Şimdi Ara

Mitsubishi Lancer (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
558
Cevap
3
Favori
156.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dediklerinin pek çoğu doğru, katılmamam mümkün değil,
    zaten mitsuyu değerlendirirken tüm noktaları ile değerlendiriyoruz.
    temsa sayesinde zaten türkiyedeki durumu.
    tabii ki yurtdışında, bizden çok daha iyi bir konumda yeri.

    ancak yine de jetta dan daha kaliteli olduğunu düşünmüyorum,
    mesela citroen xantia da seneler önce arabayı yükseltip indiren bir sistem vardı mercedes bmw lerde olmayan,
    ama bu citroeni onlardan daha kaliteli yapmaz.
    üstün olduğu noktaları olabilir, ancak alman hayranlığı deyin belki ama alman arabası ile japonu kıyaslamam
    hele hele sağlamlıktan bahsediyorsak hiç kıyaslanmaz bence,
    çoğu insanın benim gibi düşünmesi populist yaklaşımdan değil, yıllar süren tecrübeden kaynaklanıyor,
    jetta ve lancer in euro ncap testlerine bakarsanız dediklerimi doğruladığını göreceksiniz.
  • "zevkler kişiye göre değişebilir, ancak doğrular asla"
    resimlerde mitsubishinin amerikada satış rakamlarının son 10 yıldaki trendini,
    ve japon arabaları içindeki paylarını görebilirsiniz


     Mitsubishi Lancer
  • toplam japondaki payı
    yüzde 2.3

     Mitsubishi Lancer


     Mitsubishi Lancer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver1 -- 24 Ekim 2011; 3:12:53 >
  • belki bazı arkadaşlar yine "amerikalı dangalaklar" arabadan anlamaz diyecek ama
    paylaşmak istedim dünyanın en büyük otomotiv tüketicilerindeli rakamları

    SATIŞ RAKAMLARI
    (soldaki rakamlar satış sıralaması)

    Eylül 2011 USA
    #3 Volkswagen 29.250
    #27 Mitsubishi 1.594

    Ağustos 2011 INGILTERE
    #3 Volkswagen 6.238
    #26 Mitsubishi 191

    Eylül 2011 KANADA
    #11 Volkswagen 4.630
    #16 Mitsubishi 1.733

    hadi diyebilirsiniz ki bunlar güncel, vw nin yeni arabaları var, vs ondan kaynaklanıyor

    2009 TOPLAM SATIŞ USA
    #13 Volkswagen 213.454
    #28 Mitsubishi 53.636

    Demek tüm dünya biliyor neyin ne olduğunu
  • allah senden razı olsun cengaver, bizi gaflet uykusundan uyandırdın. şimdi hemen gidip arabayı satıyorum ve vw alıyorum.yeni arabamın fotograflarını eklerim
  • ecmain kardeşim vazifemiz, bilgi paylaştıkça çoğalır, doğru olanı yapıyosun kendin ve ailen için
    yalnız Allah yardımcın olsun, satmak kolay değil, arada da ciddi fiyat farkı olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    ecmain kardeşim vazifemiz, bilgi paylaştıkça çoğalır, doğru olanı yapıyosun kendin ve ailen için
    yalnız Allah yardımcın olsun, satmak kolay değil, arada da ciddi fiyat farkı olacaktır

    zararın neresinden dönülse kardır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    ecmain kardeşim vazifemiz, bilgi paylaştıkça çoğalır, doğru olanı yapıyosun kendin ve ailen için
    yalnız Allah yardımcın olsun, satmak kolay değil, arada da ciddi fiyat farkı olacaktır

    Yine dönüp dolaşıp en başa geliyoruz. Sen bir mitsuda kazıklandın diye hepimiz kazıklanacak değiliz. Mesela ben 2006 modeli 16 binin altına mal ettim, lpg vs ile, ve arabam sadece 58bin km de. Etrafımda birden fazla arkadaşım var arabaya talip olan. Sen gidip patlak arabayı alıp kazık yedin diye bizim de başımıza gelecek diye bir kural yok, dimi? Kendi yaşadığın özel durumda kendindeki kabahati göreceğine marka ve modele geçiriyorsun. Benzer bir kondisyonda lancer değil de farklı bir araç alsaydın durum farklı mı olacaktı. Tek fark patlak bir 2004 civic veya corolla yı en az 18-19 bin liraya alıp, geri 15-16 bin liraya satacaktın............




