Şimdi Ara

Mitsubishi Lancer (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
558
Cevap
3
Favori
156.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    ebay de var, hatta sahibinden.com üzerinden satanlar bile vardı.

    İşte bu yüzden modeli de yazdım, e-bay'dekiler köpek balığı kasa için...

    bana bir önceki kasaya uygun çerçeve lazım. :)
  • 1. Konsol Havalandırma ızgaralarının ayar plastiklerinin 2 si kırıldı, kırılan var mı başka? yoksa sadece benim başıma mı geldi bu? çıt diye kolayca kırılıyor lanet plastik kalitesi. Başka başına gelen var mı? Ha eklemeden geçemeyecem böyle bir APTAL mühendislik görmedim : O çıt diye kırılan milimetrik plastikle orada duran havalandırma ayarları var ya.. Hah, onlar kırılınca yerine takmak için havalandırmayı komple sökmek gerekiyormuş.. Dur dur daha bitmedi. O ızgaralardan 2 tanesi teybin olduğu yerde, ve onlardan birinin plastiği kırıldıysa ki çıt diye kırılıyor; o teybin meybin olduğu paneli komple sökmek gerekiyormuş.. O çıt diye elinize gelen plastik parçayı yerine takmak için komple ön paneli sökecekler..
    Dur dur bitmedi,
    Üç kuruşluk plastiği yerine takmak için komple panel sökülecek ya,
    1. Elektirikçi sökmeliymiş elektirikçi çalışacak.
    2. Başka bi usta da o parçayı yerine takmanın yolunu bulmalıymış,
    3. sonra bunlar tekrar yerine monte edilmeliymiş.
    Toplamda 3-5 saat sürecek ve 2-3 usta bu işle uğraşacak sadece minicik bir plastiğin ÇIT diye kırılmasını telafi etmek için.. Ödeyeceğiniz paranın da haddi hesabı yok bana hesap bile yapamadılar. Sittiret dedim plastikleri cebime koyup ayrıldım..
    Al sana APTAL YÜKSEK Mühendislik... Boşversene yaa... plastiği gör yerine takmanın yolunu gör...

    2. Teyp aptallaştı, CD okuyucu bazen çalıyor bazen çalmıyor, zırt zırt zırt hoparlörden ses geliyo, çalıyo gözüküyo bi cacık yok. bazen de cd yi vermiyor.
    Ama radyoya geçiyorsun radyo çalıyor, hoparlörlerde bişey yok.. güzel güzel radyo çalıyor.
    kafasında gözünde bişeyler var diyecem o da değil, çünkü cd yi okuyup track adını, parça adını mp3 vs. gayet güzel yazıyor ama çalamıyor zırt zırt zırt edip duruyor.
    Radyo da kanal çekişinde bi aptallaşma oluyor çok daha az kanal buluyor
    yeni başladı. Ben bi zevk alamadım araçtan uyuz etti teybi beni, ve o teyp için komple paneli sökmek gerekiyor sanırım..
    Teyp sorununu başka yaşayan var mı?

    plastik kalitesi, teybi beni uyuz etti.. bakalım daha neler görecez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wikican -- 25 Eylül 2011; 21:42:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: éray

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    O 98 beygir motor 1.6 megane, focus, corolla....... hatta 1.6 başka bir arabayla bile diyecem ama yanılıyor olabilirim, kapışamaz kafa tutamaz. Arabanın beygiri de düşük tork uda, neyle atik olacak, iman gücüyle mi, yoksa sahibinin sevgi ve şefkatiyle mi. Yeni lancer 1.5 de mivec motor var, o motor havada karada biizm 4g18 leri yer. Biraz devirlenince o motor kendini gösteriyor, yani bizimkiler 5500-6000 devirde ıhh derken onlar daha ancak açılıyor. Sürmeyi bilen biri 1.5 yeni kasayla bizimkileri havada karada götürür.

    kardes bence senin lancerda bir sikinti var..2005 lancer plus kullanicisiym henuz saydigin arabalarin hicbiri kafa bile tutamadi benim arabaya..sadece arkadasin 2.0 ghia focusuyla kafa kafaya gittik tabi o araba 125 beygir ama nedense kafa kafaya gittik ki benden iyi bir sofordur kendisi...

