Şimdi Ara

Monster'ın yeni kasa modeli ne olacak? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
0
Favori
5.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recoda


    quote:

    Orijinalden alıntı: djdigy5

    Arkadaşlar benim elimde Msi'da patladı, HP'de patladı hani yukarıdaki arkadaşların dedikleri yanlıştır gibi bişey demem ama diğer firmalar da da oluyor o dedikleri. Başıma gelen şeyler. Umarım haklı değildir siparişi verdik:)

    ürün eline geçtktn 1 2 ay sonra bize görüşlerini bidirirsen çok iyi olur kardeşim. iyi akşamlar.. :)

    tabiki yazarım. Sonuçta 1-2 ay değilde 2 seneden sonrası önemli bence. Çünkü 2 senelik garanti var herşekilde sorunlar halledilir. 2 seneden sonra monsterla başımız ağrıyacakmı ona bakmak lazım.

    Ben şu ana kadar Lenovo ve Dell den çok memnun kaldım umarım monster'da da böyle olur. Olmazsada napalım artık şans biraz bu işler.




  • Yaw yukardaki arkadaş saçmalamış resmen... Söyledikleri bütün pc markaları için geçerli hangi pc bozulmazki hangisinin ömrü sonsuza kadardırki!!! önemli olan servisi doğru düzgün verebilmeleri!! Fokus bilgisayar ölü pixel garantisi bile veriyor daha ne diyeyim. Üstelik bilgisayarında sorun olupda mağdur olan arkadaş daha görmedim çünkü fokus bilgisayar sorunları en kısa zamanda gidermeye çalışıyor forumu bir inceleyin sizde göreceksiniz!!! bir kişinin bilip bilmeden yazmış olduğu şeyler kafanızı karıştırmasın. Sizde araştırın !!! Hemen kulaktan duyma bilgilere inanmayın!!!
  • Banada monster alcakmisim gibi geliyo. Piyasada aynı segment 3500den basliyor. Kafam cok karisik .......
  • Sonucta monster resmi bir firma bunun kontrolleri yapilmiyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recoda


    quote:

    Orijinalden alıntı: myemperor26

    işte yorumu yazanın profili ; http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=390211#

    evt bnde son ana kadar kesınlıkle monster alırım diyordum ama yorum kesın ;) .. Biz alternatifleri düşünelim :)

    bence de siz diğer alternatifleri düşünün...
    diğer markalarla kesinlikle hiçbir sorun yaşamayacağınıza eminim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crower74

    quote:

    Orijinalden alıntı: recoda


    quote:

    Orijinalden alıntı: myemperor26

    işte yorumu yazanın profili ; http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=390211#

    evt bnde son ana kadar kesınlıkle monster alırım diyordum ama yorum kesın ;) .. Biz alternatifleri düşünelim :)

    bence de siz diğer alternatifleri düşünün...
    diğer markalarla kesinlikle hiçbir sorun yaşamayacağınıza eminim...

    hmm yani türkiye de bir tek monster da sorun oluyor diğer hiçbir markada olmuyor öylemi tüm markalarda sorun yaşamayacağımıza emin olduğunuza göre?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar_k -- 10 Ocak 2012; 1:32:33 >




  • fiyat ne kadar asagi olursa o kadar iyi kendi adima. gorunusu ikinci planda. bu is hatunlarin alisverisinde koltuk secme isine dondu iyice. ^^
  • haziran ayına bir girelim 3000 civarında kim ne kdr laptop satıyor ise araştırıcağım. aralarından en iyisini seçeceğim f/p olarak. yine monster cıkarsa naparım bilemem ama sonucta bilindik marka almak daha iyi gibi geliyor. Ama monsterdan cok memnun olanlar da var. biraz daha yorum alabilirsek (kullanıcılardn olursa daha iyi) ona göre monster ı da secebılırım.
    Monster ın kotu yanı cok spekülasyon var hakkında. Ben ondan biraz korkuyorum açıkcası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recoda

    haziran ayına bir girelim 3000 civarında kim ne kdr laptop satıyor ise araştırıcağım. aralarından en iyisini seçeceğim f/p olarak. yine monster cıkarsa naparım bilemem ama sonucta bilindik marka almak daha iyi gibi geliyor. Ama monsterdan cok memnun olanlar da var. biraz daha yorum alabilirsek (kullanıcılardn olursa daha iyi) ona göre monster ı da secebılırım.
    Monster ın kotu yanı cok spekülasyon var hakkında. Ben ondan biraz korkuyorum açıkcası.

