Şimdi Ara

Monster Markasından Uzak Durun. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
1
Favori
2.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence konuya işin müdavimini çağırmak gerek Cevapları ve yergilere cevap vermek için

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DonanımHaberTavsiye kullanıcısına yanıt
    sende o cahillerdendin hatırladın mı? eskiden x550 de 850m ddr3 olduğu için herkese önerir aksini iddia edene çıkışırdın şimdi öyle yapmıyor her şeyine bakıyorsun toparladın kendini.
    konu ile ilgili olarakta hocam monster f/p ürünü ucuzlugunun nedeni belkidr iddia ettiğiniz gibi kalitesiz kasadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ber59 B kullanıcısına yanıt
    mac pro yu hangi model alacaksın bilmiyorum ama net te uygun fiyatlı gt650 li modeller var araştır istersen :) msi ghost larda 2. el uygun bulursan kaçırılmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elkarun E kullanıcısına yanıt
    ++++

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 7 yil once bi tane almistim. Alet hala calisiyor. Bilmiyorum ama yeni kasalari denemedim. Servisi hoc kullanmadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MSI içinde ısınma problemi var deniyor ama kasa kalitesi ve tasarım olarak MSI daha iyi tabiki...param olsa Msı yada asus alırdım ama Monster aldım alalı bir yıka yaklaştı şimdilik oyunlarda pek sorun yaşamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım kimse, hiçbir zaman problem yaşamaz hiçbir marka ile :) Temennimiz o yönde olduğu için bu konuları açıyoruz bilgilendiriyoruz zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuhammedOner

    Umarım kimse, hiçbir zaman problem yaşamaz hiçbir marka ile :) Temennimiz o yönde olduğu için bu konuları açıyoruz bilgilendiriyoruz zaten.


    hocam siz olsaydınızhttp://www.sanalmarketim.com/msi-ge62-2qe071xtr-apache-core-i74720hq-8gb-128gb-ssd-1tb-gtx965m-2gb-156-full-hd-freedos-ekstra-hediyeli/p_59835/ bunumu alırdınız bu modelin ssdlisinimihttp://www.monsternotebook.com.tr/urun_detay.aspx?urn=472329&kat=6453&lang=tr-TR
    aralarında 500 lira fark var monster 970m li sadece fark olarak msi 965m li notebookcheckde bariz fark var.Daha öncede sormustum hep aklım monstere kayıyor..




  • Sn. Forum Üyeleri ve Değerli Arkadaşlar;

    Ürünlerimizle ilgili yaşadığınız tüm sorunlar ve teknik problemler için ( problem oluştuğu anda ) mutlaka firmamızla iletişime geçmenizi rica ediyoruz. İletişim sırasında herhangi bir problem yaşamanız halinde ise info@monsternotebook.com.tr adresine mail atarak şikayetinizi iletebilirsiniz.

    Ürünlerimizin performanslarının diğer markalar ile kıyaslandığında daha düşük olması gibi bir durum kesinlikle ama kesinlikle doğruyu yansıtmamaktadır. Tüm modellerimiz, dünyanın en önemli üreticileri ile yapılan özel antlaşmalar çerçevesinde en yüksek kalitede bileşenler ile size özel olarak üretilmekte ve 15 gün koşulsuz iade garantisi ile sizlere ulaştırılmaktadır. En önemli önceliğimiz, fiyat/performans olarak en yüksek kalitede modelleri sizlere en yüksek satış sonrası hizmet ve müşteri memnuniyeti ile ulaştırmaktır.

    Ürün veya hizmetlerimizle ilgili şu an sorun yaşayan herhangi bir arkadaşımız varsa hemen bizimle iletişime geçmesini rica ediyoruz. Sorun ne olursa olsun her zaman ürünlerimizin arkasında olduğumuzdan ve çözüm için tüm gayretimizi en kısa süre içinde göstereceğimizden emin olabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    Monster Müşteri Hizmetleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuhammedOner

