Şimdi Ara

MİNİ COOPER GÜVENLİK TARTIŞMASI SON! A3 KIYAS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bir süredir Cooper ve a3 ile ilgili bazı araştırmalar içindeyim.Gelelim meseleye;GÜVENLİK !

    Cooper güvenli mi güvensiz mi insan gerçekten neye inanacağını şaşırıyor. İlk araba için beygir ve lt özellikleri gayet uygun fakat güvenlik problemine çözüm arıyorum. Bu arabayı çok istiyorum (2007-2009 model 1.6lt 120bg) fakat fikrim yavaştan 2006-2007 a3 almaya doğru kayıyor. Sizce cooper güvenli mi?


    Kimileri;
    *NCAP'dan 5yıldız almasına güvenmemek gerektiğini,

    * araba küçük olduğundan kabinin hasar aldığını yaralanma/ölüm ihtimalinin fazla olduğu

    *hafif arabadır savurur diye söyleniyor

    Kimileri ise;
    *NCAP bu işi biliyor, kabin/insan yaralanmasını değerlendiriyor. o testlerde yüksek puan alan araç, gerçek hayatta olan bir kazada fizik kurallarının ve olayın el verdiği kadarıyla sizi koruyabilir. O testlere güvenin dikkate alın deniyor.

    *hafiftir savrulur denmesine rağmen sanıldığından daha ağır, bir sorun yok diyor (1240kg)
    *savrulma kilo ile alakalı değil aerodinamik yapı ile ilgilidir diyip sorun olmadığını da ekliyor.

    Her kafadan bir ses çıkmakta. Çevremden ise olumsuz tepkiler aldığım oldu. özellikle küçük olmasından ötürü kişilerin zarar gördüğü ayrıca ağırlığı evet yeterli olmasına karşın aerodinamik yapı gereği aracın savrulduğunu ve kolaylıkla takla dahil atabildiği söylendi.

    Net cevabı sizde arıyorum, cooper alınır mı alınmaz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nasality -- 30 Ağustos 2015; 4:54:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Cooper savrulmaz kolay kolay. Doğru lastik sağlam alt düzenle birşey olmaz. İyi yol tutar virajlarda plaka okutur. Tekerlekler aracın tam 4 köşesinde go kart hissini veren tek arabadır.

    Kaza durumunda neye kaç km hızla vurduğunuz önemli.
    Cooperın kurtarmadığı yerde a3de kurtaramaz. Çok fark yok arada. Ama önden darbeli macunu yemiş, içerden işlem görmüş aracı alırsanız ilk kafadan patlamada sıkıntı yaşarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Savrulma falan olmaz ortalama bir aile arabası ile aynı kiloda. Güvenlidir de sonuçta kockocaman BMW üretiyor. Ayrıca 100 km üzeri kazalarda çok lüksler dışında hiçbir marka garanti veremez. Bu yüzden Ncap testleri 60 km ile yapılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caulker

    Savrulma falan olmaz ortalama bir aile arabası ile aynı kiloda. Güvenlidir de sonuçta kockocaman BMW üretiyor. Ayrıca 100 km üzeri kazalarda çok lüksler dışında hiçbir marka garanti veremez. Bu yüzden Ncap testleri 60 km ile yapılır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yigit48

    Cooper savrulmaz kolay kolay. Doğru lastik sağlam alt düzenle birşey olmaz. İyi yol tutar virajlarda plaka okutur. Tekerlekler aracın tam 4 köşesinde go kart hissini veren tek arabadır.

    Kaza durumunda neye kaç km hızla vurduğunuz önemli.
    Cooperın kurtarmadığı yerde a3de kurtaramaz. Çok fark yok arada. Ama önden darbeli macunu yemiş, içerden işlem görmüş aracı alırsanız ilk kafadan patlamada sıkıntı yaşarsınız.



    Yorumlar için teşekkürler öncelikle

    kilo ve arabanın yapısı gereği sanılanın da aksine yol tutuşunun iyi olduğunu söylediniz. Peki a3 ile arasında boyut ve hacim farkı var ve hem arka hem ön kısım daha küçük olduğundan ""EŞİT ŞARTLARDA" bir darbede arabanın için paket olma durumu audi a3 e göre nasıl kıyaslanır ? bunun hakkında düşüncesi olan var?

