Şimdi Ara

Mitsubishi Lancer (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
558
Cevap
3
Favori
156.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende yeni lpg takıldıktan sonra arıza lambası söndü. LPG servisi, arıza lambasının akü kutup başının sökülüp takılması nedeniyle söndüğünü, eğer bir sorun olursa tekrar yanacağını söyledi. Eğer arıza lambası tekrar yanarsa ki umarım yanmaz, sizin dediğiniz gibi servise gidip nedenini öğreneceğim. Bu arada arabanın hava filtresi berbat durumdaydı ve LPG servisi boğaz kelebeğinin temizlenmesi gerektiğini söyledi. Arıza lambası yansa da yanmasa da arabayı bir süre kullandıktan ve iyice tanıdıktan sonra servise götürüp detaylı bir bakım yaptırmayı düşünüyorum. Eğer LPG ile km'de 0,200 TL-0,250 TL arası bir yakıt tüketimi sağlanırsa bu arabayı uzun süre keyifle kullanırım.
  • arıza lambası arada bir sönebilir, benim araçta da bazen yanıp bazen sönüyordu,
    hatta bakımdan vs den sonra 1-2 gün yanmıyordu
    önemli olan hiç yanmaması, umarım bir sorun olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avbarisco

    Bende yeni lpg takıldıktan sonra arıza lambası söndü. LPG servisi, arıza lambasının akü kutup başının sökülüp takılması nedeniyle söndüğünü, eğer bir sorun olursa tekrar yanacağını söyledi. Eğer arıza lambası tekrar yanarsa ki umarım yanmaz, sizin dediğiniz gibi servise gidip nedenini öğreneceğim. Bu arada arabanın hava filtresi berbat durumdaydı ve LPG servisi boğaz kelebeğinin temizlenmesi gerektiğini söyledi. Arıza lambası yansa da yanmasa da arabayı bir süre kullandıktan ve iyice tanıdıktan sonra servise götürüp detaylı bir bakım yaptırmayı düşünüyorum. Eğer LPG ile km'de 0,200 TL-0,250 TL arası bir yakıt tüketimi sağlanırsa bu arabayı uzun süre keyifle kullanırım.

    şehir içinde biraz zor o rakamlar, ama uzun yolda pekala mümkün. Şehir içinde 13 litreye kadar gözden çıkarın, yani şu anki fiyatlarla 30 kuruş felan, ama uzun yolda 7.5, 8lt görürsünüz. Düz vites olsaydı çok rahat 20-25 kuruş aralığı tutturulurdu, ama işte arada bir 2-3 lt farkediyor.




  • Merhaba arkadaşlar biz de ikinci el bir aile arabası bakıyoruz,http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-1-6-motor-2007-model-mitsubishi-lancer-50920110/detay/, bu bulduğum araç nasıldır? Bir de bu yıllardakilerin fiyatları ne civarda olmalı?. Ve denildiği gibi esp var mı? İkinci eli zayıf ama lancerlar arasında en çok tutulanı hangisidir ?.Teşekkürler.
  • Merhaba arkadaşlar, benim arabanın kalorifer düğmesi çalışmıyordu. Sıcak konumunda takılı kalmıştı. Sebebi ise sıcak-soğuk geçişini yapan telin kırık olmasıydı. İlk başta daha uygun fiyata yaptırırım düşüncesiyle birkaç oto elektrikçisine gittim. Bana bütün göğüslüğün sökülmesi gerektiğini ve yaklaşık 250 TL civarında masraf olacağını söylediler. Ayrıca, kırık olan teli piyasadan bulup getirmemi istediler. Birkaç parçacıya kalorifer telini sordum ancak hiçbirinde bu parça bulunmuyordu. Bir parçacı, bu teli bulamayacağımı, kalorifer düğmelerinin bulunduğu bütün kontrol ünitesini almam gerektiğini, bunun da çok pahalı olacağını söyledi. En sonunda, Mitsubishi yetkili servisi İzmir Yükseliş Otomotiv'i aradım. Bana bu telin piyasada bulunmadığını ancak ortak çalıştıkları bir ustaya aynı teli yaptırabileceğimi söylediler. Bahsettikleri ustaya gittim ve 10 dakika içinde kalorifer telini yaptı ve 25 TL aldı. Teli Yükseliş Otomotiv'de taktırdım ve 20 TL ödedim. Benzer sorunları olan arkadaşların bilgisine..

