Şimdi Ara

Mitsubishi Space Star izlenimlerim (Önyargılarınızı yıkacak) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
423
Cevap
19
Favori
44.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tesellisi fazla zam görmemiş olması.

    KASIM 2013 fiyatı 41.500 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassey

    Forumda son zamanlarda rastlanmayan kalitede bir inceleme yazısı olmuş.

    Emeğinize sağlık.

    Üslup ve bilgilerinizi aktarırken kullandığınız cümle yapısıyla okunması keyifli bir yazı ortaya çıkmış.

    "EDİTÖR" olduğu iddiasıyla ucube bir üslupla sözüm ona test yaptığını iddia eden öğrenci kardeşlerime ithaf edilir.

    Abi sen benim testleri de değerlendirsen çok memnun olurum aslında :) ara ara bende yapıyorum test :)

    Konu sahibine inceleme için teşekkürler en başında söylemiştim space star mantıklı diye hatta yeni gelen sedan model de oldukça iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dusau kullanıcısına yanıt
    Geçmiş geçmişte kaldı, bugüne bakmak gerek. Bugünkü koşullarda ve rakip sayılabilecek araçlarla karşılaştırma yapmak gerekiyor. Lansman fiyatının bir facia olduğu gerçek ama lansmanda hata yapıldı diye aracı silip atmak da mantıklı değil. Bugün geldiğimiz noktada, 2014 modelleri bile gayet alınabilecek bir araç. Kaldı ki 2013 modeller çok iyi fiyattan alınabiliyor.

    Çıkıp hala manuel arabalardan, avrupa işi otomatikleştirilmiş şanzımanlı araçlardan, Hyundai'nin 4-ileri vitesli benzin içen i10'undan, 1600cc vergisi ödenen Yaris'ten örnek vermek neyin kafasıdır? Bahsettiğin Lancia Türkiye pazarından çekiliyor, onu da biliyor musun?

    Aşağı yukarı 2005'ten beri Japon mühendislerle aynı firmalarda/aynı projelerde çalışan, hep Japon araçlar kullanmış bir makina mühendisi olarak benim kriterlerim şunlardı:

    - Araç Japon aracı olacak
    - Yakıt tüketimi düşük olacak
    - 1300cc'nin altında olacak
    - Benzinli olacak (çevreyi 25 kat fazla kirleten dizel asla olmayacak)
    - Şanzımanı tam otomatik ya da CVT olacak
    - Fiyatı 40.000 TL psikolojik sınırının civarında, mümkünse altında olacak
    - Güvenlik özellikleri tam olacak
    - Donanım seviyesi makul olacak
    - Periyodik bakım aralığı yüksek olacak (bu araçta 20.000km)
    - Aracın işletme maliyeti düşük olacak
    - Markası güven verecek, Türkiye'yi terk edip gitmeyecek
    - Servisleri soyguncu olmayacak

    Ben kriterlerime uygun Space Star'ı buldum ve 2013 model yılının fiyat avantajından yararlanarak aldım. Bence 2014 modeller için de bugünün koşullarında durum çok farklı değil. Herkese yaptığı seçim hayırlı olsun, aracını güvenli ve keyifli şekilde kullansın. Ben ego yarıştırmak için açmadım bu başlığı. Space Star düşünen ve önyargıları olan insanları bilgilendirmek istedim. Eksilerini de peşin peşin yazdım. Keşke bu olgunluğa herkes sahip olsa.

    KARŞILAŞTIRMA TABLOSU

     Mitsubishi Space Star izlenimlerim (Önyargılarınızı yıkacak)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 21 Ağustos 2014; 12:42:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Ben aracın ölü doğduğundan bahsettim. Şuanki fiyattan almam kesinlikle şuanki piyasada alınmaz gibi bir şey söylemedim. Hatta o dönem lancer kovalıyordum ama olmadı.
    Lancianın çekildiğini bayilerde sıfır araç bulunmadığını bende biliyorum. Zira daha geçen uğradım bayiye.Bundan 2 sene önce chevrolet çekilecek deseler kim inanırdı. Adamlar tam Türkiye Pazarı'nda iyi bir çizgi yakaladılar ve çekildiler rekabetçi fiyatları vardı yazık oldu.

