Şimdi Ara

Mitsu ASX (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
2
Favori
9.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    ASX'i henüz görmedim, muhtemelen haftasonu göreceğim. İncelemelerim hala kağıt üzerinde devam ediyor.
    ASX'e ait teknik özellikler:
    Uzunluk (mm) 4.295
    Genişlik (mm) 1.770
    Yükseklik (mm) 1.615
    Dingil mesafesi (mm) 2.670 ,

    Fiat Doblo özellikleri:
    Uzunluk (mm) 4390
    Genişlik (mm) 1832
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1845
    Aks mesafesi (mm) 2755

    Buna göre Doblo daha geniş, daha uzun, daha fazla yüksek, dingil mesafesi daha uzun. Anladığım kadarıyla ASX yerden birazcık daha yükseltilmiş otomobil. Türkiye, Doblo-Connect-Kangoo cennetiyken ASX'i nasıl satacaklar. Fiyatının şişirildiği görüşüne katılıyorum, aşağı yukarı araç fiyatlarının benzeştiği Almanya'ya göre fiyat oldukça şişirilmiş. Ayrıca sonuçta ASX, C sınıfı kalıplarında bir araç. C sınıfı standartlarına göre de pahalı. Hatta aşağı yukarı manuel Lancer Invite civarında gezinmesi gereken fiyatı oldukça yüksek. Ayrıca tam hatırlamıyorum ama bu sene için 200'lük ASX kotası varmış TEMSA'nın. Mitsubishi'nin toplam satış rakamları ortadayken yıl sonunda stok eritmesi bağlamında iyi bir fiyat düşüşü bekleyebiliriz.


    Doblo ile ayni sinifta mi bu arac ? sen doblo ile ölcüp biciyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    ASX'i henüz görmedim, muhtemelen haftasonu göreceğim. İncelemelerim hala kağıt üzerinde devam ediyor.
    ASX'e ait teknik özellikler:
    Uzunluk (mm) 4.295
    Genişlik (mm) 1.770
    Yükseklik (mm) 1.615
    Dingil mesafesi (mm) 2.670 ,

    Fiat Doblo özellikleri:
    Uzunluk (mm) 4390
    Genişlik (mm) 1832
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1845
    Aks mesafesi (mm) 2755

    Buna göre Doblo daha geniş, daha uzun, daha fazla yüksek, dingil mesafesi daha uzun. Anladığım kadarıyla ASX yerden birazcık daha yükseltilmiş otomobil. Türkiye, Doblo-Connect-Kangoo cennetiyken ASX'i nasıl satacaklar. Fiyatının şişirildiği görüşüne katılıyorum, aşağı yukarı araç fiyatlarının benzeştiği Almanya'ya göre fiyat oldukça şişirilmiş. Ayrıca sonuçta ASX, C sınıfı kalıplarında bir araç. C sınıfı standartlarına göre de pahalı. Hatta aşağı yukarı manuel Lancer Invite civarında gezinmesi gereken fiyatı oldukça yüksek. Ayrıca tam hatırlamıyorum ama bu sene için 200'lük ASX kotası varmış TEMSA'nın. Mitsubishi'nin toplam satış rakamları ortadayken yıl sonunda stok eritmesi bağlamında iyi bir fiyat düşüşü bekleyebiliriz.

    ben de yazayım bir kaç tane
    nissan qashqai
    Uzunluk (mm) 4541
    Genişlik (mm) 1783
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1645
    Aks mesafesi (mm) 2765
    yani sınıf lideri dobloya göre daha alçak, daha dar. sadece aks mesafesi geniş (1 cm) ve daha uzun

    audi q3
    Uzunluk (mm) 4379
    Genişlik (mm) 1834
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1651
    Aks mesafesi (mm) 2603.5

    koskoca audinin aracı doblodan daha kısa, daha alçak, aks mesafesi dar, sadece daha uzun

    örnekler çoğaltılabilir. zaten bu segmentin yükseltilmiş ve bazı donanımlarda 4*4 özelliği eklenmiş otomobil oldukları malum. hemen hepsi c segmenti araçların platformlarında üretiliyor. hoş doblo ile kaşılaştırmak abes ile iştigal bence. biz de ortak olduk. ilk okulda öğrenirdik ya elmalarla armutlar meselesi işte. topladım elmut oldu.




