Şimdi Ara

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB. (50. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.261
Cevap
37
Favori
135.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.


(En Son Oy Tarihi: 16.11.2023)
Giriş
Mesaj
  • Araç B segmentindeki rakiplerine oranla daha gelişmiş özelliklere sahip olabilir ama aracin dis görünüşü ve 15 inç gbi bisiklet tekerleklerini arındıran tekerlekleri ile görünüm açısından tam bir fiyasko aracin 2015 full modeli 51 bin lira civarında bu araç kesinlikle bu parayı haketmiyor görünüş desen yok konfor desen yok güçlü motor desen yok olasi bir kazada sağlam araç guven veriyo desen yok yuksek hizlarda yol tutuşu desen oda yok yanindan hizli bi arac gelse ruzgarinda savrulur sadece 930 kiloluk arabami olurmus kesinlikle satışı cok az olur ki sene 2017 ama aracin 2017 modeli yok sifirlari 2015 ve 2016 modeller ve bunlarda araci almamak icin önemli ölçüde haklı sebepler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m08

    Araç B segmentindeki rakiplerine oranla daha gelişmiş özelliklere sahip olabilir ama aracin dis görünüşü ve 15 inç gbi bisiklet tekerleklerini arındıran tekerlekleri ile görünüm açısından tam bir fiyasko aracin 2015 full modeli 51 bin lira civarında bu araç kesinlikle bu parayı haketmiyor görünüş desen yok konfor desen yok güçlü motor desen yok olasi bir kazada sağlam araç guven veriyo desen yok yuksek hizlarda yol tutuşu desen oda yok yanindan hizli bi arac gelse ruzgarinda savrulur sadece 930 kiloluk arabami olurmus kesinlikle satışı cok az olur ki sene 2017 ama aracin 2017 modeli yok sifirlari 2015 ve 2016 modeller ve bunlarda araci almamak icin önemli ölçüde haklı sebepler.



    Evet bir bu araba tipsizci arkadas daha gelmis hosgelmis. 50 sayfa oldu hala tipsiz de tipsiz,



    neymis 15 jantlari varmis sanki polo corsa clio 18 jantla geliyor,



    neymis 930 kg aracmi olurmus, gene bakkaldan domates alir gibi araci kilosuyla olcen fabrikanin araci hafifletmek icin birbir takla atmasini gormezden gelen bir arkadasimiz var.



    Aracin iihs testleri, rise govde sistemi, sehirici carpisma sistemi olmadigi icin 4 yildiz ncap testi var ama arkadasimiz aninda guvensiz dedi cikti. Super ya sizi istihdam etmeleri gerek butun bu testlerden dolayi olusacak maliyetten kurtardiniz fabrikalari ustun bilginizle.



    Ha birde bu parayi hak etmiyormus 50 bine anca dacia sandero baz paket veriyorlar piyasadan da haberiniz yok neyse.



    Aracin 2017 modeli ulkemizde yok dunyada gayet guzel satiyor . misal abd satis rakamlari yilda 20000 adet.



    Birde konfor ve yol tutus gibi ancak surerek anlasilacak seyleri gene arkadasimiz ustun bilgi ve tecrubesiyle yok diyip kestirip atmis.



    Neyse ya biz kullanicilari ne anlar zaten.



    Araci Kullanmayan , onuda gectim canli kanli gormeyen arkadaslar iskembeden sallamaya devam.



    Hayirli gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 9 Mayıs 2017; 8:33:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hadi dış görünüş ve tekerleklerin küçük gözükmesinde haklısın diyelim yıl 2017 araçları kilo ile kıyaslayan tek ülkeyiz milletler ağırlığı indirmek için milyar dolar harcıyor bizim millet arabasında eşşek ölüsü ağırlık taşımayı marifet sanıyor,



    301 , symbol , c elysee bunları göz önünde tutarak güvenliği yok yazmak kadar saçma bişey yok rise asx lancer gibi araçlarında kullandığı bir sistem asx en güvenli araç seçildi zamanında iihs nin tüm teslerinden geçer not alarak başarısız bir gövde sistemi o testleri geçemez...





    Araba eleştirilirde sizin yaptığınız eleştirmekten çok nerden giydirirsem makulluk sıfır...







    2017 için Fabrika geçen sene taşındığı için öncelikli olarak çok satıldığı abd canada vs gibi ülkeler öncelikli gönderiliyor Türkiye satışı az olduğu için haziran-temmuz gibi bir parti araç ayarlanıyor pekte öncelikli değiliz bu konuda...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Hadi dış görünüş ve tekerleklerin küçük gözükmesinde haklısın diyelim yıl 2017 araçları kilo ile kıyaslayan tek ülkeyiz milletler ağırlığı indirmek için milyar dolar harcıyor bizim millet arabasında eşşek ölüsü ağırlık taşımayı marifet sanıyor,



    301 , symbol , c elysee bunları göz önünde tutarak güvenliği yok yazmak kadar saçma bişey yok rise asx lancer gibi araçlarında kullandığı bir sistem asx en güvenli araç seçildi zamanında iihs nin tüm teslerinden geçer not alarak başarısız bir gövde sistemi o testleri geçemez...





