Şimdi Ara

|| MONSTER® || MS-16F11 (HD5870) || MS-16F12 (GTX 460M) || KULLANICILARI DERNEĞİ || (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.094
Cevap
7
Favori
60.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehipek

    quote:

    Orijinalden alıntı: MysticDesign

    işlemci ve ram değeri ne yaptıysam 7.1 çıkartamadım i7 720qm ve 4gb kendi ramı var
    ekran kartıda 11.10 sürücülü gpu700 bellek saati 1000 ile değer 7.2di
    biraz overclock yaptım ve değerleri 800 ve 1100 çıkarttım şimdi 7.3 oldular


    @MysticDesign hoşgeldin, seni de ekliyorum listeye.

    Düzeltme: MysticArt sen kullanıc adını mı değiştirdin?

    aynı kişiyim
  • NOT: ÜRÜNÜN SATIŞI BİTMİŞ, STOKLAR TÜKENMİŞTİR. TOPLAMDA TAHMİNEN 50-60 ADET ÜRÜN SAHİBİ BULUNMAKTADIR. EĞER BU SAYININ YANLIŞ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ, FORUMDA BELİRTİNİZ.

    Bu tahmin aşırı drecede düşük bir tahmin olmuş güvenilir bir kaynaktan aldığım bilgilere göre enaz 300 bilgisayar satıldı bu seride
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MysticDesign

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehipek

    quote:

    Orijinalden alıntı: MysticDesign

    işlemci ve ram değeri ne yaptıysam 7.1 çıkartamadım i7 720qm ve 4gb kendi ramı var
    ekran kartıda 11.10 sürücülü gpu700 bellek saati 1000 ile değer 7.2di
    biraz overclock yaptım ve değerleri 800 ve 1100 çıkarttım şimdi 7.3 oldular


    @MysticDesign hoşgeldin, seni de ekliyorum listeye.

    Düzeltme: MysticArt sen kullanıc adını mı değiştirdin?

    aynı kişiyim

    Bende listeye iki adı birden yazdım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zyzapin

    NOT: ÜRÜNÜN SATIŞI BİTMİŞ, STOKLAR TÜKENMİŞTİR. TOPLAMDA TAHMİNEN 50-60 ADET ÜRÜN SAHİBİ BULUNMAKTADIR. EĞER BU SAYININ YANLIŞ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ, FORUMDA BELİRTİNİZ.

    Bu tahmin aşırı drecede düşük bir tahmin olmuş güvenilir bir kaynaktan aldığım bilgilere göre enaz 300 bilgisayar satıldı bu seride

    @zyzapin hoşgeldin aramıza, senin makina hangisiydi listeye ekleyim seni. Verdiğin bilgiyi de ilk mesajda güncelliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derbentcioglu -- 22 Kasım 2011; 16:17:42 >
  • Arkadaşlar bugün üye girişi yaparak Monster'a bios ile ilgili bir yazı yazdım. Yazımı ve cevabı aşğıya ekliyorum. Ben cevaptan memnun kaldım. Özgür beye buradan teşekkür ediyorum.

    quote:


    Sayın Mehmet İpek,

    22.11.2011 14:32:38'li cevabımız

    Sn. Mehmet İPEK,



    Konu ile ilgili duyarlılığınız için size teşekkür ederiz. Bu konuda ilgili departmanımız MS-16F1 dizüstü modelimiz ile ilgili yayımlanmış son güncel BIOS yazılımını MONSTER® logolu olacak şekilde üretici firma ile iletişime geçerek kısa sürede temin etmeye çalışacaklardır. İlginiz için tekrar teşekkür ederiz.



    Bilginize sunarım.



    Saygılarımla,



    Özgür ERSİN
    Fokus Bilgisayar San. ve Tic. Ltd. Şti.
    Müşteri Hizmetleri ve Ürün Destek Yöneticisi
    Tel : +90 ( 216 ) 449 49 30 (Pbx) Dahili : 112-113

    Faks : +90 ( 216 ) 449 49 36

    Web :http://www.monsternotebook.com.tr

    Mail : ozgur.ersin@monsternotebook.com.tr
    22.11.2011 14:04:01'li sorunuz
    Sayın ilgili, MS-16F1 modellerinde MSI'ın yayınladığı ve eksik ram gösterme hatasısın giderildiği bioslardan birinin sizlerin Monster açılış logolu halde sitenizde sunmanızı isterim. Çünkü Monster markası ile kullandığım ürün açılırken MSI logosu ile açılmasını istemem. Sizin bu yönde bir çalışmanız olursa çok memnun olurum. Yoksa biz kullanıcılar olarak MSI bios güncellemesini yaparak sonradan açılış logosunu çeşitli programlarla değiştirmemizi mi istersiniz? Bu yönde bir çalışmanız olmayacak mı? Teşekkürler. İyi çalışmalar.


    Ekleme: arkadaşlar birde aklıma kapağın arkasında ki logonun ışıklı olma durumu vardı. MSI bunu yapmayı unutmuş ya da yapmamışta sanırım hatırlayamıyorum şimdi. Özgür beye bu durum sorulduğunda firma ile iletişime geçilerek eğer ışıklı olacak şekilde gelecek olursa değiştiririz demişti. Sizce bu konuda da birşey yapabilir miyiz? Bunun dışında birde yukarıda bahsettiğim gibi aydınlatmalı klavye konusunda neler yapabiliriz?

    Not: Windows derecelendirmesi yaptım tekrar işlemci 7.0 puan aldı bu sefer turbo ve fan boost, wireless ve diğer tray ikonda çalışan programlar açıkken. Birde masaüstü resimleri var benim 3 dk.da bir değişiyor acaba bunlardan fark edebilir mi? Grafikler ve Oyun Grafikleri derecelendirmesi 7.2. 7.3 olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derbentcioglu -- 22 Kasım 2011; 16:16:14 >




  • Hoşbulduk. imzamda vardı makine ama silmişler nedense...

    5870 ekran kartlı modeli var bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zyzapin

    Hoşbulduk. imzamda vardı makine ama silmişler nedense...

    5870 ekran kartlı modeli var bende

    İmza boşluk dahil 6 satırı geçerse siliniyor. Resim satır olarak geçmiyor ancak 1 resim ekleme hakkı var.
    Kısaca imza en fazla boşluk dahil 6 satır + 1 resimden oluşabiliyor.
  • mahipek kardeşim o linkini verdiğin resimlerin olduğu site çok üst düzey bi yer.baksana biz nerdeyse yılı dolacak 3. bakır ısı borusunu farkedememişiz adamalr o bakır ısı borularının arasını neden doldurmamış die alay edio.bizden bi kaç gömlek üstler.malesef ürünü alan bi çok arkadaş kapağı açmaktan bile korkuyo.acı ama gerçek bu
  • arkadaşlar şunu söyleyim ben. özgür beye o zaman sormuştuk firmayla irtibata geçilecek demişti falan bunlar hikaye.bende çok şey sormuştum.mesela gtx560m bizimkine uyarmı diye.6970 uyarmı diye?istanbulda yüzyüze kadir beye sordum. müşteri temsilcimde oymuş güya bana 2 gün sonra arayıp söylerim dedi.bende çıktım gittim.malum batmanda oturuyorum.yoksa hergün rahatsız ederdim onları.o gün bu gündür ne arayan var ne soran.

    2-hatırlarsanız facebook sayfasında bi röportaj yayınlamışlardı veya donanımhaber sitesinde.tam hatırlamıyorum.ordaki videoda bi abimiz çıktı güzel güzel anlattı.yok sadece laptop satmıyoruz.işlemci ekran kartı vs upgrade ini uygun fiyata yapıyoruz vs. ilk paragrafta dediğim gibi ekran kartı upgrade de ne arayan var ne soran var.

    şimdi 2. başımdan geçen olayı söyleyim.
    işlemciyi 940xm ile değiştireyim dedim.500tl yide gözden çıkardım.aradım KADİR beyi.dedim değiştirmek istiyorum.aldığım cevap.
    heyecanlı bi şekilde kadir bey beni aradı.
    -gözünüz aydın 920xm yi temin edebiliyoruz.
    -iyi dedim o olsun bari. eee fiyat? -
    -sizde 840qm yi alırız.
    -eee..
    -920xm yi takarız
    -eeee
    -üstüne de 1000 tl alırız.
    -yuh dedim allah kimseyi size muhtaç etmesin.
    hani videoda güzel güzel cümlerle konuşup yok şu yatırımı yaptık yok bu yatırımı yaptık diyen adam??? uygun fiyata upgrade yapıyoruz diyen adam???
    bumudur yani
    ebay da 940xm ES yi 390$ a satıyolar.lanet olsunki amerikada yaşayan arkadaş türkiyeye dönüş yaptı.lanet olsunki ülkemizdeki gümrük problemlerine...
    peki ebayda 940xm normal olan ne kadar??? 1000 dolar.Es daha iyiyse neden 2.5 katı pahalı merak ediyorum...

