Şimdi Ara

minibüs ve ağır araçlar neden arkadan itişli olur (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
3
Favori
4.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Yine aynı muhabbet sorsan 2 mekanik bilmezler itiş çekiş kavgası yaparlar yahu her bu kelimelerin geçtiği konuda bu kafayla gezinmeye mecbur musunuz arkadaş. Sıyrılın artık şu basitliklerden. Milletin itiş çekişini düzelteceğinize kendinizi düzeltin.

    Katılıyorum.

    Hp, Aerodynamic, Driver, Tire = Racing Machine

    Keşke herkes şunu kavrayabilse. Mekanik bilmez hergeleler.
  • Ne itişmiş yahu birbirinizi çekemiyorsunuz he. Bana göre çekiştir sana göre itiş uzatılacak tartışılacak bir şey yok. Konu nerden nereye gelmiş konuyu açan arkadaş bozmak etmek için demiyorum yanlış anlama ama biraz mantıklı düşünsen neden büyük araçların kamyonların tırların vs. Bu şekilde tasarlandığını çözerdin bu araçların amaçları ağır yükler taşıma e kendileri de zaten çok ağır doğal olarak yük bindiği zaman arkalar yere daha sağlam basmaları için yoksa güç ön taraftan olursa ağırlık arkada olacağı için ön tarafın pek bir etkisi olmaz buda bayırlarda da ve ıslak zeminde patinaja ve aracın dengesini bozmaya kadar gider güç arkada olduğu zaman ağırlıkta arkada olacağı için yola daha sağlam oturur. Özelikle hafriyat kamyonlarına dikkat edin yağmurlu havalarda o çamurda batmazlar nedeni mesajımda saklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Yine aynı muhabbet sorsan 2 mekanik bilmezler itiş çekiş kavgası yaparlar yahu her bu kelimelerin geçtiği konuda bu kafayla gezinmeye mecbur musunuz arkadaş. Sıyrılın artık şu basitliklerden. Milletin itiş çekişini düzelteceğinize kendinizi düzeltin.

    haklısınız hocam zaten 16 mesajın sadece 2 tanesi bilşlendirici yeter yahu ne fark edecek isim önemli olan bilgi vermek peki hocam siz baana önceki konuda oldukça bilgi vermiştiniz lnun için çok teşşekkpr ediyorum vu arada peki hoxam bu konu ile sorumu sorayım neden arkadaki tekerler dönüyor (şimdi isim kavgası etmesibler diye böyle yazdım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Yine aynı muhabbet sorsan 2 mekanik bilmezler itiş çekiş kavgası yaparlar yahu her bu kelimelerin geçtiği konuda bu kafayla gezinmeye mecbur musunuz arkadaş. Sıyrılın artık şu basitliklerden. Milletin itiş çekişini düzelteceğinize kendinizi düzeltin.

    Katılıyorum.

    Hp, Aerodynamic, Driver, Tire = Racing Machine

    Keşke herkes şunu kavrayabilse. Mekanik bilmez hergeleler.

    Arkadan çekiş,şimdi mutlu oldun mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    Arkadan çekiş,şimdi mutlu oldun mu?


     minibüs ve ağır araçlar neden arkadan itişli olur
  • bazi otolarda nite tercih ediliyo arkadan cekis?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [H.E.E]

    Araca yük bindiğinde ağırlık merkezi arka tekerlere doğru kaydığından dolayı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ctrlshft

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_benn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    sorum bu sadece meraktan öte neden ağır araçlar itişli olur?

    Arkadan itişli değil arkadan çekişli olur...

    arkadan çekişli denmez arkadan itişli denir. Önden olursa önden çekişli denir.

    Araba cekmeyince itisten düştü mu diyorsun?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu isim ne fark eder kavga atmeyin artık yeter

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infest06

    bazi otolarda nite tercih ediliyo arkadan cekis?

    Guclu araclar gene ayni mantikla arkadan itis oluyor.
    Surus zevki daha yuksek.
    direksiyonu iyi olan kisiler icin daha iyi yol tutus.Kuru havada ozellikle.
    daha iyi agirlik dagilimi.

    dezavantajlari da var tabi karda buzda kullanimi oldukca zor. Yakis daha cok. agirlik daha cok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Whisper911 W kullanıcısına yanıt
    tesekkurler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • önden itişli mibüslerde yok değil
  • Saldırın aslanlar 7 yıldır aynı muhabbet itis çekis yiyin birbirinizi 😎

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor hacmi büyük olduğundan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neden fren gücünü ön tekerler %70 arka tekerler %30 gibi rakamlarla dağıttıklarının diğer anlamı aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    Saldırın aslanlar 7 yıldır aynı muhabbet itis çekis yiyin birbirinizi 😎

  • Bir dönem bazı modeller önden çekişli üretilmişti
  • Aracın kütle merkezi nerede olur ?

    Ön teker ve arka teker arkasında. O zaman tahrik ön tekerde ise yükü çeker, arka tekerde ise yükü iter. Birbirinize hakaret etmeye deger mı ? Bence değmez.

    Başlığı açan arkadas icinde biraz bilgi verelim.

    Araclarin dünya üzerinde hareket etmesini sağlayan kuvvet sürtünme kuvvetitir. Sürtünme kuvveti teker ile yüzey arasında yeterli miktarda degilse arac patinaj çekip hareket edemeyecektir. Sürtünme kuvvetini etkileyen faktörler şunlardır.
    Aracın bileşke (toplam) yükü.
    Lastik yapısı
    Ve yüzey yapısı.
    Düz yolda aracın kendisi ve yükü kadar bir toplam yükü vardır. Yük merkezi büyük araçlarda arka kısıma daha yakındır. Bu nedenle arkadan itisli olması gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçende yazmıştım araba yolda kalınca ne diyorsunuz ?

    Arkadan çeker misiniz mi ?

    Arkadan İter misiniz mi ?

    Bu soruya dürüst cevap veren daha tartısmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ctrlshft

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_benn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    sorum bu sadece meraktan öte neden ağır araçlar itişli olur?

    Arkadan itişli değil arkadan çekişli olur...

    arkadan çekişli denmez arkadan itişli denir. Önden olursa önden çekişli denir.

    Araba cekmeyince itisten düştü mu diyorsun?

    Motor naz yaptı diyorum.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.