Şimdi Ara

MODEMLERE RESTART(Yeniden Başlatma) ZAMANI (NİSAN 2017) (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
608
Cevap
8
Favori
19.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bakalım Türk Telekom bize ne kadar geçirmiş
  • MODEMLERE RESTART(Yeniden Başlatma) ZAMANI (NİSAN 2017)
    ehu ehu ehu ehu yırttık bu ay
  • 240 olduğu an hızı düşüren vodafone 1 saattir hızımı yükseltmedi
  • emre845 E kullanıcısına yanıt
    +1, 2 saat 19 dk oldu
  • 10 dk kala aklımdaydı yine unuttum neyse ki korktuğum kadar kötü değiş 2.5gb girmiş
  • emre845 E kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı, hala da düzelmedi. Ama düşürürken anında olan şey arttırmaya gelince neden böyle sorunlu Tt mi pislik yapıyor, Vodafone sistemi mi çok kötü emin değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok bolye gerizekali insanlar ya.
    Kufur edicem hakliyimda.
    Soktugumun firmasi bu da Vodafone oluyor.

    Ayin 1 inde Kotalar sifirlaniyor ama hiz yukselmiyor.
    Hiz vodafone kullanicilari icin Ayin 2 sinde Fatura kesildikten sonra yukseliyormus.
    Az once embesil gerizekali musteri hizmerlerine anlatmaya calistigim seyi kopege anlatsam dile gelir haklisin derdi.
    Ama bir okadar gereksiz ve embesil dolu calisan varki.

    Kadina
    Kotam 1 inde sifirlaniyor sen bana 2 sinde fatura kesilince hizin yukselecek diyorsun arada kullandigim veri benim gotume kaciyor diyorum anlamiyor.
    Kasimdan beri kullandigim internet son 2 aydir Fatura kesim tarihine gore hiz yukseltiyor.

    Lakin 2 gunluk dusuk hizda kullanilan internet akk kotasindan gidiyor.
    Kufur ediyorum hakliyim.
    Kadinmis erkekmis farketmez embesile embesil derim.

    Ttnette ayniymis.Bizi bu duruma dusuren alayinin tez zamanda Allah,belasini versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YveJhin -- 1 Temmuz 2016; 10:06:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YveJhin Y kullanıcısına yanıt
    Nasıl ya? Öyle şey mi olur? Şimdi bizim hız yarın mı artacak veya pazar günü mü? Madem öyle dönemi de değiştirsinler, hepsi aynı anda olsun. Kota da, fatura da, AKK geçildiyse hız da aynı anda düzelsin. Hocam bir daha ararsanız size başka şeyler diyeceklerine iddiaya bile girebilirim. İdiot mu dersiniz, zeka geriliği mi var dersiniz, anlamama sorunu mu var dersiniz bilmiyorum ama Vodafone müşteri hizmetleri çalışanları ile anlaşmak mümkün değil. Geri zekalı muamelesi yapıyorum, kusura bakmasınlar ama benim derdimi anlayan 1 kişi bile çıkmadı daha, gidip kendim halletmiştim sorunları. Valla ne desem boş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    Nasıl ya? Öyle şey mi olur? Şimdi bizim hız yarın mı artacak veya pazar günü mü? Madem öyle dönemi de değiştirsinler, hepsi aynı anda olsun. Kota da, fatura da, AKK geçildiyse hız da aynı anda düzelsin. Hocam bir daha ararsanız size başka şeyler diyeceklerine iddiaya bile girebilirim. İdiot mu dersiniz, zeka geriliği mi var dersiniz, anlamama sorunu mu var dersiniz bilmiyorum ama Vodafone müşteri hizmetleri çalışanları ile anlaşmak mümkün değil. Geri zekalı muamelesi yapıyorum, kusura bakmasınlar ama benim derdimi anlayan 1 kişi bile çıkmadı daha, gidip kendim halletmiştim sorunları. Valla ne desem boş.

    Kasimdan beri kullaniyorum gecen ayda aynisi oldu.
    Jetfatura sitesine fatura dusmeden hiz yukselmedi.
    Vodafone kullaniyorsaniz arayin sizede aynisini diyecem.
    Gecen ayda ayni seyi soylediler.
    Simdi hiz olmazsa bimer uzerinden bir sikayet yazicam.
    İse yaramayacak ama hic yoktan iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YveJhin -- 1 Temmuz 2016; 10:23:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YveJhin Y kullanıcısına yanıt
    o ne demekmiş. benim fatura 30'unda kesilecek. şimdi ben 30'una kadar 3 mbit mi takılcam. valla sabrımı zorluyor az kaldı ayrılacam bu vodafone dan.
    zaten telefon hatları berbattı internette aynı şey.

