Şimdi Ara

mıtsubıshı outlander 2004 - 2005 kasa alacam tavsiye edecek arkadaş ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
20.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2004-2005 model mıtsubıshı outlander almak istiyorum araziden kullanmayacam şehir dışı yada içi kullanım söz konusu.
    sizce bu araç nasıl bir kullanıma sahip.
    iç aksama motor yada yürüyen sesi geliyormu.
    yedek parça fiyat konusunda tercih edilirmi.
    aracın yol tutuşu nasıl.
    yakıt konusunda 100 km kac tl yakar
    aracın kronik sorunları neler
    ve otomotik yada manuelmi alınması gerek.
    nakitim 24-27 tl ocak ayında alacam.
    bana yardım edebilecek bir arkadaş arıyorum şimdiden herkese teşekürler



  • var görkemmuse şimdi tavsiye eder birazdan gelir
  • ilginiz için teşekürler
  • tam teknik olarak bilmesemde özet veri geçebilirim;

    o kasa outlander colt ile birlikte mersedes mitsubishi ortak üretimi bir araçtır.

    2 motor türü var birisi 2.4 atmosferik diğeride modifiye edilmiş evo 8 motoru olan 2.0 turbo versiyonları..

    2.0 turbo hem daha kuvvetli hemde daha az vergili diye biliyorum.

    çok süratli ve iyi yol tutan bir araç.

    ama arıza parça durumu yakıt tüketimi hakkında kesin bir bilgim yok.

    arabam.comda sanırım incelemesi mevcut idi.

    http://www.arabam.com/Test/Mitsubishi-Outlander-Turbo/Detay-180

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 12 Kasım 2011; 15:07:06 >




  • vergi konusunda bahsetmiş olduğunuz 2.0 turbo motoru benimde ilgimi cekti
    şuana kadar bir cok model araç kullandım şahsen japon araçlara fıransızım
    mıtsubıshı kullanıcılarına sordum genel olarak servis dostu olmayan bir araç olarak tabir ediliyor
    ama dikatimi çeken bir husus parça maliyeti ve kronik sorunları nelerdir?
    yani bu aracı kullanan arkadaşlar hangi şikayeten yakınıyorlar?

    1 hafta önce 2007 model caddy model aracımı satım ağır basınç içerde oluşuyordu yol sürüş keyfi bitiyordu aşırı gürültülü bir araç taraftarı değilim.
    caddy kronik sorunu debriyaj turbo aşırı ses ve süspansiyon berbat (bahsetiğim araç 2007 model 50 bin km vw caddy) servis uçuyor.
    dizel araç olarak alternatif göremedim düşük motorda sürüş keyfi yok yüksek modelerde fiyat olarak gücüm yetmiyor
    fazla gezmediğim için gösterişli ve masrafsız bir araç alacağım.
    ilginizden dolayı teşekürler




  • mitsubishi genel olarak pek servise uğramayan araçlar üretir. bakımdan bakıma.

    hayırlı günler rast gelsin.
  • yakıt konusunda acaba bilgi vere bilecek bir arkadaş varmıdır?
    verilen değerlere göre ortalama 100 km 70 tl benzin harcıyor
    yada ben yanılıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hencaro62 -- 12 Kasım 2011; 16:05:13 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benzinli 4x4, ağır ve bu kadar kuvvetli bir araç için gayet normal.

    şu an piyasadaki 1.6 motor benzinli sedanlar bile 10 litreden aşağı yakmazlar.

    hayırlı günler.
  • Hangi motorlusuna bakıyorsunuz? Evo 8 motorlusuna mı?

