Şimdi Ara

Mitsubishi Lancer (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
558
Cevap
3
Favori
156.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101
    O kadar iyimser olma. Bazen arabadaki motor Nuh Nebi'den kalma olduğu için dengindeki bir motora göre 100 kg da ağır olabiliyor. Aynı şeyler şanzuman için de başka şeyler içinde geçerli. Veya şase üstü karoser ile unibody arasında da ağırlık farkı olur, unibody daha ağırdır. Ama istediğin yere bak unibody nin daha güvenli olduğunu da görürsün. Yani daha ağır=daha sağlam=daha güvenli demek değil. Hatta NCAPle ilgili olarak ta sağlamlık konuşmak saçam. Ancak güvenlik konuşabiliriz. Bazı arabanın tasarımı güvenliği hasar ile sağlamak yönünde olabilir.


    hocam zaten ısrarla belirttim genelde diye, sende demişsin ya bazen diye.
    aynı şey yani, araba ağırdır, ama motor bloğu kazada sürücü koltuğuna çıkıyorsa
    tabii ki ağır arabaya güvenli diyemezsin.
    ama aynı teknoloği ile, güvenlik şartlarında arabanın ağırlığı, kasanın güvenliğini, sağlamlığını ifade eder

    Zaten işte anlaşamadığımız nokta bu. Eşit şartlar altında diyorsunuz, eşit şartlar oluşmaz çoğu durumda. Ancak şöyle bişey olabilir. E sınıfı mercedesi ele alın bunun E200 ünün ağırlığı ile E400cdi ının ağırlığı arasında fark vardır. Ancak kaporta ve diğer güvenlik aksamları aynı olacaktır. Hal öyle iken de buradaki ekstra ağırlık fazladan güvenlik sağlamayacak sadece darbe esnasında ortaya çıkan enerjiyi arttıracaktır. İşin fiziğini ben pek bilmem, formasyon gereği sosyal bilimlere daha yakınımdır, ama ağır cisim karşıdakine daha fazla hasar verecektir, ancak bunun güvenlik olarak algılanması yanlış olur. Ha derseniz ki ortalama bir C sınıfı sedanda daha ağır olan daha güvenlidir, o zaman da güvenlik tertibatına bakmak lazım, zira simit stepne, tam boy stepne, çelik jant vs alaşım kant, hava yastığı, elektrikli koltuk, dijital klima vs gibi tertibatlar da bu ağırlık farkına katkıda bulunan ama güvenlik açısından bir katkı sağlamayan teferruatlar. Bir de saç kalınlığının veya kullanılan metal aksamın ağırlığından ziyade tasarım güvenliği arttırıcı unsurdur. Malum eğer böyle olmasaydı plastik kaportalı renault ve pejolar yürüyen tabut olmalıydı....

    Çarpışma anında işleyen çok sayıda dinamik var, ve bunların hepsi bir ncap testinde farklı biçimde ortaya çıkıyor. Mesela yan darbelerde kapı içi barlar, yan hava yastıkları ve şase rijitliği daha iyi sonuç verebilecekken, önden darbelerde önemli olan kontrollü deformasyon ile darbenin emilmesi. Böyle bir durumda rijitlik belki alınan hasarı azaltabilecektir ancak araç içindekilern maruz kaldığı şiddeti de arttıracaktır. Dediğim gibi bunlar aslında mühendislerin daha iyi anlayacağı ve anlatacağı konular....