    Tabiki alınacak olan a3 veya cooper tamamen temiz hasar kaydı dahil olmayan en fazla bel altı boyaları olan full+full olarak tercih edilecek. Araba daha önceden kaza görmemiş olacak




  • Mini copperda kullandım a3te . 180e kadar rahat çıkıyodum hiç arac savrulacak korkusu yaşamadım .Aracın auro dinamiği muazzam . Dönüşlerdede hiç sorun yaşamadım endişe yaratmadı . A3tede aynı şekilde sorun yaşamadım fakat savrulma ve kontrol açısından nedense aklımda copper daha iyi düşüncesi oluşmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emiLL -- 30 Ağustos 2015; 12:04:56 >
  • Cooper'ın yol tutuşu daha iyidir. Güvenliğe gelince ikisinin pek farkı olacağını sanmıyorum. Mini güvenli bir araba. Küçük ve alçak olduğu için go-kart gözüyle bakmamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emiLL

    Mini copperda kullandım a3te . 180e kadar rahat çıkıyodum hiç arac savrulacak korkusu yaşamadım .Aracın auro dinamiği muazzam . Dönüşlerdede hiç sorun yaşamadım endişe yaratmadı . A3tede aynı şekilde sorun yaşamadım fakat savrulma ve kontrol açısından nedense aklımda copper daha iyi düşüncesi oluşmuş.

    işte aradığım adamlardan biri :) ikisini de tatmış birilerini görmek güzel yorumun içi teşekkürler. yol tutuş konusunda sanılanın da aksine yere sağlam bastığına iyice kanaat getirdim. en iyi kullananlar bilir gerçekten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nasality -- 30 Ağustos 2015; 12:58:25 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caulker

    Cooper'ın yol tutuşu daha iyidir. Güvenliğe gelince ikisinin pek farkı olacağını sanmıyorum. Mini güvenli bir araba. Küçük ve alçak olduğu için go-kart gözüyle bakmamak lazım.


    Üstadım "Yigit48" adlı arkadaşın dediği Go Kart hissi bence doğru bir mantık. Go kart arabaları yere iyi yapışır, tekerler olabildiğince enlemesine mesafe ile yerleştirilmiştir. Yani o arkadaş da sen de aynı şeyden bahsediyosunuz, araç iyi yol tutuyor diyorsunuz aslında ama go kart hissi konusunda ufak bir farklılıklarınız var

    Sonuca bakmak gerekirse yol tutuşunun iyi olduğu söyleniyor. kabin güvenliği denilen mesele hakkında biraz daha bilgi toplayabilirsem net kararımı vericeğim sanırım. Kimi araçlar darma duman olur ama kabine zarar gelmez, hasarı emer. Kimi araç vardır anca tamponu iner ama siz bir de aracın içindekilere sorun.... Mini cooper bu konuda nasıl bir arabadır, audi a3 ile mukayesesi nasıl olur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nasality -- 30 Ağustos 2015; 12:57:38 >




  • Hocam bence bir kac gunlugune almak istediginiz araclari kiralayin yada sifirlarini gidip test edin.Guvenlik konusunda da ncap den baska baz alinabilecek bir yer yok.Bahsettiginiz araclar premium siniflarin uretiminde olan ve normal araclarin fiyatlarinin uzerinde rakamlara satilan araclar bu yuzden ben aralarinda cok fark oldugunu dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nasality

    quote:

    Orijinalden alıntı: caulker

    Cooper'ın yol tutuşu daha iyidir. Güvenliğe gelince ikisinin pek farkı olacağını sanmıyorum. Mini güvenli bir araba. Küçük ve alçak olduğu için go-kart gözüyle bakmamak lazım.


    Üstadım "Yigit48" adlı arkadaşın dediği Go Kart hissi bence doğru bir mantık. Go kart arabaları yere iyi yapışır, tekerler olabildiğince enlemesine mesafe ile yerleştirilmiştir. Yani o arkadaş da sen de aynı şeyden bahsediyosunuz, araç iyi yol tutuyor diyorsunuz aslında ama go kart hissi konusunda ufak bir farklılıklarınız var

    Sonuca bakmak gerekirse yol tutuşunun iyi olduğu söyleniyor. kabin güvenliği denilen mesele hakkında biraz daha bilgi toplayabilirsem net kararımı vericeğim sanırım. Kimi araçlar darma duman olur ama kabine zarar gelmez, hasarı emer. Kimi araç vardır anca tamponu iner ama siz bir de aracın içindekilere sorun.... Mini cooper bu konuda nasıl bir arabadır, audi a3 ile mukayesesi nasıl olur ?