    3-Es olayına gelince.güzel adam kandırıyolarmış.beni bile inandırdılar.nerdeyse ES daha iyi diye bangır bangır bağıracaktım.
    asus G73 te 720QM Es değil 3.66ghz ye kadar çıkıyo.şimdi aynı işlemcisi olan monster sahipleri 2.8 i 3.2 bile yapamazsınız. nedenide nedir biliomusunuz? es olması.ekran kartını yabancı forumlarda 960-1150 ye çıkrıyolar ama biz yapamayız. nedeni nedir biliyomusunuz? maliyet için çalınmış ufacık bi bakır ısı borusu.

    peki bunları neden anlatıyorum?
    monster dan soğuyun diyemi???
    HAYIR hala iddia ediyorum türkiyedeki en kaliteli laptop servisi monster da.bide bu saçmalıkları olmasa daha iyi olur.
    ayrıca kadir bey i de ayrıca kınıyorum.monster a yakışmıyo o adam. batmandan kalktım izine giderken (kırşehire) yolu 1500km uzatıp arabayla istanbula fokusa gittim.kadirbey pc ekranından başını kaldırıp yüzüme bile bakmadı.neden? o satıcı.sattı işi bitti. ama teknik servisteki ömür bey-burak bey.onların hakkını yiyemem.biraz daha kalda sohbet edelim diye nerdeyse yalvaracaklardı.zaten monsteri monster yapanda teknik servisteki bu isimler.
    bunları yazdım çünkü bi zamanlar böyle demişlerdi falan demeyin diye.




  • @TheRecruit aslında bende yazmayacaktım ama bende yaşadığın olayı anlatayım. Anlatmadan önce Monster markasına gönül verdiğimi ve herkese tavsiye ettiğimi ve ayrıca servis açısından bütün marka servislerine 10 basacağını belirtip Monster markasının hakkını vermek istiyorum.

    Yaşadığım olaya gelince İstanbul'a gittiğim bir gün Kadıköy'de firmaya uğradım ve Özgür bey ile görüşmek istdiğimi söyledim ilk masadaki kişiye. O da Özgür beyi gösterdi, hemen karşı masadaydı. Selamun aleyküm dedim ben forum donanım haberde mehipek. Tanıdı nasılsınız vs. ama telefonda konuşurken ki sıcaklığı ve heyecanı görmedim. Yani @TheRecruit kardeşim haklısın bu konuda. Ben daha sıcak karşılanacağımı düşünmüştüm. Özgür bey okursa alınmasın ama kendisine ben yine teşekkür ediyorum telefon ve e-postalarıma anında ve içtenlikle cevap yazdığı için. Lakin yüzyüze gelince @TheRecruit kardeşimizin dediği şekilde oldu bende de.

    @TheRecruit bu arada bu ES olayı ile yine kafama bir şey soktun. Buna da takacağım şimdi ben. Ben mesela diğer başlıkta kaç defa gündeme getirmiştim şu Intel Turbo Boost masaüstü aracında neden i7 logosu ile 720QM şeklinde bir yazı çıkmıyor diye. Meğer nedeni bu ES olayı imiş. aslında @TheRecruit 'in dediği gibi madem ES işlemci fiyatı daha pahalı biz istemiyoruz ES deseydik ne yapacaklardı acaba.

    Ben görüntüye vs. önem veren biriyim. 2 kez lcd ekranı değiştirdim ölü pikselden şuanda da 1 cm kadar parlak piksel var ama kafaya takmamaya çalışıyorum. Lakin uluslararası düzenlemeler ile 1 cm karede 3 ölü ya da parlak piksel varsa değişim vs. oluyor. Benimki buna giriyordur büyük ihtimal ancak takılacak yeni panelde daha kötü bir piksel hatası ile karşılaşabilirim korkusu ile Özgür beyin başını ağrıtmak istemedim. Lakin ben ileride paneli değiştirip mat ekranlardan almayı düşünüyorum.

    Herneyse mesela işlemci üzerinde düzenleme vs. yapılabiliyorduysa yapılmalıydı ve ben Intel Turbo Boost masaüstü aracını çalıştırdığında orada i7 logosu ile modelini görebilmeliydim.

    Sonra birde bizim ürünler satılınca monsternotebook.com sitesinde ürünler bölümünden hemen kaldırılmış? Ama neden? Bu ürüne sahip çıkmayacaklar mı yani? Ben ne olursa olsun orada aldığımız ürünü görmek istertdim satışı bitmiş olsa bile orada ürünün satışını bittiği stokların tükendiği yazardı ama bilgisayar konfigürasyonu, özellikleri yazabilirdi. Buna da içerledim, bununla ilgili bir e-posta ya da mesaj da yazdım diye hatırlıyorum.

    Valla aklıma gelenleri, içimdekileri döktüm.




  • @the recruit kadir beyle ilgili ayni seyleri dusunuyoruz satti bitti benim bilgisayarin sarj cihazinin soketi degiscekti bu yuzden de alt kapak acilcakmis ben pcyi dusurfugumde memleketteydim usendim gondermedim tamircinin birine yaptirdim o da kasayi yapistirdi neyse kasa acilirken kirilir felan dedi tamam kirilirsa yenisini takin dedim 200 lira felan bi sey cikti taktilar yeni kapagi ardindan parayi odeyin urunu gonderelim felan neyse parayi oderken sube kodu yanlis olmus iste para geri doncek felan dedi kadir bey ancak 1 gun sora onlarin hesabina yatmis diyorum para yatti mi hayir ee banka yatti diyo 1 hafta bekledim hesaba yanlis bakildigi icin
  • keşke böyle şeyler yaşanmasaydı. geçmiş olsun artık ne diyelim. işte o yüzden ben beklentilerin çok olmamasını tAVsiye ediyorum.zira insan kırılıyo.kadirbeyden tek şikayetçi ben değilmişim demekki :)
    halbuki satış aşamasında ne kadar içten ne kadar samimiydi. alla alla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheRecruit

    arkadaşlar şunu söyleyim ben. özgür beye o zaman sormuştuk firmayla irtibata geçilecek demişti falan bunlar hikaye.bende çok şey sormuştum.mesela gtx560m bizimkine uyarmı diye.6970 uyarmı diye?istanbulda yüzyüze kadir beye sordum. müşteri temsilcimde oymuş güya bana 2 gün sonra arayıp söylerim dedi.bende çıktım gittim.malum batmanda oturuyorum.yoksa hergün rahatsız ederdim onları.o gün bu gündür ne arayan var ne soran.

    2-hatırlarsanız facebook sayfasında bi röportaj yayınlamışlardı veya donanımhaber sitesinde.tam hatırlamıyorum.ordaki videoda bi abimiz çıktı güzel güzel anlattı.yok sadece laptop satmıyoruz.işlemci ekran kartı vs upgrade ini uygun fiyata yapıyoruz vs. ilk paragrafta dediğim gibi ekran kartı upgrade de ne arayan var ne soran var.

    şimdi 2. başımdan geçen olayı söyleyim.
    işlemciyi 940xm ile değiştireyim dedim.500tl yide gözden çıkardım.aradım KADİR beyi.dedim değiştirmek istiyorum.aldığım cevap.
    heyecanlı bi şekilde kadir bey beni aradı.
    -gözünüz aydın 920xm yi temin edebiliyoruz.
    -iyi dedim o olsun bari. eee fiyat? -
    -sizde 840qm yi alırız.
    -eee..
    -920xm yi takarız
    -eeee
    -üstüne de 1000 tl alırız.
    -yuh dedim allah kimseyi size muhtaç etmesin.
    hani videoda güzel güzel cümlerle konuşup yok şu yatırımı yaptık yok bu yatırımı yaptık diyen adam??? uygun fiyata upgrade yapıyoruz diyen adam???
    bumudur yani
    ebay da 940xm ES yi 390$ a satıyolar.lanet olsunki amerikada yaşayan arkadaş türkiyeye dönüş yaptı.lanet olsunki ülkemizdeki gümrük problemlerine...
    peki ebayda 940xm normal olan ne kadar??? 1000 dolar.Es daha iyiyse neden 2.5 katı pahalı merak ediyorum...

    3-Es olayına gelince.güzel adam kandırıyolarmış.beni bile inandırdılar.nerdeyse ES daha iyi diye bangır bangır bağıracaktım.
    asus G73 te 720QM Es değil 3.66ghz ye kadar çıkıyo.şimdi aynı işlemcisi olan monster sahipleri 2.8 i 3.2 bile yapamazsınız. nedenide nedir biliomusunuz? es olması.ekran kartını yabancı forumlarda 960-1150 ye çıkrıyolar ama biz yapamayız. nedeni nedir biliyomusunuz? maliyet için çalınmış ufacık bi bakır ısı borusu.

    peki bunları neden anlatıyorum?
    monster dan soğuyun diyemi???
    HAYIR hala iddia ediyorum türkiyedeki en kaliteli laptop servisi monster da.bide bu saçmalıkları olmasa daha iyi olur.
    ayrıca kadir bey i de ayrıca kınıyorum.monster a yakışmıyo o adam. batmandan kalktım izine giderken (kırşehire) yolu 1500km uzatıp arabayla istanbula fokusa gittim.kadirbey pc ekranından başını kaldırıp yüzüme bile bakmadı.neden? o satıcı.sattı işi bitti. ama teknik servisteki ömür bey-burak bey.onların hakkını yiyemem.biraz daha kalda sohbet edelim diye nerdeyse yalvaracaklardı.zaten monsteri monster yapanda teknik servisteki bu isimler.
    bunları yazdım çünkü bi zamanlar böyle demişlerdi falan demeyin diye.

