Şimdi Ara

minibüs ve ağır araçlar neden arkadan itişli olur (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
3
Favori
4.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_benn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    sorum bu sadece meraktan öte neden ağır araçlar itişli olur?

    Arkadan itişli değil arkadan çekişli olur...

    Arkadan itişli önden çekişlidir doğrusu :)

    yazmayın kardeşim ha itiş ha çekiş bi mahsurumu var it dalaşına çeviriyorsunuz bilgi verecekseniz yazarsınız

    Buda bir bilgi.

    kardeş şimdi ben başlığa ne yazdım minibüs ve ağır araçlar neden arkadan itişli olur peki bunu neden yazdım dönen tekerin neden arkada olduğunu öğrenmek için yok sa arkadan itişmi yoksa çekişmi beni ilgilendirmi yor onu öğrenmek istemiyorum eğer isteseydim itişmi denir çekişmi diye konu açardım umarım yazdığımı anlamışsınızdır iyi geceler

    Kardeşim sana yada senin konuna laf etmedim ben zaten sen ne diye atlıyorsun?




  • Tamam, ağır araçlar neden arkadan tahrikli olur:

    Yük arkaya bindiği için,
    Kalkış esnasında yüksek torkun da etkisi ile ağırlık arkaya meğil ettiği için,
    Önden tahrikte ön teker hem yönlendirilen teker hem de hafif kalan teker olduğu için çok kolay patinaja düşer.
    Önden tahrikte rampa yukarı kalkış yapmak imkansızlaşacağı gibi, araç hızını da koruyamayacaktır. Çünkü yük altından tahrik olmadığı için yük kendini geri bırakma eğiliminde olacaktır. Bunu şöyle izah edeyim. Bir bayırdan yüklü bir pazar arabası çıkardığınızı düşünün. Pazar arabasını önünüzde iterek çıkarmak arkanızdan çekerek çıkarmaktan daha kolay olacaktır.
    Ayrıca ön tekerleğe yük verilemez mi? Belki, ancak o zaman direksiyonu çevirmek daha büyük meziyet olacaktır. Üstelik ön tekeri çiftli yapmak gerekli gücü 2 kat artıracaktır. Bu da daha zor dönen direksiyon, daha büyük hidrolik pompa ve daha dayanıklı hidrolik sistem demektir.

    Gibi çoğaltılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_benn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    sorum bu sadece meraktan öte neden ağır araçlar itişli olur?

    Arkadan itişli değil arkadan çekişli olur...

    Arkadan itişli önden çekişlidir doğrusu :)

    yazmayın kardeşim ha itiş ha çekiş bi mahsurumu var it dalaşına çeviriyorsunuz bilgi verecekseniz yazarsınız

    Buda bir bilgi.

    kardeş şimdi ben başlığa ne yazdım minibüs ve ağır araçlar neden arkadan itişli olur peki bunu neden yazdım dönen tekerin neden arkada olduğunu öğrenmek için yok sa arkadan itişmi yoksa çekişmi beni ilgilendirmi yor onu öğrenmek istemiyorum eğer isteseydim itişmi denir çekişmi diye konu açardım umarım yazdığımı anlamışsınızdır iyi geceler

    Kardeşim sana yada senin konuna laf etmedim ben zaten sen ne diye atlıyorsun?

    affet kardeş ama xabahtan beri hep aynı muhabbet patlamama az kaldı şimdi amacın kötü değil masum heralde ama bi önceki mejsajları okursan neden bu kadar sinirli olduğumu anların iyi gwceler ha birde yanlış anladıysan özür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 27 Kasım 2013; 23:16:15 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Yine aynı muhabbet sorsan 2 mekanik bilmezler itiş çekiş kavgası yaparlar yahu her bu kelimelerin geçtiği konuda bu kafayla gezinmeye mecbur musunuz arkadaş. Sıyrılın artık şu basitliklerden. Milletin itiş çekişini düzelteceğinize kendinizi düzeltin.

    Aynen hocam nerede birisi "arkadan çekiş" ifadesini kullansa hemen düzeltirler.
    Anlamıyorlar sanki.
    Ayrıca doğru kavram "çrkiş" diye biliyorum.
    İtiş diye bir kavram mı var ya.
    Dört tekerden çekiş derken "hem itiş hem çekiş mi yapmış oluyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1


    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_benn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    sorum bu sadece meraktan öte neden ağır araçlar itişli olur?

    Arkadan itişli değil arkadan çekişli olur...

