Şimdi Ara

Mistubishi Attrage izlenim (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
302
Cevap
4
Favori
14.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel günlerde kullanın aracınızı hayırlı olsun. Az satılan araç bence daha iyi oluyor her tarafta clio golf vs görmekten bıkkınlık geliyor bir süre sonra ne kadar iyi bir tasarımda olsa sıradanlaşıyor. Yolda farklı bir araç görünce insanın dikkatini çekiyor. Doğru tercih yapmışsınız güle güle kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • exposure E kullanıcısına yanıt




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Swonz

    Hocam yakıt tüketimi ne kadar benzinli

    6,5 litre istanbul şehir içi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_rebel_34

    volkswagen muhteşem bie araç sürmüş piyasaya arkadaşlar attragede neymiş aşağıdaki özelliklere bir bakın. tipsiz attrageyi ne yapacaksınız. hemde sudan ucuz sadece 70 bin tl. bence bu özelliklere göre kelepir.

    Ön soğutmalı disk, arka kampana frenler
    EBD destekli ABS ve BA (Fren Destek Sistemi)
    HSA (Yokuş Kalkış Destek Sistemi) ( CVT Modelde)
    ASTC (Aktif Denge Kontrolü ve Kaymayı Önleyici Çekiş Sistemi)
    TPMS (Lastik Basınç Gösterge Sistemi)
    ESS (Acil Duruş Sinyal Sistemi)
    Ön sürücü ve kapatılabilir yolcu SRS hava yastıkları
    Sürücü ve yolcu SRS yan hava yastıkları
    İlk sıra ve ikinci sıra koltuklar için perde hava yastıkları
    Önde 2 adet aktif gergili ve yükseklik ayarlı emniyet kemerleri
    İkinci sıra 3 noktalı emniyet kemerleri
    Işıklı ve sesli emniyet kemeri uyarısı
    İkinci sıra koltuklar için ISOFIX bağlantıları
    Güçlendirilmiş ve Darbe Emici RISE Gövde
    Arka kapılarda çocuk kilidi
    Acil durum kilit açıcı sistem
    15” alüminyum alaşım jantlar 185 / 55R15 lastikler
    Tam boy yedek lastik
    Tampon üzerinde gündüz farları
    Far sensörü
    Karartılmış arka camlar
    Yağmur sensörü
    Sinyali ve ısıtmalı yan aynalar
    Gövde rengi, elektrik kontrollü yan aynaları
    Gövde renkli kapı kolları
    Lamine ön cam
    Arka camda üçüncü stop lambası
    Elektrik destekli deri direksiyon
    6,2" dokunmatik özellikli ekran (Opsiyonel)
    Navigasyon (Opsiyonel)
    Orta konsolda bardaklık ve bozuk para gözü
    Arka koltuklarda bardaklıklı kol dayama
    Kapılarda şişe tutucular
    Deri direksiyon simidi ve vites topu
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    Hız Sabitleyici (Cruise Kontrol)
    Konfor modlu sinyal
    Tam otomatik klima
    Sürücü camında tek dokunuşla açma kapama
    Arka otomatik camlar
    AM/FM radyo, CD player, MP3, 4 hoparlör
    Yol bilgisayarı
    Torpido içinde USB girişi
    Bluetooth
    AUX girişi
    Ön konsolda 12V güç girişi
    Yükseklik ayarlı ön farlar
    Krom çerçeveli ön sis farları
    Arka sis farı (sürücü tarafı)
    Ön sis farları
    Tamponda gündüz farları
    Ayarlı ön cam yıkama ve silecekler
    Arka cam rezistansı
    Ön harita lambası ve gecikmeli sönen aydınlatma
    Bagaj lambası
    Şehir içi yakıt tüketimi* (litre/100km) 5,9
    Şehir dışı yakıt tüketimi* (litre/100km) 4,3
    Kombine yakıt tüketimi* (litre/100km) 4,9
    Şehir içi CO₂ emisyonu* (g/km) 136
    Şehir dışı CO₂ emisyonu* (g/km) 100
    Kombine CO₂ emisyonu* (g/km)

    bi yerden gözüm ısırıyor ama :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_rebel_34

    volkswagen muhteşem bie araç sürmüş piyasaya arkadaşlar attragede neymiş aşağıdaki özelliklere bir bakın. tipsiz attrageyi ne yapacaksınız. hemde sudan ucuz sadece 70 bin tl. bence bu özelliklere göre kelepir.