    Sn. TheRecruit ve Değerli Arkadaşlar;

    Tüm sorularınıza ve sorunlarınıza tek tek yanıt vermeya çalıştım. Yorumu ve değerlendirmeyi sizlere bırakıyorum.

    1.) MONSTER® MS-16F11 ve MS-16F12 modellerinde maalesef ekran kartlarının GTX560M veya 6970M gibi ekran kartlarına yükseltilebilmesi mümkün değildir. Bu işlem fiziksel olarak mümkün olmakla birlikte notebook kasası üreticisi olan MSI firması bu konuda bir upgrade çözümünü maalesef desteklememekte ve BIOS desteği vermemektedir.

    2.) DONANIM HABER' de 17 Mayıs 2010 tarihinde yayınlanan röportajımızın linkini aşağıya tekrar ekledim. Hatta sizin mesajınızda yazdıklarınızı okuduktan sonra ilgili bölümleri ve söylediğimiz her şeyi tekrar tüm detayı ile izledim. Sizden de 06:00 - 17:10 dakikaları arasında yer alan UPGRADE uygulamaları ile ilgili tüm detayları içeren açıklamalarımızı tekrar izlemenizi rica ediyorum. Röportajımın hiç bir yerinde işlemci, ekran kartı upgrade işlemlerini uygun fiyata yapıyoruz gibi bir ifadem veya yaklaşımım yok, olamaz da zaten. Notebook tarafında bu upgrade işleminin fiyat bağımsız olarak yapılabilmesi bile dönem dönem ciddi sorunlar teşkil ederken burda bizim uygun fiyata upgrade yapıyoruz diyoruz dememiz inanın mümkün değil. Söylediklerimin tamamı bu konuda henüz uygun bir zeminin oluşmadığı, sorunların veya sıkıntıların olduğu, çözmek için gayret ettiğimiz, üretici desteği alamadığımız gibi başlıkları içeriyor. Röportajı tekrar izlemenizi önemle rica ediyorum.

    http://www.donanimhaber.com/notebook/videolari/monster-dizustuler-hakkinda-her-sey!.htm

    İşlemcinizin 940XM işlemci ile değişimi için 500 TL' yi gözden çıkararak Kadir Bey' i aradığınızı belirtmişsiniz mesajınızda. Şunu samimiyetle merak ediyorum, 500 TL bugünkü kurlarla yaklaşık olarak 270 $ ve daha düşük kur seviyesini baz alırsak 300 $ mertebesinde bir rakam yapıyor. Talep ettiğiniz işlemcinin Intel' in sayfasında duyurduğu fiyat 1096 $ + KDV mertebesinde. Bizim de size önerdiğimiz alternatif model olan 920XM ise 1054 $ + KDV mertebesinde satılan bir ürün. Intel' in bu 2 işlemci modeline ait sayfasının linki aşağıdadır.

    http://ark.intel.com/products/series/46524

    Sizin kullandığınız işlemci modeli olan 840QM içinde Intel' in önerdiği fiyat 568 $ + KDV mertebesindedir. Bu ürüne ait sayfanın linkini de aşağıya ekledim.

    http://ark.intel.com/products/43125/Intel-Core-i7-840QM-Processor-(8M-Cache-1_86-GHz)

    Şimdi önerdiğimiz 920XM ile sizde bulunan 840QM arasında Intel' in sayfasındaki fiyatları baz alırsak 1054 $ - 568 $ = 486 $ + KDV fark var. Bu fark tutarınında bugünkü kurlarla karşılığı 1060 TL KDV Dahil yapıyor. Ayrıca bu hesap upgrade işlemini sanki ürünü ilk satın aldığınız dönemde özelleştirerek yapıyormuşsunuz gibi yapılmış bir hesap. Siz sonuçta upgrade işlemi sırasında yeni bir işlemci almış olacaksınız. Sizden geri alacağımız 2. el konumundaki 840QM işlemciyi bizden hangi fiyata alırsınız ? 940XM upgrade' i için 500 TL gibi bir bütçe ayırdıysanız bu işlemci için 200 TL' yi geçmeyecek bir bütçe ayırırsınız en fazla diye düşünüyorum.

    İşin diğer boyutu da sizden aldığımız 2.el konumunda olacak, şu an satışta olmayan bir modele ait 840QM işlemciyi herhangi bir upgrade talebi yokken nasıl ve hangi fiyattan değerlendireceğiz ? Forum aracılığı ile soruyorum 840QM işlemciye ürününü upgrade etmek isteyen var mı ? Varsa 2. el 840QM işlemciyi hangi fiyata almayı düşünürsünüz ? Gelen fiyatları oturup birlikte değerlendirsek fiyatımızın çok makul olduğunu açıklıkla göreceğinizi düşünüyorum.

    Bugün güncel olarak sattığımız modellerde yaklaşık olarak sizin işlemci modelinize karşılık olarak gelen 2820QM ( ES ) ile 2920XM ( ES ) arasında ürünü ilk olarak satın alırken bile 1221 TL + KDV fark bulunmaktadır. 1000 TL sadece bir işlemci upgrade tutarı olarak bakıldığında oldukça yüksek bir bedeldir, haklısınız. Ancak satış fiyatı Intel tarafından KDV Dahil 2300 TL mertebesinde belirlenmişl olan EXTREME bir işlemci için inanın çok uygun bir bedeldir. Kaldı ki 840QM ve 920XM işlemci tarafında maliyetlerde bir değişiklik veya fiyat düşüşü bulunmamaktadır.

    eBAY' dan ES veya OEM işlemci tabiki getirtebilir ve ürününüz üzerinde uygulayabilirsiniz. Bu uygulama biliyorsunuz bizim ürünlerimizde GARANTİYİ BOZMUYOR !.. Ürünün zarar görmemesi koşulu ile istediğiniz gibi upgrade edebilirsiniz ürünü ve ürününüz garanti kapsamı altında olmaya devam edecektir. ES daha iyiyse neden 2,5 katı pahalı merak ediyorum ? demişsiniz mesajınızda. Bununla ilgili daha önce yaptığımız açıklamalardan bir paragrafı ve FACEBOOK sayfamızdaki açıklamanın tümünün linkini aşağıya tekrar ekledim.

    " ES serisi işlemciler Intel' in sitesinde ve yurtdışı forumlarda belirttiği gibi mühendislik örneği olan, çarpan kilitleri açık, overclock vb. extrem uygulamalar için en uygun işlemcilerdir. Bu ürünler Intel tarafından satışa sunulan ürünler olmamakla birlikte yurtdışı veya yurtiçinden dönem dönem tedarik edilebilmektedir. Biz özellikle performans serisi modellerimizde dönem dönem bu modelleri bilinçli olarak kullanmayı tercih ediyoruz. Bizim kullanmayı tercih ettiğimiz işlemci serilerinde ( kodu ne olursa olsun ) herhangi bir biçimde stabilite problemi olduğu veya sorun yaşandığı vb. söylemler tamamen dayanaksız söylemlerdir arkadaşlar. Kaldı ki ürünlerimizde ister OEM işlemci kullanmış olalım ister ES kodlu işlemci kullanmış olalım 2 YIL tüm bileşenleri için garanti veriyoruz biliyorsunuz. "

    http://www.facebook.com/pages/MONSTER-Notebook/58672078765#!/note.php?note_id=10150250283468766

    Buradaki açıklamamızda da görebileceğiniz gibi biz ES işlemcilerin OVERCLOCK ve EXTREME uygulamalar için en uygun ürünler olduğunu, bu ürünlerin Intel tarafından satışa sunulan ürünler olmadığını ancak bizim bilinçli olarak getirerek 2 yıl garanti verdiğimiz ürünler olduğunu açıkca ifade ediyoruz. Bu klasmanda talebin çok sınırlı düzeyde olduğunu ve INTEL' in Türkiye distribütorlerinin bile EXTREME işlemcileri özel siparişle getirdiklerini, stoklarında bu işlemcileri tutmadıklarını özellikle belirtmek istiyorum. Minumum sipariş adedi 5 olan bu işlemcilerde düşünün INTEL dağıtıcıları ürünleri stoklarında ( satılmaz düşüncesiyle ) tutmaya çekiniyorlar !!! Bizde bu seviyedeki ürünleri getirtip stoğumuzda bulunduruyor ve en küçük bir sorunla karşılaştığınızda yeni işlemci ile ürününüzü en kısa sürede değiştiriyoruz. Burada fiyatı etkileyen en önemli faktör garanti uygulamaları arkadaşlar. Buradan tekrar soruyorum herhangi bir MONSTER Notebook modeli ile ilgili işlemcisinde sorun yaşayan ve sorunu en kısa zamanda çözülmeyen kimse var mı ? Yine de söylediğim ( sizin de mesajınızda belirttiğiniz ) gibi ebay' da satılan ürünlere güveniyor ve herhangi bir zamanda garanti sorunu ile karşılaşmayacağınızı düşünüyorsanız satın alabilir ve ürününüz üzerinde upgrade amaçlı kullanabilirsiniz.