    Bugün ilk defa arabayla otobanda hız denemesi yaptım ve LPG'de 160 km'yi çok rahat gördüm. Bu hızda arabanın yol tutuşu ve konforu gayet iyiydi. Ayrıca rampa yukarı çekişi ve hızlanması da oldukça iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcornek

    Merhaba arkadaşlar biz de ikinci el bir aile arabası bakıyoruz,http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-1-6-motor-2007-model-mitsubishi-lancer-50920110/detay/, bu bulduğum araç nasıldır? Bir de bu yıllardakilerin fiyatları ne civarda olmalı?. Ve denildiği gibi esp var mı? İkinci eli zayıf ama lancerlar arasında en çok tutulanı hangisidir ?.Teşekkürler.

    Sayın mcornek, bahsettiğiniz araç güzel ancak biraz pahalı bence. Onun yerinehttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-temiz-ve-sorunsuz-61526238/detay/ linkindeki araca bakabilirsiniz. Pazarlıkla 16000 TL-17000 TL bir fiyata alabilirsiniz bence. Bu araç otomotik vites ayrıca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avbarisco -- 20 Ekim 2011; 19:48:06 >




  • avbarisco 2 hafta önce ankaradan gelirken lpg de 170 civarı geldim(deneme değil) çok karşıyım ama acil yetişmem gereken bir durum vardı arada 180 i de gördüm daha fazla gidermiydi bilmiyorum düz yolda(benm araba manuel)...ha birde şunu söyleyeyim son aldığımda tekrar deneme yaptım siz nasıl o yakıtlardan bahsediyorsunuz anlamıyorm otomatik manuel farkı o kadar olmamalı..90 tl lik yakıt ile doldurdum depoyu(2.48 den 35 küsür litre aldı hala çözemedim onu depo nasıl aldı o kadar:) ) bitmeye yakın bi arkadaşım 20 tl lik daha yakıt atmış 110 tl ile tam 450 km gittim şehir içinde ama tam 450.0 oldu lpg ötmeye başladı:) yani şehir içi 24.4 krş yakıyor km de..daha önceki denememde 22.3 krş yakmıştı(lpg yi ucuz almıştım). düzeltme= zaten otomatik için bahsetmişsiniz ama bu kadar fark olması garip...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi éray -- 20 Ekim 2011; 21:44:42 >
  • arkadaşlar bendede 2004 lancer var biliyorsunuz orjinak km 55.000 sıfır almıştım 33.000 ylt ye doğru performansı çekiş gücü falan iyi rakiplerindende üstün yakıt konusunda hızlanmada falan ama bazı rampalardaa 5. vitesden 4. vitese atmak zorunda kalıyorum. buda bir gerçek ama ilkten surat yapıp sonra rampaya çıkarsanız 120 km hızla falan o zaman 4 vitese atmak zorunda kalmassınız ama 90 kmh de falan 4 .vitese atmak zorunda kalıyorum
  • ayrıca arkadaşlar geçen biri gümüş renginde olan 2004 model lanceri 18.750 tl ye satmış çünkü arabaya falan zam geldi 17.000 tl olan ilanlar şimdi 18.000 tl gibi düşünün hemde bu arabalarının kilometresi 100.000 km den fazla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: wikican

    1. Konsol Havalandırma ızgaralarının ayar plastiklerinin 2 si kırıldı, kırılan var mı başka? yoksa sadece benim başıma mı geldi bu? çıt diye kolayca kırılıyor lanet plastik kalitesi. Başka başına gelen var mı? Ha eklemeden geçemeyecem böyle bir APTAL mühendislik görmedim : O çıt diye kırılan milimetrik plastikle orada duran havalandırma ayarları var ya.. Hah, onlar kırılınca yerine takmak için havalandırmayı komple sökmek gerekiyormuş.. Dur dur daha bitmedi. O ızgaralardan 2 tanesi teybin olduğu yerde, ve onlardan birinin plastiği kırıldıysa ki çıt diye kırılıyor; o teybin meybin olduğu paneli komple sökmek gerekiyormuş.. O çıt diye elinize gelen plastik parçayı yerine takmak için komple ön paneli sökecekler..
    Dur dur bitmedi,
    Üç kuruşluk plastiği yerine takmak için komple panel sökülecek ya,
    1. Elektirikçi sökmeliymiş elektirikçi çalışacak.
    2. Başka bi usta da o parçayı yerine takmanın yolunu bulmalıymış,
    3. sonra bunlar tekrar yerine monte edilmeliymiş.
    Toplamda 3-5 saat sürecek ve 2-3 usta bu işle uğraşacak sadece minicik bir plastiğin ÇIT diye kırılmasını telafi etmek için.. Ödeyeceğiniz paranın da haddi hesabı yok bana hesap bile yapamadılar. Sittiret dedim plastikleri cebime koyup ayrıldım..
    Al sana APTAL YÜKSEK Mühendislik... Boşversene yaa... plastiği gör yerine takmanın yolunu gör...

