Bildirim
Modem değerleri normal mi
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hattınız sınırda çalışmaktadır. SNR değeri bir basamak oynaması durumunda bağlantınız kopacak ve CRC hataları üretecektir. Hızınız iyi olmasına rağmen hat zayıflama değeri yüksek. Bina içi kablolama sorunu veya sahayla ilgili bir sıkıntı söz konusu olabilir. Bu durum hakkında net bilgi alabilmek için arıza kaydı oluşturabilirsiniz, inceleme sonucu size bilgi verilir. -
-
Merhaba. Hat zayıflama değeri yüksek olduğu için CRC hatalarının sayısı gün geçtikçe artacaktır. Bu da bağlantıdaki verinin büyük bir oranını kaybettirecektir. SNR ye tek başına bakmayalım, zayıflama değeri de önemli ve bu zayıflamanın neyden kaynaklandığı da önemli. Örneğin yıllar evvel @sis651 bizlere aktarmıştı bir videoda, telekom kapağını su basmış sular taşmıştı. Şimdi burada sağlıklı bir bağlantıdan bahsetmek pek mümkün olmaz çünkü konunun içerisine oksitlenme, bağlantı noktalarının zayıflığı, şebekenin genel durumu vb. çok fazla konu giriyor. Hat zayıflaması değeri bazen saha dolabına uzaklıktan, bazen de dolaptan hizmet alınan noktaya gelene kadar olan kısımdan kaynaklı yükseliyor. Bunun tespitini telekom ankastre kutusunda ölçüm yaparak buluyor, adım adım sıkıntının nereden kaynaklandığını çözmeye çalışıyor.
Diyelim yeraltı kablolarından kaynaklı olduğu tespit edildi, bu durumda güzergah takibi yapılarak ilgili kapaklardan kablo çıkarılıyor, ek ve bağlantı noktaları tazeleniyor, sıkıntı neyse gideriliyor ama bu aşamalara gelebilmek için problemin bina içinden kaynaklanmadığının garanti edilmesi gerekir.
-
hocam yanlış hatırlamıyorsam 13 db hat zayıflaması turk telekom çok normal karışıyor yapmazlar ankastre sorun varsa belli olur -
Evet belli bir ölçüdeki zayıflama değerini normal karşılıyor firmalar.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
hocam siz olsanız böyle bir hat için ne yaparsınız ?
ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.807 Mbps 6.176 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.799 Mbps 6.144 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 13.4 dB 8.9 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.4 dBm 18.9 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 27.7 dB 45.5 dB
Attainable Net Data Rate: 1.051 Mbps 7.940 Mbps -
Alabileceği en iyi hızı alıyor bu hat. Bağlı olduğunuz müdürlüğe dilekçe verip yatırım planı kapsamına alınmasını beklemeniz gerekiyor. Başka yapacak bir şey yok ara ara btk ya yazmak ve müdürlüğe dilekçe vermek dışında.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
2015 yılında beri dilekçe yazıyorum sene de 4 fiber projesi gönderiyorlar hesaplayın bu yıl ankara dan antalya genel müdürlüğüne kimler devreye girdi yapılmadı turk telekom girmek istesem girmiştim çoktan
2016 yılında kalma
ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.807 Mbps 12.176 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.799 Mbps 12.144 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 13.2 dB 8.1 dB
Actual Delay: 0 ms 20 ms
Transmit Power: 12.4 dBm 18.9 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 4.0 symbols 16.0 symbols
Total Attenuation: 27.8 dB 44.5 dB
Attainable Net Data Rate: 1.239 Mbps 13.512 Mbps -
İptal edin madem hocam altyapı düzelince yeniden abonelik alırsınız.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
taahhüt var iptal edersem cayma bedeli alıyorlar nasıl bir sistem var vdsl geçiş talebi verebiliyorum santral iş emri düşüyor -
-
Oldukça sağlıklı bir bağlantınız var hocam.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba. Taahhüt bittiğinde uzatmayın hocam.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Bir kaç gündür sabahları başlayıp gece normale dönen ping sorunumuz var. Nedenini anlayamadım gitti. 300 civarlarda dolaşıyor ping, gece düzeliyor. Nedeni ne olabilir?quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Oldukça sağlıklı bir bağlantınız var hocam.
Ve twitch tv de de uzun süredir sorunumuz var. Hızımız iyi olmasına rağmen donuyor sürekli. Vpn ile girince bi nebze düzeliyor. Telekomla görüşmeme rağmen sonuç alamadık. Yurtdışı bağlantılarınızı sıfırladık demişlerdi ama düzelmedi bir türlü. -
Farklı bir modemle deneme yapmanız mümkün müdür hocam?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
mümkün hocam, elimde bir adet daha modem var. Şuan kullandığım zyxel, diğeri tp-link.quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Farklı bir modemle deneme yapmanız mümkün müdür hocam?
Deneyip tekrar döneceğim -
o zaman a kadar 25/02/2021 de bitiyor -
Tamam hocam.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Anladım hocam baya varmış.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- dsl bağlantısı yok
- evimde mobil wifi
- fatura üst sınırı nedir
- tivibu başka internette çalışırmı
- hipernet nedir
- ağda kayıtlı değil samsung
- türk telekom e-sim nasıl alınır
- cep magnet nedir
- kapanan hat nasıl açılır
- ağda kayıtlı değil ne demek
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X