    3.) ES işlemciler konusunda detaylı olarak açıklamalarımı yukarıdaki paragraflarda yaptım. Ancak " güzel adam kandırıyorlarmış " ifadesinin oldukça uygunsuz olduğunu özellikle belirtmek istiyorum. İşlemciniz veya ürününüz ile ilgili sorununuz varsa detaylı olarak sorununuzu belirterek lütfen Aras Kargo ile karşı ödemeli olarak ürününüzü servisimize göndermenizi rica ediyorum.

    Ekran kartı ile ilgili " maliyet için çalınmış ufacık bi bakır ısı borusu " ifadesini kesinlikle kabul etmiyor asla böyle bir yaklaşımda olmadığımızı bilmenizi istiyorum. MS-16F11 ve MS-16F2 barebone kasaları biliyorsunuz MSI firmasından getirtmiştik. MSI firmasından ilk gelen numune ürün GTX460M ekran kartlı ve ek bakır ısı borusu ile gelmişti. Asıl siparişimizle birlikte gelen ATI 5870 ekran kartlı ürünlerin bu ısı borusunu içermediğini ancak GTX460M ekran kartlı modellerde bu ısı borusunun yer aldığını tespit ettik. MSI firması ile bu konu ilgili yaptığımız yazışmada sadece GTX460M ekran kartlı modellerde bu ısı borusunun daha fazla ısınma nedeni ile kullanıldığını ATI 5870 ekran kartlı modellerde bu ısı borusunun yer almadığını bize iletti. Şimdi durum açıkca böyleyken " maliyet için çalınmış ufacık bi bakır ısı borusu " suçlamanızın saygın ve kaliteli bir iletişim açısından uygun olmadığını düşünüyorum.

    Tüm eleştirilerinize rağmen servisimizle ilgili pozitif düşünceleriniz ve yorumlarınız için ayrıca teşekkür ediyoruz. Arkadaşlarımızın size geri dönmediğini veya iletişimle ilgili sorunlar yaşandığını belirtmişsiniz. Kadir Bey' i oldukça uzun zamandır şahsen tanıyan biri olarak " asla sattık, bitti " yaklaşımında biri olmadığını, böyle bir durum istenmeyen bir biçimde olmuşsa da muhtemelen aşırı iş yoğunluğu veya ancak o gün / o an için içinde bulunduğu kişisel bir sıkıntı nedeni ile olabileceğini belirtmek istiyorum. Ne Kadir Bey' in ne de firmamızın böyle bir yaklaşım tarzı asla olamaz arkadaşlar.

    Yine de iletişim konusunda yaşadığınız bu durum için firmamız adına özür diliyorum, hiçbir biçimde kişisel olarak algılamamanızı ve kusura bakmamanızı rica ediyorum.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ
    Genel MÜDÜR




  • İlhan bey ilgi ve alakanız ve ayırdığınız zaman için teşekkür ediyorum öncelikle size.

    Bizim firmanız ya da Monster markası ile hiç bir şekilde sorunumuz yok, aksine özellikle servis anlamında çok ama çok memnunuz, başka firmalarda olmayan bir servis anlayışı olduğunu ve tüm firmalara 10 basan bir servis olduğunu her yerde dile getiriyoruz. Ancak bazen o an ki psikoloji ile arkadaşlarımız ile bizler de istenmeyen cümleler kurmuş olabiliyoruz. Bunu yaparken aslında Monster markasının eksikliklerini dile getirirerek daha iyi noktaya gelmesini sağlama yönünde etki ettiğimizide düşünüyoruz.

    3.Bakır Borusu Konusu
    Şimdi 3 bakır ısı borusu aşağıdaki forumdaki incelemede MSI'ın GX660R yani bizim MS-16F11 AMD ekran kartlı ürününde bulunmakta
    http://forum.lowyat.net/index.php?showtopic=1621161&view=findpost&p=42051767

    bizde bu gördüğümüz çalışma ile yorumlarımızı dile getirdik MSI'ın sizlere bu 3. bakır boru olmadan gönderip göndermediğini bilmemiz mümkün değil. Bunu şimsi siz dile getirdiniz. ancak bizde kullanıcılar olarak bu 3. bakır borunun makienelerimizde performans artışı sağlayacağı görüşünde hem fikiriz. Bizde kullanıcılar olarak bu 3. ısı borusunun bizde de olmasını istememiz art niyet olarak algılanmamalı diye düşünüyorum. Biz Monster müşterisi kullanıcılara, "evet o 3. bakır boru bize de geldiğinde yoktu ancak biz bunu sizlere temin edebiliriz ancak şu kadar maliyeti olur" şeklinde bir yaklaşımda bulunsaydınız gerçekten çok memnun olurduk.

    Hatta yukarıdaki forumda 3 borulu soğutma olmasına rağmen aradaki boşluk niye var oraya ba bakır boru konulabilirdi şeklinde alay bile etmişler.

    İşlemci Konusu
    İşlemci konusuna gelince @TheRecruit arkadaşımız donanım bilgisine sahip olan ve bu konuda en çok güvendiğimiz insandır. Kaldı ki donanım bilgisi mesajları incelendiğinde anlaşılacaktır. Kendisi normal işlemci ile oc yapıldığında daha fazla hıza ulaşıldığını bizzat kendi işlemcisinde deneyerek yapılan diğer oc rakamlarına ulaşamadığını deneyerek tecrübe etmiştir. Bu bağlamda bizlerin de olumsuz düşünceler içerisinde olması kaçınılmazdır. Ben kendimden örnek verecek olursam görüntüye önem veren ve bir o kadar titiz bir insan olarak "Intel Turbo Boost" masaüstü aracını çalıştırdığımda orada i7 logosu ile modelinin görmemek beni rahatsız ediyor açıkcası, kaldı ki ben işlemcimin ne olduğunu biliyorum ama orada gözükmemesi beni rahatsız ediyor. Lakin yeni kampanya dahilindeki Monster ürünlerinde ES işlemci kullanılmış olmasına rağmen "Intel Turbo Boost" masaüstü aracında işlemci logosu ve modelini gösteriyor lakin bizde göstermiyor bunu dile getirmemizde müşteri olarak hakkımız olmalı. Belki işlemci yazılım konusunda yapılabilecek bir ek düzenleme ile bu logoların çıkması sağlanabilirdi. (sağlanabilir mi bilmiyorum ama)

    Sonra sizin değişim yapmış olduğunuz ve elinizde olacak 2. el 840QM işlemcinin satılması konusuna gelince buna bizzat ben talip olabilirim, lakin muhakkak talipleri olacaktır diye de düşünüyorum.

    Işıklı Logo Konusu
    Bir diğer konuya gelince ben firmanıza makinelerimizdeki kapağın arkasında bulunan logonun ışıklı olması konusu dile getirilmiş ve bunu iletmiştim ancak MSI'dan bu şekilde kapak gelirse değişime gidileceği söylenmişti. Bununla ilgili herhangi bir çalışma yapıldımı hiç bir bilgilendirme olmadı bizlere.

    Aydınlatmalı Klavye Konusu
    Sonra birde ben makinelerimizdeki klavyenin aydınlatmalı olabilir mi hususunu dile getirdiğimde bunun yeni modellerde olacağı söylendi. Ancak bizim yeni modeller ile bir işimiz yok ki biz kendi makinelerimizi güncel tutma gayreti içindeyiz. Bu şekilde değilde "aydınlatmalı klavye şu şekilde olur maliyeti de bu olur" şeklinde bir yaklaşımı beklerdim.

    Kişisel Konu
    Mesela benim makinemde lcd ekran 2 kez değişti bu 3. ekranım bunda da 1 cm.'ye çizgi halinde parlak piksel var bunu sorun edip başınızı ağrıtmak istemedim kaldı ki yeni ekranda ne ile karşılacağımı bilmediğim için ve daha kötü piksek hataları olabilir diyerek dert etmedim.

    Sonuç
    Bizim yaklaşımımız da hiç bir zaman art niyet olamaz, biz Monster markasını destekleyen ve tavsiye eden insanlarız. Ve Monster markasının Türkiye çapında daha iyi yerlere, hakkettiği yere gelmesini isteyenlerdeniz. Bu bağlamda bazı yaklaşımlar biz kullanıcıları sadece üzer ve çıkmaza sokar ve bizlerin kendi kendimize çözüm arama yoluna gitmemize neden olur. Mesela eksik ram gösterme hatasının giderildiği bios güncellemesi firmanız tarafından açılış logosu değişecek şekilde bizlere sunulmadı. Ben şahsen Monster markalı bir ürünümün açılışında her ne kadar makinelerimiz herşeyi ile MSI olsada MSI logosu görmek istemiyorum. Biz biosu yükleriz ve logoyu çeşitli programlar ile değiştirebiliriz ama neden uğraşalım ki, sizin düzenlemiş olduğunuz biosu gönül rahatlığı ve memnuniyet ile yüklemek varken.

    Son bir şey daha söylemek istiyorum İlhan bey ben bunu e-posta ile dile getirmiştim daha öncewww.monsternotebook.com.tr sitesinde ürünler bölümünde neden bizim ürünümüz yok? Stoklar bitmiş olsa bile ürünümüze ait bir sayfanın olmasını ben müşteriniz olarak isterim. Hiç değilse ürünümüzün sayfasında işte şu kadar satmış stoklar tükenmiştir notu ile bilgisayarımızın özelliklerinin, konfigürasyonlarının ve görsellerinin bulunduğu bir sayfa olmaması nedendir. Yani o zaman firma olarak siz bu modele sahip çımıyormusunuz? Bunu mu anlamalıyız?

