Şimdi Ara

Modifikasyon nedir bilen varmı????? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
6.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sen de bilmiosan artık
    Şu Albea nı çok merak ediom vala.
    ya telefonun falan yok mu 1 kac foto koysan?

    1.2 motor 140 beygir :S
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    Sen de bilmiosan artık
    Şu Albea nı çok merak ediom vala.
    ya telefonun falan yok mu 1 kac foto koysan?

    1.2 motor 140 beygir :S



    ETİKETE GEREK YOK,
    POLİS ÇERÇEVESİ KESİK SAHTE PLAKAMIZDAN,
    RAKİP ARKAMIZDA BIRAKTIĞIMIZ MİCHELİN LASTİK TOZUMUZDAN,
    SANAYİCİLER SİMSİYAH ÇIKAN BOL KARBONMONOKSİTLİ EGSOZ GAZIMIZDAN,
    BAHÇELİ SOSYETESİ 142 DESİBEL KİCKER TESİSATIMIZDAN,
    HATUNLARSA DEVİR KESTİRİP VERDİĞİMİZ ARAGAZIMIZDAN TANIRLAR....


    Ben yazacağımı yazdım sen hala o araba o güce çoıkmaz dersen ve çıkmamamsı için bana mantıklı bi sebep göstermezsen bu tarz cevaplar alırsın.....


    TEKNİK BİLGİN VARSA VE NEDEN OLMAYACAĞINI YAZ KONUŞALIM..YOK BOŞ BOŞ KONUŞACAKSAN BENDE BOŞ ŞİİR ÇOK YAZARIM TOPİC RENKLENİR....

    HA BU ARADA ARABAYI BURDA RESİMLE VEYA BAŞKA ŞEYLE DEĞİL ANKARA İVEDİK YARIŞLARINDA SOR....




  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeLiM_50 -- 2 Nisan 2012; 13:23:42 >
  • Ya ne bilyim kusura bakma bi tane selim var boş boş konuşan o sandım........
    kafa bırakmadılarki adamda....kusura bakma..
  • Sn Fiatçı size üç şey sormak istiyorum 1. 2000 16v tempranın max yapabileceği hız nedir nasıl bir modlama yapılabilir sonuç ne olur. 2. Diesel tempra konusunda ne dersiniz artı ve eksi yönleri ile (Belki bilmeyenler olabilir tempranında dieseli varmıymış diyebilirler.) 3. 4x4 tempranın TR plakalısı varmı hiç gördünüzmü Benim kuzende var İtalyada yaşıyor Neden ithal etmedi tofaş bunu birtürlü anlayamadım (ithal ettide benmi bilmiyorum.) Forma katkılarınız için teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kastinneydimoni

    Sn Fiatçı size üç şey sormak istiyorum 1. 2000 16v tempranın max yapabileceği hız nedir nasıl bir modlama yapılabilir sonuç ne olur. 2. Diesel tempra konusunda ne dersiniz artı ve eksi yönleri ile (Belki bilmeyenler olabilir tempranında dieseli varmıymış diyebilirler.) 3. 4x4 tempranın TR plakalısı varmı hiç gördünüzmü Benim kuzende var İtalyada yaşıyor Neden ithal etmedi tofaş bunu birtürlü anlayamadım (ithal ettide benmi bilmiyorum.) Forma katkılarınız için teşekkürler



    ilk olarak ben o araçta 238 kmyi rahatlıkla gördüm yol bittiğinden daha fazla basamadım araç orjinaldi ve motoru gayet iyiydi modlamaya gelince o senin kullanımın ve bütçenle alakalı..şimdi ben sana 15.000 ytl lik bi liste çıkarırım aracın 400 hp yi rahatlıkla geçer son hızını senin isteğine bağlı ayarlarım 280 e kadar sorunsuzca yolu olur yada sırf 0-400 kalkışı için ayarlarım son hızı en baba 230 olur ama bu arada yetişen araba çok az olur... bu konuda istersen sen bütçeni ve kullanım amacını yaz ona göre bende öneri veriyim....

    ikinci soruna yorum yapamıycam genelde dizellerle pek ilgilenmem ve tempranın dizelini incxeleme şansım olmadı.

    üçüncü soruna gelirsek bu araçlar yakıt tüketimi ve fiyatları nedeniyle ithal edilmediler... tıpkı türkiyeye getirlimeyen barchetta, uno turbo gibi araçlar gibi...