    Benim Lancerda iki tane kocaman sıkıntı var.
    Birisinin adı INVECS II
    Öbürü ise 4G18 diye geçiyor.

    Walla bu arabada mivecli 4g92 dohc olacaktı siz esas o zaman görürdünüz mitsuyu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wikican

    1. Konsol Havalandırma ızgaralarının ayar plastiklerinin 2 si kırıldı, kırılan var mı başka? yoksa sadece benim başıma mı geldi bu? çıt diye kolayca kırılıyor lanet plastik kalitesi. Başka başına gelen var mı? Ha eklemeden geçemeyecem böyle bir APTAL mühendislik görmedim : O çıt diye kırılan milimetrik plastikle orada duran havalandırma ayarları var ya.. Hah, onlar kırılınca yerine takmak için havalandırmayı komple sökmek gerekiyormuş.. Dur dur daha bitmedi. O ızgaralardan 2 tanesi teybin olduğu yerde, ve onlardan birinin plastiği kırıldıysa ki çıt diye kırılıyor; o teybin meybin olduğu paneli komple sökmek gerekiyormuş.. O çıt diye elinize gelen plastik parçayı yerine takmak için komple ön paneli sökecekler..
    Dur dur bitmedi,
    Üç kuruşluk plastiği yerine takmak için komple panel sökülecek ya,
    1. Elektirikçi sökmeliymiş elektirikçi çalışacak.
    2. Başka bi usta da o parçayı yerine takmanın yolunu bulmalıymış,
    3. sonra bunlar tekrar yerine monte edilmeliymiş.
    Toplamda 3-5 saat sürecek ve 2-3 usta bu işle uğraşacak sadece minicik bir plastiğin ÇIT diye kırılmasını telafi etmek için.. Ödeyeceğiniz paranın da haddi hesabı yok bana hesap bile yapamadılar. Sittiret dedim plastikleri cebime koyup ayrıldım..
    Al sana APTAL YÜKSEK Mühendislik... Boşversene yaa... plastiği gör yerine takmanın yolunu gör...

    2. Teyp aptallaştı, CD okuyucu bazen çalıyor bazen çalmıyor, zırt zırt zırt hoparlörden ses geliyo, çalıyo gözüküyo bi cacık yok. bazen de cd yi vermiyor.
    Ama radyoya geçiyorsun radyo çalıyor, hoparlörlerde bişey yok.. güzel güzel radyo çalıyor.
    kafasında gözünde bişeyler var diyecem o da değil, çünkü cd yi okuyup track adını, parça adını mp3 vs. gayet güzel yazıyor ama çalamıyor zırt zırt zırt edip duruyor.
    Radyo da kanal çekişinde bi aptallaşma oluyor çok daha az kanal buluyor
    yeni başladı. Ben bi zevk alamadım araçtan uyuz etti teybi beni, ve o teyp için komple paneli sökmek gerekiyor sanırım..
    Teyp sorununu başka yaşayan var mı?

    plastik kalitesi, teybi beni uyuz etti.. bakalım daha neler görecez.

    Benim veya 2004 modeli olan arkadaşın başına henüz böyle bişey gelmedi. Ama geçen gün arkadaşımın 2010 jetta tdi (şu gün yenisi 60 küsür milyarlık araba) ında garantinin dolmasına 1 ay varken geldi. Onda sağa sola ayar yapmaya yarayan zımbırtı elinde kalmış. Allah'tan garanti bitmeimişti de garantiden kaptırıldı geçildi. Zira senin saydıklarının hepsi yapıldı ve o zımbırtılar komple değişiyormuş, yani kopan bir plastik kulak için konsolun orta üst kısmı nerdeyse tamamen değişiyor. Dedim ya garanti olduğu için kurtardı, yoksa Allah bilir servis parça ve işçilik için ne kadar geçirirdi.