    Teşekkürler.
    İyi çalışmalar İlhan bey.




  • Arkadaşlar yeni sitemizin kuruluşunda emeği geçen herkese tek tek teşekkür ediyorum.
    MS-16F11 (HD5870)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehipek

    İlhan bey ilgi ve alakanız ve ayırdığınız zaman için teşekkür ediyorum öncelikle size.

    Bizim firmanız ya da Monster markası ile hiç bir şekilde sorunumuz yok, aksine özellikle servis anlamında çok ama çok memnunuz, başka firmalarda olmayan bir servis anlayışı olduğunu ve tüm firmalara 10 basan bir servis olduğunu her yerde dile getiriyoruz. Ancak bazen o an ki psikoloji ile arkadaşlarımız ile bizler de istenmeyen cümleler kurmuş olabiliyoruz. Bunu yaparken aslında Monster markasının eksikliklerini dile getirirerek daha iyi noktaya gelmesini sağlama yönünde etki ettiğimizide düşünüyoruz.

    3.Bakır Borusu Konusu
    Şimdi 3 bakır ısı borusu aşağıdaki forumdaki incelemede MSI'ın GX660R yani bizim MS-16F11 AMD ekran kartlı ürününde bulunmakta
    http://forum.lowyat.net/index.php?showtopic=1621161&view=findpost&p=42051767

    bizde bu gördüğümüz çalışma ile yorumlarımızı dile getirdik MSI'ın sizlere bu 3. bakır boru olmadan gönderip göndermediğini bilmemiz mümkün değil. Bunu şimsi siz dile getirdiniz. ancak bizde kullanıcılar olarak bu 3. bakır borunun makienelerimizde performans artışı sağlayacağı görüşünde hem fikiriz. Bizde kullanıcılar olarak bu 3. ısı borusunun bizde de olmasını istememiz art niyet olarak algılanmamalı diye düşünüyorum. Biz Monster müşterisi kullanıcılara, "evet o 3. bakır boru bize de geldiğinde yoktu ancak biz bunu sizlere temin edebiliriz ancak şu kadar maliyeti olur" şeklinde bir yaklaşımda bulunsaydınız gerçekten çok memnun olurduk.

    Hatta yukarıdaki forumda 3 borulu soğutma olmasına rağmen aradaki boşluk niye var oraya ba bakır boru konulabilirdi şeklinde alay bile etmişler.

    İşlemci Konusu
    İşlemci konusuna gelince @TheRecruit arkadaşımız donanım bilgisine sahip olan ve bu konuda en çok güvendiğimiz insandır. Kaldı ki donanım bilgisi mesajları incelendiğinde anlaşılacaktır. Kendisi normal işlemci ile oc yapıldığında daha fazla hıza ulaşıldığını bizzat kendi işlemcisinde deneyerek yapılan diğer oc rakamlarına ulaşamadığını deneyerek tecrübe etmiştir. Bu bağlamda bizlerin de olumsuz düşünceler içerisinde olması kaçınılmazdır. Ben kendimden örnek verecek olursam görüntüye önem veren ve bir o kadar titiz bir insan olarak "Intel Turbo Boost" masaüstü aracını çalıştırdığımda orada i7 logosu ile modelinin görmemek beni rahatsız ediyor açıkcası, kaldı ki ben işlemcimin ne olduğunu biliyorum ama orada gözükmemesi beni rahatsız ediyor. Lakin yeni kampanya dahilindeki Monster ürünlerinde ES işlemci kullanılmış olmasına rağmen "Intel Turbo Boost" masaüstü aracında işlemci logosu ve modelini gösteriyor lakin bizde göstermiyor bunu dile getirmemizde müşteri olarak hakkımız olmalı. Belki işlemci yazılım konusunda yapılabilecek bir ek düzenleme ile bu logoların çıkması sağlanabilirdi. (sağlanabilir mi bilmiyorum ama)

    Sonra sizin değişim yapmış olduğunuz ve elinizde olacak 2. el 840QM işlemcinin satılması konusuna gelince buna bizzat ben talip olabilirim, lakin muhakkak talipleri olacaktır diye de düşünüyorum.

    Işıklı Logo Konusu
    Bir diğer konuya gelince ben firmanıza makinelerimizdeki kapağın arkasında bulunan logonun ışıklı olması konusu dile getirilmiş ve bunu iletmiştim ancak MSI'dan bu şekilde kapak gelirse değişime gidileceği söylenmişti. Bununla ilgili herhangi bir çalışma yapıldımı hiç bir bilgilendirme olmadı bizlere.

    Aydınlatmalı Klavye Konusu
    Sonra birde ben makinelerimizdeki klavyenin aydınlatmalı olabilir mi hususunu dile getirdiğimde bunun yeni modellerde olacağı söylendi. Ancak bizim yeni modeller ile bir işimiz yok ki biz kendi makinelerimizi güncel tutma gayreti içindeyiz. Bu şekilde değilde "aydınlatmalı klavye şu şekilde olur maliyeti de bu olur" şeklinde bir yaklaşımı beklerdim.

    Kişisel Konu
    Mesela benim makinemde lcd ekran 2 kez değişti bu 3. ekranım bunda da 1 cm.'ye çizgi halinde parlak piksel var bunu sorun edip başınızı ağrıtmak istemedim kaldı ki yeni ekranda ne ile karşılacağımı bilmediğim için ve daha kötü piksek hataları olabilir diyerek dert etmedim.

    Sonuç
    Bizim yaklaşımımız da hiç bir zaman art niyet olamaz, biz Monster markasını destekleyen ve tavsiye eden insanlarız. Ve Monster markasının Türkiye çapında daha iyi yerlere, hakkettiği yere gelmesini isteyenlerdeniz. Bu bağlamda bazı yaklaşımlar biz kullanıcıları sadece üzer ve çıkmaza sokar ve bizlerin kendi kendimize çözüm arama yoluna gitmemize neden olur. Mesela eksik ram gösterme hatasının giderildiği bios güncellemesi firmanız tarafından açılış logosu değişecek şekilde bizlere sunulmadı. Ben şahsen Monster markalı bir ürünümün açılışında her ne kadar makinelerimiz herşeyi ile MSI olsada MSI logosu görmek istemiyorum. Biz biosu yükleriz ve logoyu çeşitli programlar ile değiştirebiliriz ama neden uğraşalım ki, sizin düzenlemiş olduğunuz biosu gönül rahatlığı ve memnuniyet ile yüklemek varken.

    Son bir şey daha söylemek istiyorum İlhan bey ben bunu e-posta ile dile getirmiştim daha öncewww.monsternotebook.com.tr sitesinde ürünler bölümünde neden bizim ürünümüz yok? Stoklar bitmiş olsa bile ürünümüze ait bir sayfanın olmasını ben müşteriniz olarak isterim. Hiç değilse ürünümüzün sayfasında işte şu kadar satmış stoklar tükenmiştir notu ile bilgisayarımızın özelliklerinin, konfigürasyonlarının ve görsellerinin bulunduğu bir sayfa olmaması nedendir. Yani o zaman firma olarak siz bu modele sahip çımıyormusunuz? Bunu mu anlamalıyız?

    Teşekkürler.
    İyi çalışmalar İlhan bey.

    Sn. mehipek ve Değerli Arkadaşlar;

    Sorularınıza detaylı olarak yanıt vermeye çalıştım. Yorumu ve değerlendirmeyi sizlare bırakıyorum.

    1.) Eleştirilerin olumlu / olumsuz dile getiriliyor olması konusunda söylenecek hiçbir sözümüz yok. Bundan memnun oluyoruz açıkcası. Hatta son dönemde okuduğum kitaplardan biri " Her Şikayet Bir Armağandır " Tek ricam iletişimde kullandığımız söylem diliyle ilgili. Burada eleştiri yöneltirken röportajımızda söylemediğimiz sözleri söylemiş gibi yorum yapmak, " güzel adam kandırıyorlarmış, maliyet için çalınmış küçücük bir bakır ısı borusu " vb. ifadeler kullanmak bizi haklı olarak ciddi biçimde rahatsız ediyor. İletişim kalitesini birlikte yükseltebilir ve talepleri / sıkıntıları doğru bir lisanla ortaya koyarsak çözülemeyecek sorun olmadığını göreceksiniz inşallah.

    3. Bakır Boru konusu

    MSI firmasının 3. bakır ısı borusunu bize gönderdiği AMD 5870 ekran kartlı modellere koymamış olduğunu bizde ürünler geldiğinde farkettik. Bu durumu MSI' daki ilgililere ilettiğimizde sadece GTX460M ekran kartlı modellere bu soğutucu borunun konduğunu bize ilettiler ve bu konuda maalesef bir çözüm üretilemedi. Bugün MSI firması ile iletişimde olan arkadaşlarımızdan " 3. Bakır Isı Borusunu " ayrıca tedarik edip edemeyeceğimizi sormalarını rica ettim. Eğer alabiliyorsak maliyetini öğrenip sizlerle paylaşmaya çalışacağım. Haftasonuna kadar olumlu / olumsuz bir yanıtın gelmiş olacağını düşünüyorum, inşallah tabi.