  • dönüp dolaştıkça en başa gelmiyoruz, siz konuyu döndürüp dolandırıp benim aldığım arabaya getiriyorsunuz,
    işinize gelmeyince sen patlak araba almışsın, bizim arabalarımız güzele bağlıyosunuz olayı

    ama burda konumuz benim aldığım araba değil, mitsu-vw kıyaslaması yapıyoruz,
    satış rakamları, piyasa payı vs yi gördünüz, ne diyceksiniz buna da,
    lütfen söyleyin oralarda da temsa mı var, temsa mı var da mitsunun hali böyle?
  • Bu resimden sonra da demenizi beklediğim şey şu,
    "sen patlak araba almışsın, o yüzden ncap ta jetta daha sağlam çıkmış"

     Mitsubishi Lancer
  • arkadaşlar mitsubishi ile vw biraz zor kıyaslanır tamam mitsubishi sağlamdır konforludur alımlıdır ama ikinci eli azdır!!!!!millet artık para derdinde sen vw aldımmı üç günde satarsın ama mitsubishiyi kimisi 1 haftada satar kimisi 1 ay kimisi 5 ay kimisi 2 yıl da satar...mesala benim arabama müşteri çok!!!çünkü bura emirdağ beni tanımayan yok!!arabamın sağlam olduğunu temiz olduğunu biliyorlar ..ama istanbulda ankara da eskişehirde daha birçük büyük ilde mitsu zor satılır....ama vw üç günde satılır çünkü okadar ikinci eli fazlaki bu ülkede o araba yok satıyorama 2004-2007 lancerlerin birçk ödülü vardır yılın otomobili seçilmiştir rusyada en çok satan otomobil ünvanını almıştır... ama türkiyede mitsu nün ikinci eli çok olsaydı siz o zaman görürdünüz mitsubishiyi




  • mitsu satışları bu kadar gerilediğine göre şirket bazı üretim tesislerini kapatması, işçi çıkarması ve değer kaybetmesi gerekir diye düşünüyorum...ya da zaten satış politikası mesela bir renault firması gibi satışı arttırmak yönünde değildir. bu yazdıklarım bazı arkadaşlara ters gelebilir, çünkü "herkes para kazanmak ister". şirketin para kazandığı, hatta ciddi paralar kazandığı oldukça fazla sektöre sahip bunun yanında binek araba çerez kalıyordur....selamlar

    not: lüleburgaz'da tanıdığım 2 sanayici ürünlerine çeşitli bayilik ve diğer şehirlerden (mevcut olanlar dışında) satış noktaları teklifleri gelse de satış yapmıyorlar, sebebi "ne kadar yayılırsak ürünün tüketiciye ulaşma noktasındaki kontrolümüzü kaybederiz, gerekli hizmeti sunmakta zaafiyete uğrarız"
  • bu doğru olabilir, mitsubishi motors, koskoca mitsubishi group un bir kolu sadece
    belki de daha karlı sektörlere yöneliyorlardır
    sadece araç üretenlerin böyle bir seçeneği yok tabii
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    bu doğru olabilir, mitsubishi motors, koskoca mitsubishi group un bir kolu sadece
    belki de daha karlı sektörlere yöneliyorlardır
    sadece araç üretenlerin böyle bir seçeneği yok tabii

    mesela İstanbul'da bir bayinin satış elemanını tanıyorum, geçen yıl için türkiyeye 3000 araç ayrıldığını söylemişti (colt,lancer....diğerleri.....kamyon dahil olmayabilir), o nedenle satmak için pek kendilerini sıkmıyorlardı
  • vw ile mukayeseyi geçelim.............mitsu fiat-tofaşdan kötü mü, renaultdan kötü mü , bunları da geçtik..............daciadan kötü mü ve geely ile denk mi?