    Ön soğutmalı disk, arka kampana frenler
    EBD destekli ABS ve BA (Fren Destek Sistemi)
    HSA (Yokuş Kalkış Destek Sistemi) ( CVT Modelde)
    ASTC (Aktif Denge Kontrolü ve Kaymayı Önleyici Çekiş Sistemi)
    TPMS (Lastik Basınç Gösterge Sistemi)
    ESS (Acil Duruş Sinyal Sistemi)
    Ön sürücü ve kapatılabilir yolcu SRS hava yastıkları
    Sürücü ve yolcu SRS yan hava yastıkları
    İlk sıra ve ikinci sıra koltuklar için perde hava yastıkları
    Önde 2 adet aktif gergili ve yükseklik ayarlı emniyet kemerleri
    İkinci sıra 3 noktalı emniyet kemerleri
    Işıklı ve sesli emniyet kemeri uyarısı
    İkinci sıra koltuklar için ISOFIX bağlantıları
    Güçlendirilmiş ve Darbe Emici RISE Gövde
    Arka kapılarda çocuk kilidi
    Acil durum kilit açıcı sistem
    15” alüminyum alaşım jantlar 185 / 55R15 lastikler
    Tam boy yedek lastik
    Tampon üzerinde gündüz farları
    Far sensörü
    Karartılmış arka camlar
    Yağmur sensörü
    Sinyali ve ısıtmalı yan aynalar
    Gövde rengi, elektrik kontrollü yan aynaları
    Gövde renkli kapı kolları
    Lamine ön cam
    Arka camda üçüncü stop lambası
    Elektrik destekli deri direksiyon
    6,2" dokunmatik özellikli ekran (Opsiyonel)
    Navigasyon (Opsiyonel)
    Orta konsolda bardaklık ve bozuk para gözü
    Arka koltuklarda bardaklıklı kol dayama
    Kapılarda şişe tutucular
    Deri direksiyon simidi ve vites topu
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    Hız Sabitleyici (Cruise Kontrol)
    Konfor modlu sinyal
    Tam otomatik klima
    Sürücü camında tek dokunuşla açma kapama
    Arka otomatik camlar
    AM/FM radyo, CD player, MP3, 4 hoparlör
    Yol bilgisayarı
    Torpido içinde USB girişi
    Bluetooth
    AUX girişi
    Ön konsolda 12V güç girişi
    Yükseklik ayarlı ön farlar
    Krom çerçeveli ön sis farları
    Arka sis farı (sürücü tarafı)
    Ön sis farları
    Tamponda gündüz farları
    Ayarlı ön cam yıkama ve silecekler
    Arka cam rezistansı
    Ön harita lambası ve gecikmeli sönen aydınlatma
    Bagaj lambası
    Şehir içi yakıt tüketimi* (litre/100km) 5,9
    Şehir dışı yakıt tüketimi* (litre/100km) 4,3
    Kombine yakıt tüketimi* (litre/100km) 4,9
    Şehir içi CO₂ emisyonu* (g/km) 136
    Şehir dışı CO₂ emisyonu* (g/km) 100
    Kombine CO₂ emisyonu* (g/km)

    evet duydum onu. squak model adı ama türkiyeye hangi isimle gelir bilmiyorum. küçük sedan, şehir arabası.

    2017 sonunda türkiye'de. 70 bin verdiğine kesinlikle değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exposure

    buradan peygamber sabrını haiz sayın tasselhoff'a saygılarımı iletmek geldi içimden.

    çoluk çocukla, okuduğunu anlamayanla, anlamak istemeyenle, "az sattı demek ki kötü" kafası ile; hem de üslup ve tavır bozmadan baş etmek hakikaten zor iş

    Hocam bakmayin laf atanlara.Az satan araç kötü ise Egea ya da Sümbül ne o zaman.Premium mu?



    Araç çok güzel.Tam otomatik olmasi hayli hayli güzel.Allah kaza bela vermesin.Bindikleri araç Tofaş,laf attiklari araç Attrage.



    Bu arada maşallah Hocam sende de ne sabır varmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tepkimesiz Tepkime -- 12 Temmuz 2017; 14:47:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_rebel_34

    volkswagen muhteşem bie araç sürmüş piyasaya arkadaşlar attragede neymiş aşağıdaki özelliklere bir bakın. tipsiz attrageyi ne yapacaksınız. hemde sudan ucuz sadece 70 bin tl. bence bu özelliklere göre kelepir.

