6 ay içerisinde çıkıyor. Yani hiç para ödemeden kurtulabilirsiniz, kusurlu olduğunu kanıtlarsanız eğer.
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Aşağıdaki mesajda bende bahsetmiştim, cayma bedelleri çok yüksek. Tamam verilen hizmetin ücretsiz olan kısmına bi cayma bedeli olsun ama bu ücret çok fahiş. Resmen bi kere girdikten sonra 2 sene çıkamazsınız demek. Sırf bu yüzden ben tercih edemiyorum. Sözleşme detaylarını dikkatli okuyan kişi de zor tercih eder diye düşünüyorum. Gerekli hizmet sağlanamıyorsa, müşteri memnuniyeti yoksa ve mağdursa elden yapacak bir şey gelmiyor. Bedeller kesinlikle güncellenmeli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim gördüğüm 260 kurulum, 215 aktivasyon, 275 modem, 280 aylık taahhütsüz ücret var.

    Her türlü modem sizde kalacağından modem parasını da alırlar bence ki sadece aktivasyon ve kurulum bile 475 tl, modem ile 750 tl..ilk ay girdi çıktı yapayım desem sözleşmeye göre çıkacak fatura 1.000 tl nin üstünde.

    Eğer yanlışsam yetkililer burada, düzeltebilirler. En azından ilk ay deneme süresi gibi bişey yapsalar daha rahat geçiş yapabiliriz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pharheke kullanıcısına yanıt
    Modemi gönderirsiniz hocam kilitleyemezler. 280₺ taahhütsüz ücretten 130₺'yi düştüğünüz zaman 150₺ kalıyor. Kullanılan her ay için 150₺ çıkacak. Ancak dediğim gibi, eğer kusurlu bir hizmet var ise ve bunu düzeltmiyorlarsa -ki düzeltmedikleri belli- tüketici haklarına göre ilk ay hiçbir bedel ödemeden cayılabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pharheke

    Aşağıdaki mesajda bende bahsetmiştim, cayma bedelleri çok yüksek. Tamam verilen hizmetin ücretsiz olan kısmına bi cayma bedeli olsun ama bu ücret çok fahiş. Resmen bi kere girdikten sonra 2 sene çıkamazsınız demek. Sırf bu yüzden ben tercih edemiyorum. Sözleşme detaylarını dikkatli okuyan kişi de zor tercih eder diye düşünüyorum. Gerekli hizmet sağlanamıyorsa, müşteri memnuniyeti yoksa ve mağdursa elden yapacak bir şey gelmiyor. Bedeller kesinlikle güncellenmeli.
    Bu hafta sorunum çözülmezse iptal Edicem aslında söyle de bir durum var
    Eve evrak yolladılar ben evde yoktuk evrakları eşim imzaladı ama hat benim adıma olmadı bende yokuş yaparım ben size Birsey imzalandım diye
    Gerçekten çok kötü bir firma aman diyorum geçmek isteyen varsa iki kere düşünsün
    Müsait bir zaman da eksi sözlükte rezalet başlığida acicam onlar düşünsün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar SOL Fiber altyapısında Millenicom CGN havuzuna sokuyor mu?
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.