Şimdi Ara

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB. (47. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.261
Cevap
37
Favori
135.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.


(En Son Oy Tarihi: 16.11.2023)
Giriş
Mesaj
  • _opeth kullanıcısına yanıt
    Eski olan o site de yeniyim..
  • Klimanj K kullanıcısına yanıt
    buyrun bekleriz hocam sorularınıza derman bulamaybilirsiniz. Aktif olan kullanıcılar olarak imzamdaki yere geçtik.
  • Yazımın devamı...

    İlk kısımda aracın iç kısmını tamamen anlattım. Dış kısmına ise biraz değinmiştim. Şimdi dış kısımdan biraz devam edeceğim. Ayrıca tabi ki yakıt ve genel olarak bazı noktalardan bahsedip yazımı tamamlayacağım.

    Bagaj yeterli hatta sınıfına göre iyi demiştim. Fakat burada bir olumsuzluk var ki, akıl almaz. Arka koltuklar yatmıyor. Yani iki kişiyiz eşyamız çok ya da tatile gidelim dediğinizde arka koltukları yatırıp alan açamıyorsunuz. Şahsen poşet vb. dışında yüklerimi asla arka koltuğa koymam. Bu sebeple olan bagaj ile idare edeceksiniz.

    Gelelim aracın yüksekliğine. Araç yerden gayet yüksek. Şehir içinde dahi aracın yere sürtmesi imkansız gibi. Bu konuda olumlu ya da olumsuz bir şey söyleyemem. Çünkü düşük olsa sürtme problem olacak ve pişmanlık yaşatacak. Ancak yüksek olmasında bir sıkıntı yok. Sadece yüksek hızlarda biraz daha güvensizlik verecek o kadar. Zaten body kit ile aracı bir nebze olsun yere yakınlaştırıp, görüntüsünü de değiştirebiliyorsunuz.

    Bu arada ben böyle bir şeye gerek duymadım. Yerden yüksek olması, benim gibi şehir içinde aracının sürtmesini istemeyen kişiler için biçilmiş kaftan. Ülkemizin çok da düzgün olmayan yollarında yere yakın olmaması bence artı bir durum.

    Aracın bir de yalıtımından bahsedeyim. Şimdi burada yine önceki aracınız, motor hacminiz ve yakıt cinsi sonuca varmanızda önem taşıyor. Dizel bir araç kullanmış birisi olarak benzinli Attrage gayet sessiz geliyor. Üç silindir 1.2 motor sesi rahatsız etmiyor. Sadece ilk çalıştırma esnasında garipçe bir ses var. Çalıştıktan sonra motor sesi iyi. Şehir içi ya da şehir dışı kullanımda beni ses anlamında rahatsın eden bir şey olmadı. Yüksek hızlara çıkmadığım için yüksek hızlardaki ses konusunda bir şey söylemem doğru olmaz.

    Dışarıdan motor sesi dışındaki sesleri de bana göre gayet iyi yalıtıyor. İç kısımda biraz daha rahat edici bir sessizliği zaten cvt sayesinde yakalamış oluyorsunuz. Düşük devir sürüş esnasında içeride sizi rahatsız edecek bir motor sesi ya da çevreden yoldan vs. gelen ses yok. Lastikler biraz rahatsız edici geldi bana. Ama ilk lastiğini değiştiren arkadaşlar sonradan gelen lastik sesinin daha düşük geldiğini söylediler. Ben çok rahatsız olmadım. Zaten sırf bu yüzden de lastiğimi değiştirmem.

    Gelelim aracın kaputunun altındakilere. Kaputu kaldırdığınızda neyin nerede olduğunu rahatça bulabileceğinizi düşünüyorum. Hatta boşluk fazlasıyla var diyebilirim. Şimdilik kaputla pek işim olmadığı için ayrıntılı olarak yazamayacağım.

    Çok kişinin en önemli kriterlerinden birisinden yani yakıttan bahsedeyim. Aracın şehir içi ve şehir dışı yakıtı benzinli bir araca göre beni üzmedi. LPG takmayı dahi düşünmüyorum. Şehir içinde 20-30 km ile sadece 7.0-7.5 arası yakıyorum. Bölünmüş şehirler arası yolda 5.0-5.5 yakıyor. Bu bahsettiğim bölünmüş yolun içinde gidiş-geliş tek yol da dahil. Ayrıca tırmanış da yapıyorum, geçitten geçiyorum. Şehir dışında ise araç yakıt konusundaki ekonomikliğini fazlasıyla göstermeye devam ediyor. Otobanda 4.2-4.7 arası yakıyor. Benzinli bir araç ile bu değerleri almak çok hoşuma gitti.