    Ön soğutmalı disk, arka kampana frenler
    EBD destekli ABS ve BA (Fren Destek Sistemi)
    HSA (Yokuş Kalkış Destek Sistemi) ( CVT Modelde)
    ASTC (Aktif Denge Kontrolü ve Kaymayı Önleyici Çekiş Sistemi)
    TPMS (Lastik Basınç Gösterge Sistemi)
    ESS (Acil Duruş Sinyal Sistemi)
    Ön sürücü ve kapatılabilir yolcu SRS hava yastıkları
    Sürücü ve yolcu SRS yan hava yastıkları
    İlk sıra ve ikinci sıra koltuklar için perde hava yastıkları
    Önde 2 adet aktif gergili ve yükseklik ayarlı emniyet kemerleri
    İkinci sıra 3 noktalı emniyet kemerleri
    Işıklı ve sesli emniyet kemeri uyarısı
    İkinci sıra koltuklar için ISOFIX bağlantıları
    Güçlendirilmiş ve Darbe Emici RISE Gövde
    Arka kapılarda çocuk kilidi
    Acil durum kilit açıcı sistem
    15” alüminyum alaşım jantlar 185 / 55R15 lastikler
    Tam boy yedek lastik
    Tampon üzerinde gündüz farları
    Far sensörü
    Karartılmış arka camlar
    Yağmur sensörü
    Sinyali ve ısıtmalı yan aynalar
    Gövde rengi, elektrik kontrollü yan aynaları
    Gövde renkli kapı kolları
    Lamine ön cam
    Arka camda üçüncü stop lambası
    Elektrik destekli deri direksiyon
    6,2" dokunmatik özellikli ekran (Opsiyonel)
    Navigasyon (Opsiyonel)
    Orta konsolda bardaklık ve bozuk para gözü
    Arka koltuklarda bardaklıklı kol dayama
    Kapılarda şişe tutucular
    Deri direksiyon simidi ve vites topu
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    Hız Sabitleyici (Cruise Kontrol)
    Konfor modlu sinyal
    Tam otomatik klima
    Sürücü camında tek dokunuşla açma kapama
    Arka otomatik camlar
    AM/FM radyo, CD player, MP3, 4 hoparlör
    Yol bilgisayarı
    Torpido içinde USB girişi
    Bluetooth
    AUX girişi
    Ön konsolda 12V güç girişi
    Yükseklik ayarlı ön farlar
    Krom çerçeveli ön sis farları
    Arka sis farı (sürücü tarafı)
    Ön sis farları
    Tamponda gündüz farları
    Ayarlı ön cam yıkama ve silecekler
    Arka cam rezistansı
    Ön harita lambası ve gecikmeli sönen aydınlatma
    Bagaj lambası
    Şehir içi yakıt tüketimi* (litre/100km) 5,9
    Şehir dışı yakıt tüketimi* (litre/100km) 4,3
    Kombine yakıt tüketimi* (litre/100km) 4,9
    Şehir içi CO₂ emisyonu* (g/km) 136
    Şehir dışı CO₂ emisyonu* (g/km) 100
    Kombine CO₂ emisyonu* (g/km)

    Hangi araç Hocam bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ismi sır gibi saklanıyor:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Accent Era 1.5 CRDi Style bu araçtan 2 değil 4 gömlek üstündür.

    1.5 CRDi 110 ps canavar gibi dizel motor,Sunroof dahil dolu donanım,Daha oturaklı karoser.

    Az olmus 4 gomlek 2 yelek 3 takim elbise 2 sveter 1 de kravat ustundur era attrageden



    Sinirlama kendini daha da abartabilirsin sende bu isigi goruyorum.



    Hayirli gunler.

    Makarayı bırak.

    1.5 Crdi canavar gibi çeken dizel motorlu,Sunrooflu Accent era mı?Leylek,buruşuk suratlı 1.2 atmosferik motorlu Attrage'mı?

    Madem öyle git era forumunda takıl ne işin var bu bu tipsiz,şekilsiz,buruşuk suratlı arabanın konusunda?

    Canım öyle istiyor.Keyfimin kâhyası mısın?

    Aaa canım benim hemen sinirlenme sakin ol.relax lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_rebel_34

    ismi sır gibi saklanıyor:D

    Yoo, VW Squak işte.

    Kuzey Amerika ismi bu. Avrupa ve/veya Türkiye ismi belli değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exposure -- 12 Temmuz 2017; 15:3:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.ERTEN


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Accent Era 1.5 CRDi Style bu araçtan 2 değil 4 gömlek üstündür.