    Yani demem o ki plastik her arabada kırılabiliyor. Illa mitsu olmasına gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: éray

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    O 98 beygir motor 1.6 megane, focus, corolla....... hatta 1.6 başka bir arabayla bile diyecem ama yanılıyor olabilirim, kapışamaz kafa tutamaz. Arabanın beygiri de düşük tork uda, neyle atik olacak, iman gücüyle mi, yoksa sahibinin sevgi ve şefkatiyle mi. Yeni lancer 1.5 de mivec motor var, o motor havada karada biizm 4g18 leri yer. Biraz devirlenince o motor kendini gösteriyor, yani bizimkiler 5500-6000 devirde ıhh derken onlar daha ancak açılıyor. Sürmeyi bilen biri 1.5 yeni kasayla bizimkileri havada karada götürür.

    kardes bence senin lancerda bir sikinti var..2005 lancer plus kullanicisiym henuz saydigin arabalarin hicbiri kafa bile tutamadi benim arabaya..sadece arkadasin 2.0 ghia focusuyla kafa kafaya gittik tabi o araba 125 beygir ama nedense kafa kafaya gittik ki benden iyi bir sofordur kendisi...

    Benim Lancerda iki tane kocaman sıkıntı var.
    Birisinin adı INVECS II
    Öbürü ise 4G18 diye geçiyor.

    Walla bu arabada mivecli 4g92 dohc olacaktı siz esas o zaman görürdünüz mitsuyu.

    anlamadımki ne demek istediğini yani 4g18 olmasımı problem benimkide 4g18 ve dalga geçtiğim 1.6 focus megane veya corollanın haddi hesabı yoktur.Bence arabanı küçümsüyorsun..




  • INVECS II cs3 lancerlarda olan otomatik vites teknolojisinin adıdır. Şanzımanın tam kodunu bilmiyorum onun için o şekilde yazdım. Bizim arabalardaki 4g18 motorun ürettiği güç ve tork eşleştirildiği otomatik şanzıman için yetersiz düzeyde. Aynı şanzıman ABD piyasasında 2.0 ve 2.4 (4g63-4g69 olması lazım) motorlarla eşlendiğinde çok daha tatminak performans sunarken bizim motorlarda resmen tırtlıyor. Bunu daha önce 4g92 li bir otomatik proton kullanmış birisi olarak açıkça söyleyebiliyorum. SOHC haliyle bile 4g92 4g18 den daha iyi bir motordu, ki orada bahsettiğim dohc ve mivecli 4g92 160-175 beygir arasında üretiyor.

    Bizim motorlar 4g13 (1.3), 4g15 (1.5), ve 4g18 (1.6) ve birkaç farklı kodlu motoru kapsayan ve 1970lerde geliştirilerek piyasaya çıkarılan orion motor ailesinden. 4g13 ve 4g15 ler Türkiye'ye sohc, 12 valve ve mpi lı olarak protonlarda geldi, hatta yanlış bilmiyorsam 4g13 2004 lancerlarda da var. Bizdeki 4g18 ler o motor ailesinin evriminin vardığı son nokta. Gerçi artık mitsu bu motorları bildiğim kadarıyla kendi arabalarına koymuyor. Son olarak bu motor protona (waja modeli için) ve birkaç çinli üreticiye verdi. Bu ailenin en gelişmiş üyesi de zaten 4g15 tir. Onun mivecli versiyonları var. Hatta colt cz3 ve brabus smartta 4g15 in 160-170 beygilrikleri var.

    Ben bu motorun performansından pek memnun değilim, dediğim gibi bu ağırlıklı olarak otomatik vitesten kaynaklanıyor. Ama şayet mitsu bu arabaları dohc 4g92 lerle, hatta onların miveclileri ile gönderseydi Türkiye ye çok ama çok daha iyi bir performansı olurdu, otomatik vitese rağmen.