    2. Teyp aptallaştı, CD okuyucu bazen çalıyor bazen çalmıyor, zırt zırt zırt hoparlörden ses geliyo, çalıyo gözüküyo bi cacık yok. bazen de cd yi vermiyor.
    Ama radyoya geçiyorsun radyo çalıyor, hoparlörlerde bişey yok.. güzel güzel radyo çalıyor.
    kafasında gözünde bişeyler var diyecem o da değil, çünkü cd yi okuyup track adını, parça adını mp3 vs. gayet güzel yazıyor ama çalamıyor zırt zırt zırt edip duruyor.
    Radyo da kanal çekişinde bi aptallaşma oluyor çok daha az kanal buluyor
    yeni başladı. Ben bi zevk alamadım araçtan uyuz etti teybi beni, ve o teyp için komple paneli sökmek gerekiyor sanırım..
    Teyp sorununu başka yaşayan var mı?

    plastik kalitesi, teybi beni uyuz etti.. bakalım daha neler görecez.

    Benim veya 2004 modeli olan arkadaşın başına henüz böyle bişey gelmedi. Ama geçen gün arkadaşımın 2010 jetta tdi (şu gün yenisi 60 küsür milyarlık araba) ında garantinin dolmasına 1 ay varken geldi. Onda sağa sola ayar yapmaya yarayan zımbırtı elinde kalmış. Allah'tan garanti bitmeimişti de garantiden kaptırıldı geçildi. Zira senin saydıklarının hepsi yapıldı ve o zımbırtılar komple değişiyormuş, yani kopan bir plastik kulak için konsolun orta üst kısmı nerdeyse tamamen değişiyor. Dedim ya garanti olduğu için kurtardı, yoksa Allah bilir servis parça ve işçilik için ne kadar geçirirdi.

    Yani demem o ki plastik her arabada kırılabiliyor. Illa mitsu olmasına gerek yok.

    yılaz101 benim dayım 2012 model jettayı 58.000 tl ye aldı.ama okadar özellikli bir araba değil ..içinde ekran falan yok direksiyondan müziğin sesini açma sistemi yok ama belki dayım jettanın bir alt sınıfını almıştır




  • volkswagen ile mitsubishi yi mi karşılaştırıyoruz şimdi?
    bende 2 araç da vardı, karşılaştırılamayacak kadar uzaklar birbirlerine
  • VW de mitsu da otomobil üreticisidir ve pekala karşılaştırılabilir. Ama, haklısın birbirleriyle karşılaştırılamayacak kadar uzak birbirlerinden. VW nin bi evo'nun karşısına çıkartabileceği arabası yok. Ayrıca mitsunun allah bilir kaç tane paris-dakkar galibiyeti var, vw daha yeni yeni girmeye başladı o yarışa. Daha bir sürü bişey var VW ve mitsu hakkında söylenebilcek, ama eminim sen tam tersi bir durumu kastetmişsindir, yani vw çok çok üstün bir otomobildir kesin sana göre. Tabi bu arada senin mitsunun model gamından da haberin yoktur, ne bileyim vw kıçı kırık iki suv yi zor bi araya getirebiliyorken mitsunun neredeyse o sınıfın mucidi olduğunu bilmiyorsunduır. Veya vw corrado golf gti gibi arabaları spor arabası diye satarken mitsunun hem eclipse hem de 3000gt diye manyak spor araçlar yaptığını, veya mitsunun bırak passat, audi a6-a8 e bile taş çıkartabilecek bir lüks sedan yaptığını, adı diamante idi, eğer merak ediyorsan.