    İ 10 istediği kadar benzin içsin 14000 lira az yakan benzinle çıkarılabilecek bir fark mı?
    Yarise 300 lira fazla vergi ödensin yıllık değmez mi? Zaten satarken o ödediğin vergiyi fazlasıyla geri alırsın.
    Kaldıki ben o dönemki hatırladığım piyasa fiyatlarını yazdım yani piyasa o iken o fiyatla getirdiler anlamında yoksa bende aracın gelmesini ve uygun fiyattan gelirse almayı bekliyordum. Sırf resmine bakarak yorum yapanlarda aracın tasarımının 2000 lerden kalma araçlara benzediğini arka koltuğun çocuk döşeğine benzediğini falan söylüyorlardı.
    O dönem facia bir lansman fiyatıyla girdiler ve ölü doğdu sonuç olarak. Şuanki fiyatlarıda bunu açıklıyor. Sırf aracı elden çıkarmak için ÖTV artmasına rağmen size verdikleri fiyat bunun kanıtı.

    Aracınızı güle güle kazasız belasız sürün. Güzel bir inceleme yazısı olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkes (daha doğrusu araca binip kullanmayanlar) i10nun yakıt içtiğinden bahsediyor.
    Eşim 3 aydır hafta içi istanbul hafta sonu ise Kocaeli yapıyor i10 1.0 AT ile. Tüketim 6.4 göstetiyor.
    Ne yani tam otomatik araç daha ne kadar az yakmalı?

    Ki bu araç her ay 300 küsür adet satılıyor. B segmentinin 50 bin seviyelerindeki fiyatına karşı, A segmentinde 36 bin TLye tam otomatik vitesli ve B segmenti standartlarına yakın bir araç.

    Millet boş yere yönelmiyor i10 a.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk defa gördüm bu aracı,derli toplu güzel bi araç yapmışlar kokpit tasarımıda çok güzel,en azından kadranı ortaya koymamışlar.Far ayarının yanındaki üzerinde A harfi olan tuş nedir acaba merak ettim.Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız günlerde kullanın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    İlk defa gördüm bu aracı,derli toplu güzel bi araç yapmışlar kokpit tasarımıda çok güzel,en azından kadranı ortaya koymamışlar.Far ayarının yanındaki üzerinde A harfi olan tuş nedir acaba merak ettim.Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız günlerde kullanın

    start&stop iptal tuşu olması lazım
  • @dusau yorumunuz olmamış yakışmamış. Sıfır araç alan bir kişiye hayırlı olsun demek yerine "arka koltuğu çocuk döşeği gibi diyorlar" demeniz son derece yakışıksız.

    ayrıca konu sahibine hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
  • Bende çok beğendim, donanım olarak güzel küçük araba olmasına rağmen.
    Güle güle kullanın, fiyat olarak arkadaşlar haklı lansman olayı vs. ama aracı çok beğendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun micra ya çok beziyor. Anten kestirilebiliyormu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok beğendiğim bir arac. Hakkı 30 bin lira olmalı ama %45 OTV ile mümkün degil tabi ki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracı ben de çok düşündüm ama aynı fiyata ikinci el daha iyi araçlar da olması aracın cazibesini azaltıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @hackersun Yukarıda da yazdığım gibi, ben başlığı karşılaştırma için açmadım. Ama karşılaştırma istiyorsanız, İstanbul-Kocaeli arasını ben 4,7 ortalama ile gidiyorum ki araç rodaj aşamasında. O rakamı İstanbul şehiriçi ortalaması olarak veriyorsanız, i10'un fabrika verisi bile 7.5 iken 6.4 şehir içi ortalaması mucize gibi. Belki de ben yanlış tercih yapmışımdır. i10'da 4 ileri geleneksel otomatik vites var, hava yastıkları yetersiz (Euro Ncap karşılaştırması aşağıda), CO2 salınımı çok fazla, 1000cc ve 65bg, 150kg daha ağır, 0-100 hızlanması 16,8 saniye (Space Star 12,8s) ve fiyatı da 36.000 TL değil 38,200 TL. Çok satmak iyi olmak anlamına gelseydi, Subaru'yu Çin malı Chery ile karşılaştırmak gerekirdi. Emin olun, benim her araç için eksilerim hazır. Geçen kıştan bu yana, onlarca model hakkında binlerce sayfa okudum, araştırdım, inceledim. Ve bunu tamamen ego tatmini üzerine kurulu Türkçe forumlarda değil EN/FR forumlarda yaptım.

     Mitsubishi Space Star izlenimlerim (Önyargılarınızı yıkacak)

     Mitsubishi Space Star izlenimlerim (Önyargılarınızı yıkacak)

    @Mendieta58 Teşekkürler. Evet, o tuş AS&G'yi devre dışı bırakmak için. Şehir içinde kısa manevralar yaparken, aracı park ederken vs. işe yarıyor. Çünkü frene sert bastığınızda, örneğin arabayı park ederken de AS&G devreye giriyor. Ben frene yumuşak basarak önlemimi alıyorum.

    @AviatoR @haymanali2006 Teşekkürler, sağ olun.