    sadece satış rakamlarına bakarsak öyle görünüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    bu doğru olabilir, mitsubishi motors, koskoca mitsubishi group un bir kolu sadece
    belki de daha karlı sektörlere yöneliyorlardır
    sadece araç üretenlerin böyle bir seçeneği yok tabii

    Adamlar 1990 ların sonunda Asya kirizinde sağlam darbe yedi otomotivde. Gerçi koskoca mitubishi kaizen i açısından değerlendirildiğinde fazlaca koymuyor olabilir adamlara ama o gün bu gündür sıkıntıdalar. Ha, Ukrayna da, Rusya da en çok satan araç oldu, bir sürü ödül aldı, doğru ama toplam hacim açısından değrlendirildiğinde ABD piyasası en önemli piyasadır ve orada mitsu 2000 den beri sürekli düşüşte. Gerçi mitsubishinin uzun vadeli planında otomotvde alternatif enerjili araçlarla kendini toplamak var. 2015 yılından itibaren elektrikli otomobillerde büyümeye niyeti var, kendisi için çıkış yolu olarak onu görüyor. Bu arada olan evo efsanesine oluyor gibi, planlara göre 2014 son model yılı olacak evo'nun, eğer daha önce üretimi durdurulmazsa. Bu da evo X ten sonrasının pek muhtemel olmadığı anlamına geliyor.

    Daha bu gün bir arkadaşla konuştuk, VW ortalamada iyi bir otomobil üreticisi. Şöyleki ortalama olarak gayet iyi arabaları var. Spor bişey yok (veryon demeyin, her ne kadar vw grup olsa da vw değil). Lüks te en yukarısı passat cc veya audi a8, açıkçası bir Lexus LS, Mercedes S, CLS veya BMW 7 serisi değil. Suv da en iyisi tuareg, açıkçası bir Land Cruiser veya Range Rover veya Mercedes G sınıfının arazi kabiliyetleri ile mukayese edilemez. Yani hiçbir segmentte en iyi değil, ama tüm segmentlerde iyi, dengeli ve ortalamada çok iyi modelleri olan bir marka. Belki de başarısının ardında yatan sır da bu olabilir. Mitsu ya bakıyorsunuz arazi aracı noktasında çok iyi, kendi icadı olan evo sınıfında tek rakibi subaru, spor araç olarak 3000gt gibi bir efsane yaratmışlığı var ama şu anki hali, en azından satış rakamları olarak ortada.

    Bu arada benim euro ncap te dikkatimi çeken birşey var. Avrupalı üreticiler niyeyse hep çok yüksek puanlar alıyorlar. Öbür tarafta NHTS testlerine bakınca (amerikadaki ncap) japon avrupa farkı ya ortadan kalkıyor ya da japonlar avrupalı rakiplerin üzerinde puan alabiliyor. Sanki euro ncap te avrupa otomobilleri biraz kayrılıyor gibi.....

    Son olarak ise şu kadarını söyleyeyim, 90 lı yılların japon efsaneleri supra twin turbo ve 300zx twin turbo, 5.0 ve 5.7 bir sürü camaro ve firebird, hatta birkaç corvette (70 küsüründen 90 küsür modeline kadar) , 2 kez 600 sel, 1 kez de bmw 850 kullanmış birisi olarak düşük hacimli hiçbir motor, ne kadar güçlendirilmiş olursa olsun zevk vermiyor. Tamam ülkemizdeki vergi sistemi bırakın 3.0 motoru 2.0 motorlu bir arabayı bile çoğumuz için mantıksız bir hale getiriyor, ama yine de düşük devirde bile yüksek torkun tadı apayrı birşey. Yani mivec, vtec, tfsi felan hikaye. Motor hacminin yerini hiçbirşey tutmuyor, hal böyle olunca da 2000 sonrası arabaları zaten pek sevemiyorum....