    Yol bilgisayarı yanlış gösteriyor olamaz mı diyenler için depo ölçümü de yaptım. Aracı aldıktan sonra 50-50-50-100-100 TL toplamda 350 liralık yakıt aldım. Araç şu anda 950 kilometre yol yaptı. Yol bilgisayarından da depoda 120 kilometre daha gidebileceğim kadar yakıt olduğunu öğrendim. Bu yazıyı daha sonra okuduğunuzda şaşırmamanız için şu an benzin fiyatları ülkemizde 5.30 TL. Yanlış hesaplamadıysam aracım 100 kilometrede 6 litre yakıt yakmış. Sedan ve benzinli bir araç için güzel bir değer.

    Aracı aldıktan on gün sonra ilk kısmını, bir ay sonra ise ikinci kısmını yazdığım, tarafsız olarak bakıp gözlemlediğim şeylerden oluşan inceleme yazımı burada bitiriyorum. Attrage konusunda oldukça iddialı ve ayrıntılı bir inceleme olduğunu hatta bir çok inceleme yazısından çok daha iyi olduğunu söylemeden edemeyeceğim.





  • gayet uzun ayrıntılı ve açıklayıcı inceleme için teşekürler.

    merak edenler için yazının ilk kısmı aşağıdaki linkten incelenebilir.

    emeğe saygı babında 1. ve 2. kısımları ilk sayfaya da ekleyeceğim

    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124917011
  • Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.

    Acaba 2015 mi 2016 mı aracınız?
  • dadas2558 kullanıcısına yanıt
    Kaç modelmiş hocam? Renk, fiyat, donanım nedir? Size zahmet yazar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muselmansuffe

    Kaç modelmiş hocam? Renk, fiyat, donanım nedir? Size zahmet yazar mısınız?

    Attrage ariyorsaniz en son mersin ve bartinda mevcuttu cvt.



    Mersin kirmizi bartin siyah.



    Attrage 2016 model olarak uretilmedi. Turkiyedeki sifir km tum attrageler 2015 model. Fabrikasi taylanddan filipinlere nakledildi 2016 yilinda.



    2017 modelleri dunyada satista. Ama ulkemize gelip gelmeyecegi belli degil.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Yarın arayayım bir bayileri o halde. Erzurum'a da mail attım bakalım.

    Mitsubishi sitesinde Attrage'a bakınca 2015 ve 2016 ayrı fiyatlandırılmış?

    İzmir bayisiyle konuştum, "Nisan ayında bekliyoruz 2017'yi" dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muselmansuffe

    Yarın arayayım bir bayileri o halde. Erzurum'a da mail attım bakalım.

    Mitsubishi sitesinde Attrage'a bakınca 2015 ve 2016 ayrı fiyatlandırılmış?

    İzmir bayisiyle konuştum, "Nisan ayında bekliyoruz 2017'yi" dedi.

    Bizede henuz belli degil dedi temsa.



    2016 fiyatlari var ama ulkede hatta dunyada 2016 si yok.



    O liste nasil olusturulmus onuda bilmiyorum.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 modellerden haber var mı? Ne zaman geliyor acaba?
  • www.mitsubishicars.com
    400 Bad Request
    https://www.mitsubishicars.com/mirage-g4#accordion
    sitesinde 2017 modellerde apple car play falan var, ayrıca ön ve arka farlarda makyajlanmış. Gelse de incelesek :)
  • Henuz ne zaman geleceginden, yada gelip gelmeyeceginden kesin bir haber yok. Gelse bile 65-70 bin lira arasina gelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıfır cvt olarak Türkiye de sadece 2 araç kaldı arkadaşlar;

    bir kırmızı ve bir siyah;

    nereden öğrendim; bugün bir arkadaş istediği renk attrage ararken neredeyse tüm bayileri aradı.

    onun stok raporudur.

    manuel 10 kadar mevcut.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 13 Nisan 2017; 19:19:59 >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    manuel vitesler büyük ekran ve navigasyonlu mu acaba, bilgin var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thormentor

    manuel vitesler büyük ekran ve navigasyonlu mu acaba, bilgin var mı

    Olanida var olmayanida var 2 turlu

    Bayilere sormaniz lazim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 14 Nisan 2017; 12:26:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanım klavuzundan alıntılar..

    Özellikler:
    Ani frenleme sinyal sistemi
    Araç hızı yaklaşık 55 km/sa veya üzerinde. Fren pedalına basılmış ve sistem aracın yavaşlamasından ve
    kilitlenme önleyici fren sisteminin (ABS) çalışma durumundan bunun bir ani frenleme olduğuna karar vermiş.
    dörtlü sinyali otomatik yakar..

    Hız sabitleme sistemi
    Hızınızı küçük miktarlarda artırmak için, RES + düğmesini (C) 1 saniyeden kısa süreyle yukarı itin ve
    bırakın.
    RES + düğmesine (C) her basışınızda araç hızı 1,6 km/s artar.
    Hızı geçici olarak artırmak için :
    Gaz pedalına normal şekilde basın. Ayağınızı pedaldan çektiğinizde ayarlanan hıza dönersiniz.
    Hızı geçici olarak azaltmak için:
    Fren pedalına basarak hızı azaltın. Önceden ayarlanan hıza dönmek için RES + düğmesini (C) yukarı itin.

