hiç taksiye binmediğin o kadar belli ki.. ulan 2 valiz + 20kg dolu çantayla adama yaklasıyorum daha gelmeden nereye gidiyorsun kardesim diyor. Sonra kısa mesafe almıyorum diyor k.b bile demiyor. Ubere basıyordum adam su, gofret ikram ediyordu. Ha bir de çöpccent e degil vito ya biniyorduk. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nuksws_99 -- 27 Kasım 2020; 3:10:17 > |
Milletin partisi diye geçinin AKP UKOME'de taksi kiralama teklfini reddetti. (9. sayfa)
-
-
Paranın ve yandaşlığın peşinden gidenler milletin tokadını yiyecekler
Bu hareketleriyle sürelerini kısaltıyorlar sadece
Ekrem başkan seninleyiz
-
Yeni plakaların çıkması işine gelmeyecek tek kesim plaka sahibi kodamanlardır.
Sen bir avuç plaka sahibinin rantını savunmaya devam et.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strategen -- 27 Kasım 2020; 5:19:5 > -
Ulan, plakası kirası veren taksi şoförlerinin de yararına olacak bu. Sırtlarındaki plaka asalaklarından bir nebze kurtulacaklardı, onu da engellediniz.
Yeni plakalar da, uber de yalnızca, plaka sahiplerinin işine gelmez. Şoförlük yapan emekçilerin değil.
Senin "taksi esnafı" dediğin kimler? Plaka sahibi kodamanlar tabii ki.
Halkı değil, bir avuç rantçıyı savunmaya devam edin. Değil 800 bin; 8 milyon fark yiyeceksiniz bir dahaki seçimde.
-
arkadaşlar aşağıdaki yazıyla plaka sahiplerine fena saplıcam dikkatli okuyun:
aynen bu işi istemeyenler plaka sahipleri çeyrek yarım tam artık neyse
taksicinin emeği diyede mağdura yatmaya çalışıyorlar
dertleri plakanın 2 milyon 200 bin olan değerinin 1,5 milyona düşmesi
olay bundan ibaret
kimse demiyor ki malınızı elinizden alıcaz diye bunu anlamıyor anlamak istemiyorlar
bunlara göre o zaman hiçbişeyin yenisi yapılmasın çünkü diğerinin değeri düşüyor
mesela yeni konut inşaat üretilmesin
birde bu plaka sahipleri asgari ücretlinin yarısı kadar vergi verirler
şöyle düşünün yıllıkasgari ücretli yılda 28 bin tl kazanıp bunlardan fazla vergi veriyor plakanın yıllık getirisi 180 bin civarıdır
geçtiğimiz yıl hatırlayın soğan- patates karaborsası oluşturulmasına müsaade etmem diyen devlet maalesef plaka borsasına göz yummaktadır
nedenide bu işin arkasında eski siyasetçi burokrat tarzı bazı adamların plakasının olması arayıp telefonla durduruyorlar ihale yapılmasını yoksa kıçıkırık plaka sahipleri bu işin olmasını engelleyemez gene engelleyemeyecekler ayrı konu
ayrıca kanunen araç şöforede verilmez kendin çıkıp çalışacaksın plaka sahibi bu şekilde piyasa oluşturamazsın aracın günlük aylık yıllık kirası diye
bunlar ötv den bile muaf tutuldu yani araç sıfırlamalarında sonradan araç ticaride çıktığında satılırken hususi piyasasına göre fiyatlandırılır mesela buda ayrı vurgun konusu
imamın yerinde olsam bu işin sonuna kadar giderim istanbul halkını arkama alırım 20 milyon istanbullu bunu istiyor üzerine giderse kimse engel olamaz şuan için feto nasıl zamanında abilerine güvenerek iş yapıyorsa yaptıysa
bu teneke sahipleride perdenin arkasındaki kişilere güveniyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: Taksilobisi
Biz ekmeğimizi savunuyoruz, kutlu bir mücadele peki sen neyi savunuyorsun, yoksa seçimlerden önce söz verilen malum kesimden misin?
Alıntıları GösterSiz kazandığınızda halk kaybediyor..
-
Olay nedir birisi anlatabilir mi?
-
osman öcalanı devlet televizyonuna çıkaranlar ne olacak ak gezenler? okutulan mektuplar ne olacak?işiniz düşünce pkk kardeşiniz kankanız, fetöde öyle..bu ülkede pkk dan daha tehlikelisiniz..
-
"Değil 800 bin; 8 milyon fark yiyeceksiniz bir dahaki seçimde."quote:
Orijinalden alıntı: strategenUlan, plakası kirası veren taksi şoförlerinin de yararına olacak bu. Sırtlarındaki plaka asalaklarından bir nebze kurtulacaklardı, onu da engellediniz.