    Araba eleştirilirde sizin yaptığınız eleştirmekten çok nerden giydirirsem makulluk sıfır...







    2017 için Fabrika geçen sene taşındığı için öncelikli olarak çok satıldığı abd canada vs gibi ülkeler öncelikli gönderiliyor Türkiye satışı az olduğu için haziran-temmuz gibi bir parti araç ayarlanıyor pekte öncelikli değiliz bu konuda...

    Adamin ilk ve tek mesaji bu konuya enteresan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adam haklı 930 kilo araba mı olur?Muhtemelen siz mitsu mühndislerinin aracı hafifletmek için uğraştığını falan düşünüyorsunuz da bildiğin malzemeden çalmışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Adam haklı 930 kilo araba mı olur?Muhtemelen siz mitsu mühndislerinin aracı hafifletmek için uğraştığını falan düşünüyorsunuz da bildiğin malzemeden çalmışlar

    Aha ha ha ha espri yapti birileri aha ha ha ha



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Adam haklı 930 kilo araba mı olur?Muhtemelen siz mitsu mühndislerinin aracı hafifletmek için uğraştığını falan düşünüyorsunuz da bildiğin malzemeden çalmışlar

    Aha ha ha ha espri yapti birileri aha ha ha ha



    Hayirli gunler.

    Maaşlar yattı mı bu ay?Malum çok çalışıyorsun attrage aldırmak için
  • Azıcık da yakışıklı olsa, bı de fabrika çıkışı LPG montajı olsa satacak bu araba...

    Gerçekten iyi...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Adam haklı 930 kilo araba mı olur?Muhtemelen siz mitsu mühndislerinin aracı hafifletmek için uğraştığını falan düşünüyorsunuz da bildiğin malzemeden çalmışlar

    Aha ha ha ha espri yapti birileri aha ha ha ha



    Hayirli gunler.

    Maaşlar yattı mı bu ay?Malum çok çalışıyorsun attrage aldırmak için

    Sence satilmayan bir seyi nasil aldirabilirim.



    Cevap olarak bu dunyanin en klise " acaba ben ne desem" cevaplari siralamasinda ilk 5 e giren bu cevaptan baska bir sey bulamadin mi?



    Maaslar yatti mi.? Bak bu bir usttekinden daha komik.



    Hahahaha.



    Benim kim ne oldugumu bilen biliyor 11 yildir forumdayim, sayemde mitsubishileri tercih eden bir 30 kisi olmustur.bu konunun basinda bir cogunun tesekkurlerini gorebilirsin.



    Senin forumda boyle 1-2 satir hadi bilemedin 1 paragraf laf kalabaligi yapmaktan ote insanlara faydan oldu mu acaba?



    Hayirli gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 9 Mayıs 2017; 11:19:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Kim biliyor seni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Kim biliyor seni

    Etki yaratmak icin emoji kullanman gerekmiyor mesajin zaten espri iceriyorsa insanlar gulumser.



    Senin bilmedigin belli.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 51 000 TL ye otomatik araba mı kaldı.

    Sen nerde yaşıyorsun vatandaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sedan yerine HB olsa varya çerez gibi satardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    sedan yerine HB olsa varya çerez gibi satardı.

    hb side var;


    extra olarak bi-xenon far ve led arka stoplar var.

    geri kalan donanım aynı.

    ama fiyatı 51 değil ( zaten 51 liklerin 51 olması 2015 model olmalarından dolayı idi) 65

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 9 Mayıs 2017; 16:59:26 >




  • Ağır arabanın daha iyi yol tuttuğunu söyleyen ve düşünen arkadaşlara bir şey sormak istiyorum. Arabanıza doğru karşıdan 30 kglık ve 10 kglık iki adet bal kabağının hızlı bir şekilde geldiğini düşünün. Hangisinin yönünü daha kolay değiştirebilirsiniz?
    İşte arabaların viraj alma kabiliyeti de bu mantıkla geliştiriliyor.
    Güneşli günler mehtaplı geceler
  • 930kg çok iyi bir ağırlık değeri ama bu araçlarda araba daha iyi olsun amacıyla hafifliğe uğraşıldığını sanmıyorum, güney asya ülkelerinde daha çok tutuluyor çünkü bu araçlar, en temel şey de maliyet orada. Ağırlık düşük olunca komplike süspansiyon, amortisör, pahalı lastikler-jantlar-frenler veya gerekli performansı sağlamak için daha modern motorlara vs gerek kalmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    930kg çok iyi bir ağırlık değeri ama bu araçlarda araba daha iyi olsun amacıyla hafifliğe uğraşıldığını sanmıyorum, güney asya ülkelerinde daha çok tutuluyor çünkü bu araçlar, en temel şey de maliyet orada. Ağırlık düşük olunca komplike süspansiyon, amortisör, pahalı lastikler-jantlar-frenler veya gerekli performansı sağlamak için daha modern motorlara vs gerek kalmıyor.


    aracın en çok tutulduğu pazar amerika birleşik devletleri.

    yılda 20bin adet satışı var abd de.