  • Skoda Yeti'yi bayide gördüğümde ne gerek var demiştim. Roomster gibi bir araç aklımda kalmıştı. Hatta Yeti modeli bana Doblo'yu çağrıştırıyor. Oysa kağıt üzerinde Yeti oldukça albenili duruyordu. Acaba ASX'i gördüğümde ne diyebilirim diye düşünüyorum. Benzinli ASX yerden biraz yükseltilmiş C sınıfı otomobil gibi bir şey benim için. Kimi arkadaşlar ASX için SUV filan diyor, garip geliyor; bu ebatlarda SUV olur mu? Gerçi görmeden sürmeden ne desek boş. Belki görüp kullanınca ben de alacağım. Ayrıca ASX'in benzin tüketiminde katalog değerlerini tutturup tuttturamayacağını, motorun araca yetip yetmeyeceğini düşünüyordum ama bu düşüncelerim geçti. ASX, Lancer ağırlığında bir araç; Lancer az yakıyorsa elbet ASX de az yakar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu


    quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    ASX'i henüz görmedim, muhtemelen haftasonu göreceğim. İncelemelerim hala kağıt üzerinde devam ediyor.
    ASX'e ait teknik özellikler:
    Uzunluk (mm) 4.295
    Genişlik (mm) 1.770
    Yükseklik (mm) 1.615
    Dingil mesafesi (mm) 2.670 ,

    Fiat Doblo özellikleri:
    Uzunluk (mm) 4390
    Genişlik (mm) 1832
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1845
    Aks mesafesi (mm) 2755

    Buna göre Doblo daha geniş, daha uzun, daha fazla yüksek, dingil mesafesi daha uzun. Anladığım kadarıyla ASX yerden birazcık daha yükseltilmiş otomobil. Türkiye, Doblo-Connect-Kangoo cennetiyken ASX'i nasıl satacaklar. Fiyatının şişirildiği görüşüne katılıyorum, aşağı yukarı araç fiyatlarının benzeştiği Almanya'ya göre fiyat oldukça şişirilmiş. Ayrıca sonuçta ASX, C sınıfı kalıplarında bir araç. C sınıfı standartlarına göre de pahalı. Hatta aşağı yukarı manuel Lancer Invite civarında gezinmesi gereken fiyatı oldukça yüksek. Ayrıca tam hatırlamıyorum ama bu sene için 200'lük ASX kotası varmış TEMSA'nın. Mitsubishi'nin toplam satış rakamları ortadayken yıl sonunda stok eritmesi bağlamında iyi bir fiyat düşüşü bekleyebiliriz.

    ben de yazayım bir kaç tane
    nissan qashqai
    Uzunluk (mm) 4541
    Genişlik (mm) 1783
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1645
    Aks mesafesi (mm) 2765
    yani sınıf lideri dobloya göre daha alçak, daha dar. sadece aks mesafesi geniş (1 cm) ve daha uzun

    audi q3
    Uzunluk (mm) 4379
    Genişlik (mm) 1834
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1651
    Aks mesafesi (mm) 2603.5

    koskoca audinin aracı doblodan daha kısa, daha alçak, aks mesafesi dar, sadece daha uzun

    örnekler çoğaltılabilir. zaten bu segmentin yükseltilmiş ve bazı donanımlarda 4*4 özelliği eklenmiş otomobil oldukları malum. hemen hepsi c segmenti araçların platformlarında üretiliyor. hoş doblo ile kaşılaştırmak abes ile iştigal bence. biz de ortak olduk. ilk okulda öğrenirdik ya elmalarla armutlar meselesi işte. topladım elmut oldu.