    Referans noktası sadece yol tutuş ve estetik olmamalı ki A3ün aşağı kalır yanı yok bana göre. Copper kullanımı çok zevkli araba girip çıkmadığı kaçamadığı ara yok ama uzun yola çıkmak dert , sürüş konforu dert , ikinci eli dert , parçası dert , benzini dert masraf üstüne masraf . Ayrıca konsoldaki kocaman kilometre göstergesi gereksiz gösteriş yolda kafanı çevirip bakamıyosun .Camları açıcan konsoldan açıyosun . Sunroof açıcaksın elini atınca hangisi sunrof hangisi camlar belli değil . İç dizaynı hoşuma gitmiyor . Bana göre temiz opsiyonu çok 5 kapı A3 daha iyi gibi. Tabi bunlar göreceli benim düşüncem bu şekilde tercih yapcak olsam A3 alırdım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Copper güvenlik bakımından kullanılmayacak kadar kötü bir araba değil bence. Fiyatına göre kötü sadece. NCAP 2009'da şartları ağırlaşltırdı, yandan direğe çarpma testi (pole test) eklendi, o zamanki Mercedes C gibi pek çok pahalı model bu testlerde döküldü. Bazı devam eden modeller bu yeni testlere girmediler. Cooper 2014 ve sonrasında, A3 de 2012 sonrasında güvenlidirler. 2012'den önce A3 Copper'dan daha iyi değil. Büyük olduğu için avantajları olabilir ama sabit şartlardaki testlerde daha kötü.

    NACP'teki raporları yakından inceleyin. Bazı puanlar yıllar geçip yani ve daha başarılı modeller eklendikçe kümülatif olarak düşer. Fakat sürücü/yolcu şemalarındaki renklerle gösterilen riskler sabittir. Çünkü insann antropometrik limitleri değişmiyor.

    www.euroncap.com
    Official Audi A3 2003 safety rating
    http://www.euroncap.com/en/results/audi/a3/15598


    * * *

    En kara düzeninden, rafine olmuş arabalara kadar değişik modeller kullandım. Arabalar takla veya spin atmıyor bence, hiç böyle bir arabaya rastlamadım. Sürücüler takla ve spin atıyorlar. En salaş süspansiyondan en sertine kadar yan ivmeler 0.75G ile 0.95G arasında değşiiyor. Yani Coooper olmuş, kamyonet olmuş sürücü sorun yaşamaz normalde. 76 model Lincoln'le spor araba arasında 0.2 G, yani "konforlu fren" kadar (50 ile giderken sarı ışığı görüp iki saniye içinde duracak araba) ivme farkı var sadece.

    Sert süspansiyonla bozuk zeminde yavaş gidilir, ondülasyonlu viraja "%100 go-kart hissi" veya "vorsprung durch technik" diye dalınmaz. Takla atanlar sanıyorum kayak pistinde geçen "meşhur" Quattro reklamının halatla çekildiğini bilmeyenler.

    Yumuşak süspansiyonda da ne kadar yattığı kontrol edilir, virajdan çıkarken süspansiyonun yükselen tarafındaki enerjiyi lehine kullanmayı öğrenmek gerekir. Sert süspansiyonun düz zeminde viraj limiti fazladır ama birden bırakır, yumuşak süspansiyonun limiti düşüktür ve yavaş yavaş bırakır. Tutunma limiti ne kadar fazlaysa kopma o kadar ani gerçekleşir her zaman. Bununla beraber 14 yaşındaki çocuğa verilen go-kart 2G'ye çıkabiliyor. Savaş pilotu olmaya gerek yok yani, akılla sürmek yeterli.