    hatta o kadar sevildi ki; amerika da var olan aracını satıp tekrar aynı araç alan sürücü oranlarında sub compact kategoride birinci seçildi.
    Mitsubishi Newsroom
    Mitsubishi Mirage Recognized by IHS Automotive for Model Loyalty
    http://media.mitsubishicars.com/releases/0cf9eb9b-785e-41fa-be60-7c5c0215df6d


    ama bu hafifliğine rağmen iihs testlerinde sınıfı için başarılı sonuçlar aldı. hb versiyonuda ncaptan 4 yıldız aldı. aktif çarpışma önleyicisi olmadığı için 5 yıldız alamadı.

    bu araç salt düşük tüketim üzerine geliştirildi; rüzgar direnç katsayısı 0.29, motoru sadece bu model için geliştirilen özel bir motor, yani hafif olmasının sebebi malzemeden çalınması yada maliyetten kısılması değil yakıt tüketiminin minimize edilmesi.

    hb kardeşi daha da hafif 830 kg

    bir ayrıntı ama attrage ın yedek lastiği tam boy,alaşım jantlı ve basınç sensörlü

    malzemeden çalmaya niyetlenen bir firma buraya basit bir tamit kiti koyar geçerdi kanımca.

    bu segmentte alaşım jantlı yedek lastik vereni geçtim; dolgu ufak lastik koyan bile çok azaldı. herkes o uyduruk tamir kitlerinden koyup geçiyor.


    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 9 Mayıs 2017; 21:3:34 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Malzemeden çalmaya niyetli demedim, bazı firmalar arabayı maliyetleri olabildiğince aşağı çekmek için hafifletebilir, bazıları da salt arabanın rekabetçi (güçlü yol tutuş, frenler, hızlanma vb) olması için ekstra ciddi yatırımlar yaparak da ağırlığı düşürebilir, Amerikada satılması mevzu değil, bunlar malezya'da üretilen gelişmekte ülke pazarların araçları. Örneğin hafif olmasına rağmen çarpışma testinde başarılı sonuç aldı diyorsunuz ama bir aracın hafif olması zaten sabit engelle çarpışacaksa avantajdır, ağır olması dezavantajdır. Hafiflik sayesinde ön direnç noktalarının veya direklerin çok kuvvetli çelikten üretilmesine gerek kalmıyor mesela.

    Özetle 930kg olması demek, çok iyi yol tutacağına, çok iyi gidip duracağına işaret etmiyor bu araçta, bir Fiesta 940kg olsa harikalar yaratır örneğin. Fakat bunlarda (budget sedan diye geçerler bu arada) bu ağırlık düşüşü herşeyi asgari kabul edilebilir düzeyde, düşük maliyetle tutabilemk için yapılıyor ve kötü birşey değil bu, arabayı çamurlamak için yazmadım. Amerikada Nissan Versa diye bir araç var örneğin, Attarge'ın Nissan versiyonu gibi bişey, birebir aynı kafada üretilmiş, tipleri bile çok benzer araçlardır, hatta oda taylanda da üretilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Malzemeden çalmaya niyetli demedim, bazı firmalar arabayı maliyetleri olabildiğince aşağı çekmek için hafifletebilir, bazıları da salt arabanın rekabetçi (güçlü yol tutuş, frenler, hızlanma vb) olması için ekstra ciddi yatırımlar yaparak da ağırlığı düşürebilir, Amerikada satılması mevzu değil, bunlar malezya'da üretilen gelişmekte ülke pazarların araçları. Örneğin hafif olmasına rağmen çarpışma testinde başarılı sonuç aldı diyorsunuz ama bir aracın hafif olması zaten sabit engelle çarpışacaksa avantajdır, ağır olması dezavantajdır. Hafiflik sayesinde ön direnç noktalarının veya direklerin çok kuvvetli çelikten üretilmesine gerek kalmıyor mesela.

    Özetle 930kg olması demek, çok iyi yol tutacağına, çok iyi gidip duracağına işaret etmiyor bu araçta, bir Fiesta 940kg olsa harikalar yaratır örneğin. Fakat bunlarda (budget sedan diye geçerler bu arada) bu ağırlık düşüşü herşeyi asgari kabul edilebilir düzeyde, düşük maliyetle tutabilemk için yapılıyor ve kötü birşey değil bu, arabayı çamurlamak için yazmadım. Amerikada Nissan Versa diye bir araç var örneğin, Attarge'ın Nissan versiyonu gibi bişey, birebir aynı kafada üretilmiş, tipleri bile çok benzer araçlardır, hatta oda taylanda da üretilir.

    Tamamdir, aciklama icin tesekkurler.



    sonucta b segmenti 16bin dolarlik bir arac. Bende mucizeler yaratiyor demedim ama sinifina gore ortalamanin ustunde nitelikleri var.



    Amerika ornegini. Belirli standartlari tasidiginin delili olarak veriyorum malum abd de aracin satilmasi kolay degil.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • attrage'ın üzerinde fabrika çıkışlı lastikler nedir acaba? güzel bir lastik veriyorlar mı değişmek şart mı yoksa??
  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.