    bende aradım bana bakım var diyorlar. diyorum santral dibimde hiç çalışan görmüyorum bana hala türk telekom bize bakım dedi diyor bana. ya sabır
  • YveJhin Y kullanıcısına yanıt
    Şimdi aradım sordum, geri zekalıya kayıt açmadan önce dinleyin dedim, derdimi anlatırken kayıt açmış Sistemde hızım düzelmiş gözüküyormuş, bu ay AKK'yi geçmediğim için normalmiş hızım. Madem öyle neden 3Mbps alıyorum deyince beyni yandı. Kaydı iptal edin, ben neden düşük olduğunu biliyorum deyip tekrar anlattım. Kaydı iptal de edemiyormuş. Hızı geçen aylarda yaptıkları gibi düşürmeseler bari Kayıt açmadan önce dinleyin boşuna diyorum ben. Sonra fatura kesilince düzeliyormuş falan fistan dedim. Fatura ile alakası yok diyor Tam komedi. Aynı fiyata 1Mbps fazla upload, 140GB da kota için çektiğimiz çileye bakın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    Şimdi aradım sordum, geri zekalıya kayıt açmadan önce dinleyin dedim, derdimi anlatırken kayıt açmış Sistemde hızım düzelmiş gözüküyormuş, bu ay AKK'yi geçmediğim için normalmiş hızım. Madem öyle neden 3Mbps alıyorum deyince beyni yandı. Kaydı iptal edin, ben neden düşük olduğunu biliyorum deyip tekrar anlattım. Kaydı iptal de edemiyormuş. Hızı geçen aylarda yaptıkları gibi düşürmeseler bari Kayıt açmadan önce dinleyin boşuna diyorum ben. Sonra fatura kesilince düzeliyormuş falan fistan dedim. Fatura ile alakası yok diyor Tam komedi. Aynı fiyata 1Mbps fazla upload, 140GB da kota için çektiğimiz çileye bakın

    Hepsi cahil bilgisiz embesilin teki .
    Hakaret olacak ama evet 0 bilgi ile hakli olmaya calisiyor.
    Daha simdiden 3gb girdi bunun aksami yarini var 10 gb kafadan girecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YveJhin Y kullanıcısına yanıt
    Bu adil kullanım olmaktan çıkıp "KOTALI" olmuş iyice. AKK'yi geçersen yandın. AKK'yi geçmemek için uğraşırsan da kotalı oluyor işte.
  • Firaristt F kullanıcısına yanıt
    çıldırmak üzereyim 240 olduğu an düşürdü şimdi yükseltmiyor arayıp küfür edesim var.
  • VodafoneNET'ciler ;

    29. Limitsiz paketlerde adil kullanım noktası (AKN) aşılması durumunda ayrıca ücret ödenir mi?

    Hayır. Limitsiz paketler adil kullanım noktası aşılması durumunda ek bir ücret ödenmez. Yalnızca internet hızı bir sonraki fatura dönemine kadar 3 Mbps’ye düşürülür. Fatura dönemi sonunda tekrar paket hızına yükseltilir.

    38. Hizmet için fatura kesim tarihi nedir? / indirimli olarak ne zaman hizmet almaya başlayacağım?

    Vodafone Net ’in fatura kesim tarihi her ayın 2 sidir. Hizmetteki indirim ,hizmetin başlatıldığı andan itibaren uygulanır.

    http://www.vodafone.com.tr/Net/katlayan-supernet-kampanyasi.php

    böyle saçma şey mi olurmuş




  • emre845 E kullanıcısına yanıt
    Bu durumda 2 gün boyunda eğer önceki ay akk geçildi ise fazladan 3Mbps dayatılıyor. Olacak iş değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    Bu durumda 2 gün boyunda eğer önceki ay akk geçildi ise fazladan 3Mbps dayatılıyor. Olacak iş değil.

    2. kez aradım sistemsel arıza var deyip arıza kaydı açtılar :D yemin ediyorum şaka gibi ya...
  • Şu konuda bahsettiklerim sizin durumunuz için de aynen geçerli:http://forum.donanimhaber.com/m_82028321/tm.htm

    Vodafone'un internet sitesinde (http://www.vodafone.com.tr/Net/Sorular.php) AKN olarak bir aylık dönemlerden bahsedilmiş. Eğer hızınız ayın ilk dakikasında normal hâline gelmiyorsa bu, ayıplı hizmettir. Sözleşmenizde bunun aksine bir madde olsa dahi bu madde haksız şarta gireceğinden hükümsüzdür (Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun beşinci maddesi ve Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliğinin on yedinci maddesine göre).

    Bu durumda, hizmetin ayıplı olmasından dolayı seçimlik hakkınız doğar. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun on beşinci maddesi şöyle der:

    Hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda tüketici, hizmetin yeniden görülmesi, hizmet sonucu ortaya çıkan eserin ücretsiz onarımı, ayıp oranında bedelden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini sağlayıcıya karşı kullanmakta serbesttir. Sağlayıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar sağlayıcı tarafından karşılanır. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

    Müşteri hizmetlerini tekrar arayın ve durumu ilgili Kanun ve Yönetmeliği referans göstererek izah edin. Hizmetin ayıplı olması sebebiyle seçimlik hakkınızın doğduğunu, dolayısıyla sözleşmeden dönme hakkınızı kullanmak istediğiniz söyleyin. BTK üzerinden şikayet işlemi yapacağınızı ve gerekirse Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağınızı belirtin. Bunu yaptıktan sonra mutlaka BTK ve Sikayetvar.com üzerinden de şikayetinizi iletin.

    Bundan sonra bırakın onlar sizi arasınlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontratak -- 1 Temmuz 2016; 15:42:36 >




  • Konuyu uplayalım.

    Malum darbe girişimi nedeniyle akkler kaldırılmıştı bu ay, akk kalkması nedeniyle downloada yüklenen arkadaşların yeni ayda süprizle karşılaşmaması için modemlere 23.50 de reset (yeniden başlatma) atmalarını tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 31 Temmuz 2016; 22:56:50 >
  • güncel
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.