    Ayrıca elimizde yedek parça olarak ayırdığımız bir miktar GTX460M ekran kartı ve 3 borulu soğutucusu var. Ürününüzü GTX460M ve 3 borulu soğutucuya upgrade etmeyi düşünürseniz bizimle iletişime geçmenizi rica ediyorum. Yurtdışından bilgi gelmese bile sizlerden gelen talebi değerlendirerek uygun bir maliyet karşılığında 2 borulu soğutucuların modifikasyon ile 3 borulu hale getirilmesini de değerlendireceğiz inşallah. Bu konuda kaç kişinin talebi olduğunu, nasıl bir maliyetin kabul edilebilir olduğunu forumda değerlendirerek bize forum aracılığı iletmenizi rica ediyorum.

    İşlemci konusu

    Lütfen ürününüzü servisimize ücretsiz olarak Aras Kargo ile gönderin. Core i7 logosu ile ilgili sorularınızda dahil olmak üzere gerekli tüm kontrolleri yaparak size memnuniyetle yardımcı olacağımızdan ve en uygun çözümü üreteceğimizden emin olabilirsiniz. Bu arada 840QM 2. el durumundaki işlemciyi hangi fiyattan satın alırsınız ? foruma yazın, hep birlikte değerlendirelim lütfen.

    Işıklı Logo konusu

    Işıklı logo konusu MSI' dan yediğimiz gollerden biridir. MSI logo uygulamasını yaparken zemin rengini şeffaf yapması gerekirken siyah yapmış ve bu yüzden aydınlatma logoya yansıyamamıştı. MSI' la bu konuyu konuştuğumuzda çözüm üretemedik. O dönemde verdiğimiz yeni siparişlerde logonun ışıklı gelmesini planlamış ve buna göre çözüm üretebileceğimizi düşünmüştük. Tam bu dönemde MSI girmeyi düşünmediği Türkiye pazarına ne hikmetse ! girmeye karar verdi ve imzaladığımız proforma faturayı bize teslim edemeyeceğini söyledi !.. Yaz döneminde MSI' ın kendi ürünlerinde kullandığı kasaları MONSTER markası altında kullanabilmek konusunda MSI' ı tekrar ikna ettik ve antlaşma yaptık ancak Türkiye ofisinin baskısı ile tekrar vazgeçtiler anlaşmadan. Durum maalesef bu. MSI' dan bu dönemde aynı kasa tasarımı içinde ürün almadığımız için ışıklı logo konusunda şu an için çözüm üretebilmek maalesef mümkün görünmüyor.

    Aydınlatmalı Klavye konusu

    Maalesef MS-16F11 ve MS-16F12 modellerinde aydınlatmalı klavye çözümü üretebilmek mümkün değildir.

    Kişisel konu

    Ürününüzü servisimize gönderdiğinizde ekranınızla ilgili belirttiğiniz durum incelenecek ve gereken çözüm inşallah üretilecektir.

    Sonuç

    Eksik ram gösterimi ile ilgili MONSTER logolu güncel BIOS' u bekliyoruz. Gelir gelmez sizlerle paylaşacağız inşallah. Ayrıca web sitemizde her zaman için güncel olarak satışta bulunan ürünler yer almaktadır. Önümüzdeki günlerde web sitemiz üzerinde daha etkin çalışmalar yaparak bugüne kadar satmış olduğumuz modellere ait destek sayfaları oluşturulacak ve ürün detayları bu sayfalarda paylaşılmaya çalışılacaktır inşallah. Yorum, öneri ve değerlendirmeleriniz için teşekkür ediyorum.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ




  • Arkadaşlar kusura bakmayın ama Kadir Bey o servisteki en eski elemandır ve dediğiniz gibi gerek Burak Bey ve gerekse Ömür Bey de çok ilgili ama sizin yaşadığınız sorun muhtemelen yoğunluktan bilinçsizce oluşmuştur ben ilk notebookumualdığımda 2007yılında geceyasında dahi msn de Kadir Beyi açık gördüğümde teknik destek istediğimde problemimi çözmeden bıraktığını hiç görmedim ki o dönemde doğru düzgün tanışmıyorduk bile...

    Hepimiz iş hayatında yoğunluktan bişeyleri muhakkaki atlıyoruzdur bu durum hoş olmasada anımsatmak yeterlidir sorunun çözümü için diye düşünüyorum.
  • İlhan bey,

    Öncelikle arkadaşlarımızın kullandığı cümleler bir müşteri psikolojisi ile internette görülen benzer durumlar ile birleşince olması kaçınılmaz oluyor. Birde bunlar firmaların bu tür konuşmalar ile tepki verebileceği göz önünde tutularak da söylenebiliyor. Kaldı ki diğer başlıkta ürünlerin satılmasından sonra ilgililerden beklenen cevaplar boş kaldı. En son ne zaman bir yetkili cevap yazmıştı siz bu başlığa yazana kadar gerçekten bilmiyorum ama baya bir süre olmuştur. Yetkililerden beklenti içinde olunmasının nedeni de satış sırasında gelen tüm sorulara kısa sürede cevap almış olmaya alışmakta olabilir. Elbette onca işiniz arasında forumlarda bulunmanız imkansız ama müşteri psikoloji böyle bir şey sanırım. Sizin her zaman ki gibi alttan alarak durumu tatlıya bağlamanız konusunda da sizi tebrik ediyorum. Arkadaşlarımızın söylemlerini de müşteri psikolojisine vermenizi ve anlayış göstermenizi diliyorum. Ki gösteriyorsunuz da. Bunun için ayrıca teşekkür ediyorum. Bazen çözemeyeceğimiz ya da çözüm üretilmesi gereken sorunlar ile karşılaştığımızda karşımızda yetkililerin bize el uzatmasını bekliyoruz doğal olarak.

    3. ısı borusu ile ilgili müjdeli haberi sizden bekliyor olacağız.

    Benim LCD ekran ve işlemci ile ilgili olarakta şunu söylemek istiyorum. Şimdi nasıl bir çözüm üretilir bilmiyorum ancak kargo ile göndermek yerine benim İstanbul'a geldiğim bir gün sabahtan firmanıza direk gelsem hem bu işlemci, LCD ekran ve gelmişten işlemci ile birlikte ekran kartı macun yenilemesini yaptırsam, ben orada iken olmaz mı? Ben bütün günümü şirketinizde geçirebilirim gerekirse, tabi sizde uygun görürseniz. Eğer gelmeden önce haber vermem gerekiyorsa gelmeden 1-2 gün önce de haber verebilirim. Eğer olur derseniz geleceğimi kime bildireyim?

    Işıklı logo konusuna gelince bütün arkadaşlarımızın istediği birşeydi bu aslında. Onun için yapılacak hiç birşey olmadığı kesinleşti, sizin açıklamarınız ile. Peki aydınlatmalı klavye konusu gerçekten imkansız mı? Bir şekilde olamaz mı bu? Böyle birşeyi bütün arkadaşlarımızın isteyeceğinden eminim.

    Bios konusunda da sizden müjdeli haberi bekliyor olacağız.

    İşlemci konusunda bana 2. el işlemciyi ne fiyata alabileceğimi sormuşsunuz. Benden alınacak işlemciden ne kadar fiyat düşer ve 2. el 840QM işlemciyi ne kadar alabilirim bilmiyorum gerçekten. Kaldı ki işsiz bir kişi olarak şuan almam hiç mümkün değil. Öncelikle ilk olarak alacağım şey hali hazırda makinelerimizde bulunan Seagate 500GB 7200RPM 16MB Sata Sabit Disk ST95004 modeli 2. bir hdd. Kaldı ki onu bile almam şuan mümkün değil. Ama çalışan belli bir maaşı olan birisi olsam taksit seçenekleri ile işlemciyi de hdd'de alırdım şüphesiz. Yani durumum "vermeyince Mabut neylesin işsiz Mehmet" Ama 3. bakır ısı borusu çöüzümü makul bir fiyat daihilinde olursa onu alabilirim ancak.

    Tekrar teşekkür ediyorum. Ve sizden 2. paragrafta belirttiğim firmanıza gelme durumu başta olmak üzere cevap bekliyor olacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan@fokusshop.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheRecruit

    arkadaşlar şunu söyleyim ben. özgür beye o zaman sormuştuk firmayla irtibata geçilecek demişti falan bunlar hikaye.bende çok şey sormuştum.mesela gtx560m bizimkine uyarmı diye.6970 uyarmı diye?istanbulda yüzyüze kadir beye sordum. müşteri temsilcimde oymuş güya bana 2 gün sonra arayıp söylerim dedi.bende çıktım gittim.malum batmanda oturuyorum.yoksa hergün rahatsız ederdim onları.o gün bu gündür ne arayan var ne soran.

    2-hatırlarsanız facebook sayfasında bi röportaj yayınlamışlardı veya donanımhaber sitesinde.tam hatırlamıyorum.ordaki videoda bi abimiz çıktı güzel güzel anlattı.yok sadece laptop satmıyoruz.işlemci ekran kartı vs upgrade ini uygun fiyata yapıyoruz vs. ilk paragrafta dediğim gibi ekran kartı upgrade de ne arayan var ne soran var.

