Şimdi Ara

MITSUBISHI VE VIALLE LPI (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
4.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu


    quote:

    Orijinalden alıntı: precious55
    ben samsundayım ondokuz mayıs üniversitesinde çalışıyorum.yaşım 31.ehliyetim 13 yıllık(arabayı ehliyet sürmüyor tabi) olmasına rağmen direksiyona geçişim çok daha eskidir.babamda uzun yol şöfrüydü önce kendi kamyonumuz tırımız vardı sonrasındada otobüs kaptanlığı yaptı babam.haliyle bizde çekirdekten yetişme olduk.bi arada galericilik yaptık çok lüks modeller hariç hemen her markanın en küçüğünden en büyüğüne kadar her aracı kullanmışlığım vardır.ayriyetten otomotiv olayınada ilgim büyük.bi araca bindiğim zaman objektif ve doğru eleştiriler yaptığımı söyler arkadaşlarım. bana güvenerek çok araba alan arkadaşım var.teknik bilgisi olmayan bir sürü kişinin saçma,yersiz karalayıcı yazılarını okuyunca sizler gibi objektif olan doğru bilgiler veren arkadaşlarla bilgi alışverişi yapmak sohbet etmek çok faydalı oluyor.

    ben de istanbul üniversitesinde çalışıyorum. araştırma görevlisiyim. yaş 30. siz memur musunuz? akedemik kadroda mısınız?

    @Fantastic Light
    yok kardeşl olur mu tabi ki peşini bırakmam. ama şimdilik zaten oldukça ilgililer. sadece biraz deneyimsizlik ve de sanırım vialle ile başka bazı pazarlıklar sürdüğünden bizim işlere gereken önemi vermediler. ama dediğim gibi haledeceğiz inşallah.


    yok araştırma gör.değilim normal memurum.ama şartları oluşturduktan sonra bende yüksek lisans yaparak akademik çalışmanın başlangıcını yapmak istiyorum.ama bakalım nasip.eşimde marmara üniv.de yüksek lisans yapıyor.onunla birlikte geldiğimde inşallah görüşme fırsatımızı olur sizinlede lancer kardeşliği :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: precious55
    yok araştırma gör.değilim normal memurum.ama şartları oluşturduktan sonra bende yüksek lisans yaparak akademik çalışmanın başlangıcını yapmak istiyorum.ama bakalım nasip.eşimde marmara üniv.de yüksek lisans yapıyor.onunla birlikte geldiğimde inşallah görüşme fırsatımızı olur sizinlede lancer kardeşliği :)

    Tabi ne demek. Buralara yolunuş düşerse haber verin.
  • arkadaşlar herkese merhaba uzun zamandır takip ediyorum yazılarınızı.ve bir buçuk aydır kimse yazmıyor sanırım tatildesiniz.yazımı gören cevap verirse bu bölümün kapanmadığını düşünüp sevineceğim.öncelikle temmuz ayında bir lancer aldım.şimdiye kadar hep lpg kullanmış biri olarak bende lancerime gaz sistemi istedim.acente bana ağustosta fiyatı düşecek bekleyin öyle dedi.acente sahibi bu araba zaten az yakıyor taktırmayın dedi.işkillendim tabi.istanbulda malını satmak istemeyen biri ya evliya gibi dürüsttür yada malının sorunları ayyuka çıkmıştırda beni haberdar etmek istemiyordur.sizin yazılarınızdan bu işin pek tekin olmadığını anladım.aracınızın sabahları sorunlu çalışması benim tecrübelerimie göre ya borular uzundur yada gaz pompası işlevini tam yapamıyordur.sonuçta gazı sıvıya dönüştüren bir sistemmiş.dönüşüm geç oluyordur.boruların uzunluğuda buna eklenince geç çalışır.yada kontağı kapattığınız anda tekrar sıvıdan gaza geçiş oluyor ve sistem sıvı ile çalıştığından önce gazı boşa atıp sonra pompadan gelen sıvıyı alıyor ve geç çalışıyor.nacizane ihtimaller üzerine fikir yürüttüm.ama önemli olan bişey var....
    bende bu lpi sistemini mecburiyetten düşünmek zorunda kaldım,zira garanti bozulmasın diye.yoksa bundan önce ford fiesta kullanıyordum ona bile lpg (BRC) taktırmıştım.sanırım hayatımın en beleş gezilerini yaptım arabamla.ve hiç ayar bakım yaptırmadım.gerçi takan firmanın kalitesi çok iyi ve iddalı takıyorlar.şunuda ekleyim aracımın performansı hiç ama hiç düşmedi.aksine kaptırdığımda daha iyi sonuçlarla hızlandım.şimdi acaba diyorum.bu kadar para verip hala sorunları giderilememiş bir lpi sistemimi taktırsamda garanti devam etse,yoksa 3 yılda ne arıza verir diyerekten (zira hep sıfır araç aldım ve garantinin hiç bir faydası olmadı ,bir tek bakım için gitmek ve öpülmek zorunda kaldım servislerde)garantiyi bozsam gidip tekrar BRC mi taktırsam diye düşünüyorum.sizden öğrenmek istediğim bu araç normal şartlarda sorun yaratıyormu?mekanik teknik ve yazılım açısından?selamlar........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seymen2004