  • arkadaşlar lancerlerler türkiyede o kadar çok satmasada o kadar az değil.mesale 2004-2007 lancerler amarikada güvensiz otomobil seçiliyor. rusyada lancerler yılın otomobili seçiliyor .hemde lancerler rusyada en çok satan ithal otomobil ödülünü kazanıyor.nasıl oluyor bende anlamadım.hemde türkiyede kaç adet satıldığına ait kaydım var.


    yıl adet (+evo serisi)
    2004 1.914 (+30)
    2005 1.378 (+28)
    2006 957 (+28)
    2007 382 (+22)
    2008 994 (+21)
    2009* 565 (+12)
    *Haziran ayına kadar
    NOT:2004 -2007 lancerin toplam satışı 4.621 köpekbalıklarının toplam satış adedini çıkartamayız .ama şimdilik 2008 de 994 adet 2009 ilk 6 ayında 565 adet satış yapmış. 2004 -2007 evo serisi toplamda 109 adet satış yapmış.hemde kayıtlara bakarak evo serisinin de yavrusu lancerlerinde en çok sattığı model 2004 model lancer.
  • 2004-2007 lancerlerin rusyada yılın otomobili seçildiğine ait belge.

     Mitsubishi Lancer


     Mitsubishi Lancer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cicoz99 -- 28 Aralık 2011; 19:32:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: avbarisco

    Bugün aynen sizin dediğiniz gibi yaptım ve eski sistemi söktürüp yerine atiker taktırdım. Aracın çekişinde ve gidişinde hiçbir sorun yok, yakıt tüketimini ölçecek kadar kullanmadım henüz ancak lpg servisi en az %40 tasarruf yapacağımı söyledi. Benim arabanın hava filtresi berbat durumdaymış bugün onu da değiştirdim, sanırım çok yakmasının sebebi hava filtresiydi. Bundan sonraki izlenimlerimi ve yakıt tüketim değerlerini buradan paylaşacağım.

    Bakın, esas ve en önemli oln arıza lambası. O arıza lambası süs için orada değil, ve öyle durduk yere de yanmaz. Ecu izlediği sensörlerden birisinden ya parametre dışı veri aldığı için yada veri alamadığı için o lambayı yakar. Bir an önce o sorun tespit edilmeli bence. Ha öyle lpg arıza ışığı yakar hikayelrine de kanmayın. Benim arabada 1 yıl ve 15 bin km dir lpg var, arıza lambası bir kaç kez ve tek bir sebepten yandı, o da lpg dönüşümü ile alakalı değil emme hattında bir vakum kaçağınadan. Benim kendi diagnoz cihazım olduğu için arıza kodu alıp, kendim sildim ve söndürdüm lambayı, ama sorunun ne olduğundan emin olduktan sonra.

    benimde zavolli lpg kit vardi arabamda,gazi tam bitirirsem aria lambasi yakabiliyordu..baz motorlar lpg ye uyum saglamiyor.onun icin surekli aria lambasi yakabilyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbfdriver


    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: avbarisco

    Bugün aynen sizin dediğiniz gibi yaptım ve eski sistemi söktürüp yerine atiker taktırdım. Aracın çekişinde ve gidişinde hiçbir sorun yok, yakıt tüketimini ölçecek kadar kullanmadım henüz ancak lpg servisi en az %40 tasarruf yapacağımı söyledi. Benim arabanın hava filtresi berbat durumdaymış bugün onu da değiştirdim, sanırım çok yakmasının sebebi hava filtresiydi. Bundan sonraki izlenimlerimi ve yakıt tüketim değerlerini buradan paylaşacağım.

    Bakın, esas ve en önemli oln arıza lambası. O arıza lambası süs için orada değil, ve öyle durduk yere de yanmaz. Ecu izlediği sensörlerden birisinden ya parametre dışı veri aldığı için yada veri alamadığı için o lambayı yakar. Bir an önce o sorun tespit edilmeli bence. Ha öyle lpg arıza ışığı yakar hikayelrine de kanmayın. Benim arabada 1 yıl ve 15 bin km dir lpg var, arıza lambası bir kaç kez ve tek bir sebepten yandı, o da lpg dönüşümü ile alakalı değil emme hattında bir vakum kaçağınadan. Benim kendi diagnoz cihazım olduğu için arıza kodu alıp, kendim sildim ve söndürdüm lambayı, ama sorunun ne olduğundan emin olduktan sonra.

    benimde zavolli lpg kit vardi arabamda,gazi tam bitirirsem aria lambasi yakabiliyordu..baz motorlar lpg ye uyum saglamiyor.onun icin surekli aria lambasi yakabilyor.