  • hocam bısı sorucam
    bu spor yaylarla standart yaylar arasındakı farklar nelerdır? uzunluk olarak sporlar daha kısa baska ne gibi ozellıklerı farklı ?

    kus serısınde kartalın arka yaylarını(kartalın arka yayları daha uzun ve daha kalındır) kullanmak ne kadar ıyı sonuc verır sport yayın yerını tutarmı
  • ilk olarak ben o araçta 238 kmyi rahatlıkla gördüm yol bittiğinden daha fazla basamadım araç orjinaldi ve motoru gayet iyiydi modlamaya gelince o senin kullanımın ve bütçenle alakalı..şimdi ben sana 15.000 ytl lik bi liste çıkarırım aracın 400 hp yi rahatlıkla geçer son hızını senin isteğine bağlı ayarlarım 280 e kadar sorunsuzca yolu olur yada sırf 0-400 kalkışı için ayarlarım son hızı en baba 230 olur ama bu arada yetişen araba çok az olur... bu konuda istersen sen bütçeni ve kullanım amacını yaz ona göre bende öneri veriyim....

    ikinci soruna yorum yapamıycam genelde dizellerle pek ilgilenmem ve tempranın dizelini incxeleme şansım olmadı.

    üçüncü soruna gelirsek bu araçlar yakıt tüketimi ve fiyatları nedeniyle ithal edilmediler... tıpkı türkiyeye getirlimeyen barchetta, uno turbo gibi araçlar gibi...


    Hocam internette bir kaç tane 4x4 oldugunu idda edip sw nu satışa çıkaranlar var böyle bir araçmı modlamalı yoksa gen 96 model sedan olanınımı irde benim istediğim yakalşık 300 bg ayırabileceğim bütçe 10.000 ytl birde araç modlandıktan sonra lpg iptalmi yoksa kullanabilirmiyiz normal zamanlarda.
    Hocam şu linke bakabilirmisinizhttp://www.arabam.net/araba_detay.asp?no=36953 saygılar




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeLiM_50 -- 2 Nisan 2012; 13:24:21 >
  • quote:

    Bal_975

    hocam bısı sorucam
    bu spor yaylarla standart yaylar arasındakı farklar nelerdır? uzunluk olarak sporlar daha kısa baska ne gibi ozellıklerı farklı ?

    kus serısınde kartalın arka yaylarını(kartalın arka yayları daha uzun ve daha kalındır) kullanmak ne kadar ıyı sonuc verır sport yayın yerını tutarmı


    ilk olarak aralarındaki farkları sıralarsak orjinal amortisörle kullanılabilen ve genelde -35 40 mm diye satılan yayalar tamamen katlandığında orjinal yayla aynı ebatta kalır ve amortisörer zarar vermez ama tam açıldığında 35 40 mm daha az açılır bunun sayesindede araç yere yaklaşır..diğer özelliği ise kullanım alanına göre sert veya yumuşaktırlar yada çift veya üç kademe diye tabir edilen şekildedirler..örneğin ilk iki baklası çok yumuşak diğer baklalara çok serttir.. daha sağlam ve hafiftirler.... kartal olayına gelince şimdi anladığım kadarıyla sen doğan yayını alıp kartalamı takıcaksın?




  • Orjinalden alıntı: kastinneydimoni


    ilk olarak ben o araçta 238 kmyi rahatlıkla gördüm yol bittiğinden daha fazla basamadım araç orjinaldi ve motoru gayet iyiydi modlamaya gelince o senin kullanımın ve bütçenle alakalı..şimdi ben sana 15.000 ytl lik bi liste çıkarırım aracın 400 hp yi rahatlıkla geçer son hızını senin isteğine bağlı ayarlarım 280 e kadar sorunsuzca yolu olur yada sırf 0-400 kalkışı için ayarlarım son hızı en baba 230 olur ama bu arada yetişen araba çok az olur... bu konuda istersen sen bütçeni ve kullanım amacını yaz ona göre bende öneri veriyim....

    ikinci soruna yorum yapamıycam genelde dizellerle pek ilgilenmem ve tempranın dizelini incxeleme şansım olmadı.

    üçüncü soruna gelirsek bu araçlar yakıt tüketimi ve fiyatları nedeniyle ithal edilmediler... tıpkı türkiyeye getirlimeyen barchetta, uno turbo gibi araçlar gibi...


