Şimdi Ara

Mitsubishi Space Star izlenimlerim (Önyargılarınızı yıkacak) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
423
Cevap
19
Favori
44.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Hocam ben bu otomatik kilit olayını tam anlamadım:) Normalde çoğu otomobilde belli bir hıza ulaşınca kapılar otomatik kilitleniyor. Fakat bu space star da yok anladığım kadarıyla. Sadece sürücü kapısındaki düğmeye basarak mı tüm Kapılar kilitleniyor? Ayrıca çocuk kilidi var mı arka kapılarda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorrento kullanıcısına yanıt
    Arka kapılarda çocuk kilidi var.

    Ön sol kapıda bütün kapıları kapatan tuş var. Elle kontrol ediliyor. İstediğiniz zaman bu tuşa basarak bütün kapıları kilitliyorsunuz.

    Yani sistem elle kontrol ediliyor. Araç hareket ettikten sonra otomatik olarak bütün kapılar kapanmıyor.
  • Aydoğan* kullanıcısına yanıt
    Tamamdır, şimdi anladım hocam. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırf o anahtar için bile vazgeçerim o arabadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aydoğan* kullanıcısına yanıt
    Hocam bizim araba Kangoo da da o özellik yoktu . Gizli özellik olarak internette buldum aslında sizde bir deneyin belki gizli olarak sunulmuş olabilir . Şu şekilde yapmıştım .

    -Kontak açıkken merkezi kilit tuşunun (kapıları kitleme) olan kısmına basılı tutun 5 sn fln dıdıt diye bi ses gelecek sonra kontağı kapatın. Daha sonra arabayı çalıştırdığımda 10km\h hızı geçtiğimde artık kitlemeye başladı .
  • Test etmedim ama koltuklar çok ucuz duruyor. arka koltuğun oturma kısmı dümdüz minder gibi.Ön koltukların yan destekleri yetersiz gibi.
    Tabi daha önce dediğim gibi fonksiyonel direksiyon şart. bir ses açma kapama ve mute tuşu olsa bile yeter böyle direksiyon oyuncak gibi durmuş.

    Mitsubishi'yi severim ama böyle küçük detaylarla tercih sebebi olma ihtimalini azaltıyor.
  • blaster2005 kullanıcısına yanıt
    Eksiklerle ilgili dediklerinizde haklısınız ama sadece o detaylar için de Polo'ya, Fiesta'ya, Corsa'ya 50-60 bin TL vermeye değmiyor. Mekanik ömür, otomatik şanzımanın tipi, bakım periyodu, vergi avantajı vs. detaylı tercih sebebi konuları saymıyorum bile.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Bu aracın donanım listesinde otomatik farlar var.

    Fakat bir testte okudum. Bu sistemin listede olmasına rağmen; böyle bir donanımının olmadığını yazıyor.

    Farla ilgili "auto" yazan yer olmadığı belirtilmiş.

    Bu araçta farlar otomatik mi yanıyor?
  • Aydoğan* kullanıcısına yanıt
    Yanlış bilgilendirme söz konusu. Araçta far sensörü ve "Auto" modu mevcut. Yeni Civic'de nasılsa, bunda da öyle. Onların kastettiği şey, gündüz farlarının sis farı olarak kullanılamaması olabilir. Sis farı gibi görünen farlar, aslında sis farı değil. Onlar gündüz farı. Geceleri arka sis farını açar gibi kolu çevirip öndeki gündüz farlarını açamıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 11 Şubat 2015; 23:14:24 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkür.
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Avantajlar konusunda haklısınız ama bir kişi araba almaya gittiğinde ilk dikkatini cezbeden şey görünümdür burda eksiklik var. üstüne bir de mitsubishinin reklam azlığı dezavantajını ele alırsak,Mitsubishinin az maliyetli küçük detaylarla daha hoş görünebilme imkanı varken bundan kaçıyor düşüncesindeyim. Kaldı ki piyasadaki bir çok aracın alt yapısında, fabrika kurulum aşamasında Mitsubishi'nin emeği vardır. Bu önemli geçmişi bu tip küçük detaylarla hiç etmemeli.

    Polo arka koltuk

     Mitsubishi Space Star izlenimlerim (Önyargılarınızı yıkacak)

    Space Star

     Mitsubishi Space Star izlenimlerim (Önyargılarınızı yıkacak)

    Yani şurada biraz daha dolgulu sünger ve bir kaç dikiş oyunu ile göze daha hoş görünen bir koltuk yapılabilir miş ama japon araçlarının genelinde görünüme pek önem vermeyen mekaniğe daha çok önem veren anlayış söz konusu sanırım. Bu algıyı artık yavaş kıran markalar var (mazda,honda vs.) bu kervana mitsubishi de katılır umarım yakın zamanda. tabi mekanikten ödün vermeden :)

    Mesela Mitsubishi'nin desteğiyle/ ortaklığıyla palazlanmış Hyundai

     Mitsubishi Space Star izlenimlerim (Önyargılarınızı yıkacak)

    Burada amacım Mitsubishi'yi yermek değil yanlış anlaşılmasın, sizde de aynı his varmı bilmiyorum ama sevdiğim sempati duyduğum markaların ürünlerin dha iyi işler yapması daha iyi yerlerde olması benim hoşuma gider tam tersi durumda beni "keşke şunu söyle yapsalar" dedirtir. Mesela şu sıralar Mazda'nın küçük hacimli aşırı beslemeli Mazda 3 ü yanında aynı motor özelliklerine sahip Mazda 2 yi getirmesi lazım, bunun gibi. bilmem anlatabildim mi :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blaster2005 -- 12 Şubat 2015; 14:38:53 >




  • Zaten beğendim bu arabayı Size de hayırlı olsun allah kaza bela vermesin keyifli bir araca benziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar


    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    bizim micrada kullanılan plastikler sert. kalite algısı zayıf.mitsubishinin içinin daha yumuşak malzemeden olduğu garanti fakat araba kullanırken en önemli şeylerden biri direksiyon çünkü %90 temas orada. lüks algısını en iyi veren yerde bence direksiyon . o güzelim araca symbol direksiyonu gibi direksiyon bence zayıf kalmış.onun dışından çok donanımlı bence.

