Şimdi Ara

Modem değerleri normal mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
1.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Modem değerleri normal mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hattınız sınırda çalışmaktadır. SNR değeri bir basamak oynaması durumunda bağlantınız kopacak ve CRC hataları üretecektir. Hızınız iyi olmasına rağmen hat zayıflama değeri yüksek. Bina içi kablolama sorunu veya sahayla ilgili bir sıkıntı söz konusu olabilir. Bu durum hakkında net bilgi alabilmek için arıza kaydı oluşturabilirsiniz, inceleme sonucu size bilgi verilir.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    35 MBps ye kadar sıkıntı çıkarmaz gibi ? kırmızı işaret koydum SNR çok iyi sayılmaz idare eder ?

    Modem değerleri normal mi
  • Merhaba. Hat zayıflama değeri yüksek olduğu için CRC hatalarının sayısı gün geçtikçe artacaktır. Bu da bağlantıdaki verinin büyük bir oranını kaybettirecektir. SNR ye tek başına bakmayalım, zayıflama değeri de önemli ve bu zayıflamanın neyden kaynaklandığı da önemli. Örneğin yıllar evvel @sis651 bizlere aktarmıştı bir videoda, telekom kapağını su basmış sular taşmıştı. Şimdi burada sağlıklı bir bağlantıdan bahsetmek pek mümkün olmaz çünkü konunun içerisine oksitlenme, bağlantı noktalarının zayıflığı, şebekenin genel durumu vb. çok fazla konu giriyor. Hat zayıflaması değeri bazen saha dolabına uzaklıktan, bazen de dolaptan hizmet alınan noktaya gelene kadar olan kısımdan kaynaklı yükseliyor. Bunun tespitini telekom ankastre kutusunda ölçüm yaparak buluyor, adım adım sıkıntının nereden kaynaklandığını çözmeye çalışıyor.
    Diyelim yeraltı kablolarından kaynaklı olduğu tespit edildi, bu durumda güzergah takibi yapılarak ilgili kapaklardan kablo çıkarılıyor, ek ve bağlantı noktaları tazeleniyor, sıkıntı neyse gideriliyor ama bu aşamalara gelebilmek için problemin bina içinden kaynaklanmadığının garanti edilmesi gerekir.




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    hocam yanlış hatırlamıyorsam 13 db hat zayıflaması turk telekom çok normal karışıyor yapmazlar ankastre sorun varsa belli olur
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Evet belli bir ölçüdeki zayıflama değerini normal karşılıyor firmalar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    hocam siz olsanız böyle bir hat için ne yaparsınız ?

    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.807 Mbps 6.176 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.799 Mbps 6.144 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 13.4 dB 8.9 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 12.4 dBm 18.9 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 27.7 dB 45.5 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.051 Mbps 7.940 Mbps
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Alabileceği en iyi hızı alıyor bu hat. Bağlı olduğunuz müdürlüğe dilekçe verip yatırım planı kapsamına alınmasını beklemeniz gerekiyor. Başka yapacak bir şey yok ara ara btk ya yazmak ve müdürlüğe dilekçe vermek dışında.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    2015 yılında beri dilekçe yazıyorum sene de 4 fiber projesi gönderiyorlar hesaplayın bu yıl ankara dan antalya genel müdürlüğüne kimler devreye girdi yapılmadı turk telekom girmek istesem girmiştim çoktan

    2016 yılında kalma

    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.807 Mbps 12.176 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.799 Mbps 12.144 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 13.2 dB 8.1 dB
    Actual Delay: 0 ms 20 ms
    Transmit Power: 12.4 dBm 18.9 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 4.0 symbols 16.0 symbols
    Total Attenuation: 27.8 dB 44.5 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.239 Mbps 13.512 Mbps
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    İptal edin madem hocam altyapı düzelince yeniden abonelik alırsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    taahhüt var iptal edersem cayma bedeli alıyorlar nasıl bir sistem var vdsl geçiş talebi verebiliyorum santral iş emri düşüyor
  • Hocam değerler nasıl yardımcı olur musunuz?

    Modem değerleri normal mi

    @XpressMusic34
  • Nymphetaminê kullanıcısına yanıt
    Oldukça sağlıklı bir bağlantınız var hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Taahhüt bittiğinde uzatmayın hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Oldukça sağlıklı bir bağlantınız var hocam.
    yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Bir kaç gündür sabahları başlayıp gece normale dönen ping sorunumuz var. Nedenini anlayamadım gitti. 300 civarlarda dolaşıyor ping, gece düzeliyor. Nedeni ne olabilir?

    Ve twitch tv de de uzun süredir sorunumuz var. Hızımız iyi olmasına rağmen donuyor sürekli. Vpn ile girince bi nebze düzeliyor. Telekomla görüşmeme rağmen sonuç alamadık. Yurtdışı bağlantılarınızı sıfırladık demişlerdi ama düzelmedi bir türlü.
  • Nymphetaminê kullanıcısına yanıt
    Farklı bir modemle deneme yapmanız mümkün müdür hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Farklı bir modemle deneme yapmanız mümkün müdür hocam?
    mümkün hocam, elimde bir adet daha modem var. Şuan kullandığım zyxel, diğeri tp-link.

    Deneyip tekrar döneceğim
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    o zaman a kadar 25/02/2021 de bitiyor
  • Nymphetaminê kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam baya varmış.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.