  • buna da katılıyorum hocam, vw asla bir mercedes bmw olmadı, ortalama bir alman desek yerinde olur,
    araştırmalar da belki dediğiiz gibi avrupa arabalarını kayırabilir kısmen euro ncap te
    dün biraz araştırma yaparken nthsa testlerine de göz gezdirdim, euro ncap kadar olmasa da
    aradaki fark çok bariz olmasa da, toplam yıldız sayısı itibariyle jetta az farkla önde 2007 modellerde
    2002 modeller de ise ara daha çok açıkmış,



     Mitsubishi Lancer
  • bir daha böyle görüntüsü hoş araba almayacağım(çok nazar değiyor),clio sümbül alacağım. yolda gelirken aniden köpek atladı, sol şeitteyim ve aramda 2 metre kadar vardı.sonuç olarak bu sezon içinde, daha araba yaşını doldurmadan 2. defa tampon değişecek..kazasız belasız günler dilerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi real pagan -- 25 Ekim 2011; 13:21:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: real pagan
    bir daha böyle görüntüsü hoş araba almayacağım(çok nazar değiyor),clio sümbül alacağım. yolda gelirken aniden köpek atladı, sol şeitteyim ve aramda 2 metre kadar vardı.sonuç olarak bu sezon içinde, daha araba yaşını doldurmadan 2. defa tampon değişecek..kazasız belasız günler dilerim...


    katıla katıla bi hal oldum, ama -yeni- lancer yani köpekbalığının tasarımını çok beğeniyorum

    quote:

    Orijinalden alıntı: real pagan
    vw ile mukayeseyi geçelim.............mitsu fiat-tofaşdan kötü mü, renaultdan kötü mü , bunları da geçtik..............daciadan kötü mü ve geely ile denk mi?
    sadece satış rakamlarına bakarsak öyle görünüyor


    demin de belirttim ya hocam, muadil markalar arasında değilse sadece satış rakamlarına bakmanın bir manası yok
    atıyorum renault ile fiat ı kıyaslarsın rakamlarda, ama renault ile mercedes i kıyaslayıp ne sonuç elde edebiliriz.
    Ancak vw ve mitsu bana fiyat olarak, sınıf olarak yakın olduklarından satış rakamları az çok aydınlattı bizi sanırım.

    hiçbir zaman ithal bir arabayı, yerli bir arabaya değişmem, değişene akıll demezler zaten,
    kimse de mitsuya daciaile vs ile denk mi diyemez.
    ancak türkiye şartlarını dikkate alıp konuşuyorsak o parayı verip vermemek ne kadar mantıklı tartışılır.

    clio dedin ya hocam, şu istatistiğe dikkat et, yeni lancerlar çok daha iyi ncap te, ancak eski lancerlar clio kadar bile sağlam değil testlere göre,
    yani sen sıyırdın, ne kadar temiz olursa olsun eski lanceri olanlar dikkat etmeli kendine


    clio ile lancer in sınıfları bile aynı değil, ancak 97 clio bile 2 yıldız alırken, 98 lancer 1.5 almış, şaka gibi


     Mitsubishi Lancer




  • Cengaver,

    Bence bırakın TR de jetta ya 50 küsür, dolusuna 70 kaat vermeyi, lancer a 40bin lira bile fazla, hatta israf, belki de günah, israftan dolayı. Dile kolay 40-45 bin, hatta dsg dizel dolu jetta da olduğu gibi 70 bin vermekten bahsetmeyeceğim bile. Biz bu ülkede en iyi ihtimalle çamaşır makinesi satarak, rulman satarak döviz geliri elde ediyoruz, öte taraftan tek kalemde 20-30 bin euro yu tek bir otomobil için gönder wolfsburg'e, yokohama ya, seul a gitsin..... Yazık günah. Memlekette insanlar aylık ortalama 700 tl için sabahtan akşama, hatta akşamdan sabaha kadar çalışıyor. Yani kolay kazanılmıyor o arabalar için verdiğimiz paralar. Ha benim param kime ne diyende çıkabilir, ama aslında işin rengi öyle değil. İthalat finansmanı döviz ile yapılıyor, bu da ya ihracat yoluyla ya da cari açık yoluyla elde ediliyor. Yani hepimizi ilgilendiren makro değişkenler var işin içinde. Onun için ben prensip olarak sıfır arabaya karşıyım. 6 aylık ikinci el alırım, yine de sıfır almam. Hem nerden baksanız %10 gibi daha ucuza araba alırım, hem de memleketten döviz çıkışını tetikleyen olmam.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.