    Bu arada arabam.com un 110 beygirlik corolla ve 125lik civic için 0-100 test sonuçları 10.5 saniye civarında, 1.6 otomatik test etmşler o da 13.7 çıkmış (fabrika değeri 13.6). Gerçi 1.6 düz testi yok ama onunda fabrika değeri 11.8 saniye. Yani 1.6 lancer'ın civic veya corollalar dan daha iyi hızlanması pek mümkün görünmüyor. Ha sürücü faktörü vs işin içine giriyor olabilir. Ama yine de fabrika verisinin öyle aman aman üzerine çıkabileceğinizi sanmam, yani 0-100 sizde olsun da 11.5 sn olsun. corollanın 110 luğunun (2002 sonrası) test verisi 10.6 saniye, yeni 124 lüklerde ise otomatik te 11.8sn çıkmış. Ha focus dersen iyi bir koşucu bile focusun benzinlisinden daha iyi hızlanır ;)




  • şimdi anlaşabildik gibi yavaş yavaşotomatik vitesler konusunda pek fikrim yok bizim lancerlar için benimki manuel vites benzinde gayet memnundum ama fabrika verileri pek doğruyu yansıtmıyor benim gözümde mesela son hız 183 geçiyor öyle fantazilerim olmadı ama ben çokta kasmadan 190 ı görmüştüm sonrasıda ne kadar gidecekti bilmiyorum..tabi aynı arabanın sıfırı ile 3 yıl sonraki halinin performansı bile birbirini tutmuyor belki bizim arabaların fire durumu çok daha azdır diğerlerine göre..
  • Düz yolda, aşağı doğru eğim olmaması çok önemli, gps ile bir hız ölçümü yaparsanız kaç km ile gittiğinizi görürsünüz. Fabrika verisi son sürat hesaplaması vites oranları, aracın ağırlığı, sürtünme (hava ve lastik) ve motor gücü gözönünde bulundurularak hesaplanıyor. İbre sapması ise bir gerçek ve özellikle yüksek hızlarda çok daha fazla. Onun için doğru bir ölçümle son sürat 180-190 arasında bir yerde çıkar, tabi bunda birsürü etken var, mesela rakım bile bir faktör, gerçi fabrika verileri deniz seviyesi için geçerlidir diye biliyorum ben.
  • demek istediğim sadece şuydu fabrika verileri yüzde yüz gerçekleri yansıtmıyor çünkü onların şartlarıyla bizim şartlarımız farklı dediğin gibi fabrika verisinden daha fazla max hıza ulaşmayan araba yoktur eğim olmasa bile..ben şahsen 200 ü çok rahat göreceğine inanıyorum düz yolda denemedim şu an içinde öyle bir düşüncem yok..ben hala daha her ne kadar beygiri yüksek olsada corolla yada focusun bizim lancerdan daha atik olduğunu düşünmüyorum gözlemlerime göre..civic için birşey söyleyemiyecegm civici olan bi arkadaşım yok henüz bir kıyaslama yapamadık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: éray

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    O 98 beygir motor 1.6 megane, focus, corolla....... hatta 1.6 başka bir arabayla bile diyecem ama yanılıyor olabilirim, kapışamaz kafa tutamaz. Arabanın beygiri de düşük tork uda, neyle atik olacak, iman gücüyle mi, yoksa sahibinin sevgi ve şefkatiyle mi. Yeni lancer 1.5 de mivec motor var, o motor havada karada biizm 4g18 leri yer. Biraz devirlenince o motor kendini gösteriyor, yani bizimkiler 5500-6000 devirde ıhh derken onlar daha ancak açılıyor. Sürmeyi bilen biri 1.5 yeni kasayla bizimkileri havada karada götürür.

    kardes bence senin lancerda bir sikinti var..2005 lancer plus kullanicisiym henuz saydigin arabalarin hicbiri kafa bile tutamadi benim arabaya..sadece arkadasin 2.0 ghia focusuyla kafa kafaya gittik tabi o araba 125 beygir ama nedense kafa kafaya gittik ki benden iyi bir sofordur kendisi...

    demi kardeş bendede 2004 lancer var aslında ben focusu lineyı kaç kere tokatladım...focus gıcını kaldırısıya lancer uçuyor...




