Şimdi Ara

Mobil Uygulamam İçin Veritabanı Desteği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Yaklaşık 1 aydır Unity üzerinden Android destekli mobil uygulama yapmaya çalışıyorum. (Dikkatinizi çekerim oyun değil uygulama.)
    Uygulamamın tasarımı, kodları istediğim gibi gitse de veritabanı konusunda takıldım kaldım.
    İstediğim şey yalnızca uygulama içerisindeki sayısal değerleri anlık olarak veritabanına aktaracak ve daha sonrasında benim veritabanına eklediğim keylere ulaşılabilecek bir şekil.
    Ne yazık ki SQL denilen şeyden anlamıyorum ve Google Firebase kullanmak istiyorum.
    Firebase ile Unity'e bağlanabildim Debug.Log'da verileri gösterebiliyorum fakat uygulama içerisindeki herhangi bir Text'e bu verileri bir türlü çekemiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek kişiler varsa çok mutlu olurum, herkese iyi forumlar.



  • Teşekkür ederim, peki ne yapmamı önerirsiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stronq5335

    Teşekkür ederim, peki ne yapmamı önerirsiniz?
    En son firebase unity videosu izledigimde WWW ile veriyi cekiyordu.
    Debug log ile veriyi unity uzerinden okuyorsan zaten amacina ulasmissin, tek yapmam gereken debuglog da yazdigin ne ise onu kullanmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baxa kullanıcısına yanıt
    Debug.Log(değişkenismi) ile çağırıyorum verileri fakat test.text = değiskenismi yaptığımda hiçbir şey olmuyor hata da yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stronq5335

    Debug.Log(değişkenismi) ile çağırıyorum verileri fakat test.text = değiskenismi yaptığımda hiçbir şey olmuyor hata da yok.
    Veriyi string formatina ceviriyormusun .?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baxa kullanıcısına yanıt
    Tabii ki çeviriyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kodu görmeden bir şey söylemek zor ancak firebase genelde
    method.Sorgu diyince sonuç vermiyor. 'realtime' olduğu için subscribe olmak gerekiyor. Belki buna dikkat edebilirsin.
  • mahoni_38 kullanıcısına yanıt
    Amacım butona basıldığında kullanıcının kredisini azaltıp ekrana bir textin içinde özel key vermek.
    Bu amacıma ulaşmak için yazdığım kod;

    public void bilgicekme()
    {
    FirebaseDatabase.DefaultInstance
    .GetReference("keys")
    .GetValueAsync().ContinueWith(task =>
    {
    DataSnapshot snapshot = task.Result;
    string sunucuapponline = snapshot.GetRawJsonValue();
    Debug.Log(sunucuapponline);
    key.text = sunucuapponline; -------> yalnızca bu satırda bir sıkıntı var.

    });

    public void BuyKey()
    {
    if (Gold >= 1)
    {
    Gold -= 1;
    bilgicekme();

    }

    Bunun dışında söylediğiniz subscribe olayını anlayamadım birazcık bilgi verebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stronq5335

    Amacım butona basıldığında kullanıcının kredisini azaltıp ekrana bir textin içinde özel key vermek.
    Bu amacıma ulaşmak için yazdığım kod;

    public void bilgicekme()
    {
    FirebaseDatabase.DefaultInstance
    .GetReference("keys")
    .GetValueAsync().ContinueWith(task =>
    {
    DataSnapshot snapshot = task.Result;
    string sunucuapponline = snapshot.GetRawJsonValue();
    Debug.Log(sunucuapponline);
    key.text = sunucuapponline; -------> yalnızca bu satırda bir sıkıntı var.

    });

    public void BuyKey()
    {
    if (Gold >= 1)
    {
    Gold -= 1;
    bilgicekme();

    }

    Bunun dışında söylediğiniz subscribe olayını anlayamadım birazcık bilgi verebilir misiniz?
    await unutmuşsun gibi görünüyor




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.