    şimdi 2. başımdan geçen olayı söyleyim.
    işlemciyi 940xm ile değiştireyim dedim.500tl yide gözden çıkardım.aradım KADİR beyi.dedim değiştirmek istiyorum.aldığım cevap.
    heyecanlı bi şekilde kadir bey beni aradı.
    -gözünüz aydın 920xm yi temin edebiliyoruz.
    -iyi dedim o olsun bari. eee fiyat? -
    -sizde 840qm yi alırız.
    -eee..
    -920xm yi takarız
    -eeee
    -üstüne de 1000 tl alırız.
    -yuh dedim allah kimseyi size muhtaç etmesin.
    hani videoda güzel güzel cümlerle konuşup yok şu yatırımı yaptık yok bu yatırımı yaptık diyen adam??? uygun fiyata upgrade yapıyoruz diyen adam???
    bumudur yani
    ebay da 940xm ES yi 390$ a satıyolar.lanet olsunki amerikada yaşayan arkadaş türkiyeye dönüş yaptı.lanet olsunki ülkemizdeki gümrük problemlerine...
    peki ebayda 940xm normal olan ne kadar??? 1000 dolar.Es daha iyiyse neden 2.5 katı pahalı merak ediyorum...

    3-Es olayına gelince.güzel adam kandırıyolarmış.beni bile inandırdılar.nerdeyse ES daha iyi diye bangır bangır bağıracaktım.
    asus G73 te 720QM Es değil 3.66ghz ye kadar çıkıyo.şimdi aynı işlemcisi olan monster sahipleri 2.8 i 3.2 bile yapamazsınız. nedenide nedir biliomusunuz? es olması.ekran kartını yabancı forumlarda 960-1150 ye çıkrıyolar ama biz yapamayız. nedeni nedir biliyomusunuz? maliyet için çalınmış ufacık bi bakır ısı borusu.

    peki bunları neden anlatıyorum?
    monster dan soğuyun diyemi???
    HAYIR hala iddia ediyorum türkiyedeki en kaliteli laptop servisi monster da.bide bu saçmalıkları olmasa daha iyi olur.
    ayrıca kadir bey i de ayrıca kınıyorum.monster a yakışmıyo o adam. batmandan kalktım izine giderken (kırşehire) yolu 1500km uzatıp arabayla istanbula fokusa gittim.kadirbey pc ekranından başını kaldırıp yüzüme bile bakmadı.neden? o satıcı.sattı işi bitti. ama teknik servisteki ömür bey-burak bey.onların hakkını yiyemem.biraz daha kalda sohbet edelim diye nerdeyse yalvaracaklardı.zaten monsteri monster yapanda teknik servisteki bu isimler.
    bunları yazdım çünkü bi zamanlar böyle demişlerdi falan demeyin diye.

    Sn. TheRecruit ve Değerli Arkadaşlar;

    Tüm sorularınıza ve sorunlarınıza tek tek yanıt vermeya çalıştım. Yorumu ve değerlendirmeyi sizlere bırakıyorum.

    1.) MONSTER® MS-16F11 ve MS-16F12 modellerinde maalesef ekran kartlarının GTX560M veya 6970M gibi ekran kartlarına yükseltilebilmesi mümkün değildir. Bu işlem fiziksel olarak mümkün olmakla birlikte notebook kasası üreticisi olan MSI firması bu konuda bir upgrade çözümünü maalesef desteklememekte ve BIOS desteği vermemektedir.

    2.) DONANIM HABER' de 17 Mayıs 2010 tarihinde yayınlanan röportajımızın linkini aşağıya tekrar ekledim. Hatta sizin mesajınızda yazdıklarınızı okuduktan sonra ilgili bölümleri ve söylediğimiz her şeyi tekrar tüm detayı ile izledim. Sizden de 06:00 - 17:10 dakikaları arasında yer alan UPGRADE uygulamaları ile ilgili tüm detayları içeren açıklamalarımızı tekrar izlemenizi rica ediyorum. Röportajımın hiç bir yerinde işlemci, ekran kartı upgrade işlemlerini uygun fiyata yapıyoruz gibi bir ifadem veya yaklaşımım yok, olamaz da zaten. Notebook tarafında bu upgrade işleminin fiyat bağımsız olarak yapılabilmesi bile dönem dönem ciddi sorunlar teşkil ederken burda bizim uygun fiyata upgrade yapıyoruz diyoruz dememiz inanın mümkün değil. Söylediklerimin tamamı bu konuda henüz uygun bir zeminin oluşmadığı, sorunların veya sıkıntıların olduğu, çözmek için gayret ettiğimiz, üretici desteği alamadığımız gibi başlıkları içeriyor. Röportajı tekrar izlemenizi önemle rica ediyorum.

    http://www.donanimhaber.com/notebook/videolari/monster-dizustuler-hakkinda-her-sey!.htm

    İşlemcinizin 940XM işlemci ile değişimi için 500 TL' yi gözden çıkararak Kadir Bey' i aradığınızı belirtmişsiniz mesajınızda. Şunu samimiyetle merak ediyorum, 500 TL bugünkü kurlarla yaklaşık olarak 270 $ ve daha düşük kur seviyesini baz alırsak 300 $ mertebesinde bir rakam yapıyor. Talep ettiğiniz işlemcinin Intel' in sayfasında duyurduğu fiyat 1096 $ + KDV mertebesinde. Bizim de size önerdiğimiz alternatif model olan 920XM ise 1054 $ + KDV mertebesinde satılan bir ürün. Intel' in bu 2 işlemci modeline ait sayfasının linki aşağıdadır.

    http://ark.intel.com/products/series/46524

    Sizin kullandığınız işlemci modeli olan 840QM içinde Intel' in önerdiği fiyat 568 $ + KDV mertebesindedir. Bu ürüne ait sayfanın linkini de aşağıya ekledim.

    http://ark.intel.com/products/43125/Intel-Core-i7-840QM-Processor-(8M-Cache-1_86-GHz)

    Şimdi önerdiğimiz 920XM ile sizde bulunan 840QM arasında Intel' in sayfasındaki fiyatları baz alırsak 1054 $ - 568 $ = 486 $ + KDV fark var. Bu fark tutarınında bugünkü kurlarla karşılığı 1060 TL KDV Dahil yapıyor. Ayrıca bu hesap upgrade işlemini sanki ürünü ilk satın aldığınız dönemde özelleştirerek yapıyormuşsunuz gibi yapılmış bir hesap. Siz sonuçta upgrade işlemi sırasında yeni bir işlemci almış olacaksınız. Sizden geri alacağımız 2. el konumundaki 840QM işlemciyi bizden hangi fiyata alırsınız ? 940XM upgrade' i için 500 TL gibi bir bütçe ayırdıysanız bu işlemci için 200 TL' yi geçmeyecek bir bütçe ayırırsınız en fazla diye düşünüyorum.

    İşin diğer boyutu da sizden aldığımız 2.el konumunda olacak, şu an satışta olmayan bir modele ait 840QM işlemciyi herhangi bir upgrade talebi yokken nasıl ve hangi fiyattan değerlendireceğiz ? Forum aracılığı ile soruyorum 840QM işlemciye ürününü upgrade etmek isteyen var mı ? Varsa 2. el 840QM işlemciyi hangi fiyata almayı düşünürsünüz ? Gelen fiyatları oturup birlikte değerlendirsek fiyatımızın çok makul olduğunu açıklıkla göreceğinizi düşünüyorum.

    Bugün güncel olarak sattığımız modellerde yaklaşık olarak sizin işlemci modelinize karşılık olarak gelen 2820QM ( ES ) ile 2920XM ( ES ) arasında ürünü ilk olarak satın alırken bile 1221 TL + KDV fark bulunmaktadır. 1000 TL sadece bir işlemci upgrade tutarı olarak bakıldığında oldukça yüksek bir bedeldir, haklısınız. Ancak satış fiyatı Intel tarafından KDV Dahil 2300 TL mertebesinde belirlenmişl olan EXTREME bir işlemci için inanın çok uygun bir bedeldir. Kaldı ki 840QM ve 920XM işlemci tarafında maliyetlerde bir değişiklik veya fiyat düşüşü bulunmamaktadır.

    eBAY' dan ES veya OEM işlemci tabiki getirtebilir ve ürününüz üzerinde uygulayabilirsiniz. Bu uygulama biliyorsunuz bizim ürünlerimizde GARANTİYİ BOZMUYOR !.. Ürünün zarar görmemesi koşulu ile istediğiniz gibi upgrade edebilirsiniz ürünü ve ürününüz garanti kapsamı altında olmaya devam edecektir. ES daha iyiyse neden 2,5 katı pahalı merak ediyorum ? demişsiniz mesajınızda. Bununla ilgili daha önce yaptığımız açıklamalardan bir paragrafı ve FACEBOOK sayfamızdaki açıklamanın tümünün linkini aşağıya tekrar ekledim.