    Motor ile lpg uyumu olayına hastayım. Motorun ne olduğu belli, lpg kitinin de, ortada bir "uyumsuzluk" varsa o motor ile lpg kiti arasında değil, montajı ve ayarı yapamayan ustayım diye geçinen dangalak ile yaptığı iş arasında. Her motor lpg ye uyar, mühim olan düzgün ve uygun kit ve işin ehli bir usta. Bede atiker var, belki de olabilecek en dandik kit, ama takanlar işi bilen insanlardı, sadece bir defa arıza lambası yandı, o da vakum hattının evaporatör üzerindeki bağlantısından çıkması kaynaklı. Onun haricinde arıza lambası mambası yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Ben alırken en az 2005 plus diye yola çıktım geçen sene. 2004 lerle aradaki tek fark gösterge paneli, tamamen zevk meselesi ama ben 2005+ gösterge panelini görünce 2004 ve aşağısını direkt eledim. Dediğim gibi 2006 alırsan plus pack vs vs bişey yok, herşey standart zaten, gerçi benim arabada spoiler yok ama galiba o da bayi hediyesi olarak verilmiş o yıllarda. 2007 de direksiyon değişiyor, 3 kollu oluyor. Benim arabada orjinal 6 kollu jant vardı, onlara kar lastiği taktım, bir de 8 kollu mitsu jant buldum, galiba colt jantı, onlara da yaz lastiklerini taktım öyle kullanıyorum.

    Fiyata gelince alabileceğin en ucuza olabilecek en temiz arabayı almak zaten amacımız. İnternette her türlü fiyat var, 14-15 e bile biraz hırpalanmış 2006 bulursun, ama temizine de 18-19 isterler. Ama isterler. İkinci eli zayıf bir araba, haliyle pazarlık olayı çoğu kez alıcının lehinde. Acil, hızlı satmaya çalışan biri denk gelirse bayaa bi öldürebilirsin fiyatı, tok satıcı denk gelirse o zaman yapacak bişey yok. 2004 üne 20 de ister 22 de, ha o fiyatlara satabilirmi, çok ama çok zor.

    Benim işyerinde bir arkadaş 2004 aldı, iki sene önce. Bursa bayiden (akrabası) takasa gelen temiz bir araba, kendisi çok memnun. Düz vites benzinli hali uzun yolda nerdeyse benim otomatik lpg ile aynı yakıyor, 23-24 kuruş yakıyor uzun yolda, bense 20-22 kuruş yakıyorum lpg ile. Yani eğer otomatik konusunda takıntınız yoksa, benim var, düz vites yakıt olarak kendini çok daha sevdirecektir.

    Ha eğer lancer alırsanız teybe gıcık olacaksınızdır, üzerinde sadece track cd çalan bir teyp var, ipod girişi vs hak getire. Ben mp3 verici ile idare ediyorum ama esas yapmam gereken adam gibi bir teyp almak.

    kardeş benim arabada spoiler var sıfır aldığımda 200 tl ye taktırdım.gerçekten arkadan bakınca arabaya çok güzel bir görüntü sağlıyor.bana göre spoiler siz lancer çıplak adama benziyor




  • sayın yılmaz101 foruma aracının fotolarını koyarsan sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbfdriver


    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: avbarisco

    Bugün aynen sizin dediğiniz gibi yaptım ve eski sistemi söktürüp yerine atiker taktırdım. Aracın çekişinde ve gidişinde hiçbir sorun yok, yakıt tüketimini ölçecek kadar kullanmadım henüz ancak lpg servisi en az %40 tasarruf yapacağımı söyledi. Benim arabanın hava filtresi berbat durumdaymış bugün onu da değiştirdim, sanırım çok yakmasının sebebi hava filtresiydi. Bundan sonraki izlenimlerimi ve yakıt tüketim değerlerini buradan paylaşacağım.