    4 Ay önce abra a5 v1.1 almıştım bilgisayar iyi gibi görünüyor rakamlarda fakat adamların mühendislik kesinlikle 0. Kronik sorunu olan renk solması bende de oldu aradım durumu izah ettim ukala bi şekilde ter bezlerinizde olan bir sıkıntı bilgisayarla alakası yok onlara bi baktırın dedi. El koyulan yer alev alınca elde terliyor haliyle. Van soğuğunda ısınmayan öğrenci evinde hemde. Bende kızdım sattım msi ge70 aldım teknik özellikleri rakam olarak 1e1 aynı apache pro tr 406 modeli. Ama fark nerde İkisine de Heaven Benchmark 4.0 uyguladığımda msiden 1.7 katı gibi ciddi bir fark aldım. Ben aldıkdan sonra burada bi arkadaşta monsterin aynı modeli almıştı onun pcde de denedim bugün sonuç gene hüsran ve kasa dökülmeleri renk solmaları başlamış bile. Benim ne bi ortaklığım ne bi karım var bu işten ama özellikle öğrenci arkadaşlar zarzor toplayabildiği parayı çöpe atmak istemiyorsa 0 monster alacağına 2. el bi asus bi msi alsın yada bi model düşüğünü alsın emlin olsun ki bi model düşüğü bile daha iyi performans verecek.

    Sn. MuhammedOner;

    Öncelikle iletişim konusunda yaşadığınızı belirttiğiniz durum nedeniyle özür diliyoruz, kusura bakmayın lütfen.

    Yaşadığınız iletişim problemi ile ilgili detayları ve mümkünse hangi arkadaşımızla görüştüğünüzü info@monsternotebook.com.tr adresine mail olarak iletmenizi rica ediyoruz. Mesajınız ayrıntılı olarak değerlendirilmek üzere firmamız yönetimine iletilecektir. Başka bir mesajınızda belirttiğiniz gibi sizlerden gelen geribildirimler ile sürekli olarak yaptığımız çalışmaları iyileştirmeye ve iletişim kalitemizi yükseltmeye çalışıyoruz. Ancak sonuçta insanlarla çalışıyoruz ve nadirende olsa iletişim konusunda bireysel hatalar yapılabiliyor. Ekibimizdeki tüm arkadaşlarımızın düzenli olarak eğitimlere katılmasını sağlayarak bu türden iletişim kazalarının hiç bir zaman oluşmaması için elimizden gelen gayreti gösterdiğimizden emin olabilirsiniz. Yine de sebebi her ne olursa olsun yaşadığınızı belirttiğiniz iletişim problemi için samimiyetle tekrar özür diliyor ve bunun asla firmamız politikaları ile bağdaşmadığını özellikle belirtmek istiyoruz.


    Satın almış olduğunuz ürünle ilgili yaşadığınızı belirttiğiniz problem konusunda da bazı açıklamalarda bulunmak istiyoruz. Bahsettiğiniz modelle ilgili DH forum sayfalarında hem biz, hem DH üyeleri hem de DH editörleri çok sayıda inceleme yaptılar. Örnek bir inceleme videosunu aşağıya fikir vermesi için tekrar ekledim. Kullanıcı incelemelerini de forumda arama yaparak kolaylıkla bulabilir, forumu takip eden tüm arkadaşlarımız.

    http://www.donanimhaber.com/notebook/haberleri/Oyun-icin-dizustu-mu-Konsol-mu-sizler-icin-yorumladik.htm

    Bu modelimiz fiyat/performans olarak çok ama çok iddaalı modellerimizden biridir. Son 1 yıl içinde en çok sattığımız modellerden biri olduğunu söyleyebiliriz. Bu modelde renk değişimi sorunu ile servisimize başvuran sınırlı sayıda arkadaşımız oldu, bu doğrudur. Ancak mesajınızda belirttiğiniz gibi bir yanıtı asla vermiyoruz hizmet politikamız ve müşteri memnuniyeti anlayışımız gereği. Bu taleple bize başvuruda bulunan tüm arkadaşlarımızın kasalarını bize göndermelerini istiyoruz ve gerekli inceleme sonrasıda kasa üzerinde herhangi bir noktada renk değişimi tespit edilirse kasanın ilgili bölümünün değişimini yapıyoruz. Müşterilerimizin servis departmanımızdan memnun ayrılmaları konusunda Genel Müdür' ümüzün kesin talimatı var ve servis ekibimizdeki arkadaşlarımız bu konuda ellerinden gelen gayreti gösteriyorlar. Yine de işin içinde insanlar olduğu için dediğim gibi bireysel olarak yapılmış bir hata varsa bu asla firmamızın uygulamaları ile bağdaşmamaktadır, tekrar belirtmek istiyoruz.

