< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 5 Ağustos 2015; 15:07:14 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 5 Ağustos 2015; 15:07:14 > |
Hayırlı olsun.
inceleme falan güzel ama benim takdir ettiğim kısım, foruma "40bin LİRAM VAR NE ALAYIM" diye sorup sıfır cliodan 2000 model bmwlere kadar tavsiye almadan kendi muhakemenizi kullanıp (özellikle yabancı forumlarıda okuyarak) kendinize en uygun arabayı seçmenizdir. Örnek: iş yerinde bir arkadaşım cebinde 35-40 bin lira ile mayıstan beri araba arıyor. Herkese soruyor ve her kafadan bi ses çıkıyo. Böylelikle 4 aydır arabasız gezdiği bir yana araba fiyatlarıda arttı!! |
Arabadan anlasan leon almazdın
|
Güzel sözleriniz için teşekkürler. Fakirlik işte, mazur görün. Görmemişin arabası olmuş. Ben de isterdim; çok param olsun, 150.000 TL'ye dizel otomatik araç alayım, herkes bana hayran olsun, işyerindeki, sitedeki insanlar parmağıyla göstersin, AVM'ye girince "üffff" desinler ama imkansızlık işte. Bütçem buna yetti. Satma meselesine gelince, evet eylül sonunda satmayı düşünüyorum. 28 bin TL'den müşterisi hazır.
|
@yalandunya61 Teşekkürler, darısı başınıza. Evet, en önemli konu yakıt tüketimi ve şanzımanın konforu. Mitsubishi'nin CVT'si de gayet başarılı. Ben çift kavrama/tek kavrama vs. diye anılan robotize şanzımanları asla tercih etmiyorum, bu yüzden avrupa araçlarından uzak duruyorum. Sözde yakıt tüketimini düşürmek için tam otomatik yerine robotize şanzıman geliştiriyorlar ama konfordan verdikleri ödüne değmiyor. Suzuki Swift'teki şanzıman tork konvertörlü tam otomatiktir ama robotize şanzımanlı avrupa araçların tümünden az yakıt tüketir. Jazz'daki CVT de öyle. Fakat 2,5 yıldır Türkiye'ye Jazz gelmiyor, yeni şanzımanlı yeni kasayı bekleyin bence. Ya da 2013 makyajlı Swift bulmaya çalışan. Sahibinden'de birkaç tane var. Şanlıurfa'daki araç fena değil. Motosiklet çiziği vardı o araçta, o kadar uzağa gitmeye vaktim olmadığı için vazgeçmiştim ben.
@edıfıce Aracın en önemli avantajlarından biri de periyodik bakım aralığı. Pek çok kişi bu önemli ayrıntıyı atlıyor. Milletimiz 10.000'de bir bakıma gitmeyi ve kelle başı 500 ödemeyi o kadar kanıksamış ki, başka bir olasılığın varlığından bile haberdar değil. Avrupada Rusya'da asyada 20.000 hatta 30.000'de bir bakıma giren araçlar, Türkiye'de 10.000'de bir bakıma alınıyor ve herkes bunu normal görüyor. Üstelik pek çok kişi, yağını, suyunu, cam suyunu, hatta filtrelerini servise kendisi götürerek 500 TL'lik rakamı 250 TL'ye kadar indirebileceğinin farkında bile değil. Bilinçli tüketici olmamak böyle bir şey işte... |
Teşekkürler, sağ olun. Aslında bu fiyata 8 tane Lada Niva da alınabiliyor. Şunun gibi:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-lada-1%2C6-lpg-li-lada-niva-4x4-175730842/detay
Düz vites ama olsun sonuçta filo sahibi oluyorsunuz. Üstelik pert olmuşlardan bulabilirseniz, 10-12 tane bile alabilirsiniz. @ayaştakalmazsana Bugüne kadar hep C segmenti sedan araçlar kullandığım için bazı şeyleri abartıyor olabilirim. Ama küçük aracıma alıştım artık, bir daha gereksiz lüksleri aramam. 1300cc üstü, çok yakan araba mı? Bir daha asla. @CAD34 @ankay2 Teşekkür ederim. |
Araci 22.300 KM'de verdim. 2 yil 10 ay boyunca kazasiz, sikintisiz kullandim. Hicbir sorun cikarmadi, satarken de ilk gunku kondusyonunda verdim. Alici da memnun sekilde kullaniyor.
Ben bu ulkede bir daha arac sahibi olmayi dusunmuyorum. Arac sahiplerinin devlet tarafindan Sulun Osman misali silkelendigi bir ortamda, arac sahibi olmak mantikli degil. Ilk mesajimda yazdigim manzara degismedigi surece, en azindan elektrikli araclar yayginlasmadigi surece, bir daha bu ulkede arac almayacagim. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|