Şimdi Ara

Mitsubishi L200 garip sorun ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
1
Favori
1.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar işim dolayısıyla yılın belli aralıklarında Trabzon'da oluyorum orada kullandığım 2004 Hilux performans olarak sıkıntı verdiği için sattım.

    Hemen sonrasında 2013 model L200 aracı bütün kontrollerini yaptırıp aldım sorun buradan sonra başlıyor
    2004 model hiçbir elektronik sistemi olmayan Hilux ile girdiğim virajlara L200 ile giremiyorum felaket şekilde atıyor kıçını araç sonra sorunu çözmek için ilk iş bir takım sıfır lastik aldım sorun aynı alt takıma makaslara baktırdım sorun yok ustaya götürdüm kendisi denedi gördü anlamadı sorunu resmen çözümsüz kaldım fikirlerinizi bekliyorum neresine baktırmak lazım ne yapmak lazım yardımcı olun lütfen.

    Not: araç 4*2 ve ESP li kaymaya başladığında ESP ışığı yanıyor ama çok geç müdahale ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hilux 4 çeker miydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cqr52 C kullanıcısına yanıt
    Hayır 4*2 idi ama asla yarı yolda bırakmadı yağı suyu bakımı haricinde kuruş para harcamadım o araca şimdi yeni araç aldım diye sevinirken rahat rahat binmek nasip olmadı azıcık bir yağmurda şeritten atıyor kendini resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rüzgarbey34

    Hayır 4*2 idi ama asla yarı yolda bırakmadı yağı suyu bakımı haricinde kuruş para harcamadım o araca şimdi yeni araç aldım diye sevinirken rahat rahat binmek nasip olmadı azıcık bir yağmurda şeritten atıyor kendini resmen
    Lastikleri görebilir miyim? 2003 hilux sahibiydim daha önce alçak olması, yumuşak ayarlı süspansiyon, fazla rijit olmayan şasi ile viraj içi tümseklerde de beni üzmedi ama tabii biraz geniş yol lastiklerinin de bunda payı vardı. Daha sonra 2006 modeline geçtik daha rijit şasi, otomobil gibi hissettiren tepkiler, daha sert süspansiyon derken senin dediğin kadar olmasa da viraj içinde bozuk zemine gelince temkinli olmak gerekiyor.

    Benim tavsiyem eğer sürekli asfalt yolda kullanılıyorsa binek araç lastiği takılmalı sonrasında hava basıncı ideal seviyede olmalı, bir de arkaya yük aparatları satılıyor onlardan alabilirsiniz. Pikaplar yüklü hallerine göre süspansiyon ayarı yapılan araçlar, arka kısımda yük olmayınca bu tepkiler yük kapasitesi ne kadar fazlaysa o oranda artar,çünkü süspansiyon sertleşiyor. Sert süspansiyon sabit aksla birleşince bozuk zeminde bomba patlar gibi sekmeler yaşatabiliyor, en iyi ihtimalle arka tekerler yüzme yapıyor. Arkaya atılan yük sekmeleri, yüzmeleri nispeten azaltacaktır.

    Düşük ihtimal olarak görüyorum ama arka süspansiyonda, bilhassa yaprak yaylar ve bağlantı noktalarında gevşeklik, kırıklık gibi sorun olabilir. Aşırı yük, zorlu yol şartları, alttan alınan darbe, kaza gibi bir nedenle olmuş olabilir. Arka kısımda altına girip gözle bir kontrol edin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 27 Şubat 2020; 7:21:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biz 2014ün Kasasına beton blok koyduk(200kg)civarı,virajlara biraz daha rahat girersiniz fakat Yakıt tüketimi ve çekişi etkiliyor maalesefki virajları berbat birde asfaltta dalgalanma tümsekler varsa dans ediyor resmen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • l200'ün arkasına yol tutsun diye yük atıyorlar yol tutuş sorunu vardı eski kasalarda. yeni kasada düzeltilmiş.
  • Bu pickup larda genel bir sorun değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceden 2015 Model Mitsubishi L200 4X2 kullanıyordum, dediğiniz gibi arka tarafın çok hafif olması, ayrıca Motorun güçlü olması nedeni virajlarda çok tedirginlik yaratıyor ve hızlı girerseniz ESP devreye girse bile yeterince düzeltme yapmıyordu. Şu an 2018 Model L200 4X4 kullanıyorum, bu modelde lastik genişliğini büyütmüşler ve ESP tam yerinde müdahale ediyor, eskisine göre çok daha iyi yol tutuşu var.
  • Garip derken. Mitsubishi pick up nasıl viraj alacaktı.

    Lastiklere bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Şuan İstanbul'a geldim birkaç güne dönünce atarım lastikleri ama sıfır takım lastik hocam sorun bence çok farklı çünkü normal bir kayma eğilimi değil anormal şekilde bırakıyor arkayı aracın genel yapısı budur diyeceğim ama imkanı yok böyle olamaz

    Hilux bomboş araçtı hiçbir elektronik yoktu o araca güvenip her viraja rahat giriyordum

    L200 e bir ton yük attım anca öyle düzeldi biraz ama onun haricinde 200-300 kilo filan hiçbir etkisi yok sanki viraj içinde başka bir araç bana kasa taraftan çarpıyor gibi açılıp karşı bariyere doğru dönüyor araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TIGERSHARK kullanıcısına yanıt
    Eski aracımda pick-up idi böyle şeyler hiç yaşamadım sorunu çözülmez ise satacağım aracı alan kişiye anlatırım durumu kendisi uğraşır artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rüzgarbey34

    Şuan İstanbul'a geldim birkaç güne dönünce atarım lastikleri ama sıfır takım lastik hocam sorun bence çok farklı çünkü normal bir kayma eğilimi değil anormal şekilde bırakıyor arkayı aracın genel yapısı budur diyeceğim ama imkanı yok böyle olamaz

    Hilux bomboş araçtı hiçbir elektronik yoktu o araca güvenip her viraja rahat giriyordum

    L200 e bir ton yük attım anca öyle düzeldi biraz ama onun haricinde 200-300 kilo filan hiçbir etkisi yok sanki viraj içinde başka bir araç bana kasa taraftan çarpıyor gibi açılıp karşı bariyere doğru dönüyor araç
    Lastiklerinizin yeni olduğunu biliyorum. At lastik yada yük lastiği bunlara sebep oluyor olabilir, en azından yoldan kopmayı artırıyor olabilir. Ama daha önce bu aracı kullananlarla görüşün, belki onlar denemiş ve çözüm bulamamış olabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.