    Evo 8 motorlusunda çok ama çok nadir turbo basınç sorunları biliyorum onun dışında 4X4 sistemi ile ilgili şikayete rastlamadım.. 202 bg dir. Evo 8'in hafifleştirilmiş versiyonudur Okulda bir arkadaşımda var ve dolayısıyla kullanma fırsatı bulmuştum. O yükseklikte bir araç için bu yol tutuş mükemmelin ötesi dersiniz binerseniz.
    şehir içi 11 litreyi bulur, bırakın da bulsun Cruze kadar yaksın dimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 12 Kasım 2011; 19:40:05 >
  • outlander benim de takip ettigim begendigim bir araç, 2. elde düşük fiyatı ile de her zaman cezbediyor yalnız beni bu aractan uzak tutan 2 husus var 1.si yakıt tüketimi; bir arkadasın dedigi gibi 11 litre felan degil turbo outlanderin şehirici yakıt tüketimi fabrika verisi 15 litreye yakın idi (turbo olmayanı için 13 litreye yakın) dolayısıyla bu aracı lpg siz kullanmak pek ekonomik degil. 2. husus da birincisi ile alakalı yani lpg tankının zaten yüksek ve cok da genis olmayan bagajı iyice küçültecegi sorunu. dolayısıyla halen alıcı gözüyle bakar dururum lakin pek alacagım da yok. şimdilik bagajı geniş az yakan bir yerden yüksek arayışımız devam ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imhotep1382

    yakıt konusunda acaba bilgi vere bilecek bir arkadaş varmıdır?
    verilen değerlere göre ortalama 100 km 70 tl benzin harcıyor
    yada ben yanılıyorum

    100 kmde 70 lt mı ? iyimisin?
  • arkadaşlar iki yıldır outlander turbo kullanıyorum.bu aracı özelliklerini bilerek almıştım.
    aşağıda alıntıladığım bir inceleme vereceğim.kısaca benim izlenimim:
    -7 sn gibi bir hızlanma verisi ile tam bir yer uçağı.tam bir keyf ve performans aracı.
    -sürekli dört çekerin verdiği güven.
    -donanım olarak ful,ısıtmalı ve deri koltuk,sanruf,arkada panoramik cam tavan,
    elektirikli aynalar vs vs.
    -yakıt konusuna gelince böyle özellikli bir aracın az yakması tebi ki beklenemez.
    ben aldıktan sonra atiker tüp taktırdım,tüpte kullanıma göre 350-400 kr yakıyor.
    bu araçta kullanım yakıtı çok değiştiriyor,performans kullanımda yakıt birden artar.
    -tüpü istedne yerine taktım yer işgali olmadı.
    sonuç olarak hobi aracı gibi görebiliriz outlander turboyu.x5,Q7 özellliklerinde(belkide performans olarak
    onları bile geçebilir) bir aracı 45 bin tl gibi dandirik orta sınıf araba fiyatına böyle bir araca sahip
    olduğum için mutluyum.
    eğer daha ekenomik performans uygun araç isterseniz,size outlanderden önce kullandığım
    colt 1.5 did dizel aracı tavsiye edebilirim. oda tam bir atom karınca.
    100 mt hızlanması 9.9 sn ile segmentinde ki araçlara nal toplatan bir aracı tavsiye ederim.
    yalnız coltun dizeli ve did olanı tr'ye gelmiyor artık,2005-2006-2007 modelleri var ikinci ellerde.
    birde bu coltların motoru mercedes,smart forfurla aynı.
    mitsubishinin parça konusuna da gelince,kolay kolay ihtiaycınız olmaz olursada rahatlıkla bulabilirsiniz.

    Mitsubishi Outlander Turbo (2006) Genel izlenim


    Mitsubishi'nin DaimlerChrysler'la giriştiği ortaklığın ilk meyvelerinden biri olan Outlander, 2001 yılında ASX adıyla konsept olarak Detroit Otomobil Fuarı'nda sergilendi. İlk olarak Amerika'da Airtrek adıyla satışa sunulan otomobil Avrupa ülkelerinde 2003 yılında piyasaya çıktı. Araç ülkemize 2.0 litre 136 HP, 2.0 litre turbo 202 HP ve 2.4 litre 160 HP'lik benzinli motorlarla ithal ediliyor.

