Şimdi Ara

minibüs ve ağır araçlar neden arkadan itişli olur (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
83
Cevap
3
Favori
4.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Birşey söylenmiş,herkes ne söylenmek istendiğini anlıyor.yalnız illâ birileri millete birşeyler dikte ettirme derdinde.iş horoz dövüşüne varıyor.bıraksana millet özgürce yazsın.doğrun senin olsun millet yanlışıyla(!) mutlu.işin teknik tarafıyla ilgilenen yok işimiz şekil olmuş.sonra türkiye neden kalkınmıyor?çok meraklı olan türkçe sözlük yazsın.kimsenin doğrusu en doğru değil,saygılı ve eşit olmayı öğrenmek lâzım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahun

    Eğer 4x4 aracınız varsa arka difransiyeli ve şaftı kitleme özelliği yoksa..

    Önemli bilgi: Şehirde kullanıyorsanız şaftı sökünüz ( sökme takma yarım saatlik iştir.) LPG takmış gibi yakıt tasrrufu yaparsınız..

    Eski, ceep lerde tarafımdan denenmiştir.

    Kısaca 4x4 den 4x2 yapıyoruz.

    Arizaziye çıkarsanız takarsınız 4x4 olur.
  • "minibüs ve ağır araçlar neden arkadan çekişli olur" sorusuundan daha önemlisi "renault minibüs ve ağır araçları neden inatla önden çekişli yapıyor"?

    Bu nasıl mühendislik? Yük arkada, çekiş önde, lastikler havada kalıyor..
    Yokuşta oturuyorum ve çevrede renault master çok var.. Onların patinaj yapmasından gınağ geldi artık..

    (bu arada konuya da dolaylı yoldan cevap vermiş oldum)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.