    Bakın, esas ve en önemli oln arıza lambası. O arıza lambası süs için orada değil, ve öyle durduk yere de yanmaz. Ecu izlediği sensörlerden birisinden ya parametre dışı veri aldığı için yada veri alamadığı için o lambayı yakar. Bir an önce o sorun tespit edilmeli bence. Ha öyle lpg arıza ışığı yakar hikayelrine de kanmayın. Benim arabada 1 yıl ve 15 bin km dir lpg var, arıza lambası bir kaç kez ve tek bir sebepten yandı, o da lpg dönüşümü ile alakalı değil emme hattında bir vakum kaçağınadan. Benim kendi diagnoz cihazım olduğu için arıza kodu alıp, kendim sildim ve söndürdüm lambayı, ama sorunun ne olduğundan emin olduktan sonra.

    benimde zavolli lpg kit vardi arabamda,gazi tam bitirirsem aria lambasi yakabiliyordu..baz motorlar lpg ye uyum saglamiyor.onun icin surekli aria lambasi yakabilyor.

    Motor ile lpg uyumu olayına hastayım. Motorun ne olduğu belli, lpg kitinin de, ortada bir "uyumsuzluk" varsa o motor ile lpg kiti arasında değil, montajı ve ayarı yapamayan ustayım diye geçinen dangalak ile yaptığı iş arasında. Her motor lpg ye uyar, mühim olan düzgün ve uygun kit ve işin ehli bir usta. Bede atiker var, belki de olabilecek en dandik kit, ama takanlar işi bilen insanlardı, sadece bir defa arıza lambası yandı, o da vakum hattının evaporatör üzerindeki bağlantısından çıkması kaynaklı. Onun haricinde arıza lambası mambası yok.

    ustalara soylemedigin laf kalmamis masallah,ozaman birtane fsi motora tup baglasin o senin dedigin iyi usta.o arabada ariza lambasi yakmasin ben bidaha arabaya binmiycem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum
    Öncelikle Türkiye'de tek bir adet olmayan ve bir tane bile kullanıcısı olmayan bir kasadan bahsedip "Clio kadar bile sağlam değil sahipleri dikkat etmeli" diyorsunuz.
    Sonra Ncapta bağımsız olan sınıf kriterini göz ardı ederek "aynı sınıfta bile değil şaka gibi" gibi ayrı bir yorum yapıyorsunuz.

    Evet yapıyorum

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum
    Ncapta her zaman altsınıflar üst sınıflara göre avantajlıdır. Çünkü sabit bir cisme kendi ağırlıkları ile çarparlar. Ağırlığı az olan araçlar daha az enerjiyi absorbe etmek durumunda kalıp daha iyi sonuçlara imza atabiliyorlar. Bakınız günümüz teknolojisinde bile ağır pickup araçların genellikle o cüsselerine rağmen çok düşük seviyede güvenlik sunabilmeleri.

    Euro Ncap sitesinden alıntı:
    "Are large cars safer than small cars?
    In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter, lower cars."
    Yani neymiş, daha ağır ve daha yüksek yapıda araçlar daha güvenliymiş genelde. Genelde diyorum bakın
    En yeni sonuçları açarsanız accord un jazz dan, leaf in micradan vs daha güvenli olduğunu göreceksiniz.

    Testler mi değişti, artık sabit cisim de mi çarpıyor?