    İngilizler için spor araba "bozuk paraının üstünden geçince yazı mı yoksa tura mı" anlaşılıan arabadır. Cooper'ı Cooper gibi kullanacaksınız. Cadillac gibi kullanırsanız, önce lastiklerden biraz ses gelecek, biraz daha abartınca daha çok ses gelecek, bu sesler yavaş yavaş artacak diye beklerseniz takla atarken bekliyor olursunuz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emiLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nasality

    quote:

    Orijinalden alıntı: caulker

    Cooper'ın yol tutuşu daha iyidir. Güvenliğe gelince ikisinin pek farkı olacağını sanmıyorum. Mini güvenli bir araba. Küçük ve alçak olduğu için go-kart gözüyle bakmamak lazım.


    Üstadım "Yigit48" adlı arkadaşın dediği Go Kart hissi bence doğru bir mantık. Go kart arabaları yere iyi yapışır, tekerler olabildiğince enlemesine mesafe ile yerleştirilmiştir. Yani o arkadaş da sen de aynı şeyden bahsediyosunuz, araç iyi yol tutuyor diyorsunuz aslında ama go kart hissi konusunda ufak bir farklılıklarınız var

    Sonuca bakmak gerekirse yol tutuşunun iyi olduğu söyleniyor. kabin güvenliği denilen mesele hakkında biraz daha bilgi toplayabilirsem net kararımı vericeğim sanırım. Kimi araçlar darma duman olur ama kabine zarar gelmez, hasarı emer. Kimi araç vardır anca tamponu iner ama siz bir de aracın içindekilere sorun.... Mini cooper bu konuda nasıl bir arabadır, audi a3 ile mukayesesi nasıl olur ?

    Referans noktası sadece yol tutuş ve estetik olmamalı ki A3ün aşağı kalır yanı yok bana göre. Copper kullanımı çok zevkli araba girip çıkmadığı kaçamadığı ara yok ama uzun yola çıkmak dert , sürüş konforu dert , ikinci eli dert , parçası dert , benzini dert masraf üstüne masraf . Ayrıca konsoldaki kocaman kilometre göstergesi gereksiz gösteriş yolda kafanı çevirip bakamıyosun .Camları açıcan konsoldan açıyosun . Sunroof açıcaksın elini atınca hangisi sunrof hangisi camlar belli değil . İç dizaynı hoşuma gitmiyor . Bana göre temiz opsiyonu çok 5 kapı A3 daha iyi gibi. Tabi bunlar göreceli benim düşüncem bu şekilde tercih yapcak olsam A3 alırdım.

    Alıntıları Göster
    Hocam dediğin gibi zevkler görecelidir. Benim uzun yol için bir derdim olmayacak çünkü aile taşıma, yük dolusu bagaj kaldırma gibi meselelerle uğraşmayacağım. Araç içi aksanı da tamamen farklı bir tarz, ya çok beğeniliyor yada hiç. ben beğenenlerdenim benim için bir sorun değil. Ekonomik olarak da konunun başında yazdığım modellerin fiyatları birbirine denk. Masrafı desen kıyasladığımız araba a3, bir fiat ile mukayese etmiyorum... Benzin desen keza öyle birbirlerine denkler neredeyse. Komforuna dert demişsin, %90 kesim (bu konu veya netteki başka konularda) sürüşünü çok keyifli olduğu yol tutuşu ve verdiği zevkten bahsediyor. açıkcası komfor konusunda dert olduğunu da düşünmüyorum. A3'de de bu durum geçerli. İşte geriye tek kıstas güvenlik kalıyordu onu da sizlerin düşüncesiyle çözmeye çalıştım araştırmalarım ile birlikte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nasality -- 30 Ağustos 2015; 14:59:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Copper güvenlik bakımından kullanılmayacak kadar kötü bir araba değil bence. Fiyatına göre kötü sadece. NCAP 2009'da şartları ağırlaşltırdı, yandan direğe çarpma testi (pole test) eklendi, o zamanki Mercedes C gibi pek çok pahalı model bu testlerde döküldü. Bazı devam eden modeller bu yeni testlere girmediler. Cooper 2014 ve sonrasında, A3 de 2012 sonrasında güvenlidirler. 2012'den önce A3 Copper'dan daha iyi değil. Büyük olduğu için avantajları olabilir ama sabit şartlardaki testlerde daha kötü.