    1.5 CRDi 110 ps canavar gibi dizel motor,Sunroof dahil dolu donanım,Daha oturaklı karoser.

    Az olmus 4 gomlek 2 yelek 3 takim elbise 2 sveter 1 de kravat ustundur era attrageden



    Sinirlama kendini daha da abartabilirsin sende bu isigi goruyorum.



    Hayirli gunler.

    Makarayı bırak.

    1.5 Crdi canavar gibi çeken dizel motorlu,Sunrooflu Accent era mı?Leylek,buruşuk suratlı 1.2 atmosferik motorlu Attrage'mı?

    Madem öyle git era forumunda takıl ne işin var bu bu tipsiz,şekilsiz,buruşuk suratlı arabanın konusunda?

    Canım öyle istiyor.Keyfimin kâhyası mısın?

    Aaa canım benim hemen sinirlenme sakin ol.relax lütfen.

    Tamam avukat bey.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • exposure E kullanıcısına yanıt
    Hocam aracın görseli var mı? Bulamadım da ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Hocam Sınıfının parantezine alsaydın keşke
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uchiha_İtachi

    Hocam Sınıfının parantezine alsaydın keşke

    haklısınız paranteze alabilirdim;

    orta öğretimdesiniz sanırım; o zamanlar herşeyi paranteze alma alışkanlığımız vardı bizim de.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    güle güle kullanın; daha alıpta beğenmeyen çıkmadı zaten.

    hayırlı günler.

    Bu arkadaşın hatrına bile alınabilecek bir araç.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Üni mezunuyum forumdaki trollerden etkilendim heralde k.b :)
  • Bu kadar sayfa mesaj okuyamayacağım sadece şunu söyleyebilirim neden bu kadar çok kötü yorum geldiği ile ilgili;

    1) Aracın tasarımında bir akıcılık ve aerodinami söz konusu değil aracın burnu kısa arka bagaj kısmı uzun..Araç aynı zamanda oldukça dar ve jant / lastik ebatları da küçük yani ilk virajda sanki takla atacakmış gibi duruyor.

    2) Yedek parça bulunabilirliği - servis maliyetleri - ikinci el piyasasının olmaması

    3) Mitsubishinin ülkemizde hiçbir zaman iyi satış rakamları yakalayamamış olması ve kendini bir türlü sevdirememesi.

    4) Kullanılan malzeme kalitesi ve genel işçilik kalitesi oldukça vasat. Sonradan ekleme çin işi bir navigasyon ekranı koymuşlar ve bu bariz fark ediliyor.

    Şimdi bu kadar çok dezavantajın olduğu bir model bayilerde mevcut olsa bile satması beklenemez.Ama yine de iş görür ve bazı araçların opsiyon listesinden fazla standart donanım listesi var. Şehir içi için iş görür şirket aracı veya kısıtlı bütçe ile donanım isteyen ve otomatik araç isteyenlerin aracı olabilir. Ya da evin ikinci aracı olabilir.

    Kullanan veya satın alan herkese hayırlı olsun güle güle iyi günlerde kazasız belasız kullansınlar araçlarını. Kimin ne dediğini de çok kafalarına takmasınlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uchiha_İtachi

    Hocam Sınıfının parantezine alsaydın keşke

    haklısınız paranteze alabilirdim;

    orta öğretimdesiniz sanırım; o zamanlar herşeyi paranteze alma alışkanlığımız vardı bizim de.

    hayırlı günler.

    sizde nasıl bir sabır var hocam gerçekten hayran kaldım
    adamların derdi sadece sataşmak yoksa az satıyordan başka bir argüman yok ortada
    kendi nickleri yetmiyor yedek nickleri ile de gelip sallıyorlar ona rağmen herkese cevap verdiniz
    ha bence değmezdi o kadar uğraşmaya sonuçta karşı tarafın amacı bilgi paylaşmak değil tartışma çıkarmak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atalayalper

    Bu kadar sayfa mesaj okuyamayacağım sadece şunu söyleyebilirim neden bu kadar çok kötü yorum geldiği ile ilgili;

    1) Aracın tasarımında bir akıcılık ve aerodinami söz konusu değil aracın burnu kısa arka bagaj kısmı uzun..Araç aynı zamanda oldukça dar ve jant / lastik ebatları da küçük yani ilk virajda sanki takla atacakmış gibi duruyor.