    Yaziklar olsun bu Markalar bi Doblo KAdar arac yapamiyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kSenwS


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu


    quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    ASX'i henüz görmedim, muhtemelen haftasonu göreceğim. İncelemelerim hala kağıt üzerinde devam ediyor.
    ASX'e ait teknik özellikler:
    Uzunluk (mm) 4.295
    Genişlik (mm) 1.770
    Yükseklik (mm) 1.615
    Dingil mesafesi (mm) 2.670 ,

    Fiat Doblo özellikleri:
    Uzunluk (mm) 4390
    Genişlik (mm) 1832
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1845
    Aks mesafesi (mm) 2755

    Buna göre Doblo daha geniş, daha uzun, daha fazla yüksek, dingil mesafesi daha uzun. Anladığım kadarıyla ASX yerden birazcık daha yükseltilmiş otomobil. Türkiye, Doblo-Connect-Kangoo cennetiyken ASX'i nasıl satacaklar. Fiyatının şişirildiği görüşüne katılıyorum, aşağı yukarı araç fiyatlarının benzeştiği Almanya'ya göre fiyat oldukça şişirilmiş. Ayrıca sonuçta ASX, C sınıfı kalıplarında bir araç. C sınıfı standartlarına göre de pahalı. Hatta aşağı yukarı manuel Lancer Invite civarında gezinmesi gereken fiyatı oldukça yüksek. Ayrıca tam hatırlamıyorum ama bu sene için 200'lük ASX kotası varmış TEMSA'nın. Mitsubishi'nin toplam satış rakamları ortadayken yıl sonunda stok eritmesi bağlamında iyi bir fiyat düşüşü bekleyebiliriz.

    ben de yazayım bir kaç tane
    nissan qashqai
    Uzunluk (mm) 4541
    Genişlik (mm) 1783
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1645
    Aks mesafesi (mm) 2765
    yani sınıf lideri dobloya göre daha alçak, daha dar. sadece aks mesafesi geniş (1 cm) ve daha uzun

    audi q3
    Uzunluk (mm) 4379
    Genişlik (mm) 1834
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1651
    Aks mesafesi (mm) 2603.5

    koskoca audinin aracı doblodan daha kısa, daha alçak, aks mesafesi dar, sadece daha uzun

    örnekler çoğaltılabilir. zaten bu segmentin yükseltilmiş ve bazı donanımlarda 4*4 özelliği eklenmiş otomobil oldukları malum. hemen hepsi c segmenti araçların platformlarında üretiliyor. hoş doblo ile kaşılaştırmak abes ile iştigal bence. biz de ortak olduk. ilk okulda öğrenirdik ya elmalarla armutlar meselesi işte. topladım elmut oldu.



    Yaziklar olsun bu Markalar bi Doblo KAdar arac yapamiyorlar


    Bütün yazılanlardan bu sonucu mu çıkartabildiniz




  • Rakipleri bitti kıyas sırası kamyonetlerde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*


    quote:

    Orijinalden alıntı: kSenwS


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu


    quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    ASX'i henüz görmedim, muhtemelen haftasonu göreceğim. İncelemelerim hala kağıt üzerinde devam ediyor.
    ASX'e ait teknik özellikler:
    Uzunluk (mm) 4.295
    Genişlik (mm) 1.770
    Yükseklik (mm) 1.615
    Dingil mesafesi (mm) 2.670 ,

    Fiat Doblo özellikleri:
    Uzunluk (mm) 4390
    Genişlik (mm) 1832
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1845
    Aks mesafesi (mm) 2755

    Buna göre Doblo daha geniş, daha uzun, daha fazla yüksek, dingil mesafesi daha uzun. Anladığım kadarıyla ASX yerden birazcık daha yükseltilmiş otomobil. Türkiye, Doblo-Connect-Kangoo cennetiyken ASX'i nasıl satacaklar. Fiyatının şişirildiği görüşüne katılıyorum, aşağı yukarı araç fiyatlarının benzeştiği Almanya'ya göre fiyat oldukça şişirilmiş. Ayrıca sonuçta ASX, C sınıfı kalıplarında bir araç. C sınıfı standartlarına göre de pahalı. Hatta aşağı yukarı manuel Lancer Invite civarında gezinmesi gereken fiyatı oldukça yüksek. Ayrıca tam hatırlamıyorum ama bu sene için 200'lük ASX kotası varmış TEMSA'nın. Mitsubishi'nin toplam satış rakamları ortadayken yıl sonunda stok eritmesi bağlamında iyi bir fiyat düşüşü bekleyebiliriz.