    NACP'teki raporları yakından inceleyin. Bazı puanlar yıllar geçip yani ve daha başarılı modeller eklendikçe kümülatif olarak düşer. Fakat sürücü/yolcu şemalarındaki renklerle gösterilen riskler sabittir. Çünkü insann antropometrik limitleri değişmiyor.

    www.euroncap.com
    Official Audi A3 2003 safety rating
    http://www.euroncap.com/en/results/audi/a3/15598


    * * *

    En kara düzeninden, rafine olmuş arabalara kadar değişik modeller kullandım. Arabalar takla veya spin atmıyor bence, hiç böyle bir arabaya rastlamadım. Sürücüler takla ve spin atıyorlar. En salaş süspansiyondan en sertine kadar yan ivmeler 0.75G ile 0.95G arasında değşiiyor. Yani Coooper olmuş, kamyonet olmuş sürücü sorun yaşamaz normalde. 76 model Lincoln'le spor araba arasında 0.2 G, yani "konforlu fren" kadar (50 ile giderken sarı ışığı görüp iki saniye içinde duracak araba) ivme farkı var sadece.

    Sert süspansiyonla bozuk zeminde yavaş gidilir, ondülasyonlu viraja "%100 go-kart hissi" veya "vorsprung durch technik" diye dalınmaz. Takla atanlar sanıyorum kayak pistinde geçen "meşhur" Quattro reklamının halatla çekildiğini bilmeyenler.

    Yumuşak süspansiyonda da ne kadar yattığı kontrol edilir, virajdan çıkarken süspansiyonun yükselen tarafındaki enerjiyi lehine kullanmayı öğrenmek gerekir. Sert süspansiyonun düz zeminde viraj limiti fazladır ama birden bırakır, yumuşak süspansiyonun limiti düşüktür ve yavaş yavaş bırakır. Tutunma limiti ne kadar fazlaysa kopma o kadar ani gerçekleşir her zaman. Bununla beraber 14 yaşındaki çocuğa verilen go-kart 2G'ye çıkabiliyor. Savaş pilotu olmaya gerek yok yani, akılla sürmek yeterli.

    İngilizler için spor araba "bozuk paraının üstünden geçince yazı mı yoksa tura mı" anlaşılıan arabadır. Cooper'ı Cooper gibi kullanacaksınız. Cadillac gibi kullanırsanız, önce lastiklerden biraz ses gelecek, biraz daha abartınca daha çok ses gelecek, bu sesler yavaş yavaş artacak diye beklerseniz takla atarken bekliyor olursunuz :)

    Üstad verdiğin araç tekniği ve sürüş bilgileri için teşekkürler. Dediğin gibi herşey insana bağlı ama at vardır eşek vardır bir tutulmaz.Her daim küçük de olsa farklar mevcuttur ben o ince detaylara iniyorum. Yoksa tabiki kaza dediğin bir ufak hataya bakar ! Nekadar doğru sürüş okadar uzun yaşam.

    NCAP testlerinde a3 cooper'a göre daha az puan almış durumda bu gerçekten beni şaşırttı. Halk içinde " yol tutuşu iyi olsa bile küçük arabadır paket olursun içinde" mantığı Cooper için fazlasıyla hakim durumda. Binmeyen anlamaz. Ben bu yüzden detaylara iniyorum ki yanlış bilinenler düzelsin en doğru kararı vereyim. zaten a3 de cooper da hoşuma gidiyor, güvenlik konusunda diğer bütün kıstasları göze alıp değerlendirmişim geriye bir tek güvenlik meselesi kalıyor... Demek ki neymiş bu arabanın sanılanın aksine kabin / insan güvenliği de gayet yerinde. TEMİZ olmak şartıyla iki araba da alınır ama cooper'dan bu konuda korkmamak gerek anlaşılan... Yorumun için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nasality -- 30 Ağustos 2015; 21:53:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nasality



    Hocam dediğin gibi zevkler görecelidir. Benim uzun yol için bir derdim olmayacak çünkü aile taşıma, yük dolusu bagaj kaldırma gibi meselelerle uğraşmayacağım. Araç içi aksanı da tamamen farklı bir tarz, ya çok beğeniliyor yada hiç. ben beğenenlerdenim benim için bir sorun değil. Ekonomik olarak da konunun başında yazdığım modellerin fiyatları birbirine denk. Masrafı desen kıyasladığımız araba a3, bir fiat ile mukayese etmiyorum... Benzin desen keza öyle birbirlerine denkler neredeyse. Komforuna dert demişsin, %90 kesim (bu konu veya netteki başka konularda) sürüşünü çok keyifli olduğu yol tutuşu ve verdiği zevkten bahsediyor. açıkcası komfor konusunda dert olduğunu da düşünmüyorum. A3'de de bu durum geçerli. İşte geriye tek kıstas güvenlik kalıyordu onu da sizlerin düşüncesiyle çözmeye çalıştım araştırmalarım ile birlikte.