    arkadaşlar herkese merhaba uzun zamandır takip ediyorum yazılarınızı.ve bir buçuk aydır kimse yazmıyor sanırım tatildesiniz.yazımı gören cevap verirse bu bölümün kapanmadığını düşünüp sevineceğim.öncelikle temmuz ayında bir lancer aldım.şimdiye kadar hep lpg kullanmış biri olarak bende lancerime gaz sistemi istedim.acente bana ağustosta fiyatı düşecek bekleyin öyle dedi.acente sahibi bu araba zaten az yakıyor taktırmayın dedi.işkillendim tabi.istanbulda malını satmak istemeyen biri ya evliya gibi dürüsttür yada malının sorunları ayyuka çıkmıştırda beni haberdar etmek istemiyordur.sizin yazılarınızdan bu işin pek tekin olmadığını anladım.aracınızın sabahları sorunlu çalışması benim tecrübelerimie göre ya borular uzundur yada gaz pompası işlevini tam yapamıyordur.sonuçta gazı sıvıya dönüştüren bir sistemmiş.dönüşüm geç oluyordur.boruların uzunluğuda buna eklenince geç çalışır.yada kontağı kapattığınız anda tekrar sıvıdan gaza geçiş oluyor ve sistem sıvı ile çalıştığından önce gazı boşa atıp sonra pompadan gelen sıvıyı alıyor ve geç çalışıyor.nacizane ihtimaller üzerine fikir yürüttüm.ama önemli olan bişey var....
    bende bu lpi sistemini mecburiyetten düşünmek zorunda kaldım,zira garanti bozulmasın diye.yoksa bundan önce ford fiesta kullanıyordum ona bile lpg (BRC) taktırmıştım.sanırım hayatımın en beleş gezilerini yaptım arabamla.ve hiç ayar bakım yaptırmadım.gerçi takan firmanın kalitesi çok iyi ve iddalı takıyorlar.şunuda ekleyim aracımın performansı hiç ama hiç düşmedi.aksine kaptırdığımda daha iyi sonuçlarla hızlandım.şimdi acaba diyorum.bu kadar para verip hala sorunları giderilememiş bir lpi sistemimi taktırsamda garanti devam etse,yoksa 3 yılda ne arıza verir diyerekten (zira hep sıfır araç aldım ve garantinin hiç bir faydası olmadı ,bir tek bakım için gitmek ve öpülmek zorunda kaldım servislerde)garantiyi bozsam gidip tekrar BRC mi taktırsam diye düşünüyorum.sizden öğrenmek istediğim bu araç normal şartlarda sorun yaratıyormu?mekanik teknik ve yazılım açısından?selamlar........

