Şimdi Ara

Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
3
Favori
8.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
162 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende neredeyse 3 haftadır hız yükseltimi için uğraşıyorum hemde her gün mail telefon şikayet vs ilgilenmiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fesbd kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Aynen dediğim gibi şuan ben cezalıyım. Hiçbir cevap alamıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Sizi en iyi ben anlarım herhalde Ben EBA TV takip etmiyorum, akademik destekte var olan videoları oraya koymuşlar ama ben de eba zoom ve eba üzerinden derslerimi takip ediyorum, şu süreçte internet çok önemli hele hele bizim gibi canlı ders takip eden öğrenciler için. Mahallemdeki saha dolabı arızalandı geçen ay, TurkNet arıza kaydıma aynı gün benden kaynaklı bir arıza olmadığı dönüşü yapıp, Türk Telekomdan kaynaklı bir sorun olduğunu ve ay sonunda kadar çözeceklerini bildirdi. Ev telefonu ile ilgili arıza kaydı açtım, cevap verilmedi 2 günde ve forumdaki TurkNet yetkilisine yazdım, o da sağ olsun yardımcı oldu ve hatta tarafıma telefonla dönüş yapıldı, ben de geç cevap verilmesinin yoğunluktan kaynaklı olduğunu düşündüğümü belirttim ve üzgün olduklarını, arızam ile ilgili olası sebepleri söylediler. Ben TurkNet'in Millenicomdan daha kötü olduğunu düşünüyordum müşteri hizmetleri olarak -ki düşünün beni aradıkları halde- ama bugün bunu okuyunca iyi ki TurkNet'teyim diyorum. Ayrıca bence Türk Telekom kullanıp sonra başka ISS ye geçmek en baba çözüm bence zira Turk Telekom'dan turknete geçtim ve en aksiyonlu olay kargo aşamasıydı -internetim 1 2 dk kesintiyr uğradı geçiş esnasında- ama ben hiç TurkNet ile ısrarla arıza kaydı kapatma durumu yaşamadım, en fazla aynı kaydı ikinciye açınca sorunum düzeldi. Ben millenicomu iyi bir firma olarak bilirdim açıkçası ama forumun nimetidir sizin sayenizde bunları da görmüş olduk. Mne çıkar butonunu göremedim ama görürsem öne de çıkaracağım, hatta yazmışlar forumdan bir şey olmuyor diye ama bizim yapabilecek bir şeyimiz varsa destek olmak isteriz her forum üyesi gibi, canlı ders ve online eğitimin etinden sütünden faydalanan biri olarak söylüyorum :) Kolay gelsin, inşallah en kısa sürede çözersiniz sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ae468468 A kullanıcısına yanıt
    Hocam çok teşekkür ederim. Rica etsem benim konuda öne çıkar gözükmüyor diyorlar bi kontrol eder misiniz rica etsem?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GÜNCELLEME 4

    KONUYU ÖNE ÇIKARMAYI ENGELLEMİŞLER. KİMİNLE YA DA NE İLE ALAKALI BİLMİYORUM FAKAT KASITLI OLARAK YAPILDIYSA YAZIKLAR OLSUN.(!)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Forumu benden daha iyi bilenler vardır böyle bir şey mümkün mü?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Benim mesajıma istinaden yazmışsanız bunu belki sadece ben öne çıkaramıyorumdur, diğer üyelerimiz de bakarsa hoş olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ae468468 A kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Yok hocam. Arkadaşımda yazdı. Ayrıca bende göremiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamam öne çıkardım, konuda çıkmıyor ama tüm konuların olduğu yerden yapabildim. Özür dilerim yanlış bilgi için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ae468468 A kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Önemli değil size istinaden yazmadım zaten. Arkadaşımda yazdı dediğim gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konuyu öne çıkardım.

    Rezalet. Türkiye bu online eğitim işinde A'dan Z'ye sınıfta kaldı cidden. Hiçbir şekilde elle tutulur iyi bir yanı yok bu işin.
  • Hocam Merhabalar

    Maalesef öyle. :( bu durumda internet sağlayıcıların gerçek kalitesini anlıyoruz işte (!)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Ben 3 ay önce Millenicom'dan uzak duracağını müşteri hizmetlerin üslubundan anladım. Adamları bir kere aradım paket arayışımda olduğumu, net arıyordum ve sonra istediğim fiyatlar olmayınca umursamadan cevaplar veriyorlardı. Sonra beni kendileri arayıp yine aynı sert üslup ile diğer firmaları kötüleyip sert tavırlarla ikna etmeye çalışıyordular. Hatta bir ara yüzüme de kapatmışlardı konuşurken ve cevap vermemişlerdi. İyi ki almamışım bu malum interneti ve çok şikayetler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SunSets -- 8 Mayıs 2020; 18:25:29 >
  • SunSets kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Aynen öyle. Bildiğin tavır koyuyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alper bey yardımcı olur musunuz?
  • onur5545 kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Dediğim gibi sanırım cezalıyım cevap alamıyorum :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GÜNCELLEME 5

    Modem değerleri resimdeki gibidir

    Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu güncellenmiştir. Modemin değerleri eklenmiştir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sıkıntıyı yaşıyorum umarım en kısa zamanda çözülür @Millenicom Alper Karaer

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • suyasuy00 S kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Bu aralar ses yok hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.