    ben de yazayım bir kaç tane
    nissan qashqai
    Uzunluk (mm) 4541
    Genişlik (mm) 1783
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1645
    Aks mesafesi (mm) 2765
    yani sınıf lideri dobloya göre daha alçak, daha dar. sadece aks mesafesi geniş (1 cm) ve daha uzun

    audi q3
    Uzunluk (mm) 4379
    Genişlik (mm) 1834
    Yükseklik (mm) (yüksüz) 1651
    Aks mesafesi (mm) 2603.5

    koskoca audinin aracı doblodan daha kısa, daha alçak, aks mesafesi dar, sadece daha uzun

    örnekler çoğaltılabilir. zaten bu segmentin yükseltilmiş ve bazı donanımlarda 4*4 özelliği eklenmiş otomobil oldukları malum. hemen hepsi c segmenti araçların platformlarında üretiliyor. hoş doblo ile kaşılaştırmak abes ile iştigal bence. biz de ortak olduk. ilk okulda öğrenirdik ya elmalarla armutlar meselesi işte. topladım elmut oldu.



    Yaziklar olsun bu Markalar bi Doblo KAdar arac yapamiyorlar


    Bütün yazılanlardan bu sonucu mu çıkartabildiniz


    Siz Ne Cikardiniz Peki ?
    Doblo ile mukayese etmek nerden akliniza geldi :)




  • arkadaş 4*2 compact crossover araçlar için konuşuyorsa bakış açısına göre haklı olabilir. hatırlarsanız aynı mantık arazi araçları ile 4x4 pick-up ları karşılaştırırken de yürütülür zaman zaman. cip alacağına al bir navara mantığı yok değil bu da bir bakış.
    ama olaya performans, konfor ve güvenlik olarak bakınca bu araçlar doblodan filan ayrılır. sadece çok noktadan bağlantılı arka süspansiyon sistemi bile başlı başına bir farktır. ayrıca bu araçların 4x4 versiyonları olduğunu, ASX modelindeki sistemin Outlander ile aynı olduğunu hatırlatmak isterim. Hoş nissan'ın aracındaki sistem 30 km üzerinde çalışmıyor dedi kullanan bir arkadaş yani sadece low modu var demek ki.
    Öte yandan bu segmentin varlığı bile sorgulanabilir. ne gerek var diye. ama madem bu satış rakamlarına ulaşıyor ona da gerek yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinir kupu -- 27 Ağustos 2010; 17:49:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu

    arkadaş 4*2 compact suv araçlar için konuşuyorsa bakış açısına göre haklı olabilir. hatırlarsanız aynı mantık arazi araçları ile 4x4 pick-up ları karşılaştırırken de yürütülür zaman zaman. cip alacağına al bir navara mantığı yok değil bu da bir bakış.
    ama olaya performans, konfor ve güvenlik olarak bakınca bu araçlar doblodan filan ayrılır. sadece çok noktadan bağlantılı arka süspansiyon sistemi bile başlı başına bir farktır. ayrıca bu araçların 4x4 versiyonları olduğunu, ASX modelindeki sistemin Outlander ile aynı olduğunu hatırlatmak isterim. Hoş nissan'ın aracındaki sistem 30 km üzerinde çalışmıyor dedi kullanan bir arkadaş yani sadece low modu var demek ki.
    Öte yandan bu segmentin varlığı bile sorgulanabilir. ne gerek var diye. ama madem bu satış rakamlarına ulaşıyor ona da gerek yoktur.


    ASX bir SUV degildir. CrossOverdir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kSenwS
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu
    arkadaş 4*2 compact suv araçlar için konuşuyorsa bakış açısına göre haklı olabilir. hatırlarsanız aynı mantık arazi araçları ile 4x4 pick-up ları karşılaştırırken de yürütülür zaman zaman. cip alacağına al bir navara mantığı yok değil bu da bir bakış.
    ama olaya performans, konfor ve güvenlik olarak bakınca bu araçlar doblodan filan ayrılır. sadece çok noktadan bağlantılı arka süspansiyon sistemi bile başlı başına bir farktır. ayrıca bu araçların 4x4 versiyonları olduğunu, ASX modelindeki sistemin Outlander ile aynı olduğunu hatırlatmak isterim. Hoş nissan'ın aracındaki sistem 30 km üzerinde çalışmıyor dedi kullanan bir arkadaş yani sadece low modu var demek ki.
    Öte yandan bu segmentin varlığı bile sorgulanabilir. ne gerek var diye. ama madem bu satış rakamlarına ulaşıyor ona da gerek yoktur.