    öncelikle aracınız hayırlı olsun. forum aslında hareketli. ama siz yanlış başlığı takip ediyorsunuz. vialle lpi diye bir başlık daha var. mitsubishi marka başlığı altında değil. yazdıklarınıza kısaca cevap vereyim.
    1- ağustos itibariyle lpfi diye bir sistem daha geldi. regulatör tankın içine girdi. bu sistem 1100 euro+kdv. yani daha düşük. artık 141 kw gücünden düşük araçlar için bu sistem uygulanıyor.
    2- siz lpi sisteminin çalışmasını tamamen yanlış algılamışsınız. lpi sistemi gazı sıvı hale getirmiyor. zaten istasyonda sizin takınıza basılan sıvı haldeki lpg'yi buharlaştırıcıdan geçirmeyerek yine sıvı halde kullanıyor. pompa ile basma meselesi ise sıvının basıncını daha da yükseltmek için. yani sizin problemin çıkışı ile düşündükleriniz tamamiyle mesnetsiz.
    3- lancer aracımda ve bir kaç arkadaşın aracında evet doğrudur geç marş problemi çıktı. ama o problem dediğim gibi sizin söylediklerinizle uzaktan yakından alakalı değil. enjektörlerden sıvı şekilde basılan lpg siz kontağı kapadığınızda kesilmiyor. sistem kendini korumaya alıp enjektör içinde kalan yüksek basınçlı sıvı lpg'yi motoru durdurduğunuzda bir kaç çevrim boyunca salmaya devam ediyor. böylelikle yüksek basınçlı sıvılaştırılmış gaz enjektör içinde hapsolup uzun süre araç çalışlmaması durumunda enjektörlere zarar vermemiş oluyor. bunun doğruluğunu ben motoru kapatırken hafif gaz vererek gördüm. motoru kapatırken hafifçe gaz verirsem (2500 devir filan) sabah akşam hiçbir zaman marş problemi oluşmuyor. neden? motoru kapattığımda mtorun devri sebebiyle motor normal stop etmeye göre daha çok döndükten sonra tamamen duruyor. bu anda enjektörden güvenlik amaçlı salınan gaz silindirlerin haketi sayesinde atılıyor. ve hiç sorun olmuyor. bu yöntem aracınıza zararlı değil. dizel olmadığı için turboya vs bir sıkıntı oluşturmaz. motor hareketi süresince kendini yağladığı için başka bir sorun da çıkmaz.
    4- bu marş sorunu illa sizin arabanızda görülecek diye bir şey yok. her lancer da görülmedi zira.
    5- başka markaları alıp garanti dışı kalmamanızı öneririm. forumdan bir arkadaş supaplarla ilgili bir sıkıntı yaşadı başka marka ile. arıza ışığı vs alanları saymıyorum. dediğim supap problemi japon araçlara has bir durummuş diye söylemişler bu arada. kısaca yok fitre tıkandı, yok ayarı kaçtı, yok arıza lambası yandı derdi ile uğraşmayın garantinizi bozmadan gidin vialle sistemini taktırın.
    başka bir sorunuz varsa isteseniz önce dediğim sayfalara bir bakın. google da vialle lpi yazarsanız sayfalar dolusu yazı var. hem ustalar da var orada. hala bir sorunuz varsa bana pm de atabilirsiniz. bu arada ben aracımı geçen ay itibariyle sattım. satışımda vialle sisteminin aracımda bulunuşu çok işime yaradı.
    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinir kupu -- 7 Ağustos 2010; 13:21:24 >




  • sinirküpü şimdi bu 1100£ +kdv olanı lancera taktırabiliyor muyuz.Bugunde cep teli evde unutacağım tuttu artık yarına ararım bu vialli bayini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adres63

    sinirküpü şimdi bu 1100£ +kdv olanı lancera taktırabiliyor muyuz.Bugunde cep teli evde unutacağım tuttu artık yarına ararım bu vialli bayini.

    evet kardeş taktırabiliyorsun. Zaten başkasını takmıyorlar artık. Benim eski araca takılanı sadece 141 Kw ve üzeri araçlara takıyorlarmış artık.
  • Merhaba,

    Yeni Mitsubishi ASX'de de Lacer motoru yani bir seri üstü var. Yanlız ASX'de AS&G sistemi var. Araç kımızı ışıkta iken motor duruyor ve debriyaja bastığınızda tekrar hareket ediyor.

    O zaman bu sistem ASX'te daha fazla sorun çıkarma ihtimali olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madatruk01

    Merhaba,

    Yeni Mitsubishi ASX'de de Lacer motoru yani bir seri üstü var. Yanlız ASX'de AS&G sistemi var. Araç kımızı ışıkta iken motor duruyor ve debriyaja bastığınızda tekrar hareket ediyor.

    O zaman bu sistem ASX'te daha fazla sorun çıkarma ihtimali olabilir mi?

    aga sen de şimdi tam sorusunu sormuşsun ha. AS&G sistemine sahip araca ne diye lpg takacan ki? bu sadece bizim milletin aklına gelir herhalde sadece. onun için vialle mühendisleri bu konuda bir geliştirme yapmazlar sanırsam.
    ha dersen taktı ne olur? her çalışmada sistem benzinle başlar sıcak motor olduğundan daha hızlı şekilde lpg'ye geçer. sorun filan çıkmaz. sadece daha çok benzin kullanmış olur. şidi düşünme lazım o start-stop esnasında lpg'den edilen kar ile, tekrar çalışmada benzinden edilen zarar ne şekilde olur. yani durup benzinle başlayacağına durmayıp lpg ile devam etse sanırım daha mantıklı olur.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.