    Arkadan itişli önden çekişlidir doğrusu :)

    yazmayın kardeşim ha itiş ha çekiş bi mahsurumu var it dalaşına çeviriyorsunuz bilgi verecekseniz yazarsınız

    Buda bir bilgi.

    kardeş şimdi ben başlığa ne yazdım minibüs ve ağır araçlar neden arkadan itişli olur peki bunu neden yazdım dönen tekerin neden arkada olduğunu öğrenmek için yok sa arkadan itişmi yoksa çekişmi beni ilgilendirmi yor onu öğrenmek istemiyorum eğer isteseydim itişmi denir çekişmi diye konu açardım umarım yazdığımı anlamışsınızdır iyi geceler

    Kardeşim sana yada senin konuna laf etmedim ben zaten sen ne diye atlıyorsun?

    affet kardeş ama xabahtan beri hep aynı muhabbet patlamama az kaldı şimdi amacın kötü değil masum heralde ama bi önceki mejsajları okursan neden bu kadar sinirli olduğumu anların iyi gwceler

    Şu arkadan çekiş-önden çekiş yanlışını düzeltelimde başka bir şey istemiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Yine aynı muhabbet sorsan 2 mekanik bilmezler itiş çekiş kavgası yaparlar yahu her bu kelimelerin geçtiği konuda bu kafayla gezinmeye mecbur musunuz arkadaş. Sıyrılın artık şu basitliklerden. Milletin itiş çekişini düzelteceğinize kendinizi düzeltin.

    Aynen hocam nerede birisi "arkadan çekiş" ifadesini kullansa hemen düzeltirler.
    Anlamıyorlar sanki.
    Ayrıca doğru kavram "çrkiş" diye biliyorum.
    İtiş diye bir kavram mı var ya.
    Dört tekerden çekiş derken "hem itiş hem çekiş mi yapmış oluyor?

    Arkadan iterken önden çekiyor bunun için daha fazla yakıyor ve daha performanslı diğerlerine göre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Yine aynı muhabbet sorsan 2 mekanik bilmezler itiş çekiş kavgası yaparlar yahu her bu kelimelerin geçtiği konuda bu kafayla gezinmeye mecbur musunuz arkadaş. Sıyrılın artık şu basitliklerden. Milletin itiş çekişini düzelteceğinize kendinizi düzeltin.

    Aynen hocam nerede birisi "arkadan çekiş" ifadesini kullansa hemen düzeltirler.
    Anlamıyorlar sanki.
    Ayrıca doğru kavram "çrkiş" diye biliyorum.
    İtiş diye bir kavram mı var ya.
    Dört tekerden çekiş derken "hem itiş hem çekiş mi yapmış oluyor?

    Arkadan iterken önden çekiyor bunun için daha fazla yakıyor ve daha performanslı diğerlerine göre

    Benzin 4.76dan acaba fullesem,mi yarın 3 krş indirim gelir mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1


    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_benn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    sorum bu sadece meraktan öte neden ağır araçlar itişli olur?

    Arkadan itişli değil arkadan çekişli olur...

    Arkadan itişli önden çekişlidir doğrusu :)

    yazmayın kardeşim ha itiş ha çekiş bi mahsurumu var it dalaşına çeviriyorsunuz bilgi verecekseniz yazarsınız

    Buda bir bilgi.

    kardeş şimdi ben başlığa ne yazdım minibüs ve ağır araçlar neden arkadan itişli olur peki bunu neden yazdım dönen tekerin neden arkada olduğunu öğrenmek için yok sa arkadan itişmi yoksa çekişmi beni ilgilendirmi yor onu öğrenmek istemiyorum eğer isteseydim itişmi denir çekişmi diye konu açardım umarım yazdığımı anlamışsınızdır iyi geceler

    Kardeşim sana yada senin konuna laf etmedim ben zaten sen ne diye atlıyorsun?

    affet kardeş ama xabahtan beri hep aynı muhabbet patlamama az kaldı şimdi amacın kötü değil masum heralde ama bi önceki mejsajları okursan neden bu kadar sinirli olduğumu anların iyi gwceler

    Şu arkadan çekiş-önden çekiş yanlışını düzeltelimde başka bir şey istemiyorum

    şşmdi konu sapması oluyır bu itiş çekişşn ayrıca konuları var zaten amacımız bu değil ondan orada düzeltmen daha uygun ama sen masumca yazıyırsun ama biri senin dediğin doğru değil diyor ve kacga çıkıyor değmez bunun yazılı kanunu yok ki hdrkes farklı yazar öndmli olan karşındakinin demek istediğimin arka tekerin döndünü anlaması ıo nun için yazım hatalarını takmıyorjm sizde takmayın o kadar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: FTHBRK28

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Yine aynı muhabbet sorsan 2 mekanik bilmezler itiş çekiş kavgası yaparlar yahu her bu kelimelerin geçtiği konuda bu kafayla gezinmeye mecbur musunuz arkadaş. Sıyrılın artık şu basitliklerden. Milletin itiş çekişini düzelteceğinize kendinizi düzeltin.

