Şimdi Ara

Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
3
Favori
8.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
162 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KONU DA ÖNE ÇIKAR GÖZÜKMÜYOR ARKADAŞLAR. ENGELLENMİŞ. GÖRÜYORSUNUZ YA NELERLE UĞRAŞIYORLAR YAZIK!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de aynı dertten muzdaribim. Defalarca şikayetkaydı açtım arayan olmarı. En son servis yönlendirdiler ama servis geldi yoğunluk var herkeste böyle dedi gitti. Ahhaha bir de VDSL olarak kullandığım hattın inatla fiber olduğunu iddia etti. ne kadar cahil siz düşünün artık. btk ya yazdım cimer e yazdım cevap bekliyorum düzelmezse her gün şikayet kaydı açacağım cimerden inadım tuttu hadi bakalım
  • suyasuy00 S kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Cimer falan hiçbir şekilde bir cevap vermezler. Modemi yeniden başlatmayı geçtin mi ondan sonra çözülmezse problem sende. Ekip gelir suçu onlara atar vs.

    Konuyu duruma göre güncellemeye devam edeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    santral'e uzaksın 0.79 MBps ile upload yapılmaz işkence olur sana
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Doğrudur. Öyle oluyor zaten eskiden hiç olmazsa 8 9 mps download alırdım şimdi 3 mps off ya 😕

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • forumda yetkilisi olan bir şirket bu sorunu çözmelidir.

    gereğinin ivedilikle yapılmasını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durumu ben de yaşıyorum. 100 mpbs tarifem var. 3 hafta önce sözleşme imzaladık hemen kullanıcı adı şifre geldi kullanmaya başladık. Bi baktım hız 8 mbps. xDsl modu G.Dmt yani adsl bile değil. Şikayet kaydı oluşturdum 2 hafta sonra yani bugün eve geldiler iç tesisat kontrolü için. Baktılar evinizdeki hat 24mbps destekliyor dediler. Dedim ne yani 100 mpbs kullanamaz mıyım ? Görevli de hattınız vdsl değil ki, 100 mbps için vdsl gerekiyor dediler. Ben de tarifemin vdsl olduğunu söyledim. Görevli elindeki cihazı göstererek siz vdsl değil adsl hatta bağlısınız bize bu şekilde iletilmiş dedi. Cihazda da abonelik bilgileri kısmında hat modu ADSL ibaresi yer alıyordu.
    Yani adamlar bile bile beni vdsl porta değil adsl porta bağlamışlar. Düşük hızı geçtim internet her saat en az 3 defa kopuyor ve en az 10 dakika gibi bir sürede geliyor. Btk ya şikayet oluşturdum. 2 gün içinde çözülmezse bu firmaya abone olduğum gibi iptal edeceğim.

    Adamlar para uğruna ben ve benim gibi insanların eğitim ve iş hayatlarını mahvediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mylm.56 -- 9 Mayıs 2020; 1:47:23 >




  • Lampard23 L kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Teşekkürler hocam. Umarım yardımcı olurlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam Merhabalar

    BTK hiçbir şekilde çözüm olmuyor denedim. Öne çıkarıp destek verebilir misiniz rica etsem? Herkes görsün en azından.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 haftadır cuma günleri öğlen 4 te internet kesiliyor ve 1 gün boyunca gelmiyor. WhatsApp hattından yazıyorum hattınızda bir sıkıntı görünmüyor diyorlar. Telefon numaralarını arıyorum hattınızda bir arıza var diyorlar. Ne bir haber vermek var ne bir özür. Güzel bir modem bulabilirsem kablonete geçip bunlardan kurtulacağım. Müşteri ilişkileri 'SIFIR'.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkana.

    2 haftadır cuma günleri öğlen 4 te internet kesiliyor ve 1 gün boyunca gelmiyor. WhatsApp hattından yazıyorum hattınızda bir sıkıntı görünmüyor diyorlar. Telefon numaralarını arıyorum hattınızda bir arıza var diyorlar. Ne bir haber vermek var ne bir özür. Güzel bir modem bulabilirsem kablonete geçip bunlardan kurtulacağım. Müşteri ilişkileri 'SIFIR'.
    Aynı durumdayım. Hattınız da Bir sıkıntı yok deyip kapatıyorlar.hatta şuanda o bile yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Santral uzaksın millenicom vae den hizmet veriyor Turk telekom saha dolapına fiber getirmez ise olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UP donanım haber kullanıcıları değil parayı seçiyor yazık
    Biz olmazsak hiçsiniz @gun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baba1993 -- 9 Mayıs 2020; 12:24:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 ay bedava kullanmak İçin birilerini üye yapmaya çalışanlar azaldı sanki bu aralar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Doğrudur maalesef. Cevap bile alamıyorum ki sorun ile ilgili.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • baba1993 kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Yorumunuz için teşekkür ederim 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Broon kullanıcısına yanıt
    Maalesef hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar

    Konuyu açtığım dan beri ne forum üzerinden ne btk üzerinden millenicom hiçbir şekilde ilgilenmiyor bilginiz olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin Bilgin

    Hocam Merhabalar

    Doğrudur maalesef. Cevap bile alamıyorum ki sorun ile ilgili.
    Size millenicom bir şey yapamaz zaten altyapı sahibi değil Turk telekom ile görüşme yapılması gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Onlarda aynı ama bir deneyelim bakalım. Teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.