    Karoser, iç mekan

    Otomobilin turbo versiyonu, sahip olduğu bazı sportif aksesuarlar dışında temel bazı gövde geometrisi ölçüleriyle de diğer kardeşlerinden farklı. Yerden yüksekliği diğer iki motor versiyonundan 25 mm daha az (170 mm) olan otomobilin iz açıklıkları daha etkili yol tutuş özelliği sağlayabilmek için 15 mm genişletilmiş. Outlander Turbo kendini kaputunun üzerindeki küçük ağızlı hava girişiyle belli ediyor. Bu hava girişi turbo ünitesinin ara soğutucusu intercoolera direkt hava akışı sağlıyor.Eski yapılı kokpit, günümüzün gözde unsurlarından kırmızı aydınlatmalı ve beyaz zeminli göstergelere rağmen 1990'ların ilk yarısında kalmaktan kurtulamamış. Otomobilin ferah iç mekanında konfor düzeyi oldukça iyi. Turbo versiyona özel siyah alkantara kaplı oturma alanları ve diz mesafeleri yeterince geniş.


    Motor, performans

    EVO VIII'de 265 HP üreten 2.0 litrelik motor, Outlander'a aktarılırken işletim sistemi araç özelliklerine göre yeniden yazılırken yapılan mekanik uygulamaların ardından gücü 202 HP'ye indirilip maksimum torku da 355 Nm'den 303 Nm'ye çekilmiş. Kullanımda hissedilenler teknik verilere yansıyanlardan biraz daha farklı. EVO VIII'de olduğu gibi ilk 3000 d/d'de ağırkanlı davranan motor, Outlander'da EVO VIII'deki gibi büyük bir patlama yaşatmasa da güç gösterisine 3500 d/d'den itibaren başlıyor. Mitsubishi mühendislerinin ilk 3000 d/d'deki sakinliği şehir kullanımında kontrolsüz hızlanmaları ve tabii yakıt tüketimini kontrol altına alabilmek için yarattığı hissediliyor. 3500 d/d'de açılan motor 7000 d/d'ye kadar keyifle hızlanıyor.


    Kullanım, konfor

    Aracın viskoz kavramalı merkezi diferansiyelli sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi, biraz daha gelişmiş versiyonlarıyla kendisini motorsporlarında kanıtlamış bir yapıda. Sistem, herhangi bir tekerlekte patinaj/tutunma kaybı olduğunda torkun diğer akslara aktarılması esasına göre çalışıyor. Sürücü bu işleyişin yararlarını kararlılıkla alınan virajlarda görüyor. Yeterince hassas yönlendiren direksiyonla kolay hakim olunan otomobil, sert virajlarda bile çizgisini bozmuyor. Ama bu sistemler, aracın dört çeker sistemine, ıslak ya da kuru kaygan yüzeylerde güvenli ilerlemekten fazlasını vaat etmiyor. Bunun da anlamı şu, Outlander'la zorlu arazi parkuruna girmeyi düşünenler yanlarında vinç, hatta traktör de götürmeli. Çünkü ne çekiş sistemi, ne de gövde yapısı arazi koşullarına uygun değil. Engebesiz toprak yollardaki gezintileri arazi sürüşü sayanlarınsa yolları açık…


    Sonuç

    Küçük SUV'lar arasında yüksek performansı en uygun fiyata sunan seçeneklerden biri olan Outlander Turbo, böyle bir arayış içinde olanlar için çok ideal. Sadece hafif arazi koşullarında ilerleyebilen aracın yakıt tüketimi yüksek.


    Baz donanım

    ABS, EBD, sürücü, yolcu ve yan havayastıkları, otomatik klima, beyaz zeminli göstergeler, yükseklik ayarlı direksiyon, aktif gergili ön emniyet kemerleri, deri kaplı direksiyon simidi, vites kolu ve el freni kolu, elektrikli camlar, radyo/CD çalar, far yükseklik ayarı, analog saat, alkantara koltuklar, ısıtmalı ön koltuklar, önde bardaklık, arkada bardaklıklı kol dayanağı, sis farları, elektrikli açılır tavan, tavan rayları, içerden açılabilir benzin depo kapağı, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, far yıkama sistemi, sportif egzoz sistemi.