    Sizde keşke renk konusunda sorun yaşadığınızı belirterek keşke ürünü servisimize gönderseydiniz. Mesajınızda ürünü 2.el olarak sattığınızı belirtmişsiniz. Sizden ricamız lütfen ürünü sattığınız arkadaşımız servis departmanımızla iletişime geçsin ve ürünü servisimize ücretsiz olarak göndersin. Gerekli incelemeyi yaparak ürün üzerindeki tüm problemleri giderelim ve varsa renk değişimi olan bölümü hemen ÜCRETSİZ olarak değiştirelim. Ayrıca arkadaşınızın da ürününde benzer sorunun olduğunu yazmışsınız. Aynı çözüm önerimiz arkadaşınız içinde geçerli. Eğer ürününde küçük veya büyük bir problemi varsa lütfen hemen servis departmanımızla iletişime geçsin ve gereken çözüm neyse anında üretelim.

    Aynı veya benzer ekran kartı ve işlemciye sahip farklı markalarda 2 ürünü karşılaştırdığınız eğer mesajınızda belirttiğiniz gibi 1.7 kat gibi bir fark varsa ( ve üründe donanım olarak bir problem yoksa ) bu zaten muhtemelen yazılım ile ilgili bir arızaya işaret etmektedir. Core i7 işlemci ve GTX860M ekran kartına sahip 2 farklı markaya ait modelleri karşılaştırdığınızda bahsettiğiniz gibi bir oranda farkın olması teknik olarak mümkün değildir. Ayrıca ürün bahsettiğiniz markalardan biri olduğunda sorun olmaz gibi bir önyargı ile hareket etmek yine çok doğru bir yaklaşım olmayacaktır. Bahsettiğiniz markaların forumdaki başlıklarını incelerseniz çok ciddi sayıda şikayet ve problemin olduğunu görebilirsiniz. Ayrıca dünyadaki üretim modeline baktığınızda neredeyse tüm markaların bir kaç üretici firmaya ( Quanta, Compal, Pegatron, Clevo vb. ) üretim yaptırdığını göreceksiniz. Örnek 2105 yılı itibariyle çalışmaya başladığımız Quanta firması dünyanın bir çok bilinen markasına bu yıl 49.1 milyon adet üretim yapmayı planlıyor. Bu konuda digitimes tarafından yapılmış haberin linkini aşağıda bulabilirsiniz.

    http://www.digitimes.com/news/a20141104PD209.html

    Bir önceki mesajımızda da belirttiğimiz gibi, ürünlerimizin performanslarının diğer markalar ile kıyaslandığında daha düşük olması gibi bir durum kesinlikle ama kesinlikle doğruyu yansıtmamaktadır. Tüm modellerimiz, dünyanın en önemli üreticileri ile yapılan özel antlaşmalar çerçevesinde en yüksek kalitede bileşenler ile size özel olarak üretilmekte ve 15 gün koşulsuz iade garantisi ile sizlere ulaştırılmaktadır. En önemli önceliğimiz, fiyat/performans olarak en yüksek kalitede modelleri sizlere en yüksek satış sonrası hizmet ve müşteri memnuniyeti ile ulaştırmaktır.

    Ürün veya hizmetlerimizle ilgili şu an sorun yaşayan herhangi bir arkadaşımız varsa hemen bizimle iletişime geçmesini rica ediyoruz. Sorun ne olursa olsun her zaman ürünlerimizin arkasında olduğumuzdan ve çözüm için tüm gayretimizi en kısa süre içinde göstereceğimizden emin olabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    Monster Müşteri Hizmetleri




  • Şimdi ben T5 V1.4.1 almayı düşünüyorum. Forumda kullanan kişilerden yorumlarını aldım mağazaya gidip kalitesine de bakıcam. Siz bu şekilde bütün markayı kötülemeniz güzel birşey değil. Msi 0nd serisine bakın çıkan sorunları bi okuyun yani illa ki bazı serilerde problem olabilir msi da masum bi marka değil forumda 0nd konularında okuduğum kadarıyla onlarca kronik sorun gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende MSI ın 850m li modellerinden almayı planlıyorum 3150 TL ye ama pil süresi çok düsük geliyor arkadaslarım var kullanan 2 saat max diyorlar oyun oynarken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Msi ge60 ve ge70 850m'li modeline dün akşam vatan'da baktım. Gerçekten çok güzel bi görüntüsü var. 3-3.5 bütçeyle ekran kartı, kasa olarak alınacak en iyi laptop bence. Pil süresi eğer oyun oynayarak 2 saatse gayet iyi diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • monster'dan çoğu kişi memnun ve de fiyat performans ürünü satıyor.
    konuyu açan arkadaş bir mağduriyet yaşadı diye bütün şirketi kötüleme çabası içinde...
    msi daha kaliteli olabilir ama her ürünü fiyatına göre değerlendirmek gerekir.
    eski model abralarda renk atması mevcut fakat bunu kısa bir araştırmayla hemen öğrenebilirdin, Isınması da orta seviye diye biliyorum.
    Burda neden monster'ı savunuyorum çünkü adamlar yerli firma. Ellerinden geldiğince dünya devi firmalarla rekabet ediyorlar.