  • merak etmiyorum,
    ancak şunu biliyorum paris dakar arası yaşamıyoruz,
    off road kralı pajero ya ihtiyacımız yok yani.
    rally yaptığımız da yok, hepimiz evo da kullanamıyoruz
    ve dünya bu bile yapabiliyorken alman nedir, japon nedir diye,
    daha hala kendinize göre donelerinizle kendinize göre bir ispat yapabilirsiniz.
    tüm dünyadaki saygınlık, satış rakamları vs ortada, ama biz türkleri ilgilendirmez
    misal amerikada o saydığınız eclipselere herkes biner, ancak alman deyince hepsi ah çeker,
    amerikalılar da, tüm dünya da anlamıyor biz türkler kadar, biz hep en iyisini biliriz
  • ah çekilen almanlar bmw , mercedes ve porsche markalarıdır ; kimse opel ve vw için hayal kurmaz. mitsu en iyisidir falan demiyorum, alırken ihtiyaçlarıma ve verdiğim paraya alabileceğim araçlar içinde tercih ettiğim oldu( elimden 17 araba geçti- vw ve toyota ederinden bana göre 5000-6000 tl pahalıya satılıyor sıfırı). mesela lancer şimdiki 45000 tl gibi rakamlar olsa almam başka markalara bakarım...selamlar
    not: vw, mercedes, bmw ve mazda arabalarım da oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi real pagan -- 23 Ekim 2011; 16:01:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    merak etmiyorum,
    ancak şunu biliyorum paris dakar arası yaşamıyoruz,
    off road kralı pajero ya ihtiyacımız yok yani.
    rally yaptığımız da yok, hepimiz evo da kullanamıyoruz
    ve dünya bu bile yapabiliyorken alman nedir, japon nedir diye,
    daha hala kendinize göre donelerinizle kendinize göre bir ispat yapabilirsiniz.
    tüm dünyadaki saygınlık, satış rakamları vs ortada, ama biz türkleri ilgilendirmez
    misal amerikada o saydığınız eclipselere herkes biner, ancak alman deyince hepsi ah çeker,
    amerikalılar da, tüm dünya da anlamıyor biz türkler kadar, biz hep en iyisini biliriz


    Haklısınız amerika da herkez eclipse e felan binebilir, ama vw ye pek dönüp bakan bulunmaz. Orada vw nin, hatta audinin 80 li ve 90 lı yıllarda yaşadığı fiyaskolar zaten vw nin saygınlık ve prestijine sağlam darbe vurduğu için 2000 li yıllarda ancak toparlayabildi kendini. Şu gün bile vw amerika pazarında tdi leri sayesinde parlayabiliyor, jetta sırf amerika pazarında güçlü bir biçimde yer alabilmek için jetta yı meksika da üretiyor (Nafta sayesinde düşük gümrük vs den yararlanarak japonlarla rekabet edebilmek için) ama memlekletim insanı hala daha vw de bi b.k varmış gibi ortalama rakiplerinden %10 fazlası fiyata gidip kazıklanıyor, hatta daha da acısı memleketim insanı opeli bir alman üretici zannediyor, daewoo nun yuvarlak amblemlisi opeli.....

    Ha bu arada sakın buradaki bazı arkadaşlar gibi marka takıntısı olan biri olduğumu sanmayın. 92 den bu tarafa otomobil kullanıyorum ve epey farklı otomobil kullanmışlığım var, hatta vw, audi ve opel de bunlara dahil. Japonları sorunsuz oldukları için severim bu bir gerçek ama almanların da konfor noktasındaki üstünlüklerini inkar edecek değilim ama körü körüne de hiçbir japon almanlar kadar konforlu olamaz diye cahilce bir iddia ile ortaya da çıkmam, lexus kullanmış biri olarak.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yilmaz101 -- 23 Ekim 2011; 17:06:48 >




  • gerçekleri kimse inkar edemez, bende etmiyorum zaten,
    tamam vw opel bir mercedes, bmw değil,
    ama neticede alman

    size başımdan geçen bir hikaye anlatayım,
    2004 senesinde ma springfield da araba alıcaktım, galeri çalışanı kendi arabasını satmaya çalışıyordu,
    90 model civarı bir honda accord, arabanın bi kaç problemi vardı ama önemli değildi,
    zaten o fiyatlara tertemiz araba olmazdı,
    bana söylediği lafı unutmam,
    "tamam bir alman değil, ama honda da iyi bir markadır"

    neticede mitsubishi ye kötü demiyorum,
    ama karşılaştırma yapıyorsak da vw le kıyaslamam
    kişisel bir tercih diyebilirsiniz, ancakvw tercih eden onbinlerce yüzbinlerce insanın hepsi mi keriz de gidip kazıklanıyorlar?
    lafımın başında dediğim gibi inkar edilemeyecek gerçekler var
  • springfiel daki araba satan dangalak ne dediğini bilse zaten öyle demezdi. Size satmaya çalıştığı honda hem döneminin en iyi satan aracı hem de jd power and associates vb birsürü değerlendirme şirketi tarafından sorunsuzluğu tescillenmiş bir araba olduğu için almanları işin içine karıştırmazdı.