    insan tedirgin oluyor sonuçta insan o kadar para veriyor ama bana dell ve toshiba dışındaki markalarda güven vermiyor hepsi birbirinin kopyası sanki onlar arasında en iyisi asus desen bazı modellerde ekranın menteşe kısmı kırılan çok kişi var dvd okuyucu çabuk bozulup çalışmayanı da var diğer markalarda da çıkıyor baya sorun dell ile toshiba kaliteli yapıyorlar bir tek onlarda f/p da sonuncu olmak için yarışıyorlar :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_k

    quote:

    Orijinalden alıntı: recoda

    haziran ayına bir girelim 3000 civarında kim ne kdr laptop satıyor ise araştırıcağım. aralarından en iyisini seçeceğim f/p olarak. yine monster cıkarsa naparım bilemem ama sonucta bilindik marka almak daha iyi gibi geliyor. Ama monsterdan cok memnun olanlar da var. biraz daha yorum alabilirsek (kullanıcılardn olursa daha iyi) ona göre monster ı da secebılırım.
    Monster ın kotu yanı cok spekülasyon var hakkında. Ben ondan biraz korkuyorum açıkcası.

    insan tedirgin oluyor sonuçta insan o kadar para veriyor ama bana dell ve toshiba dışındaki markalarda güven vermiyor hepsi birbirinin kopyası sanki onlar arasında en iyisi asus desen bazı modellerde ekranın menteşe kısmı kırılan çok kişi var dvd okuyucu çabuk bozulup çalışmayanı da var diğer markalarda da çıkıyor baya sorun dell ile toshiba kaliteli yapıyorlar bir tek onlarda f/p da sonuncu olmak için yarışıyorlar :)

    dostum sn 3000 tl bütçe ile hangi bilgisayarı almamı tavsiye edersin ? sonradan pısman olmıyım ama. Aldım mı pek servise gitmesin 3 4 sene de oyunları açsın kasmasın yeter :)
    Yorumlarınızı Bekliyorum , Teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_k

    quote:

    Orijinalden alıntı: crower74

    quote:

    Orijinalden alıntı: recoda


    quote:

    Orijinalden alıntı: myemperor26

    işte yorumu yazanın profili ; http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=390211#

    evt bnde son ana kadar kesınlıkle monster alırım diyordum ama yorum kesın ;) .. Biz alternatifleri düşünelim :)

    bence de siz diğer alternatifleri düşünün...
    diğer markalarla kesinlikle hiçbir sorun yaşamayacağınıza eminim...

    hmm yani türkiye de bir tek monster da sorun oluyor diğer hiçbir markada olmuyor öylemi tüm markalarda sorun yaşamayacağımıza emin olduğunuza göre?

    mesajımdaki ironiyi anlamamışsınız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crower74

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_k

    quote:

    Orijinalden alıntı: crower74

    quote:

    Orijinalden alıntı: recoda


    quote:

    Orijinalden alıntı: myemperor26

    işte yorumu yazanın profili ; http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=390211#

    evt bnde son ana kadar kesınlıkle monster alırım diyordum ama yorum kesın ;) .. Biz alternatifleri düşünelim :)

    bence de siz diğer alternatifleri düşünün...
    diğer markalarla kesinlikle hiçbir sorun yaşamayacağınıza eminim...

    hmm yani türkiye de bir tek monster da sorun oluyor diğer hiçbir markada olmuyor öylemi tüm markalarda sorun yaşamayacağımıza emin olduğunuza göre?

    mesajımdaki ironiyi anlamamışsınız...


    :)




  • Ben okurken anladım da arkadaşın yorumu biraz düşündürdü :) Bu arada yorumunu kopyaladığım arkadaş sorunlu parça getiriyorlar demiş , bunun kontrolleri yapılmıyor mu?
  • Sn. Forum Üyeleri ve Değerli Arkadaşlar;

    Sn. celalcaner2' nin mesajında belirttiği iddalar gerçeği kesinlikle yansıtmamaktadır.