    Sabit cisim çarpmıyor araçlar sabit bir cisme çarpıyor. Burada 2010 yılının değil. Ncap'ın ilk yıllarından bahsediyoruz. Yoksa yukarıda verdiğim örneği çürütecek bir sonuç daha çıktı kısa süre önce bir pick up 5 yıldız aldı.
    O çevirdiğiniz cümleyi biraz daha iyi anlamaya çalışın. Orada söylemek istediği şey 5'er yıldızlı veya 4'er yıldızlı eşit puana sahip farklı sınıftaki araçların karşılıklı çarpışması sonucu büyük olan araç daha avantajıdır diyor. Çünkü kafa kafaya çarpışmalarda küçük araç sadece sahip olduğu ağırlığın verdiği enerjiye karşı değil karşıdaki aracında verdiği enerjiye karşı savaşmak zorundadır. Bkz Q7 4 yıldız ve Fiat 500 5 yıldız.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1
    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum
    Aynı mantıkla düşünürsek hemen hemen aynı yıllarda teste giren Clio 5 yıldız alırken E60 kasa BMW 5 serisinin 4 yıldızlı olması ki bu kasa 2010 yılında piyasada sıfır satılıyordu. Bu sonuçlar E60 kasa 5 serisi sahiplerinin Clio'dan daha güvensiz seyahat ettikleri anlamına mı gelir veya bize "Clio bile 5 yıldız BMW 5 serisi 4 yıldız şaka gibi" cümlesi kurdurabilir mi?

    Oradaki sonuçlara göre istediğiniz mantığı kurabilirsiniz.
    Sınıfları arasındaki fark bariz değil ise, yani 2 si de binek(jip vs değil)
    ve kiloları arasında fark 150 kilo civarı ise aralarında mantıklı bir korelasyon bulabilirsiniz.
    "Euro NCAP recommends comparison only between cars which are of a similar mass (+/- 150kg) and in the same category."

    Clio ve lancer ın arasındaki kilo farkı da bu civarsa tahmin ediyorum,
    çünkü testte 2 modelin de hangi araçları var ağırlıkları ne bilmiyorum.
    Ancak aralarında jiple clio kadar fark olmadığına göre,
    sonuçlarının da daha çok benzeyeceğini düşünmek makul bir fikirdir

    Ben istediğim mantığı kurmuyorum sadece sizin kurduğunuz mantıktan yola çıkıyorum.
    97 Clio 850Kg 98 Lancer 1240kg'dır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1
    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum
    Beyin fırtınasına gelince. 98 E serisi Mercedes'in Ncap'taki ikinci denemesidir. Firmaların ilk Ncap tecrübeleri genellikle kötü sonuçlanmış sonraki modellerden itibaren firmalar güvenlik kriterlerine dikkat etmeye ve geliştirmeye başlamışlardır.
    Bkz 97 Mercedes C serisi ardından gelen modellerde durum toparlanmış.
    Bkz 97 3 serisi
    Bkz 97 A4
    Bkz 97 Mondeo
    Bkz 97 Vectra
    ...
    Bunların hepsi firmaların Ncaptaki ilk deneyimleridir ve Mitsubishi'nin Türkiye'ye gelmeyen ve Ncap'taki ilk deneyimi olan 7. jenerasyon Lancer gibi benzer (yetersiz, kötü) sonuçlar almışlardır. Sonraki modellerinde ise durumu toparlamışlardır.

    Clio'nun hatta Punto'nun vb modellerin o yıllarda markaların C ve D sınıfı araçlarına göre daha çok yıldız almasının tek sebebi hafifliğinin getirdiği bir avantajdır. Misal benzer bir sonuç Ford'da vardır. 97 Fiesta aynı yıl teste giren Mondeo'nun alamadığı 3 yıldızı almıştır.

    Resim ekleyemiyorum o yüzden anlatarak izah etmeye çalışayım

    madem sınıfları vs aynı istiyorsunuz, buyrun, 2 test de 1998 de yapılmış
    o beğenilmeyen fiatın bravası 2 yıldız almış, lancer 1.5 yıldız almış.
    Demek 1998 yılında brava lancer dan daha sağlammış.
    Sanırım bu sonuçlarda tartışılacak bir durum yok hala itiraz etmek isteyen varsa

    Hatta ve hatta arkadaşlar, 1.5 yıldız diyoruz ya lancer da yıldızın üzerinde kırmızı çizgi var.
    Meğersem o buçuk yıldız demek değilmiş. Dolayısıyla lancer ın 2 yıldızı var.
    Ama kırmızı çizginin anlamına gelince:
    "What does a star with a strike-through indicate?
    In the old method of rating, the final star was struck through if there was a serious risk of life threatening injury in at least one vulnerable body region. In frontal impact, the critical regions were the head and the chest; in side impact, they were the head, the chest, the abdomen and the pelvis."

    bu çizgi "Ciddi hayati tehlike" ifade ediyormuş. Ben desem bana kızarlar lancer düşmanı diye.