    Bu arada alman olmak yetiyorsa trabant da mitsubishiye basar sizin mantığa göre, ne de olsa o da alman. Bu arada vw alıp kazıklanan kerizler bizim memlekete has bir durum, zira doğuş oto sayesinde bizde vw bariz bir biçimde rakilerinden daha pahalı. Bir sürü pazarda vw rakipleri ile aynı fiyat düzeylerindedir +- %5 ya oynar ya oynamaz. Hatta ABD pazaında vw honda dan daha ucuzdu, en son kontol ettiğimde. öyleydi ama şu anki euro/usd kurlarını hesaba katınca vw amerikada da epey bi pahalanmıştır.
  • renault 9 da çok büyük satış rakamlarına ulaştı, millet keriz mi... insanlar sigara da içiyor , millet keriz mi..bu populist yaklaşımla bir yere varılmaz. araba ihtiyaç + sevgi işidir ... araba alırken 1. bagajı geniş olsun 2. benzinli ama az yaksın 3. c sınıfı olsun 4. görüntüsü güzel olsun ama çok da fazla para vermeyeyim 5. motor ve kronik sorunları olmasın, sağlam olsun 6. donanım da fena olmasın 7. 2. eli önemli değil kriterlerlerine göre en uygun seçenek lancer oldu... iş arkadaşım 1. bagaj önemli değil dizel olsun 2. yol tutuşu iyi olsun 3. 2. eli olsun 4. avrupa olsun kriterlerine göre baktı ve vw golf aldı... zaten bir doğru olsa herkes onun peşinde olurdu...selamlar
  • sevgili arkadaşlar,
    çok satış rakamı iyidir demedim ki renault diyosunuz,
    ama muadil araba ve fiyatların değerlendirilmesinden bahsediyoruz.
    daha hala sokaklarda tosbağa görebilirsiniz sağlamlıktan bahsediyorsanız,
    fazla verip vw alanlara keriz diyorsunuz ama
    45 bine lancer mi, 50 bine jetta mı derseniz kusura bakmayın,
    kerizlik 5 bin fazla verip jetta almamak olur bana göre.

    satış rakamlarına bakıp da vw tercih ediliyor, suv u icat eden, devasa ürün gamı olan mitsu alınmıyorsa,
    bu insanlara keriz demek, ters yön yola dalan sürücü hesabı, herkes yanlış yolda demek oluyor.
    bu insanların akıllsı mitsucular tabii
    yine de zevk meselesi hep söyledim, ama gerçek değil
  • Cengaver olayın içyüzünün farkındasındır umarım. Bahsedilen otomobil markaları malum bu memleketin markaları değil ve buraya distribütörler tarafından ithal ediliyor. Doğuş rezaletin bir noktası. Adamlar talebin altında sayıda araç getirerek vw nin haketmediği fiyatlara satılmasını sağlıyor. Öbür tarafta temsa rezaletin en uç noktasında, yıllardır ne doğru düzgün bir ürün gamı oluşturdular, ne doğru düzgün promosyon faaliyeti yürüttüler, yetmiyormuş gibi servis ve yedek parça da yaşanan rezalet üstüne tuz biber oldu. Üstüne üstlük araç fiyatları çok daha iyi distribütör ve servis uygulamasına sahip rakipleri ile aynı seviyede olunca tabiki piyasada hak ettiği konuma ulaşamadı mitsu. Adam gibi bir distrübütörü olsaydı mitsunun çok rahat bir şekilde opel, ford, vw, honda veya toyota ile benzer bir piyasa konumuna sahip olurdu. Benzer bir durum nissan ve mazda için de geçerli, üründen ziyade satıcıdan kaynaklanan sorunlardan dolayı bu markalar da piyasada hak ettikleri yerlere ulaşamıyor. Mitsubishi yi Türkiye ye doğuş gibi bir distribütör getirseydi durum çok daha farklı olurdu. Veya, vw temsanın eline düşseydi o zaman görürdük vw nin durumunu. Temsa da özel sipariş ile bile TR de olmayan model getirtme şansınız yok, doğuş ta ise vw tarafından üretilen herşeyin bir şekilde TR ye getirilebilmesi mümkün. Bu arada sağda solda halen tostos olması vw nin dayanıklılığından ziyade duygusallıktan kaynaklanıyor.




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.