    Hayatımda kullandığım arabalar arasında en zevk aldığım araç cooper yalan değil . Yol tutuşta muazzam . Bunlara sözüm yok tabiki fakat benim konfor anlayışım bunlar değil . Bu tür şeyler göreceli şeyler sizin beklentileriniz açısından copper güzel araç . Şimdiden hayırlı olsun




  • emiLL kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler kardeşim ikisinden biri olacak tercihim ikisi de kalite yolda giderken markanın adını yaşatıyor sürücüye iki araç için de bu geçerli anladığım duyduğum okuduğum kadarıyla. bu da benim için yeterli konfor kapsamında.
    ------

    Ufak bir sorum olacak okuyan ilgilenen herkese. Audi türkiyede çok yaygın ve parça fiyatı pahalı bile olsa rahat bir şekilde parça bulunuyor sıkıntı çekmiyor. Bir tanıdığımdan Mini Cooper' parça bulmakta zorlanır. Fiyat konusunda audi gibi o da pahalıdır üstelik parçaları bulamazsın kolayca gibi bir yorum aldım. Bu ne derece doğru? BMW çıkışlı bir araç ve BMW nin Türkiyede nekadar yaygın olduğunu düşünürsek buna anlam vermekte güçlük çekiyorum... Düşünceleriniz neler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nasality -- 30 Ağustos 2015; 15:29:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nasality

    Teşekkürler kardeşim ikisinden biri olacak tercihim ikisi de kalite yolda giderken markanın adını yaşatıyor sürücüye iki araç için de bu geçerli anladığım duyduğum okuduğum kadarıyla. bu da benim için yeterli konfor kapsamında.
    ------

    Ufak bir sorum olacak okuyan ilgilenen herkese. Audi türkiyede çok yaygın ve parça fiyatı pahalı bile olsa rahat bir şekilde parça bulunuyor sıkıntı çekmiyor. Bir tanıdığımdan Mini Cooper' parça bulmakta zorlanır. Fiyat konusunda audi gibi o da pahalıdır üstelik parçaları bulamazsın kolayca gibi bir yorum aldım. Bu ne derece doğru? BMW çıkışlı bir araç ve BMW nin Türkiyede nekadar yaygın olduğunu düşünürsek buna anlam vermekte güçlük çekiyorum... Düşünceleriniz neler?

    Öncelikle şunu demek istiyorum, çok takıntılı biri olduğun kanaatine vardım.
    Allah korusun kaza olucağı yoksada olur bu düşüncelerle, biraz rahat ol hocam.
    A3 hem genç hem ufak ailelerin aracı , Mini Cooper iste sadece genç arabası.
    Her iki araçda kendini kanıtlamış araç.

    Parça sıkıntısına gelince giç bir zorluk çekmezsin, bu ülkede hangi araçlara parça bulunuyor bir bilsen
    Borusan Mini Cooper danda istediğin parçayı bulabilirsin dostum.




  • A3un 70 le girdigi viraja mini cooper 100 le girer en ufak seritten cikmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takıntı değil de insanı karamsarlığa sokacak kadar olumsuz şeyler duyunca bunların doğruluğunu araştırmak istedim. Takıntı olsa anında panikler ve vazgeçerdim bu araçtan :) Neyseki aracın karton olmadığına kanaat getirdim sayenizde.


    Herkese yorumları ve bilgilerini paylaştığı için teşekkür ederim umarım okuyan başkalarına da faydalı olmuştur.
  • http://www.carbuzz.com/m/Article.aspx?Id=18825
    Kucuk araba oyledir boyledir demeye gerek yok, kalitesi onemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.