    98 yılında Brava'nın veya herhangi başka bir modelin Lancer'dan daha güvenli olamayacağı gibi bir iddia yok ki ortada. İki araçta Ncap diye bir kuruluş yokken üretilmiş araçlar sonrasında Ncap çıkmış ve test etmişler. Biri 1.5 yıldız diğer 2 yıldız almış. Öbürü gitmiş 1 yıldız almış yani sonuçlar neredeyse tombaladan çıkar gibi.

    98 yılında Ncap'a girmiş Lancer'ın test sonucuna göre yorum yapıp 2002'de 4 yıldız 2006'dan sonra ise 5 yıldız almış bir aracı "Ciddi hayati tehlikeli", "Dikkatli kullanılmalı" vb. yorumlar yapıyorsanız kızarlar tabiki. Çünkü yaptığınız piyasamızda bile olmayan bir araç yüzünden selefine laf etmedir.

    Bu arada 2006 ve sonrası Lancer'ları konu alan bir konuda niye ısrarla 98 modeli üzerinde tartışmaya çalıştığımızı anlamıyorum. Bu BMW konularına girip eski kasa BMW 1 yıldız almış kullananlar dikkat etsinler demekten çok daha abes çünkü en azından 1 yıldız alan BMW modelinden hala yollarımızda yüzlercesi dolaşıyor.

    supremum bak kardeş 2002 lancer 4 yıldız almış doğru.2004 de 2006 da öyle 4 yıldız almış .ama lancer 2006 dan sonra 5 yıldız almadakilancer sadece 2009 yılında katıldığı euro-ncap testlerinden 5 yıldız aldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbfdriver


    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbfdriver


    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: avbarisco

    Bugün aynen sizin dediğiniz gibi yaptım ve eski sistemi söktürüp yerine atiker taktırdım. Aracın çekişinde ve gidişinde hiçbir sorun yok, yakıt tüketimini ölçecek kadar kullanmadım henüz ancak lpg servisi en az %40 tasarruf yapacağımı söyledi. Benim arabanın hava filtresi berbat durumdaymış bugün onu da değiştirdim, sanırım çok yakmasının sebebi hava filtresiydi. Bundan sonraki izlenimlerimi ve yakıt tüketim değerlerini buradan paylaşacağım.

    Bakın, esas ve en önemli oln arıza lambası. O arıza lambası süs için orada değil, ve öyle durduk yere de yanmaz. Ecu izlediği sensörlerden birisinden ya parametre dışı veri aldığı için yada veri alamadığı için o lambayı yakar. Bir an önce o sorun tespit edilmeli bence. Ha öyle lpg arıza ışığı yakar hikayelrine de kanmayın. Benim arabada 1 yıl ve 15 bin km dir lpg var, arıza lambası bir kaç kez ve tek bir sebepten yandı, o da lpg dönüşümü ile alakalı değil emme hattında bir vakum kaçağınadan. Benim kendi diagnoz cihazım olduğu için arıza kodu alıp, kendim sildim ve söndürdüm lambayı, ama sorunun ne olduğundan emin olduktan sonra.

    benimde zavolli lpg kit vardi arabamda,gazi tam bitirirsem aria lambasi yakabiliyordu..baz motorlar lpg ye uyum saglamiyor.onun icin surekli aria lambasi yakabilyor.