    " ES serisi işlemciler Intel' in sitesinde ve yurtdışı forumlarda belirttiği gibi mühendislik örneği olan, çarpan kilitleri açık, overclock vb. extrem uygulamalar için en uygun işlemcilerdir. Bu ürünler Intel tarafından satışa sunulan ürünler olmamakla birlikte yurtdışı veya yurtiçinden dönem dönem tedarik edilebilmektedir. Biz özellikle performans serisi modellerimizde dönem dönem bu modelleri bilinçli olarak kullanmayı tercih ediyoruz. Bizim kullanmayı tercih ettiğimiz işlemci serilerinde ( kodu ne olursa olsun ) herhangi bir biçimde stabilite problemi olduğu veya sorun yaşandığı vb. söylemler tamamen dayanaksız söylemlerdir arkadaşlar. Kaldı ki ürünlerimizde ister OEM işlemci kullanmış olalım ister ES kodlu işlemci kullanmış olalım 2 YIL tüm bileşenleri için garanti veriyoruz biliyorsunuz. "

    http://www.facebook.com/pages/MONSTER-Notebook/58672078765#!/note.php?note_id=10150250283468766

    Buradaki açıklamamızda da görebileceğiniz gibi biz ES işlemcilerin OVERCLOCK ve EXTREME uygulamalar için en uygun ürünler olduğunu, bu ürünlerin Intel tarafından satışa sunulan ürünler olmadığını ancak bizim bilinçli olarak getirerek 2 yıl garanti verdiğimiz ürünler olduğunu açıkca ifade ediyoruz. Bu klasmanda talebin çok sınırlı düzeyde olduğunu ve INTEL' in Türkiye distribütorlerinin bile EXTREME işlemcileri özel siparişle getirdiklerini, stoklarında bu işlemcileri tutmadıklarını özellikle belirtmek istiyorum. Minumum sipariş adedi 5 olan bu işlemcilerde düşünün INTEL dağıtıcıları ürünleri stoklarında ( satılmaz düşüncesiyle ) tutmaya çekiniyorlar !!! Bizde bu seviyedeki ürünleri getirtip stoğumuzda bulunduruyor ve en küçük bir sorunla karşılaştığınızda yeni işlemci ile ürününüzü en kısa sürede değiştiriyoruz. Burada fiyatı etkileyen en önemli faktör garanti uygulamaları arkadaşlar. Buradan tekrar soruyorum herhangi bir MONSTER Notebook modeli ile ilgili işlemcisinde sorun yaşayan ve sorunu en kısa zamanda çözülmeyen kimse var mı ? Yine de söylediğim ( sizin de mesajınızda belirttiğiniz ) gibi ebay' da satılan ürünlere güveniyor ve herhangi bir zamanda garanti sorunu ile karşılaşmayacağınızı düşünüyorsanız satın alabilir ve ürününüz üzerinde upgrade amaçlı kullanabilirsiniz.

    3.) ES işlemciler konusunda detaylı olarak açıklamalarımı yukarıdaki paragraflarda yaptım. Ancak " güzel adam kandırıyorlarmış " ifadesinin oldukça uygunsuz olduğunu özellikle belirtmek istiyorum. İşlemciniz veya ürününüz ile ilgili sorununuz varsa detaylı olarak sorununuzu belirterek lütfen Aras Kargo ile karşı ödemeli olarak ürününüzü servisimize göndermenizi rica ediyorum.

    Ekran kartı ile ilgili " maliyet için çalınmış ufacık bi bakır ısı borusu " ifadesini kesinlikle kabul etmiyor asla böyle bir yaklaşımda olmadığımızı bilmenizi istiyorum. MS-16F11 ve MS-16F2 barebone kasaları biliyorsunuz MSI firmasından getirtmiştik. MSI firmasından ilk gelen numune ürün GTX460M ekran kartlı ve ek bakır ısı borusu ile gelmişti. Asıl siparişimizle birlikte gelen ATI 5870 ekran kartlı ürünlerin bu ısı borusunu içermediğini ancak GTX460M ekran kartlı modellerde bu ısı borusunun yer aldığını tespit ettik. MSI firması ile bu konu ilgili yaptığımız yazışmada sadece GTX460M ekran kartlı modellerde bu ısı borusunun daha fazla ısınma nedeni ile kullanıldığını ATI 5870 ekran kartlı modellerde bu ısı borusunun yer almadığını bize iletti. Şimdi durum açıkca böyleyken " maliyet için çalınmış ufacık bi bakır ısı borusu " suçlamanızın saygın ve kaliteli bir iletişim açısından uygun olmadığını düşünüyorum.

    Tüm eleştirilerinize rağmen servisimizle ilgili pozitif düşünceleriniz ve yorumlarınız için ayrıca teşekkür ediyoruz. Arkadaşlarımızın size geri dönmediğini veya iletişimle ilgili sorunlar yaşandığını belirtmişsiniz. Kadir Bey' i oldukça uzun zamandır şahsen tanıyan biri olarak " asla sattık, bitti " yaklaşımında biri olmadığını, böyle bir durum istenmeyen bir biçimde olmuşsa da muhtemelen aşırı iş yoğunluğu veya ancak o gün / o an için içinde bulunduğu kişisel bir sıkıntı nedeni ile olabileceğini belirtmek istiyorum. Ne Kadir Bey' in ne de firmamızın böyle bir yaklaşım tarzı asla olamaz arkadaşlar.

    Yine de iletişim konusunda yaşadığınız bu durum için firmamız adına özür diliyorum, hiçbir biçimde kişisel olarak algılamamanızı ve kusura bakmamanızı rica ediyorum.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ
    Genel MÜDÜR



    ilhan bey cevabınız için teşekkür ederim.olumlu tavırlarınız içinde.ben yaşadığım sorunlardan bi kaçını dile getirdim halada dile getirmeye devam edeceğim malesef. ama önce mahipek arakadaşımı gerçekten tebrik ediyorum harika bi insan. konuyu iyi anlamış.ve ağır olan itamlarım içinde binlerce kez özür dilerim
    şimdi tekrar eleştirilerime başlıyorum. umarım cevap verirsiniz.
    1-hala es daha iyi ve extreme falan diyosunuz.oc potansiyelinden bahsediyosunuz. intel core i7 720qm ES işlemciyi 3.66 ya oc yapın haklıymışsınız diyim..ama bizim notebooklar gibi manuel fan denetimi olan laptoplarda ES OLMAYAN İŞLEMCİLER çok rahat 3.66 ya çıkıyo

    2-işlemci fiyatları konusuna gelince. lütfen sizden rica ediyorum ES işlemcileri intelin sitesinde referans OEM işlemci fiatları ile değerlendirmeyin.ordaki fiyatlar OEM fiyatlardır ES değil.şimdi ben bi matematiksel hesap yapayım. i7 920XM ES 239$ o da güncel kurla 435TL hadi siz buna yol maliyeti gümrüğü falanda ekleyin 500 tl. benim işlemcini fiyatıda (ES olan) 200$
    hadi benim işemciyide size bedava vereyim. 500 tl ye kapanıyo bu iş.

    3-ömür bey çok bilgili biri (iyide kas yapmış ) keşke çarpan kilidini ona bi sorup öyle yazasaydınız.çarpan kilidi açık diosunuz.sizin deyiminize göre benim 840qm yii istediğim çarpana ayarlayabiliyor olmam lazım.neden yapamıyorum acaba ???. halbuki 920xm ve 940 xm yi throttle stop programı ile windows ortamında istediğiniz çarpana ayarlayabilirsiniz.fsb yi yükselterek işlemci oc si yapmak çarpan kilidi olmadığı anlamına gelmez.yanılıyorsam ilgili ilgisiz tüm arkadaşlar düzeltsin beni.

    4-diyelimki hala ES olayında kendinizi haklı görüyosunuz. o zaman ben işlemcimin Es olmasını istemiyorum.ki alırken işlemcimin ES-QS olduğu hakkında bilgilendirmediniz.ki bu TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUNU Madde 4 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./4. md.) göre suçtur.

    5-p150hm ve p170hm modellerinde Es olup olmadığına yer verdiniz. bizimkilerde böyle bi ibare yoktu.ben işlemcimin OEM ile değiştirilmesini istiyorum.

    6-yine 3. bakır ısı borusu yukarıda verdiğim kanun maddesine aykırılık teşkil ediyor.ben bu ürünü dünyadaki bütün sitelerden takip ediyorum.bütün msi GX660 (GT660 DEĞİL) modelelrinde 3 adet bakır ısı borusu var.msi gx660 kullanıcıları derneklerinde (yabancı) resimlerinde ve sökülüp takılma videolarında 3 adet bakır ısı borusu var. üzgünüm ama sizin msi ile bu konuda irtibata önceden geçmiş oldugunuza inanmıyorum.

    7-ekran kartı upgrade olayına gelince.gayet iyi bi şekilde bu modellerde 6970m ekran kartları çalışmaktadır.
    http://forum.notebookreview.com/msi/568347-ati-6970m-gx660r.html burada ayrıntıları vardır.inceleyebilirsiniz.
    şimdi siz olmuyo dediniz.demekki hiç bakmamışsınız bile.size hiç yakıştıramadım. o arka kapak logo kousunu msi ile konuştugunuzada inanmıyorum artık.malesef.

    AMA SABIRLI CEVAPLARINIZ İÇİN BİNLERCE KEZ TEŞEKKÜR EDİYORUM.AĞIR OLABİLECEK İTHAMLARIM İÇİNCE BİNLERCE KEZ ÖZÜR DİLİYORUM.
    BU YAZDIĞIM MADDELEREDE TEKER TEKER Bİ AÇIKLAMA YAPARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM
    EDİT:İMLA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheRecruit -- 23 Kasım 2011; 23:54:23 >




  • TheRecruit arkadaşa katılmamam elimde değil
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.