  • arkadaşlar benim 2004 model lancerden iç sıkıntım yok daha 54.000 km de araç sıfır gibi ama eray kardeşin dediği gibi fabrika verileri fazla gerçeği yansıtmıyor doğru otomotik 2004-2008 13.7 saniyede 100 kilometreye ulaşıyormuş ama okadar olmaz diye düşünüyorom ama otomotik viteslar düz viteslere karşı performansı düşük ama otomotik lancerler tahminen 12 saniyede falan 100 çıkar diye düşünüyorum....çünkü 13 .7 saniye lancerin doğasına aykırı birşey bu araba otomatik vites olsada

     Mitsubishi Lancer




  • ayrıca beim arabam düz vites yazmayı unutmuşsum tipi bölümünde sl m/t yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    quote:

    Öncelikle 1.5lt 98hp benzinli motoru var, performansı idare ediyor ama güç/hacim olarak geride ki tüketim de 115hp lik 1.6'lar seviyesinde zaten. Ayrıca çok eski ve donanımsız bir araç, kliması elektronik değil, direksiyondan kumandalı kaliteli müzik sistemi yok, detaylı ve fonksiyonel bir yol bilgisayarı yok, direksiyon bile çok kaba ve odun, malzeme kalitesi çok düşük, işçilik idare eder diyebiliriz ama yine de konsoldan ses gelebiliyor. genişlik yeterli bence ama zaten bu araba hiçbir zaman tutması beklenemzdi, 30 milyara 1.6 megane dinamik vardı bir aralar ona göre kıyaslayın


    eski kasa lancerden bahsediyorsun sanırım. Donanımda teybi bi tek direksiyondan kumandalı değil. deri direksiyon ve vites topuzu olan bir araba odun değildir. incelemeden yorum yapmayın. Ayrıca bu araba 26bin YTL; 36bin değil. Geçen sene 31binYTL den alanlar var.

    ben 2004 yılında 33.000 ylt ye almıştım hala biniyorum hiç soron yaşamadım daha arabam sıfır gibi 54.000 km de performansı çekiş güçü çok iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: éray

    demek istediğim sadece şuydu fabrika verileri yüzde yüz gerçekleri yansıtmıyor çünkü onların şartlarıyla bizim şartlarımız farklı dediğin gibi fabrika verisinden daha fazla max hıza ulaşmayan araba yoktur eğim olmasa bile..ben şahsen 200 ü çok rahat göreceğine inanıyorum düz yolda denemedim şu an içinde öyle bir düşüncem yok..ben hala daha her ne kadar beygiri yüksek olsada corolla yada focusun bizim lancerdan daha atik olduğunu düşünmüyorum gözlemlerime göre..civic için birşey söyleyemiyecegm civici olan bi arkadaşım yok henüz bir kıyaslama yapamadık

    evet eray kardeş bende aynen senin gibi düşünüyorum



    2004 MİTSUBİSHİ LANCER




  • Hadi hayırlısı, insanı deli etmeye birebir lancercılar eskiden birdi şimdi iki oldu.

    Fabrika verisini yazan adamlar kalibre edilmiş ölçüm araçlarıyla, usulünce ölçerek o fabrika verilerini veriyor. Ayrıca arabayı tasarlayan onlar, yapan onlar, ölçen test eden onlar. Ama tabi bizim içimizden sayarak hesapladığımız süre, ibrede gördüğümüz hız adamların aletlerinden daha doğru dimi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Hadi hayırlısı, insanı deli etmeye birebir lancercılar eskiden birdi şimdi iki oldu.