Yeni plakalar da, uber de yalnızca, plaka sahiplerinin işine gelmez. Şoförlük yapan emekçilerin değil.
Senin "taksi esnafı" dediğin kimler? Plaka sahibi kodamanlar tabii ki.
Halkı değil, bir avuç rantçıyı savunmaya devam edin. Değil 800 bin; 8 milyon fark yiyeceksiniz bir dahaki seçimde.
Ufak at civcivler yesin. Bırak 800 bini, %48 in %10 Emanet oy . Değil mi? O zaman İBB meclisinde sadalye sayısı da %48e yakın olurdu. %38. İ.oğlı bir sonraki seçimde sırra kadem basar,muhtar adayı bile olmaz. Trafik sorununu çözsün zorlama siyaset ile oyalanmasın,İstanbulu ihya edecekti ihya etsin mızmızlanmasın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi retro61 -- 27 Kasım 2020; 8:34:28 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
İmam halk yararına böyle çalıştıkça oylarını arttırır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: asau
Bu taksi olayında vatandaş taksiye daha mı ucuz binecek. Böyle ise desteklenir, aksi durumda asla. Mesela 20 liraya gittiğim yer 10 lira mı olacak. Yoksa sokak parkları olayı gibi mi olacak. Sokakları parselleyen mafyayla mücadele edemeyen devlet bizzat mafyacılık yapması gibi yani İSPARK.
Milleti taksiler aracılığıyla söğüşleyen kodamanlardan kurtarıp söğüşleme işi belediyeye geçecek. Belediyede yeni kadroların oluşturulması da cabası. Slogan halka hizmet. Sonuç yine değişmiyor, yine söğüşlenen halk olacak. Devlette kural değişmez Her ay 2 bin lira sağlık için para ödüyorum, ama devlete göre bedava sağlık hizmeti alıyorum. Şimdi bu örnekte olduğu gibi, belediyenin sloganı da ucuz taksi hizmeti miFiyat düşer ama belirttiğin gibi olmaz seneye enflasyon oranında değerleme olacaksa daha azına olabilir belki de uzun bir süre fiyat değişmeyebilir. Önemli olan taksi doluluk oranı. Taksi doluluk oranının düşmesi istenmez zaten fiyatı belirleyen de budur. Taksilerde doluluk oranı yükselmedikçe zam yapamazlar... 6 bin taksi değil aslında 150 bin taksi bile İstanbul'a konabilir ama bunu isteyecek siyasi irade ve belediye gerekir. İstanbul'da 2 milyon özel araca gerek yok zenginler işadamları dışında. km ücreti 1-1.5 lira olsa kimse araç almaz zaten, trafik sorunu da böylece çözülür . Şehir dışından gelenlere 3 lira ülke dışından gelenlere de 6 lira yapılır böylece sehir trafiği şehir ve ülke dışından gelenlerin de katkısıyla çözülmüş olur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek_Kisilik_Muhalefet -- 27 Kasım 2020; 14:31:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: B.AYAR
İstanbul'da taksi sayısıyla ilgili sorun olmadığı İtü raporuyla ortaya konmasına rağmen seçim öncesi verilen sözler yüzünden İmamoğlu bu konuda diretiyor ama olmaz...
https://www.ntv.com.tr/turkiye/itu-arastirdi-istanbuldaki-taksi-sorununun-nedeni,YmboSRfKIUSVBepExpVCGwOrdaki rapor doluluk oranıyla ilgili. Taksi km ücreti 2 katına çıksa doluluk oranı yarı yarıya bile düşebilir oysa km fiyatı yarıya düşse 5 dk içinde boş taksi bulma ihtimalin bile olmaz. Zaten fiyatı da doluluk oranına göre yapıyorlar... Taksi sayısı aynı kaldığında fiyat hep yükselecektir ve taksi plaka kirası aylığı 8-10 bin gibi rakamlara gidecektir. Taksi sayısı 2-3 katı olduğunda ise taksi ücretleri yarı yarıya düşebilecektir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-C99111CD4
Bu mesaj silindi.Muhalefetten gelen iyi teklifler hep reddediliyor. TBMM'de de böyle ... Sonra aynı teklifi kendileri hazırlayıp sunuyorlar ve kabul ediliyor
yine İBB öğrenci akbili indirimi istemişti bld meclisi reddetmişti daha sonra ufak değişiklikle aynı teklifi getirdiler reddedenler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek_Kisilik_Muhalefet -- 27 Kasım 2020; 14:23:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: 2K23AYRICA KONUYU YALAN HABER YAPIP ALGI OLUŞTURMAKTAN ŞİKAYET ETTİM.
