Şimdi Ara

Modemler Degisti Olan Oldu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Olayı en kısa sekılde anlatmaya calısıcam ..
    Ben 1024kb 3gb kotalı adsl abonesiyim.. Arkadasımda 1024 sınırsız abonesi.. Onun kullandıgı paylasım programlarında modeminden verim alamadıgı nedeninden dolayı arkadasımla modemlerimizi degistirdik.. Ancak bildiginiz gibi modem in icindeki kullanıcı adı : .........@tt.net --- password :.......... ler aynen kaldı.. onları degistirmeyi unuttuk.. yani su an onun kullandıgı modemde benim kullanıcı adım ve passwordum var..
    ve ikimize aynı santrale baglıyız..

    Simdi olayın can alıcı noktasına gelelim; tt nin kota goruntuleme sayfasında aylık kota durumuma bakarken birde ne goreyim 90 gb yazıyor.. bunu gorunce dank etti zaten olaylar.. arkadasımın kota sorgulamasında da benım dl um olan 2gb gozukuyor.. yani 90gb onun olurken benım kotamda benımmıs gibi gozukuyor..

    TT acaba bu durumda nasıl bir fatura yolluyacak ? TT direk kota asımını kota sayfasını muhattap alıp mı yolluyor yoksa tel no lar da degerlendırılıyor mu? .. Eger benım olmayan ama benımmıs gibi gozuken 90 gb lık kotaya gore yollarsa cat diye 129x(%125) lik fatura girecek bize.. Su an yusuf yusuf moduna girdim diyebilirim..
    Boyle bir durum basına gelen veya neler olabilecegini bilen bir arkadas yardım ederse cok sevinirim...







  • hata yapmışsınız.büyük ihtimal fatura ödetilecek.ama limit var yanılmıyorsam 173 ytl civari.bunu ödemek zorunda kalabilirsin.
  • off off
    simdi tt nin destek hattınıda aradım onlarda faturalama kullanıcı adı ve sifreye gore yapılıyor dendi , tel nosunun hicbir onemi yok diyorlar
    galiba dedigin gibi fatura odeticekler.. bu arada 1024 sınırsız ne kadarsa onun %25 ı en fazla odenıyormus o da 176 milyon
    tamam bizde de hata war ama yani bu kadar sacma bisey de olamaz ki.. o zaman ben sabahtan aksama kadar orda kullanıcı adı password tutturmaya calısayım.. 1 ayda ugrassam bi tutturursam mılletin hesabından yiyeyim gb ları.. tt nin hicmi buna guvenligi yok.. ne bileyim tel nosu hizmet nosu vs... telekoma gitsek bisey yaptırsak direk tel nosu hizmet nosu soruyolar.. simdi kullanıcı adı password e bakılıyor
    neyse daha cok kendıme kızıyorum burda soylenıyorum
    bu gidisle 175m fatura vericez bari kalan 15 gun full download yapayım




  • of kötü olmuş harbiden. ama keşke bi reset atsaydınız. Telekom'un adsl de telefon numarasını önemsememesi ise ayrıca bir trajıkomıklık.
  • bu olayı daha sonra lehine çevirebilirsiniz. limitsiz kullanıcı adı ile her ikiniz birden girebilirseniz ikiniz de limitsiz kullanırsınız. ama şu an bu faturanın ödenmesi gerekecektir. geçmiş olsun.
  • ne kadar saçma bi olay geçmiş olsun
  • Kullanıcı hatası bunu düşünmeniz lazımdı olan olmuş geçmiş olsun.
  • Bencede kalan günlerde sömürmeye bak...Film,oyun indir cdye çek satıp parasını çıkar azcık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: subsonic

    Bencede kalan günlerde sömürmeye bak...Film,oyun indir cdye çek satıp parasını çıkar azcık

    iyi fikir aslında.
  • ya öyle saçma şeymi olur
    ozaman bizde bi sınırsız kullanıcı adı şifre bulalım
    sınırsız bağlanalım
  • geçmiş olsun arkadaşım..

    @buldozer85 telekom da öyle diyor zaten..
    ben kota sorunumda sorduğumda öyle demişlerdi, kullanıcı adı ve şifreye yazılıyormuş kota..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ukku -- 16 Ekim 2006; 15:05:14 >
  • Gecmis olsun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.