    Direksiyonun fonksiyonel olmaması bence çok önemli değil. Zaten iç hacmi belli bir araç. Orta konsola erişim kolay. Ama direksiyonun deri olmaması alışmak zor. Direksiyon sert değil, ortalama yumuşaklıkta. Ama simitin ele gelişi konforsuz.

    Ben araçta 3960 km'deyim. Dört bin km'dir sorunsuz kullanıyorum. Memnuniyetimde de hiçbir değişiklik yok. Eksikliklere alıştım. Giderebildiğim küçük eksiklikleri de gideriyorum. Örneğin Çin'den aldığım kol dayama geldi, montajını yapım. Fena da olmadı. Fotoğrafları paylaşırım.

    araç hafif birde cvt şanzıman ile çok iyi tüketim yakalarsın . 4.1 lt ile ankara bursa 92 km hız sabitleme ile geldim (klima açık ) space star 900 km ninde altında
    çok az tüketir.

    aracım 3000 km civarında fakat 90 km yi hiç geçmeden aracı hiç zorlamadan ne kadar yaktığını görmek istediğimde yol bilgisayarının gösterdiği değeri en fazla 5 litreye kadar düşürebildim gittiğim yol 150 km kış şartları kalorifer açık sizin bu değeri yakalamanız nasıl olmuş merak ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veysim47 -- 17 Mart 2015; 22:02:45 >




  • veysim47 V kullanıcısına yanıt
    Aracın yol bilgisayarı yanıltıcı oluyor. Hesaplamayı depoyu fulleyerek yapmayı deneyin. Çok fark ediyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veysim47

    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar


    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    bizim micrada kullanılan plastikler sert. kalite algısı zayıf.mitsubishinin içinin daha yumuşak malzemeden olduğu garanti fakat araba kullanırken en önemli şeylerden biri direksiyon çünkü %90 temas orada. lüks algısını en iyi veren yerde bence direksiyon . o güzelim araca symbol direksiyonu gibi direksiyon bence zayıf kalmış.onun dışından çok donanımlı bence.

    Direksiyonun fonksiyonel olmaması bence çok önemli değil. Zaten iç hacmi belli bir araç. Orta konsola erişim kolay. Ama direksiyonun deri olmaması alışmak zor. Direksiyon sert değil, ortalama yumuşaklıkta. Ama simitin ele gelişi konforsuz.

    Ben araçta 3960 km'deyim. Dört bin km'dir sorunsuz kullanıyorum. Memnuniyetimde de hiçbir değişiklik yok. Eksikliklere alıştım. Giderebildiğim küçük eksiklikleri de gideriyorum. Örneğin Çin'den aldığım kol dayama geldi, montajını yapım. Fena da olmadı. Fotoğrafları paylaşırım.

    araç hafif birde cvt şanzıman ile çok iyi tüketim yakalarsın . 4.1 lt ile ankara bursa 92 km hız sabitleme ile geldim (klima açık ) space star 900 km ninde altında
    çok az tüketir.

    aracım 3000 km civarında fakat 90 km yi hiç geçmeden aracı hiç zorlamadan ne kadar yaktığını görmek istediğimde yol bilgisayarının gösterdiği değeri en fazla 5 litreye kadar düşürebildim gittiğim yol 150 km kış şartları kalorifer açık sizin bu değeri yakalamanız nasıl olmuş merak ettim

    yola çıkmadan önce sıfırladınız mı ? eğer sıfırlamadınız ise zaten doğru veriyi alamazsınız.




  • Şu japonların genel olarak mutevazi olmasından kaynaklanıyor heralde ki iç aksamdaki tuşlar senelerdir çok ucuz yan sanayi düğme hissi veriyor bana. Tabi hepsi öyle değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selim82 S kullanıcısına yanıt
    Sıfırladım tabi ama dediğim gibi şu an minumum 5 litre daha azını göremedim. Aynı yolu yazın klima açık 5,3 ile almıştım. Araba açılır azalır diye bekliyorum ama daha 4' lere düşmedi
  • merakla okudum ama ne yazık ki alınabilecek araç değli bu. Kalite yok, görünüm boş, donanım az, sadece yakıtı az ve iddia olarak dayanıklığı var. Bunlara rağmen fiyatı daha aşağılara çekseler bir nebze ilgi çekebilirdi ama parayı zor kazananlar için hiç düşünülmemesi gereken bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    merakla okudum ama ne yazık ki alınabilecek araç değli bu. Kalite yok, görünüm boş, donanım az, sadece yakıtı az ve iddia olarak dayanıklığı var. Bunlara rağmen fiyatı daha aşağılara çekseler bir nebze ilgi çekebilirdi ama parayı zor kazananlar için hiç düşünülmemesi gereken bir araç.



    donanım olarak sadece fonksiyonel deri direksiyon olsa. bence fazlası ile dolu bir araç . fiyatı direk 40.000 olsa yeterli.
  • Geri satmayı düşünerek alıyor herkes. Illa ki alırken avantaj Olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.