Şimdi Ara

Monster Tulpar ANA Kart yanmış 20 gün beklenecekmiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
2.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, Monsteri seçmemdeki en büyük sebeplerden birisi teknik servisin mükemmel oluşuydu. Sorun yaşayan herkesin ortak görüşü mükemmel servis, hızlı servis iken bende bundan dolayı monsteri tercih ettim.


    Geçen hafta oyun oynarken birden bire laptopun adaptör giriş yerinden sanıyorum ÇIT diye bir ses geldi ve kapandı alet. Adaptörü laptoptan ayırdım tekrar denedim fakat açılmadı. Açma düğmesine basınca öndeki yeşil led yanıyor fakat açılmıyor. Laptopu tekrar şarja taktığımda öndeki turuncu ledin yandığınıda gördüm. Fakat sabah filan tekrar denedim olmadı.

    Monsteri aradım yollayın bakalım dediler aynı gün kargoladım. 3 gün sonra yani bugün aradım durumu nedir hastanın diye. Anakart yanmış fakat stoklarda yok o yüzden stok bekliyoruz cevabını aldım. Dedim yani stoğa ne zaman gelir, yasal süre 20 gün 3 günü geçmiş bu süre için halledilecektir toplu alım yapılacak vs. vs. diye birşeylerden bahsettiler.

    Telefona bakan arkadaşın bir suçu yok ama hakkaten kan beynime sıçradı belli etmemek kendimi zor tuttum. Yaw arkadaş 1 yıllık aletin yedek parçaları nasıl elinde olmaz 3.sınıf laptop markası mısın sen? Stokta olmadığını sorun çıkınca mı farkediyorsun. Bunca yıllık bilgisayar mühendisiyim batarya ve adaptör takılıyken anakartın yanmasına hiç şahit olmamıştım. Zaten hatalı bir üründü muhtemelen.

    Uzun lafın kısası, yasal süre beklenecek ve tabiki bu süre içinde halledemeyecekler.
    Yaw hala aklım almıyor destek olalım süper iş yapıyorlar dedik MSI gibi modellere bakmamıştım bile bana kalkıp uyduruk casper teknik servisi gibi cevap veriyorlar. Keşke 3-5 fazla verip MSI alaydım diyorum.

    Bu yazıyı da buraya yazıyorum ki milleti böyle mağdur ettiklerini herkes bilsin.


    Benzer olayı casper marka laptopta da kardeşimin başına gelmişti. adamlar 40 gün geçmesine rağmen parça bekliyoruz diyip sallamışlardı. dava açıp para iadesi isteyince ne hikmetse arayıp yapıldı gönderiyoruz dediler ama zahmet etmeyin biz dava yoluyla alırız diyince ne küfürler ne tehditler yemiştik. Âllah'tan birade avukat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eup -- 17 Ekim 2017; 17:0:48 >







  • Tamir süresi geçtiğinde veya elinize ulaştığında tekrar güncellermisiniz durumu ne olduğunu merak ettim açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun hocam hangi modeliydi?

    aslında bendede bir problem var bundan korkuyorum laptobu şarja takıp performans moduna alınca hafiften sesler gelmeye başlıyor şarja takılı değilken herhangi bir ses yok adaptörde sıkıntı yok başka laptopta denedim ses çıkarmadı.
  • DemonJester kullanıcısına yanıt
    tamamdır mutlaka sonucu burada paylaşırım. bugün tekrar arayıp stok geldi mi diye soracağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EskilerdenBirDost

    geçmiş olsun hocam hangi modeliydi?

    aslında bendede bir problem var bundan korkuyorum laptobu şarja takıp performans moduna alınca hafiften sesler gelmeye başlıyor şarja takılı değilken herhangi bir ses yok adaptörde sıkıntı yok başka laptopta denedim ses çıkarmadı.


    merhaba hocam, Monster Tulpar T7 V7.1.1 modeli, ram sayısını Mhzsini yükseltmiştim ek olarak.

    Valla herhangi bir ses vs. hiç bir şey yoktu bende. Düşürme sarsma vs hiç bir şeyde olmadı öncesinde. Zaten oyun sırasında birden elektrik kesilmiş gibi çat diye gitti. Sendeki ses çıtır çıtır kaçak sesi gibi bir şey mi bilemedim ama arayıp teknik servislerine yinede bir sor istersen
  • Sordum hocam normal dediler sizede geçmiş olsun umarım halledilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kaç seri önce mavi ekran modaydı, şimdi ise adaptör girişi yanması, anakart yanması moda oldu . Biraz sabredin halledeceklerdir. Başınıza gelen istisnai bir durum olarak görülebilir .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARTHUR.

    Bir kaç seri önce mavi ekran modaydı, şimdi ise adaptör girişi yanması, anakart yanması moda oldu . Biraz sabredin halledeceklerdir. Başınıza gelen istisnai bir durum olarak görülebilir .

    hocam merhaba, mavi ekran muhabbeti windows 10a geçince bendede sık sık olmaya başlamıştı. Araştırdım baya bir forumlarda genelde güncellemesini yaptığınız son donanımın yazılım sürümünde sorun vardır bir önceki dönün diye yazıyordu. Bende bir program vardı topyekin tarayıp driver güncellemelerini otomatik yapan. Bundan dolayı hangisinin güncellendiğini araştırmadım açıkçası. Hatta kimileri bu tür programlarında bu sorunları yapabileceğini yazıyordu. Programı kaldırdım fakat yinede sorun düzelmedi. En sonunda windows 10un oyun için yapılan son sürüm güncellemesini yaptım. büyük bir güncelleme. O işlemden sonra mavi ekran sorunu çözüldü olmadı bi daha.

    fakat bu anakart yanması hakkaten enteresan. akım koruma kullanıyım dicem ama zaten adaptör var akım çok gelse adaptör de gider die düşünüyordum. neyse dediğiniz gibi bekliyoruz bakalım.