    teknik veriler
    Motor (tip/silindir sayısı) Sıralı/4
    Yerleşim Önde enlemesine
    Supap/eksantrik sayısı 16/2
    Motor hacmi 1997 cc
    Maksimum güç 202 HP-5500 d/d
    Maksimum tork 303 Nm-3500 d/d
    Son hız 220 km/s
    Şanzıman 5 ileri manuel
    Şanzıman oranları 1-3.33, 2-2.10, 3-1.40, 4-1.03, 5-0.72, geri: 3.41
    Son dişli oranı 4.52:1
    Aktarma Sürekli dört tekerlekten çekiş
    Frenler (ön/arka) Hava kanallı disk/disk
    Lastikler 215/55 R17
    Tüketim (fab. ver.) 7.6/10.0/14.1 lt/100 km
    Depo kapasitesi 60 lt
    Dönüş çapı 11.4 m
    Boş ağırlık 1595 kg
    Bagaj hacmi 402/1049 lt
    Hızlanma
    0-50 km/s 2.7 sn
    0-100 km/s 8.0 sn
    0-130 km/s 12.8 sn
    0-400 m 16.4 sn
    Ara hızlanma
    60-100 km/s (4. viteste) 7.4 sn
    80-120 km/s (5. viteste) 12.5 sn
    Tüketim
    Tüketim (lt/100 km) / Menzil (km) 12.4/483
    İç gürültü (dB(A))
    50 km/s 63
    100 km/s 66
    130 km/s 68
    Fren mesafesi 38 m
    Ölçüler
    Uzunluk 4545
    Genişlik 1750
    Yükseklik 1670
    Aks mesafesi 2625
    Artı Özellikler
    + Başarılı performans, çekiş sistemi, konforlu iç mekan
    Eksi Özellikler
    - Yüksek yakıt tüketimi, kabin tasarımı, fren dozlaması, plastik kalitesi




  • evet teknik detaylar gercekten cok iyi ama aracın yakıt konusundaki bonkörlüğü beni bi nebze soğutu araçtan.
    acıklamalar için çok teşekürler cok faydalı oldu.
    şayet dediğiniz gibi fiyatını hak eden hata fazlasıyla hak eden bir araç şuan düşünmek istiyorum ve tüp olayına sıcak bakmıyorum böyle bir araca tüp taktırmak yazık olur
  • arkadaşlar jip almayı düşünüyorsunuz yakıtı dert ediyorsunuz. Bis değil ki bu az yaksın. Araca göre gayet normal yakıt tüketimi. Objektif olun lütfen. Birşeyi değerlendirirken benzerini doğru seçin. Yakıtı neye göre fazla? VW poloya göre mi? opel 1.3cdti lara göre mi?

    Bilen var bilmeyen var. Burada insanlar doğru bilgiyi bulmaya çalışıyor. Yazılarınızda sorumlu olun lütfen.
  • bu araca fıransız olduğum icin yakıt konusundaki detayları bilmiyordum ve aracı biz hor görmedik sadece bizim kullanma amacımıza göre değerlendirme yaptık.yakıt konusunda daha önce düşük segmente arac kullandığımız icin biraz ölcüsüz yazdık ama arac gercekten yakıyor benim 50 tl gibi bir yakıtı bu araca 150 tl gibi bi rakama eş değere tutuyor.anlatmak istediğim 200 km 150 tl biraz fazla
  • arkadaşımda rav4 vardı sürüşü çok keyifli bir araçtı yol tutuşu ise efsaneydi bu araç ondan daha güçlü ve sürekli 4x4 bu aracın felaket bir şey olduğundan hiç şüpem yok. Şöyle bişey düşünür müsünüz subaru impreza 2.0r (simetrik 4x4 diye biliyorum asimetrikte olabilir) sürekli 4x4tür ve çok keyifli bir araçtır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    arkadaşımda rav4 vardı sürüşü çok keyifli bir araçtı yol tutuşu ise efsaneydi bu araç ondan daha güçlü ve sürekli 4x4 bu aracın felaket bir şey olduğundan hiç şüpem yok. Şöyle bişey düşünür müsünüz subaru impreza 2.0r (simetrik 4x4 diye biliyorum asimetrikte olabilir) sürekli 4x4tür ve çok keyifli bir araçtır.

    subaru forester xt ile outlander turbo muadil araçlardır
    yalnız outlander daha performas bir araçtır.
  • Gerçek 4 çeker bence güzel araç.Bizim sitede bir tane var çok beğeniyorum.
  • bu araç benimde aklıma yatıyor ama parça ve yakıtı nasıl olur acaba
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.