    Fabrika verisini yazan adamlar kalibre edilmiş ölçüm araçlarıyla, usulünce ölçerek o fabrika verilerini veriyor. Ayrıca arabayı tasarlayan onlar, yapan onlar, ölçen test eden onlar. Ama tabi bizim içimizden sayarak hesapladığımız süre, ibrede gördüğümüz hız adamların aletlerinden daha doğru dimi.


    sn.cicoz fabrika verisi felan anlamaz, çünkü onun arabası 2004, ve 54.000 km de, alayını tokatlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Hadi hayırlısı, insanı deli etmeye birebir lancercılar eskiden birdi şimdi iki oldu.

    Fabrika verisini yazan adamlar kalibre edilmiş ölçüm araçlarıyla, usulünce ölçerek o fabrika verilerini veriyor. Ayrıca arabayı tasarlayan onlar, yapan onlar, ölçen test eden onlar. Ama tabi bizim içimizden sayarak hesapladığımız süre, ibrede gördüğümüz hız adamların aletlerinden daha doğru dimi.


    sn.cicoz fabrika verisi felan anlamaz, çünkü onun arabası 2004, ve 54.000 km de, alayını tokatlar

    bak cengaver aylardır insanı aşşağılayıcı terbiyesiz yazılar yazıyorsun yazdığın yazıya dikkat et terbiyeni takın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Hadi hayırlısı, insanı deli etmeye birebir lancercılar eskiden birdi şimdi iki oldu.

    Fabrika verisini yazan adamlar kalibre edilmiş ölçüm araçlarıyla, usulünce ölçerek o fabrika verilerini veriyor. Ayrıca arabayı tasarlayan onlar, yapan onlar, ölçen test eden onlar. Ama tabi bizim içimizden sayarak hesapladığımız süre, ibrede gördüğümüz hız adamların aletlerinden daha doğru dimi.


    sn.cicoz fabrika verisi felan anlamaz, çünkü onun arabası 2004, ve 54.000 km de, alayını tokatlar


    bakyılmaz101 aylardır insanı aşşağılayıcı terbiyesiz yazılar yazıyorsun yazdığın yazıya dikkat et terbiyeni takın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cicoz99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Hadi hayırlısı, insanı deli etmeye birebir lancercılar eskiden birdi şimdi iki oldu.

    Fabrika verisini yazan adamlar kalibre edilmiş ölçüm araçlarıyla, usulünce ölçerek o fabrika verilerini veriyor. Ayrıca arabayı tasarlayan onlar, yapan onlar, ölçen test eden onlar. Ama tabi bizim içimizden sayarak hesapladığımız süre, ibrede gördüğümüz hız adamların aletlerinden daha doğru dimi.


    sn.cicoz fabrika verisi felan anlamaz, çünkü onun arabası 2004, ve 54.000 km de, alayını tokatlar


    bakyılmaz101 aylardır insanı aşşağılayıcı terbiyesiz yazılar yazıyorsun yazdığın yazıya dikkat et terbiyeni takın

    İstihza diye birşey var Türkçe de, bilirmisin bilmem. Terbiyesizlik apaçık hakaret veya senin yaptığın gibi uslupsuz yazarak olur. Bu arada senden terbiye dersi alacak değilim. Forumdaki şimdiye kadarki davranışlarınız zaten nezaketsizliğin en had safhasında gidiyor ama oturup bir de size interet nezaketi dersi verecek ne zamanım ne de niyetim var.




  • yanlış bişey söylemedim, fabrika verilerine rağmen alayını tokatlarım diyorsunuz, arabanız 2004 model ve 54.000 km de,
    bunlarda yanlış olan bişey mi var sn.Cicoz,
    gerçekleri yazmak ne zamandan beri "terbiyesiz ve aşşağılayıcı" oluyor.

    ayrıca yine terbiyesiz bulmazsanız sn.yilmaz101 in dediklerine da katılıyorum.
    veya bulabilirsiniz, kişisel tercihinizdir

    not:itiraf etmeliyim ki sn.yilmaz101 ve bana olan mesajlarınızda yaptığınız copy-paste kabiliyetiniz beni gerçekten şaşırttı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver1 -- 3 Ekim 2011; 1:55:37 >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.