  • Jet1X kullanıcısına yanıt
    Çoğu kişi de yerli olduğu için markayı kötülüyor. Yerli olduğu için parçaları dandik olur, bozulur vs deniliyor. Ama yanlış biliyorlar. Marka yerli ama ürünler yurtdışından geliyor ve diğer markalar nasıl her parçası ayrı markalardan oluşuyorsa bu da öyle ve dünya markalarından farkı yok ekran kartı, anakart, ram, ssd, hdd, kasa hepsi bilindik markaların parçaları. Sadece firma yerli. Yani tek farkı bu ve bence bu iyi bişey lenovo, acer, asus, toshiba, msi vs bunların çoğu burda kendi servisini koymayıp burdaki servisleri kullanıyorlar. Bazılarının servisi, müşteri memnuniyeti iyi bazılarının kötü. Parçaların markaları aynıysa geriye servis kalmıyor mu? Monster'ın servisinden kullanıcıların %99'u memnun. Ee başka ne sorun var anlamıyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl uzak durayım , deli gibi seviyorum...
  • Notebook, cep telefonu, televizyon vb teknolojik ürünlerde yerli firmalara güvenmiyorum.Bunlar bana iyi markaların kötü birer kopyası gibi geliyor.Notebookda asus, hp, toshiba, lenovo, cep telefonunda iphone, samsung, televizyon samsung, lg, philips tercih ederim. Çünkü bu firmaların dev ar-ge bütçeleri bir marka güvenleri var.
  • apollo34 kullanıcısına yanıt
    Telefon, televizyon konusunda ben de senin gibi düşünüyorum. Ama laptop konusunda toshiba, asus, msi markalarının performansa göre fiyat değil markaya göre fiyat verdiğini düşünüyorum. Gtx970m'li bi monster laptopu yanında soğutucu, ssd, anti-virüs, çanta, gamer mouse ile birlikte 4.700'e alabilirim ama msi da aynı özellik ve eklentili bi laptopu 6.500-7 binden aşağı alamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omerozturk O kullanıcısına yanıt
    bende T5 4.1 var tavsiye ederim fiyat olarak aynı ekstraları var 4.1 in ekranı ips ekran ve performans olarak daha önde duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerozturk

    Çoğu kişi de yerli olduğu için markayı kötülüyor. Yerli olduğu için parçaları dandik olur, bozulur vs deniliyor. Ama yanlış biliyorlar. Marka yerli ama ürünler yurtdışından geliyor ve diğer markalar nasıl her parçası ayrı markalardan oluşuyorsa bu da öyle ve dünya markalarından farkı yok ekran kartı, anakart, ram, ssd, hdd, kasa hepsi bilindik markaların parçaları. Sadece firma yerli. Yani tek farkı bu ve bence bu iyi bişey lenovo, acer, asus, toshiba, msi vs bunların çoğu burda kendi servisini koymayıp burdaki servisleri kullanıyorlar. Bazılarının servisi, müşteri memnuniyeti iyi bazılarının kötü. Parçaların markaları aynıysa geriye servis kalmıyor mu? Monster'ın servisinden kullanıcıların %99'u memnun. Ee başka ne sorun var anlamıyorum?

    adama ter bezlerinizde sıkıntı var diye ukala cevap verirlerse, bir yerinden salladığın %99 memnuniyet oranı hiçbir şey ifade etmez, tamamen saçmalık teknik servisten teknik olmayan iş ahlakına uymayan bir cevap verirlerse firma kim olursa olsun kötülemek müşterinin hakkıdır diye düşünüyorum




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.