    @DEMBELE1234 Kestirerek olmaz. Anteni kısa antenle değiştirmek lazım. Sökerek çıkarılabiliyor. Standart 5mm'lik vidalı bağlantısı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 17 Ağustos 2014; 21:35:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    Başlığa cevap olarak yazıyorum bu yazıyı;
    Bu araç çok net ölü doğmuştur. İlk geldiğinde Ötv %40 iken liste fiyatı 42.000 lira idi. Ve bayiler bir kuruş indirim yapmıyordu. Peki o zaman diğer araçların fiyatları neydi az çok hatırladıklarımı yazayıım çünkü benim araba aldığım döneme denk gelmekte.

    Mitsubishi Lancer 44000 liradan bulunabiliyordu, (istanbul bayileri sahibindene atmıştı ancak düz vites genede 2 sınıf yüksek bir araç)
    Polo 1.4 85 PS Tiptr. DSG Comfortline 41.700 TL
    Skoda citigo 34.000 TL (ki bunu bile kaç kişiye önermedim gidip almayın dedim 42 den mitsubishi alacaklar)
    Chevrolet spark 30.500 TL civarı
    Hyundai i10 28.500 TL
    Yaris CVT hemen hemen aynı fiyatta
    1.2 TSI ibiza style DSG 39700
    Astra h Kasa otomatik 40.000 lira (civarıydı)
    Manuel Trend X focus 44.500 liraya pazarlık yapmıştık
    Manuel Astra j kasa 1.6 edition 43.500 liraya pazarlık yapmıştık
    Leon 1.2 TSI style 45000 civarı
    Lancia Ypsilon 0.9 dualogic 85 hp 37500

    Daha hatırlamadığım ama gezdiğim bir çok araç vardı mesela fiesta fiyatını hatırlamıyorum. E şimdi ötv %45 e çıkmışken bu adamlar 42000 den getirdikleri arabayı nasıl size 40 bin altına bıraktılar? Tamamen kendi hataları yüzünden bu haldeler.

    Ha ben ne yaptım Lancia Ypsilon (ingilterede falan Chyrsler Ypsilon) 95 hp 1.3mjet + pack dolce vita'yı 39500 liradan aldım sadece kasko bende trafik sigortasına kadar bayideydi yani al trafiğe çık her şey dahil. Ha otomatiğini isteyen 36 civarına pack dolce vita ile kapatırdı yazdığım liste fiyatıydı benim aracın liste fiyatı 43500 falana denk geliyordu pack dolce vita ile. Aracımın space stara göre çok daha üstün bir araç olduğunu düşünüyorum. Ha ekonomi yapmak için space star alır tüp atarım dizelden bile az yakarım derseniz onu bilemem. Araç piyasaya ilk çıktığında yazdığım yorumda 5 yıllık yakıt parasını peşin olarak veriyorsun zaten bu fiyattan bu aracı alırsan demiştim. Çok da haklıydım. Benzinli aracı 42000 den getirip neyin kafasını yaşadılar bilemiyorum.

    Şimdi bütün arabalar elinde kaldığı için size 2013 ü uygun fiyattan vermişler. Bunlara müstehaktır.




    Ağzınıza sağlık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AviatoR

    @dusau yorumunuz olmamış yakışmamış. Sıfır araç alan bir kişiye hayırlı olsun demek yerine "arka koltuğu çocuk döşeği gibi diyorlar" demeniz son derece yakışıksız.

    ayrıca konu sahibine hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.

    yahu ben o dönem araba alacağım için ve az yakan bir araç olduğu için bu aracın gelmesini bekliyordum, Konuda hep beraber takip ediyorduk. Yapılan olumsuz yorumlara rağmen uygun fiyattan gelse almayı düşünüyordum, onu anlatmaya çalıştım. Ama o kadar olumsuz yoruma rağmen o fiyattan gelince hepimiz hayal kırıklığına uğradık. Buyrun o konuyu inceleyin bu konu başlığıda ona cevap olarak açılmış gibi;
    http://forum.donanimhaber.com/m_78646339/tm.htm

    o konudan bazı yorumlar;
    quote:

    arka koltuklar..
    80'ler dizisindeki vitrinli çekyatlara benzemiş:DDD

    quote:


    arka koltuğun şekli beni araçtan soğuttu desem inanırmısınız?

    quote:



    beni kimse kovmadı kendim ayrıldım koçum. mitsu şuan amerika pazarı dahil bütün pazarlarda kan kaybeden bir marka. bir şey biliyoruz da konuşuyoruz. tarihe bakarsak saab da iyi arabaydı ne oldu? battı. boş konuşmakta üstünüze yok. mitsu şuan japonya pazarı olmasa çok zor durumdaydı. çıkardığı şu ucubeyle ne kadar zor durumda olduğunu da görüyoruz zaten. ancak hindistanda iş görür bu. şu koltuklara bak. bebek döşeği gibi.
    (arka koltuğun resmini koymuş)