    Aynen hocam nerede birisi "arkadan çekiş" ifadesini kullansa hemen düzeltirler.
    Anlamıyorlar sanki.
    Ayrıca doğru kavram "çrkiş" diye biliyorum.
    İtiş diye bir kavram mı var ya.
    Dört tekerden çekiş derken "hem itiş hem çekiş mi yapmış oluyor?

    Arkadan iterken önden çekiyor bunun için daha fazla yakıyor ve daha performanslı diğerlerine göre

    Benzin 4.76dan acaba fullesem,mi yarın 3 krş indirim gelir mi

    yarın ola hayrola hocam Bugün shellden 30 liralık mazot aldım 0.07 uruş farkla nitro aldım adam performanslı olur dedi ama pek bişey farketmedi sanırım giti 0.42 kuruş




  • bende bir soru sormak istiyorum forum ahalisine kamyonetler falan tamam da mercedes bmw audi vs. markalar neden arkadan itişli olur?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12

    bende bir soru sormak istiyorum forum ahalisine kamyonetler falan tamam da mercedes bmw audi vs. markalar neden arkadan itişli olur?

    yukarıda yanıtına verdiker daha hisli ve arkaya uygulamsı daha kolay peemiumlar ise surus zevki için öyle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortalık kızışmış. Bırakın şu kavgaları birisi itiş diyor birisi çekiş herkes istediğini desin bu bukadar önemli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pcexpertt

    Ortalık kızışmış. Bırakın şu kavgaları birisi itiş diyor birisi çekiş herkes istediğini desin bu bukadar önemli değil.

    hıcam saatlefdir anlatmaya çalışıyorum anlamıyorlat

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1


    quote:

    Orijinalden alıntı: pcexpertt

    Ortalık kızışmış. Bırakın şu kavgaları birisi itiş diyor birisi çekiş herkes istediğini desin bu bukadar önemli değil.

    hıcam saatlefdir anlatmaya çalışıyorum anlamıyorlat

    boşverin hocam muhattap olmayın. tamam çekiş olsun deyip geçin.
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Her türlü lastik tekerlekli araçlarda ön fren mekanizması taşıtı durdurmaya yarar. Arka fren sadece aracın yavaşlamasını sağlar. Çekiş sisteminin bununla ilgisi yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Herr GeneraL

    Her türlü lastik tekerlekli araçlarda ön fren mekanizması taşıtı durdurmaya yarar. Arka fren sadece aracın yavaşlamasını sağlar. Çekiş sisteminin bununla ilgisi yoktur.

    yani iki olayda da ağırlık merkezi önemlidir demek istemiştim. frene basınca öne kayan, yük yükleyince arkaya kayan ağırlık merkezi gibi :)
  • tüm araçlarda en iyi çekiş arkadan olmasıdır..

    Tek mahsuru vardır..%10 -20 arası şafta giden güç kaybıdır..Yani daha fazla yakıt yakarsınız ..

    İlk defa RENO 1968- 1970 li yıllarda önden çekişi bulmuşltur ve binek araçlarda kullanmaya başlamıştır.

    Kamyon gibi ağır vasıtalarda önden çekiş yapılabilir ama ağır çalışmaya gelmez ve devamlı ön takım bakımına sebep olur..

    Bazı binek ama pahalı araçlar hala arkadan çekiş kullanma sebebi ilk yazdığım cümleden ötürüdür.
  • Eğer 4x4 aracınız varsa arka difransiyeli ve şaftı kitleme özelliği yoksa..

    Önemli bilgi: Şehirde kullanıyorsanız şaftı sökünüz ( sökme takma yarım saatlik iştir.) LPG takmış gibi yakıt tasrrufu yaparsınız..

    Eski, jeep lerde tarafımdan denenmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahun -- 28 Kasım 2013; 14:47:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahun

    Eğer 4x4 aracınız varsa arka difransiyeli ve şaftı kitleme özelliği yoksa..

    Önemli bilgi: Şehirde kullanıyorsanız şaftı sökünüz ( sökme takma yarım saatlik iştir.) LPG takmış gibi yakıt tasrrufu yaparsınız..

    Eski, ceep lerde tarafımdan denenmiştir.

    Kısaca 4x4 den 4x2 yapıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1


    quote:

    Orijinalden alıntı: clb12

    bende bir soru sormak istiyorum forum ahalisine kamyonetler falan tamam da mercedes bmw audi vs. markalar neden arkadan itişli olur?

    yukarıda yanıtına verdiker daha hisli ve arkaya uygulamsı daha kolay peemiumlar ise surus zevki için öyle

    teşekkürler hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.