    Hocam internette bir kaç tane 4x4 oldugunu idda edip sw nu satışa çıkaranlar var böyle bir araçmı modlamalı yoksa gen 96 model sedan olanınımı irde benim istediğim yakalşık 300 bg ayırabileceğim bütçe 10.000 ytl birde araç modlandıktan sonra lpg iptalmi yoksa kullanabilirmiyiz normal zamanlarda.
    Hocam şu linke bakabilirmisinizhttp://www.arabam.net/araba_detay.asp?no=36953 saygılar


    valla benim bildiğim türkiyeye tofaş tarafından italatı olmadı ama kendileri getirmiş olabilirler... 10.000 ytl yede bu araç 400 hp yi dahi geçer.... lpgyle kullanırsın ama araç4000- 4500 devri geçtimi vuruntu başlar ve mecburen benzine geçmen gerekir..kısacası lpg kiti kullanmamakta fayda var...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Ya ne bilyim kusura bakma bi tane selim var boş boş konuşan o sandım........
    kafa bırakmadılarki adamda....kusura bakma..


    1 ana avrat saymadıın kaldı dedım noluor şiirler falan



    ya valla kusura bakma kafa bırakmadılarki adamlarda...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    quote:

    Bal_975

    hocam bısı sorucam
    bu spor yaylarla standart yaylar arasındakı farklar nelerdır? uzunluk olarak sporlar daha kısa baska ne gibi ozellıklerı farklı ?

    kus serısınde kartalın arka yaylarını(kartalın arka yayları daha uzun ve daha kalındır) kullanmak ne kadar ıyı sonuc verır sport yayın yerını tutarmı


    ilk olarak aralarındaki farkları sıralarsak orjinal amortisörle kullanılabilen ve genelde -35 40 mm diye satılan yayalar tamamen katlandığında orjinal yayla aynı ebatta kalır ve amortisörer zarar vermez ama tam açıldığında 35 40 mm daha az açılır bunun sayesindede araç yere yaklaşır..diğer özelliği ise kullanım alanına göre sert veya yumuşaktırlar yada çift veya üç kademe diye tabir edilen şekildedirler..örneğin ilk iki baklası çok yumuşak diğer baklalara çok serttir.. daha sağlam ve hafiftirler.... kartal olayına gelince şimdi anladığım kadarıyla sen doğan yayını alıp kartalamı takıcaksın?

    yok kartalın arka yayları kalın oldugu ıcın dogan yada sahıne gıtmezmı onu sorucaktım?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Ya ne bilyim kusura bakma bi tane selim var boş boş konuşan o sandım........
    kafa bırakmadılarki adamda....kusura bakma..


    1 ana avrat saymadıın kaldı dedım noluor şiirler falan





  • Arkadaşlar bir kaç gün iş dolayısıyle aranızda yokum haberiniz olsun.. bu arada bal soruna gelince detaylı cevap versem olur dimi?şimdi istanbula geçiyorum kusura bakma...
  • abi bide su spcer hakkında kafama takılanlar oldu sımdı dıyelımkı her taraftan 2 ser cm dısarı cıakrdık bu bıjonlar buna dayanakcakmı? hızlı gıderken yuklu fln kopmasın lastık?
    balassızlık yaparmı? bıde bu spacer ın fotorafını koyarsan cok memnun olurum
  • fiatcı arkadaşım 1995 3.18i 115 beygirlik alete 5-6 milyarlık modifikasyonla neler yapabiliriz görsel mofikasyon istemiyorum zaten bu fiyatlara aleti en fazla kaç beygire çıkarabiliriz ve son hız ne olur aslında benim için o-400 daha önemli 0-100 km'e ortalama kaç saniyede çıkabilir bu alet.

    Birde arkadaşlarım opel asta coupe ve mazda 1.8L lantis'e modifikasyon yapmak istiyorlar onlarında bütçeleri 9 enfazla 10 milyar bu arabalar kaç beygire çıkarılabilir ve son hızları ne olur.

    Şimdiden teşekkür ederim

    Not:Opel astra coupe 1598cc 100bg
    Mazda 323 Lantis 1800cc 115bg
  • ya abi bişey sormak istiyorum, başka topiclerde de gördüm ayna mahruki midir nedir bunun ne olduğunu ve ne işe yaradığını çalışma prensibini falan benim anlayacağım tarzdan anlatma şansın varmı?
  • quote:

    Bal_975

    abi bide su spcer hakkında kafama takılanlar oldu sımdı dıyelımkı her taraftan 2 ser cm dısarı cıakrdık bu bıjonlar buna dayanakcakmı? hızlı gıderken yuklu fln kopmasın lastık?
    balassızlık yaparmı? bıde bu spacer ın fotorafını koyarsan cok memnun olurum


    arkadaşlar kusura bakmayın bu aralar foruma pek sık giremiyeceğim....