    ASX bir SUV degildir. CrossOverdir

    Yanlış yazmışım, düzelttim, saol. Naıl böyle bir hata yaptım anlamıyorum. Oruç yüzünden herhalde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu

    quote:

    Orijinalden alıntı: kSenwS
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu
    arkadaş 4*2 compact suv araçlar için konuşuyorsa bakış açısına göre haklı olabilir. hatırlarsanız aynı mantık arazi araçları ile 4x4 pick-up ları karşılaştırırken de yürütülür zaman zaman. cip alacağına al bir navara mantığı yok değil bu da bir bakış.
    ama olaya performans, konfor ve güvenlik olarak bakınca bu araçlar doblodan filan ayrılır. sadece çok noktadan bağlantılı arka süspansiyon sistemi bile başlı başına bir farktır. ayrıca bu araçların 4x4 versiyonları olduğunu, ASX modelindeki sistemin Outlander ile aynı olduğunu hatırlatmak isterim. Hoş nissan'ın aracındaki sistem 30 km üzerinde çalışmıyor dedi kullanan bir arkadaş yani sadece low modu var demek ki.
    Öte yandan bu segmentin varlığı bile sorgulanabilir. ne gerek var diye. ama madem bu satış rakamlarına ulaşıyor ona da gerek yoktur.

    ASX bir SUV degildir. CrossOverdir

    Yanlış yazmışım, düzelttim, saol. Naıl böyle bir hata yaptım anlamıyorum. Oruç yüzünden herhalde.


    Sinir kupu onu senin icin dememistim aslinda daha oncede birisi SUV demisti ama sende tekrar edince bir aciklama geregi hissettim yoksa takip ediyorum mesajlarini araclar hakkindaki bilgilerini ;)




  • @kSenwS
    kardeş ben de seni okuyor biliyorum. takılıyorum yav. Üzerime alınmışım gibi. canını sıktıysam kusura bakma.
  • bu arada 2010 outlander olarak bir resim buldum.sanırım amerikada var.köpek balığı formunu bu aracada koymuşlar.hatta sanki asx in az daha büyüğü gibi olmuş.bence pek yakışmamış.bu köpek balığı formu otomobil tarzına daha uygun mevcut satılan outlender daki ön dizayn bence daha bi arazi aracı gibi duruyor

     Mitsu ASX
  • zevkler farklı olsada bir arazi aracı için sade olmuş bence

     Mitsu ASX
  • buda mevcut outlander

     Mitsu ASX
  • ben bu lancer burunlusundan TR de gördüm. Ama sanırım gurbetçi arabasıydı. Dikkat etmedim plakaya. Yakında bu şekilde gelebilir.
    Bu outlander'ın artık 2.2 dizel çift kavramalı otomatiği de mevcut avrupada. (evo'lardaki şanzıman)
  • arkadaşlar bu gün aracı inceledim.
    Linke tıklayın.
    http://forum.donanimhaber.com/m_42536987/mpage_1/f_/key_//tm.htm#42536987
  • bence herseyi incelemişsiniz ama bi kamyon ile kiyaslamamissiniz sonra bi f1 araci ile de kiyaslamak lazim.


    bence canim ülkemde en iyi araclar şahin ve brodway ne gerek war asx falan niye ugrasiyonuz? :D





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENfER

    bence herseyi incelemişsiniz ama bi kamyon ile kiyaslamamissiniz sonra bi f1 araci ile de kiyaslamak lazim.


    bence canim ülkemde en iyi araclar şahin ve brodway ne gerek war asx falan niye ugrasiyonuz? :D



    ne ki şimdi bu?




  • Anlarsanız mesaj atın:))
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.