  • eup kullanıcısına yanıt
    Benim cihaz mavi ekranı touchpad driveri yüzünden veriyordu, ne yaptıysam kurtulamadım en son bir driver buldum o biraz erteliyordu mavi ekranı günde 1 kezden haftada 1 keze düşürmüştüm

    Anakart yanması ve şarj girşinin yanma durumları ilginç . Umarım en kısa zamanda sorununuz çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARTHUR. -- 19 Ekim 2017; 16:27:5 >
  • donanımla biraz ilgili iseniz anakart yanmasına o kadar şaşaırmamanız lazım. çok sık olmasa da karşılaşılan bir durumdur.
    ürün hatalı üretilse sene kullanamazdınız.
    bu parçaları da onster ekibi üretmiyor, slıp montaj yapıyorlar.
    kartın stokta olmaması talisizlik olmuş ama yapmayacağız dememişler, güzelce durumu izah etmişler.
    biraz sabırlı olun çözülür inşallah....

    MSI veya diğer marka alsanız ertesi gün tamir edeceklerini mi düşünüyor sunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent_yavuz

    donanımla biraz ilgili iseniz anakart yanmasına o kadar şaşaırmamanız lazım. çok sık olmasa da karşılaşılan bir durumdur.
    ürün hatalı üretilse sene kullanamazdınız.
    bu parçaları da onster ekibi üretmiyor, slıp montaj yapıyorlar.
    kartın stokta olmaması talisizlik olmuş ama yapmayacağız dememişler, güzelce durumu izah etmişler.
    biraz sabırlı olun çözülür inşallah....

    MSI veya diğer marka alsanız ertesi gün tamir edeceklerini mi düşünüyor sunuz?

    Merhaba cevabınızı yeni gördüm pardon. Fakat şunu belirtiyim anakartın bozulmasına takılmıyor ellerinde stok tutmamalarına takılıyorum.
    Talihsizlik filan değil stok olmayışı tamamen izledikleri politikadan kaynaklı. yukarıdaki ilk mesajı yazdığım zaman servise gidip anakart değişen laptop tekrar sorun verdi yaklaşık 1,5 sonunda ve bilin bakalım sorun ne? yine anakart sorunluymuş ve yine ellerinde yokmuş çünkü ellerinde fiziksel olarak tutmuyorlarmış 15-20 gün beklemem gerekiyormuş yine Anakart la bu anakart. Nasıl 1,5 ayda sıfır anakart patlar anlamıyorum. Muhtemelen ilkinde değişiklik yapılmadı anakart tamir edip gönderdiler.

    ek olarak MSI yada başka bir markanın sorunu ertesi günü çözüp çözmemesiyle çok ilgilenmiyordum ama böyle anladınız madem, şunu söyleyim evet ellerinde anakart stoğu tutarlarsa sorunu ertesi gün çözerler. Hatta bizzat kendim anakart siparişi verip elimde tutsam evet ertesi günü çözülmüş olurdu. Dediğim gibi saçma ve acizlik olan durum, sizin anladığınız gibi sorun tespitinin uzun sürmesi değil çözüm kısmında parça yoksunluğundan dolayı bekletmeleri.


    Bu seferki sorun ise nvidianın ekran kartı device managerda sarı ünlem şeklinde görünmeye başladı. onboard intel ekran kartında sorun yok. kapatıp açıyosun bi bakıyosun görüyor. Sonra oyun sırasında yada nette gezerken bi anda ekran bir birine giriyor bi anda intel devreye giriyor oyundan atıyor tabi ki bu sırada. sonra masaüstünde tekrar device managera bakıyorsun yine sarı ünlem. son driverlar kurulu olmasına rağmen bu şekilde çileden çıkarttı beni. formatladım temiz driver kurulum yaptım olmadı. inteli biostan devre dışı bıraktım yine kafasına göre bi görüyor nvidiayı bi görmüyor durumdaydı. Sonuç yine servis.

    iade için ise garanti kapsamının 2.senesinde olduğundan toplamda 6 kere daha servise gitmeliymiş ki değişim talebinde bulunabilirmişim. Arkadaş zaten ortalama 2 ayda bir hata veren laptop 15 gün serviste yatıyor ne saçma bir şirket bu. çevremdeki herkese monster tavsiye ettim aldırdım ama şimdi onlarda korkmaya başladılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eup -- 8 Ocak 2018; 15:39:22 >




  • Böyle sizinki gibi postları okudukça korkuyoru 6130 liraya aldım t5 14.1 daha 1 ay olmadı ssd'si patladı.Henüz göndermedim, Çarşamba göndericem ama yani şimdiden endişe ediyorum.Teknik servis arayınca telefonla açmıyorlar bile.Ben satış elemanıyla teknik konularda konuştum 10 dakika.Adamlar telefon başında bile yok.Vallahi korkuyorum.

    Ben kağıda tüm sorunumu ve nasıl çözmelerini istediğimi yazdım.Farklı marka ssd takın farkını öderim dedim.Eğer döndükten sonra yine sorun çıkarırsa sizce ürünü yine göndereyim mi yoksa bi şekilde yasal yolla iade mi almalıyım? Çünkü 2. kez göndermek istemiyorum prensip olarak.
  • Monsterın teknik servisi artık yerlerde,nerde ilk zamanlardaki o ilgi alaka,benim 3000 dolarlık 6 yıllık bilgisayarımın 1 tanee vidasını biz bunla uğramasayız diye geri yolladılar ,bilgisayar çöp durumda şuan.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.