Şimdi Ara

Monster parçalı ödeme ve mavi ekran sorunu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
2.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yakında monster Tulpar T5'lerin bir çeşidini alacağım. Parçalı ödeme olarak limitlerden dolayı 2 kredi kartı kullanacağım. Acaba ürünü sepete attıktan sonra online ödeme bölümüne tıklayıp girmek istediğimiz tutarları 2 karttan girdikten sonra sipariş otomatik olarak tamamlanıyor mu? Çünkü sayfada ürüne yönelik bir bilgi bulunmuyor?

    Ayrıca 5.nesil Broadwell serilerinde mavi ekran hatası alan kullanıcıları okudum. Bu sorun geçici midir? Yoksa 6.nesil Skylake mi almalıyım? Son olarak da fan sesi büyük bir sorun mudur? Teşekkür ediyorum şimdiden.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkem19o7

    Yakında monster Tulpar T5'lerin bir çeşidini alacağım. Parçalı ödeme olarak limitlerden dolayı 2 kredi kartı kullanacağım. Acaba ürünü sepete attıktan sonra online ödeme bölümüne tıklayıp girmek istediğimiz tutarları 2 karttan girdikten sonra sipariş otomatik olarak tamamlanıyor mu? Çünkü sayfada ürüne yönelik bir bilgi bulunmuyor?

    Ayrıca 5.nesil Broadwell serilerinde mavi ekran hatası alan kullanıcıları okudum. Bu sorun geçici midir? Yoksa 6.nesil Skylake mi almalıyım? Son olarak da fan sesi büyük bir sorun mudur? Teşekkür ediyorum şimdiden.

    hocam ilk önce merhaba parçalı ödemede şöle oluyor siz ödemeleri yaptıktan sonra sizi monsterdan arıyorlar işte şu şu ödemeler sizinmi evet diyorsunuz tabi bi takım bilgiler isterler hemen bu benim olmaz sonra bilgisayar şiparişi hakkında tam bilgim yok ama galiba birşey ödemedende sipariş geçebiliyorsunuz sonra ödemeyi parça parça yapıp sipariş onaylanmış oluyor kargoya veriliyor olay bu 2inci konuda tam bilgim yok yardımcı olabiliysem ne mutlu kolay gelsin monstermüşterihizmetleri gelir tam bilgiyi yazar zaten hocam.




  • Anladım. Cevabınız için teşekkür ediyorum. Bugün yarın sipariş vericem inşallah. Kafamdaki Son sorulara da cevap arıyorum. Tekrardan teşekkürler. Detaylı bilgiyi Monsterdan bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gorkem19o7 G kullanıcısına yanıt
    Sn. gorkem19o7;

    1- Ödeme bilgileri ekranındayken, ödeme seçeneklerinden önce Parçalı Ödeme yazan yere, sonra da Satış Sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum yazan yerin yanındaki kutucuğu işaretleyip SİPARİŞİ ONAYLA yazan yere tıkladığınızda siparişiniz başarılı şekilde alınmıştır ekranını göreceksiniz.

    2- Sonrasında ise 3 sn. içinde buradaki parçalı ödeme sayfamıza yönlendirileceksiniz.

    3- Ödeyeceğiniz toplam tutarı yukarıdaki tutar girişi yazan yere girerek, kaç kredi kartına toplam bedeli bölecekseniz aynı işlemi o kartlar için de tekrarlamanız gerekecektir.

    4- Arkadaşlarımız siparişiniz sonrasında sizi arayarak ödeme işlemlerini kontrol edecekler ve siparişinizi onaylayacaklardır.

    5- Broadwell serilerimizde CS-GO ve DOTA 2 gibi oyunlar oynandığında aniden mavi ekran vermesi problemini bir BIOS güncellemesi ile tamamen giderilmiştir. Detaylı bilgi için Broadwell Modelleri için BIOS Güncelleme Rehberi videomuza göz atabilirsiniz.

    Sorularınız olursa 444 26 04 numaralı müşteri destek hattımızı arayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonsterMusteriHizmetleri -- 28 Ocak 2016; 9:43:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. gorkem19o7;

    1- Ödeme bilgileri ekranındayken, ödeme seçeneklerinden önce Parçalı Ödeme yazan yere, sonra da Satış Sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum yazan yerin yanındaki kutucuğu işaretleyip SİPARİŞİ ONAYLA yazan yere tıkladığınızda siparişiniz başarılı şekilde alınmıştır ekranını göreceksiniz.

    2- Sonrasında ise 3 sn. içinde buradaki parçalı ödeme sayfamıza yönlendirileceksiniz.

    3- Ödeyeceğiniz toplam tutarı yukarıdaki tutar girişi yazan yere girerek, kaç kredi kartına toplam bedeli bölecekseniz aynı işlemi o kartlar için de tekrarlamanız gerekecektir.

    4- Arkadaşlarımız siparişiniz sonrasında sizi arayarak ödeme işlemlerini kontrol edecekler ve siparişinizi onaylayacaklardır.

    5- Broadwell serilerimizde CS-GO ve DOTA 2 gibi oyunlar oynandığında aniden mavi ekran vermesi problemini bir BIOS güncellemesi ile tamamen giderilmiştir. Detaylı bilgi için Broadwell Modelleri için BIOS Güncelleme Rehberi videomuza göz atabilirsiniz.

    Sorularınız olursa 444 26 04 numaralı müşteri destek hattımızı arayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.