    Motor ile lpg uyumu olayına hastayım. Motorun ne olduğu belli, lpg kitinin de, ortada bir "uyumsuzluk" varsa o motor ile lpg kiti arasında değil, montajı ve ayarı yapamayan ustayım diye geçinen dangalak ile yaptığı iş arasında. Her motor lpg ye uyar, mühim olan düzgün ve uygun kit ve işin ehli bir usta. Bede atiker var, belki de olabilecek en dandik kit, ama takanlar işi bilen insanlardı, sadece bir defa arıza lambası yandı, o da vakum hattının evaporatör üzerindeki bağlantısından çıkması kaynaklı. Onun haricinde arıza lambası mambası yok.

    ustalara soylemedigin laf kalmamis masallah,ozaman birtane fsi motora tup baglasin o senin dedigin iyi usta.o arabada ariza lambasi yakmasin ben bidaha arabaya binmiycem.


    Uygun kit diyorum orada dikkatini çekerim. TR de bilmiyorum ama Avrupada fsi lara uygun enjektörlü kitler çıkartmaya başlamışlardı iki yıl önce felan.

    Merak etme, fsi nin ne olduğunu, enjeksiyon sisteminin farkının ne olduğunu, hatta gdi ile arasındaki farkın ne olduğunu gayet iyi biliyorum. Ustayım diye gezenlerin çoğu işin teknik yönünden birhaber. Ezberlerinin dışında bişeyle karşılaşınca da başlarla sallamaya yok motor uyumlu değil, yok senin arabanın emme manifoldunun magnezyumu eksik vs. vs. Mekanik aygıtlardan bahsediyorsunuz, önemli olan tasarım, eğer bir sistem bir sistemde çalışmak üzere tasarlandıysa, yani sıralı sistem lpg kitleri çok nokta dolaylı enjeksiyon yakıt besleme sistemlerine göre tasarlandıysa, bunlar birbileri ile uyarlar. Olabilecek uyumsuzluk ya kullanılan malzemenin dandikliğinden ya da ustanın beceriksizliğinden kaynaklanır. Ha bu arada motorun ve kontorl sistemlerinin düzgün bir biçimde çalıştığını varsayıyorum.




  • Selam arkadaşlar
    Benim L200 ile takas yapmak isteyen biri var, bende binek araca geçmeyi düşünüyorum.
    2011 1.6 İnvite sunrooflu evo body kit li ve navigasyonlu lancer sizce ne eder?
    Birde bana bu aracın reel yakıt değerlerini söyleyebilirmisiniz?

    Nette bazı 2011 Lancer ve ASX'lere lpg uygulandığını gördüm, bu araçlar garantiden çıkmıyormu?
  • Temsa servislerde vialle marka lpg kiti taktırınca garantiden çıkmaz. Ama o kitte 1500 euro civarı diye duymuştum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Temsa servislerde vialle marka lpg kiti taktırınca garantiden çıkmaz. Ama o kitte 1500 euro civarı diye duymuştum.

    motor garantiden çıkıyor
  • Benim bildiğim zaten o markanın o fiyaya servislerde takılmasının espirisi garantinin bozulmaması idi. O zaman hiç gerek bile yok o kadar para vermeye, adam akıllı bir italyan sistem daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Benim bildiğim zaten o markanın o fiyaya servislerde takılmasının espirisi garantinin bozulmaması idi. O zaman hiç gerek bile yok o kadar para vermeye, adam akıllı bir italyan sistem daha mantıklı.

    önce garantili dediler, sonradan bir sürü motor arızası çıkınca vazgeçtiler. vialli yalan oldu
  • bu konuya tam hakim olmasamda brc my11 kiti uyumlu ve sorunsuz diye biliyorum, araştırmak lazım.
  • Arkadaşlar benim sorumu kaynatmayın:)) Bari yakıt tüketimini söyleyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    Arkadaşlar benim sorumu kaynatmayın:)) Bari yakıt tüketimini söyleyin

    ş.i. 5-6 litre arası yakar...köy yollarında 4.4 görüyorum, TEM üzerinde 5.2-5.6 arası
  • bir cumartesi beykozdan tuzlaya e 5 üzerinden 4.9 ortalama ile gittim
  • teşekkür ederim
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.