    1.) Ürünlerimizde sorunlu seri ürünleri ve / veya daha ucuz fiyata hata oranı yüksek parçaları kullandığımız ve buna bağlı olarak ürünlerin ömrünün kısaldığı ve GTX560M ekran kartı için söylenen pratikte bu değeri vermiyor iddası tamamen dayanaksız ve asılsızdır. Aksine MONSTER markası olarak en yeni ve en yüksek performans veren bileşenleri, en güncel teknolojileri, en hızlı ve sorunsuz bileşenleri ürünlerimizde kullanmak konusunda hassasiyet gösteriyoruz. Bu konuda duruşumuz ve tavrımız oldukça açıktır. Forumdaki MONSTER başlığını mutlaka incelemenizi rica ediyorum.

    http://forum.donanimhaber.com/forumid_458/tt.htm

    2.) Amerika' da 30.000 notebook üzerinde " notebook markalarının arızalanma oranları " ile ilgili yapılmış bir araştırma raporunu sizlerle paylaşmak istiyorum. Mutlaka incelemenizi tavsiye ediyorum.

    http://www.****/incelemeler/15/Markalara-gore-notebook-ariza-oranlari.html
    http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf ( Raporun orijinali !.. )

    Bu rapordaki verilere göre markası ne olursa olsun notebook' ların % 15 - 25' i 3 yıl içinde arızalanmaktadır. Bizim satışını yaptığımız ürünlerde de garanti süresi içinde veya sonrasında belirli oranlarda sorunlarla karşılaşılması gayet doğaldır. Ancak bu durum Sn. celalcaner2' nin mesajında belirttiği gibi bütün modellerimizde sorun olduğu anlamına kesinlikle gelmez. GOOGLE' da MONSTER markası ile ilgili bir araştırma yaparsanız zaten ne demek istediğimi kolaylıkla anlayacağınızı düşünüyorum. 2004 yılı son dönemlerinden itibaren yani yaklaşık 7 yıldır satışta olan ürünlerimizle ilgili toplam şikayet sayısı çok ama çok düşüktür. Aynı dönem için diğer markalara gelen şikayetleri de mutlaka incelemenizi tavsiye ediyorum. 2006 yılından beri aktif olan MONSTER forumunu da incelerseniz ürünlerimize nasıl bir destek verdiğimizi ve hangi düzeyde hizmet üretmeye çalıştığımızı kolaylıkla anlayacağınızı düşünüyorum.

     Monster'ın yeni kasa modeli ne olacak?


    "ELEKTRONİK ŞANS İŞİDİR, sorun yok, kullanıcı hatası" gibi açıklamalar firmamızla asla bağdaşamaz. Olağanüstü müşteri hizmetleri üretmek konusunda tüm gücüyle çalışan bir marka olmak için ciddi gayret sarfettiğimizi ve bu yolda hızla ilerlediğimizi özellikle belirtmek istiyorum.

    Ayrıca dizüstü bilgisayar markalarına ait şikayetler ile ilgili referans olabilecek bir linki aşağıya ekledim. Markalarla ilgili şikayet sayılarını mutlaka incelemenizi tavsiye ediyorum. Sizinde görebileceğiniz gibi şikayet edilen markalar arasında MONSTER markası yer almıyor !!!

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/434/g/Dizustu+Bilgisayar

    Yorum ve değerlendirmeyi sizlere bırakıyorum.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ
    Genel MÜDÜR

    Not : İsterseniz ayrı bir topic açalım ve orada sorun yaşadığını belirten tüm MONSTER Notebook kullanıcılarının sorunlarını toplayalım. Bakalım kaç tane sorunlu ürün veya sorun yaşamış müşterimiz çıkacak ? Biz yaptığımız işin ve ürünlerimizin sonuna kadar arkasındayız inşallah arkadaşlar ve kendimize Allah' ın ( C.C. ) izniyle güveniyoruz. Sorun yaşadığını ve / veya sorununun çözülemediğini / çözülmediğini düşünen tüm arkadaşlarımızın hiç çekinmeden benimle direkt olarak iletişime geçmelerini rica ediyorum. Mail adresim; ilhan@monsternotebook.com.tr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fokusshop.com -- 10 Ocak 2012; 17:46:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crower74

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_k

    quote:

    Orijinalden alıntı: crower74

    quote:

    Orijinalden alıntı: recoda


    quote:

    Orijinalden alıntı: myemperor26

    işte yorumu yazanın profili ; http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=390211#

    evt bnde son ana kadar kesınlıkle monster alırım diyordum ama yorum kesın ;) .. Biz alternatifleri düşünelim :)

    bence de siz diğer alternatifleri düşünün...
    diğer markalarla kesinlikle hiçbir sorun yaşamayacağınıza eminim...

    hmm yani türkiye de bir tek monster da sorun oluyor diğer hiçbir markada olmuyor öylemi tüm markalarda sorun yaşamayacağımıza emin olduğunuza göre?