OLAY TAMAMEN RANT TIR! 6000 YENİ PLAKA ÇIKARILMASIDIR!! EKREM BU RANTA GÖZÜNÜ DİKTİ, OLAY BU!!
Fakat bu belediyelere verilen bir hak degilmi? Benzer şekilde şöyle denir o zaman Reis mb'ye kendi adamını koydu para bastırıyor memur-emekli maaşını böyle ödüyor
Para basılsa da yeni taksi plakası verilse de çok olan şeyde değer azalır. Ne kadar çok para basarsan paranın değeri düşer ne kadar çok taksi plakası verirsen plakanın değeri düşer. Ama lazımsa yapılır sonuçta milletten yetki alınmış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
her yolculuk digital ortamda her yolculuk e- faturalı vergili bi arada uber hayır dendi...
devlet o kadar kaynak ararken... sistem ve bakış açısı??? nerden ne alıcagını bılmeyen bir yonetim anlayısı ...
mılletin partisi mi? rant partisi mi?
-
İmamoğlu'nun çıktığı,
36 aylık (3 yıllık) 698 milyon TL.'lik Araç Kiralama İhalesi, yapılan şikayet üzerine
Kamu İhale Kurumu'nca (KİK)
İPTAL edildi..!
-
quote:
Orijinalden alıntı: retro61
"Değil 800 bin; 8 milyon fark yiyeceksiniz bir dahaki seçimde."
Ufak at civcivler yesin. Bırak 800 bini, %48 in %10 Emanet oy . Değil mi? O zaman İBB meclisinde sadalye sayısı da %48e yakın olurdu. %38. İ.oğlı bir sonraki seçimde sırra kadem basar,muhtar adayı bile olmaz. Trafik sorununu çözsün zorlama siyaset ile oyalanmasın,İstanbulu ihya edecekti ihya etsin mızmızlanmasın.
Alıntıları GösterÇakma bahanelerle meclis seçimini de yenileteydiniz öyle olacaktı.
At hırsızlarını ve At hırsızlıklarını unutmadık merak etmeyin.
-
Egosu tavan yapmış,sanki dünyayı ben yarattım havasında
-
quote:
Orijinalden alıntı: Tek_Kisilik_MuhalefetOrdaki rapor doluluk oranıyla ilgili. Taksi km ücreti 2 katına çıksa doluluk oranı yarı yarıya bile düşebilir oysa km fiyatı yarıya düşse 5 dk içinde boş taksi bulma ihtimalin bile olmaz. Zaten fiyatı da doluluk oranına göre yapıyorlar... Taksi sayısı aynı kaldığında fiyat hep yükselecektir ve taksi plaka kirası aylığı 8-10 bin gibi rakamlara gidecektir. Taksi sayısı 2-3 katı olduğunda ise taksi ücretleri yarı yarıya düşebilecektir
Alıntıları GösterAyrıca doluluk oranları neden düşük , kalite yerlerde.
Benim gibi ekstrem mecburiyetler dışında taksiye binmemeyi tercih eden ciddi bir kitle var.
Şöyle örnekleyeyim son 4 senede
3 kere über'i kullandı isem (maks 4 aylık süre) , 3-4 kere taksiye binmişimdir.
(3-4'ün birinde taksici kazansın diye taksiye bindim , kızımla beraber , taksici über'e söylendi , kısa yoldan gitmek yerine e5'e daldı , E5 trafiğini görünce ara yola döndü ve bana dönüp daha sadece yolun 1/5'ini gitmemize rağmen , "abi sizi burada indirsem olur mu dedi ? Bende alternatiflere kızıyordunuz dedim.(Normal taksicilere göre iyiydi yine 7-8 lirasını istemedi).
İndik , kızım şaşırdı , Über çağırdık , güle-eylene taksiden ucuza eve geldik).
Yani kalite artınca taksi kullanımı artacaktır.İBB yönetiminde 6000 taksi kaliteyi arttırır ve istihdam sağlar , daha adil pasta bölüşümü sağlar.Kim kaybeder ? Rantçılar ve Rantçının koruyucusu ve dostu Ak parti.
-
Bütün İstanbul taksi sayısından ve taksicilerden şikayetçi ama bir grubun rantı etkilenecek diye bu işe taş koyuluyor. Buna taş koyanlar yağmurlu günde iş çıkışı taksi aramak zorunda kalır inşallah. Hastası olur da yetiştirecek taksi arar inşallah. Kısa mesafe diye taksiciden hakaret yer inşallah...
Söyleyeceklerim bu kadar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X