    gelelim sorulara.. bal_975 ilk olarak rot veya balans atyarını doğru yapılan bi spacer etkilemez ama dediğin gibi 2 cm dışarı çıkmalarda bijonlar uzayacağından sorun olur ama lastiğin tyükü asıl olarak porya denen parçada olduğundan cadde tipi araçlarda gerek yok...ha sorun nolur dingili saplama diye tabir ettiğimiz yerleri eğebilirsin ona diklkat ediceksin çukurlara yavaş giriceksin ve çok yükle dolaşmayacaksın..

    quote:

    apolloturk
    fiatcı arkadaşım 1995 3.18i 115 beygirlik alete 5-6 milyarlık modifikasyonla neler yapabiliriz görsel mofikasyon istemiyorum zaten bu fiyatlara aleti en fazla kaç beygire çıkarabiliriz ve son hız ne olur aslında benim için o-400 daha önemli 0-100 km'e ortalama kaç saniyede çıkabilir bu alet.

    Birde arkadaşlarım opel asta coupe ve mazda 1.8L lantis'e modifikasyon yapmak istiyorlar onlarında bütçeleri 9 enfazla 10 milyar bu arabalar kaç beygire çıkarılabilir ve son hızları ne olur.

    Şimdiden teşekkür ederim

    Not:Opel astra coupe 1598cc 100bg
    Mazda 323 Lantis 1800cc 115bg



    araçı drag amaçlı kullanacaksan ve normal trafiktede kullanıyosan gerek yakıt tasarrufu için gerekse istediğin an anlık güçlenme için nos kiti öneririm..alt yapı sdağlamlaştırıldığında 200 hp ye kadar olan nos kitinmi sorunsuzca kullanırsın ancak bi anda gelecek bu güce dayanabilmesi için aktarma orgfanlarınında sağlamlaştırılması şart.. 0-100 hızlanmasına hiç bir zaman ben süre vermem..çünki sen mesela şanzıman sağlamlaşırken kısa orana çevirirsin çevirmezsin lastik ebatı değişir değişmez bunlarıda göz önünde tutacaksın ama tahminen bişey dersem senin aracın bildiğim kadarıytla 100 km ye 9 sn de çıkıyor bu işlem yapılınca bu süre 5.5 saniyenin altına rahatlıkla iner....



    diğer araçlara gelince opel in 1.6 ecotec motorlarıundan bir kaç kez yaptım ve malesef sonuç hüsran oldu... 2.0 ecotec motora üç sene önce 10.000 ytl para harcandı ve çıkan güç 300 küsür hp....... ama illa yapacaksa onu atmosferik modlasın derim olmazsa altyapıyı yaptırıp 100 hp lik bir nos yapabilir....

    mazdaya gelince aracın motorunu bilmiyorum benim alanım fiat araçları ağırlıklı japona pek girmem ama onada o paraya çok güzel şeyler yapılır...


    quote:

    lord of chaos
    ya abi bişey sormak istiyorum, başka topiclerde de gördüm ayna mahruki midir nedir bunun ne olduğunu ve ne işe yaradığını çalışma prensibini falan benim anlayacağım tarzdan anlatma şansın varmı?



    Ayna mahruti nedir.... dur resim bulursam ekliyim daha rahat anla biraz bekle..






  • şimdiş gelelim soruya...

    şanzımandan gelen dönme hareketi diferansiyele girer..ilk olarak diferansiyel nedir?

    diferansiyel virajlarda içteki ve dıştaki tekerin farklı hızlarla dönmesinmi sağlayan dişli grubudur.... iki tekeri birbirine bağlı biş oyuncak arabayı sağa veya sola çevirirken arka tekerlerine dikkat et birisi yavaş kalacak.. işte diferansiyel bunu ayarlar... şimdi ayna mahrutide şudur..mesela araç aldın vites tahvil oranı derler ve son dişli derler ve örneğin 3.500 yazar bu oran bu dişliyle alakalıdır..anlamına gelince diferansiyelin çıkışının yani mahruti dişlisinin 1 devişr yapması için ayna dişlisinin 3.500 devir dönmesi lazım.diğer bir değişle tekerlerin bir devir yapması için şanzıman çıkışının 3.500 devir atması lazım... bunun mantığıda şöyle..


    1.vites nedir güç vitesi kalkış için... motor yüksek devir yapar ama araba hızlı gitmez... şöyle düşün iki tane dişli çeviren 2 cm çapında çevrilen 4 cm tam iki katı büyük..sen 2 cm liği iki tur çevirirsin 4 cm lik bir tur döner ama tam iki katı az kuvvetle çevirirsin... buda budur aracın kuvvetli tekerleri çevirmesi için konmuş bir dişlidir..

    anlamadığın yer varsa sor...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.