    Yanlız bu yorumları daha piyasada yokken aracı canlı olarak görmeden yaptı millet. Daha gelmeden bunları okuduk moralimiz bozuldu. Bir de üstüne tuttular 41500 lira lansman fiyatıyla getirdiler. Dönemin fiyatları diğer araçlar falan o konuda mevcut bende hatırladığım diğer fiyatları yazdım. Anlatmaya çalıştığım şey bu. Konuyu arkadaşta arabayı almadan önce okumuştur belki. Yani ben konu başlığı içeriğiyle yorum yazdım. Şuanki fiyatları yorumlamadım. Şuanki piyasadan sıfır araç alacak olsaydım bu aracı almayı gene düşünürdüm. Sonuç olarak Mitsubishi kendi hatası yüzünden satamıyor bu arabayı. Ta zamanında millet hayal kırıklığına uğradı sonrada bunlar adam olmaz diyerek başka alternatiflere yöneldiler.Senin markan tutulmuyorsa mecburen diğer markalardan ucuza bırakıcaksın. Piyasaya girmeye çalışacaksın.
    Bana göre lansman fiyatı üzerinden indirim yapılması ticari başarısızlığı gösterir. Bunu da çok net görüyoruz. Rakipleri neymiş kendi ne olmuş fiyat kıyaslamasını yapmak mümkün. O dönem bir çok benzinli araçtan pahalıya girdiler piyasaya. Araç az yakıyor diye dizel fiyatıyla satmaya çalıştılar. E kimse almadı doğal olarak. O dönemde söyledim şimdide söylerim;
    quote:

    " Şahsen ben ikinci eli para etmeyecek b sınıfı bir araba alacak olsam ve bu fiyatı gözden çıkarsam mazda 2 alırdım. daha çok yakıyor,esp de yok ama lpgyi takar binerdim. 2013 model araba üretiyorsun euroncapten 4 yıldız alıyorsun sonra yurtdışında olan donanımları getirmeyip birde 41500 lira istiyorsun."



    Ve son olarakta carbuyer incelemesi;


    Ayrıca yazının sonunda iyi dileklerimi iletmiştim. Hayırlı olsun diyeceğinize demişsiniz ama yanlış anlaşıldım heralde. Tekrardan konu sahibine aracı hayırlı olsun, kazasız belasız sürer inşallah.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • dusau kullanıcısına yanıt
    Dilediğini yazabilirsin, benim açımdan sıkıntı yok. Öyle bir derdim yok çünkü. İster eleştir ister yerden yere vur, ister göğe çıkar, ister Tata'yla kıyasla. Ben araba seçimini, bir yandan televizyonda embesil zeka seviyesindeki dizilerini/yarışmalarını izleyip bir yandan foruma "2012 Fiesta mı alsam, 2005 BMW 5.20i mi alsam, yoksa Lada Niva mı alsam veya Gürcistan'dan 500SEL mi alsam" diye başlık açarak ya da kulaktan dolma bilgilerle, olmadı çapsız satış temsilcilerinin yalan dolan bilgileriyle yapanlardan değilim. Bilgim, birikimim, alt yapım var. Araştırdım, inceledim, değerlendirdim, tercihimi yaptım ve memnunum. Bu başlığı da araçla ilgili Türkçe kaynak bulunmadığı için paylaşım olsun dedim ama çok da gerekli değilmiş aslında. Herkese tercihi ve aldığı araba hayırlı olsun, keyifle sürsün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnceleme için teşekkürler, emeğinize sağlık....Hayırlı olsun Kazasız belasız Kullanmak Nasip Olsun İnşallah...
  • hayirli olsun, suan icin guzel tercih, cok bekledik bu araci 41500 den girince piyasaya hayalkirikligi oldu o donem. bircok yurtdisi forumda bu araci takip etmistim gercekten ekonomi ve yeterli donanim olarak cok iyi bir seviyede.
    incelemende cok guzel olmus. gule gule kullanin.

    i10 meselesine gelince, 4 vites at bir aractan bahsediyoruz. bunla kiyaslanmaz ama hyundai artik fiat renault gibi ulkemizde tutulan bir marka oldu ve tipide fena degil, ancak cvt sanzimanli boyle az yakan bir aracla kiyaslanmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın.farlar klasik halojen mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SonNn_ S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Farlar mercekli tip halojen. H4 ampüllü sanırım. Uzunları yakınca kısaların ışık şiddeti azalıyor (uzunları yakınca kısalar sönüyor denir genelde).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 18 Ağustos 2014; 1:49:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.