    mesajımdaki ironiyi anlamamışsınız...

    kusura bakmayın hızlıca okuyup cevap vermiştim şimdi bir kez daha okuyunca haklı oldugunuzu gördüm




  • Sn. Forum Üyeleri ve Değerli Arkadaşlar;

    Sn. celalcaner2 ile yaptığımız yazışmalara ait detayları ve kendisine çözüm üretmek konusundaki gayretimizi aşağıdaki başlıkta bulabilirsiniz. Firmamıza başvurması halinde kendisine memnuniyetle yardımcı olmaya çalışacağımızdan ve tesbit edilebilen tüm sorunlarını en iyi biçimde çözmek gayretinde olacağımızdan emin olabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_32435725/mpage_2/key_/tm.htm

    Yorumu ve değerlendirmeyi sizlere bırakıyoruz.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ
    Genel MÜDÜR

    Not : İsterseniz ayrı bir topic açalım ve orada sorun yaşadığını belirten tüm MONSTER Notebook kullanıcılarının sorunlarını toplayalım. Bakalım kaç tane sorunlu ürün veya sorun yaşamış müşterimiz çıkacak ? Biz yaptığımız işin ve ürünlerimizin sonuna kadar arkasındayız inşallah arkadaşlar ve kendimize Allah' ın ( C.C. ) izniyle güveniyoruz. Sorun yaşadığını ve / veya sorununun çözülemediğini / çözülmediğini düşünen tüm arkadaşlarımızın hiç çekinmeden benimle direkt olarak iletişime geçmelerini rica ediyorum. Mail adresim; ilhan@monsternotebook.com.tr




  • İlhan bey linkini verdiğiniz konunun tamamını okudum siz tamamen haklısınız sonuçta elinizden geldiği kadar kibar davranıp sürekli celalcaner2 arkadaşı bir sorun olduğunda yetkili servise gelmesini söylemişsiniz . celalcaner2 neyi amaçlamış bilmiyorum :(



    Mayıs ve ya haziranda alıcam laptopu ve tercihim büyük ihtimalle monsterdan yana olacak.
  • İlhan bey p150hm08'lerden benim alacağım zamana kadar kalır mı? (Mayıs-Haziran)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_k

    quote:

    Orijinalden alıntı: crower74

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_k

    quote:

    Orijinalden alıntı: crower74

    quote:

    Orijinalden alıntı: recoda


    quote:

    Orijinalden alıntı: myemperor26

    işte yorumu yazanın profili ; http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=390211#

    evt bnde son ana kadar kesınlıkle monster alırım diyordum ama yorum kesın ;) .. Biz alternatifleri düşünelim :)

    bence de siz diğer alternatifleri düşünün...
    diğer markalarla kesinlikle hiçbir sorun yaşamayacağınıza eminim...

    hmm yani türkiye de bir tek monster da sorun oluyor diğer hiçbir markada olmuyor öylemi tüm markalarda sorun yaşamayacağımıza emin olduğunuza göre?

    mesajımdaki ironiyi anlamamışsınız...

    kusura bakmayın hızlıca okuyup cevap vermiştim şimdi bir kez daha okuyunca haklı oldugunuzu gördüm

    estf kusura bakılacak bir durum yok...
    sadece şunu anlatmak istiyorum, az çok diğer marka-model elektronik cihazların forum konularına da bakarsanız hepsinde mutlaka sorunlar, arızalar, memnuniyetsizlikler mevcut...
    burada önem arz eden durum ilgili markanın teknik servisinin ne şekilde müşteriye ve arızalı ürüne yaklaşımı ve çözüm anlayışı...
    celalcaner2 arkadaşımızın mesajlarını da takip eden biri olarak kendisine hak tabi ki vermekle beraber fokus bilgisayarın kendisine çözüm yaklaşımını da gayet başarılı buluyorum...

    bu arkadaşın başına gelen olayların bizim başımıza da gelmeyeceği gibi bir durum sözkonusu olamaz, neticede elektronik bir cihaz...
    ama sadece monster olarak nitelendirmemek gerektiğini, diğer markalarda da benzer veya değişik birçok sorunların mevcut olduğunu özellikle belirtmeyi uygun görüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myemperor26

    İlhan bey p150hm08'lerden benim alacağım zamana kadar kalır mı? (Mayıs-Haziran)

    aynı soruyu bende soruyorum .. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.