    Bir rampa vs. nedeniyle hızınız ayarlanan hızın 15 km/sa veya daha fazla altına düştüğünde.
    -Hızınız 40 km/sa veya daha altına düştüğünde.
    -Aktif denge kontrolü (ASC) çalışmaya başladığında.

    Lastik basıncı izleme sistemi (TPMS)
    Lastik basınç sensörü (B) şekilde gösterilen yere takılır.(Sibop arkası gibi)
    Lastik değiştirildiğinde kauçuk supabı (C) yenisiyle değiştirin.

    Stepne de lastik basınç sensörüne sahip olduğundan, rotasyonda stepne de kullanılabilir.

    Lastik basıncını kontrol ettikten ve ayarladıktan sonra supap kapağını mutlaka yerine takın.
    Supap kapağı takılmazsa subapa kir veya nem girebilir ve bunun sonucunda lastik basınç sensörü hasar
    görebilir.
    Metal tepkimesini neden olabilecek metal supap kapakları kullanmayın; tepkime sonucunda oluşan pas lastik basınç sensörlerine zarar verebilir.

    Yeni lastik basınç sensörlerine sahip yeni tekerlekler takıldığında, ilgili kimlik kodları lastik basıncı izleme sistemine programlanmalıdır.
    Lastik basınç sensörlerinin zarar görme ihtimaline karşı, lastik ve tekerlek değişimlerini MITSUBISHI mOTORS Yetkili Servislerine yaptırın. MITSUBISHI MOTORS Yetkili Servisleri tarafından gerçekleştirilmeyen tekerlek değişimlerinden doğabilecek zararlar garanti kapsamınız dışındadır.

    Düşük lastik basıncı uyarı eşiğinin yeniden ayarlanması:

    Eşik değer, aşağıdaki gibi uygulanan yeniden ayar işleviyle belirlenen lastik basıncına göre belirlenir.
    1. Lastik basıncı izleme sistemi (TPMS) SET göstergesi görüntüleninceye dek bilgi ekranı düğmesine basın.
    2. Bilgi ekranı düğmesini yaklaşık 3 saniye veya daha uzun süre basılı tutun. (Bip sesi duyulur.)
    3. Uyarı lambası yavaşça yanıp sönmeye başlar.
    4. Aracı bir dakika boyunca sürün. Uyarı lambası sönerse, yeniden ayar tamamlanmıştır.

    Lastik basıncı ayarlandığında veya lastik rotasyonu yapıldığında bu yeniden ayar işlemi uygulanmalıdır.
     Yeniden ayar işlemi lastik soğukken gerçekleştirilmelidir. Lastik sıcakken (örneğin, sürüşün hemen ardından) uygulandığı takdirde, düşük lastik basıncı uyarısı normalden daha erken verilebilir.

    Aracınızın klima sistemi HFO-1234yf soğutucu akışkan ve VC 200YF yağ ile doldurulmalıdır.

    Klimanın soğuk havalarda bile haftada en az beş dakika çalıştırılması gerekir. Bunun amacı kompresörde tutukluk oluşmasını önlemek ve klimayı en iyi durumda tutmaktır.

    Aşağıdaki durumlarda tavan antenini mutlaka çıkarın:
    • Otomatik araç yıkama makinesine girerken.
    • Araca kılıfını örterken.
    • Alçak tavanlı bir yapıya girerken.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    sıfır cvt olarak Türkiye de sadece 2 araç kaldı arkadaşlar;

    bir kırmızı ve bir siyah;

    nereden öğrendim; bugün bir arkadaş istediği renk attrage ararken neredeyse tüm bayileri aradı.

    onun stok raporudur.

    manuel 10 kadar mevcut.

    hayırlı günler.

    Kırmızısı kalmış mıdır acaba?

    Hangi bayide mevcut? Beyaz CVT olsa daha iyi olurdu ya, kırmızı da güzel
  • 2015 ya da 2016 modellerin otomatik vites fiyatları nedir? Yakın zamanda teklif alan var mı? Fiyat listesinde cvt fiyatı yazmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cvt Malesef bitti arkadaslar.

    Cvt 51 ila 53 arasi satildi.



    En son mersin bayiinde kirmizi istanbul cizgi otomativde siyah mevcuttu.



    Ama sonra satildi haberi aldik.



    Ama 1 saatinizi ayirip 59 bayii arayabilirsiniz belki bizim haberdar olmadigimiz bir tane kalmistir.



    Manuel ariyorsaniz ondan bi 10-15 tane kadar var.



    Hayirli gunler.



    @Belash @emir66



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 25 Nisan 2017; 23:10:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Nasıl yani bitti, gelecektir heralde tekrardan değil mi? Fiyat da çok iyiymiş çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.