    2) Yedek parça bulunabilirliği - servis maliyetleri - ikinci el piyasasının olmaması

    3) Mitsubishinin ülkemizde hiçbir zaman iyi satış rakamları yakalayamamış olması ve kendini bir türlü sevdirememesi.

    4) Kullanılan malzeme kalitesi ve genel işçilik kalitesi oldukça vasat. Sonradan ekleme çin işi bir navigasyon ekranı koymuşlar ve bu bariz fark ediliyor.

    Şimdi bu kadar çok dezavantajın olduğu bir model bayilerde mevcut olsa bile satması beklenemez.Ama yine de iş görür ve bazı araçların opsiyon listesinden fazla standart donanım listesi var. Şehir içi için iş görür şirket aracı veya kısıtlı bütçe ile donanım isteyen ve otomatik araç isteyenlerin aracı olabilir. Ya da evin ikinci aracı olabilir.

    Kullanan veya satın alan herkese hayırlı olsun güle güle iyi günlerde kazasız belasız kullansınlar araçlarını. Kimin ne dediğini de çok kafalarına takmasınlar.

    madem madde madde yazmışsınız bende madde madde cevaplayayım;

    1- araç mitsubishinin verilerine göre sınıfının en aerodinamik aracıdır. ccd değeri 0.28 dir. görsel olarak öyle gözükmesede bilimsel olaral son derece aerodinamik bir araç.

    yüksek süratlerde (120 ve yukarısı) yerden yüksek olmasının( 17 cm aklınıza gelmesi için sandero stepway ile aynı) sebebi ile yol tutuş zayıfamakta ama tehlikeli düzeyde değil asla. yerden yüksek olması istanbulda bile mevcut olan tümsek çukur oyuk göçüklerden güle oynaya geçmenize olanak tanıyor. her güzelliğin bir kötü yanı var elbet. zaten bu tip bir araçla otoyolda 140 geçmek mantıklı değil. imalat amacına da aykırı.

    2- mitsubishi servisleri belkide en ucuz yetkili servislerdir türkiyede; aracın bakımları 20 binde bir ve bakım ücretleri 300-500 tl arasıdır. arkasında uyduruk limited şirketler değil ne kadar beğenmesek te türkiyenin 2. büyük sermayesi sabancı vardır. ayrıca 5 yıl garantili. ve bir japon aracı olmasından dolayı zaten parça ihtiyacı minimum düzeyde. oldu ki lazım oldu stokta yoksa temsa uçakla 1 hafta zarfında temin etmekte.

    3- buna diyecek bir şeyim yok 2. madde de övdüğüm temsaya burada ne desem az.

    4- c elysede, symbol de, ne bileyim rapidde accent blue da ahşap kaplama kullanılıyorda bunda kullnılmıyor mu? gayet sınıf standartları içinde kullnılan malzemeler.

    çin işi dediğiniz navigasyon sistemi; blaupunkt san diego 530 double din multimedya sistemdir. amazonda bile 400 euro ya satılmakta. haricen teypçilerden almaya kalksanız 1800 tl fiyatı var. "çin işi" değil yani.
    https://www.ozenhifi.com/markalar/blaupunkt/multimedya-ve-cd-ana-uniteleri/834-blaupunkt-san-diego-530-navigasyonlu-universal-multimedya.html
    https://www.amazon.de/Blaupunkt-San-Diego-530-Touchscreen-schwarz/dp/B00IOJS5VU

    valla benim ve bir çok kişinin ilk aracı gayet de güzel full dolu şekilde bayramda bir çok arkadaş seyahat etti. şikayet eden bu araba gitmiyor yada şu özelliği şehirlerarası yolda yetersiz kaldı diyen olmadı.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 12 Temmuz 2017; 18:37:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut467


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uchiha_İtachi

    Hocam Sınıfının parantezine alsaydın keşke

    haklısınız paranteze alabilirdim;

    orta öğretimdesiniz sanırım; o zamanlar herşeyi paranteze alma alışkanlığımız vardı bizim de.

    hayırlı günler.

    sizde nasıl bir sabır var hocam gerçekten hayran kaldım
    adamların derdi sadece sataşmak yoksa az satıyordan başka bir argüman yok ortada
    kendi nickleri yetmiyor yedek nickleri ile de gelip sallıyorlar ona rağmen herkese cevap verdiniz
    ha bence değmezdi o kadar uğraşmaya sonuçta karşı tarafın amacı bilgi paylaşmak değil tartışma çıkarmak

    teşekkür ederim iltifatınız için.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.