Şimdi Ara

Millenicom yüzünden CANLI DERSLERE GİREMİYORUM YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
3
Favori
8.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
162 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin Bilgin

    Hocam Merhabalar

    Onlarda aynı ama bir deneyelim bakalım. Teşekkürler.
    Turk telekom erişim planlama ile görüşmeniz gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Elimden geleni yaparım :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bildiğim kadarıyla sizin Türk Telekom ile bir alakanız yok. Altyapı sağlayıcısı onlar olsa bile teknik destek talebini siz değil, abonesi olduğunuz firma talep edebilir. Zaten sizin TT hizmet numaranız bile yoktur. Sorunu Millenicom'a bir türlü iletmeniz ve çözüme kavuşturmalarını sağlamanızdan başka tek seçeneğiniz iptal ettirmek.
  • Hayır var Vae erişim de fiber de bile var

    Fiber 100 hizmet numarası

    Adsl ve vdsl de 880 li oluyor müşteri hizmetlerinden talep edin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 9 Mayıs 2020; 15:15:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    TT'dan neler talep edebiliyorlar peki?
  • Hocam Merhabalar

    Benim sorunum şuan temelde şu millenicom destek talebime cevap vermiyor. Onu çözemedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • vay anasını. bende türknet in müşteri hizmetleri kötü diye millenicom'a geçecektim (internetinden memnunum ama müşteri hizmetleri çok kötü)

    hiç geçmiyim o zaman

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • PONRO kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Alper bey bizzat rica ederek yazdım görüldü yaptı müşteri hizmetleri cevap bile vermiyor. Hayır kesinlikle

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, anladım. Maalesef konuyu öne çıkartmaktan başka yapabileceğim birşey yok. Öne çıkarttım.

    Forumda, özellikle ISS bölümünde Millenicom'u öneren bazı üyeler görüyorum, şirket çalışanları da değiller. Abonelerine telefonla hizmet veremeyen ISS'leri başkalarına önermek neyin kafası onu zaten bir türlü anlayamadım.
  • Hocam Merhabalar

    Bunu ilk kez yaşıyorum. Resmen tavır koyuyorlar ve müşteri hizmetleri dahil buna. Bunalıma girdim. Rica ettim olmadı cimere yazacağım dedim olmadı. Forum olarak teşekkür ederim. Acaba twitter üzerinden kimlere yazabilirim bilginiz var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Müşterisi olduğunuz şirket cevap vermedikten sonra başkalarına veya kurumlara şikayet etmekle sonuç almanız zor. Türk Telekom olsaydı belki destek alabileceğiniz 5 farklı adres önerebilirdim. Ama büyük bir şirket olmadığı için ilgilenen kişi sayısı az, ya da aynı kişiler.
  • Anladım. :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GÜNCELLEME

    Millenicom güncelleme sağladık hat değerleriniz normal şeklinde cevap verdi. Kontrol edeceğim bakalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Sonuç nedir ?
    Ben de başka bir firmaya başvuru yaptım. Onayımı bekliyorlar. Yarın çözülmezse problemlerim onayı vereceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam Merhabalar

    Şuan güncelleme sağlandı. Aradılar. 6.8 kadar çıktı hızım. Sonra daha da artacaktır dendi. Bu akşam da detaylı test edeceğim bakalım şuan normal en azından 3.75 ten daha iyi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu güncellenmiştir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Millenicom :"Konuyla alakalı sizlerle görüşme sağladığımız üzere gerekli güncellemenizi sağlamış bulunmaktayız hız değerleriniz normal seyrine döndü internetinizi sağlıklı günlerde kullanmanızı dileriz."

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dört günün sonunda bir açıklama gelebildi arkadaşlar :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GÜNCELLEME

    WiFi üzerinden biraz önce 7.35 aldım. DEMEK Kİ İSTEYİNCE OLUYORMUŞ :) AKŞAM KABLOLU OLARAK TEST EDİP YAZARIM

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim de problemlerim an itibariyle giderildi. Hızım sabit 86mbps upload 8 mbps.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.