Şimdi Ara

MORTAL KOMBAT 9 VE MK ARCADE COLLECTION (355. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.485
Cevap
4
Favori
285.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyunda son durum nedir? hala hatalar, dengesizlikler mevcut mu ? hadi bunları geçtim serverlar dolu mu? önümüzdeki hafta oyunu tekrar edinmeyi düşünüyordum fakat konuyu bu halde görünce bir an soğudum baksanıza uğrayan yok konuya, herhalde kimse oynamıyor artık
  • Günde 1-2 saat oynuyorum online ranked da adam buluyor zahmetsiz ama eskiden 50 oda varsa şimdi 5 oda var
  • Sandığımdan da çabuk öldü oyun, Ed Boon kına yaksın DLC çıkaracağına adam gibi ayar yapsaydı.
  • Konu uçtu zannetmiştim. Duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertvontrier

    Konu uçtu zannetmiştim. Duruyor.

    aynen bende silindi falan sandım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arsenic

    Sandığımdan da çabuk öldü oyun, Ed Boon kına yaksın DLC çıkaracağına adam gibi ayar yapsaydı.

    Oyun aslında cok uzun soluklu olabilirdi ama maalesef karakterler arasındaki dengesizlik oyunu bitirdi. 14-15 yıllık mk oyuncusuyum hayatında mk oynamamıs adam kung lao nun iki hareketini ogrenip bazen beni alt edebiliyor. Kung inanılmaz ucuk bir karakter, sanki mubarek boss karakter gibi :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pape


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arsenic

    Sandığımdan da çabuk öldü oyun, Ed Boon kına yaksın DLC çıkaracağına adam gibi ayar yapsaydı.

    Oyun aslında cok uzun soluklu olabilirdi ama maalesef karakterler arasındaki dengesizlik oyunu bitirdi. 14-15 yıllık mk oyuncusuyum hayatında mk oynamamıs adam kung lao nun iki hareketini ogrenip bazen beni alt edebiliyor. Kung inanılmaz ucuk bir karakter, sanki mubarek boss karakter gibi :/

    spam at yenersin


    Pm attım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PracticeMan

    quote:

    Orijinalden alıntı: pape


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arsenic

    Sandığımdan da çabuk öldü oyun, Ed Boon kına yaksın DLC çıkaracağına adam gibi ayar yapsaydı.

    Oyun aslında cok uzun soluklu olabilirdi ama maalesef karakterler arasındaki dengesizlik oyunu bitirdi. 14-15 yıllık mk oyuncusuyum hayatında mk oynamamıs adam kung lao nun iki hareketini ogrenip bazen beni alt edebiliyor. Kung inanılmaz ucuk bir karakter, sanki mubarek boss karakter gibi :/

    spam at yenersin


    Pm attım

    yok hacı ya kung spam falan yemiyo

    cevapladım, yarın sabahtan havalen geliyor




  • Ed Boon, dövüşçüler arasındaki denge olayına el atsın, Online sorununu çözsün, DLC olarak çıkardığı karakterleri + 4-5 adet yeni karakter eklesin, Ultimate Mortal Kombat 9 diye çıkartsın, mis gibi satar işte. Capcom hesabı. :D
  • mortal kombat 9 1.05 update geldi. karakterler arasındaki dengeyi sağlamak için yapılan update in her karaktere verilen özellikleri aşağıda mevcut türkçeye çeviren olursa memnun oluruz.

    Baraka

    •Baraka's Blade Spin move starts up faster and is safer when blocked.
    •Baraka's Enhanced Blade Charge (Blade Rush) attack goes farther now.
    •Baraka's Chop Chop no longer auto corrects mid-move.
    •Baraka's has a new D1 low poke.

    Cyber Subzero

    •Cyber Subzero can no longer handcuff certain characters by catching a wakeup attack with his enhanced Ice Parry.

    Cyrax

    •Cyrax's Buzzsaw is an overhead block and safer when blocked
    •Cyrax's Bombs will no longer pop someone up who is in a 2nd Net reaction or in a Buzzsaw reaction.
    •Cyrax's mk3 costume should behave the same as the primary costume now.

    Ermac

    •Ermac can no longer leave an invisible fireball collision around.
    •Fixed damage scaling a few of his reactions.

    Jade

    •All of Jade's Enhanced Boomerangs (Reboomerang) will now return when the first hit is blocked.
    •Jade's Staff Grab is slightly safer when blocked.
    •Jade's U3 attack (Pole Vault) can be ducked.
    •Jade's 4,F3 kick (Polecat) is safer when blocked.

    Jax

    •The armor on Jax's Enhanced Dash Punch (Dash Fist) and X-Ray (Briggs Bash) now starts instantly.
    •Added armor to the startup of Jax's Enhanced Elbow (Elite Smash).
    •Jax's projectiles (Energy Wave) recover a tiny bit faster.
    •Jax's towards 3 attack (Big Leg) is now an overhead.
    •Jax can no longer frame trap someone with his Gotcha Grab.

    Johnny Cage

    •Johnny Cage's F3,2 (Take Two) no longer true combos into 2in1'd special moves
    •Johnny Cage's Nut Punch does slightly less damage.
    •Johnny Cage's sweep kick has less advantage on block or hit.

    Kabal

    •Kabal can no longer leave an invisible fireball collision around.
    •Removed a couple unavoidable block traps with Kabal. (with F2 and 4)

    Kano

    •If you don't charge and hold the Enhanced Kano Ball it will now keep its armor.
    •Kano's Enhanced Knife Toss recovers faster.

    Kitana

    •Kitana's Fan reactions on an airborne opponent damage scale correctly now.
    •Kitana's X-Ray (Fan-Tastic) can no longer be reflected.

    Kung Lao

    •Removed the pushback on Kunglao's spin when blocked.
    •Ground Hat now leaves both players at neutral when hit close and leaves Kung Lao at a disadvantage when blocked up close.
    •Kung Lao's overhead hat attack is slightly safer when blocked.

    Liu Kang

    •Lui Kang's Parry now can correctly give a first hit bonus!

    Nightwolf

    •Nightwolf's reflect should work better as a wakeup attack.

    Noob

    •Noob's Teleport Slam should connect better with some opponents.
    •Noob should no longer be hit on the ground after he is up in the air for his teleport.
    •Noob's Shadow Charge hits overhead.

    Quan Chi

    •Fixed an isse where Quan Chi's Skull Projectile (Skull Ball) could sometimes become invisible.
    •Added some armor to the Quan Chi's Enhanced Sky Drop (Sky Stomp).

    Raiden

    •Raiden can no longer unavoidably frame trap someone with his Vicinity Blast.
    •Raiden has 2 additional recovery frames on his normal Teleport.
    •Raiden can't be hit during his Enhanced Teleport (Sparkport).

    Reptile

    •Reptile whiffed Elbow Dash now builds slightly less meter.
    •Reptile is held slightly longer after knocking someone down with the Elbow Dash.
    •A blocked Reptile Elbow Dash no longer pushes back.
    •Reptile's Enhanced Slide (Slime Trail) now has armor on it.
    •Reptile can no longer leave an invisible Forceball collision around.

    Scorpion

    •Scorpion's Leg Takedown is safer when blocked.
    •Scorpion's Enhanced Leg Takedown (Takeout) now has armor on it.

    Sektor

    •Sektor can now 2in1 into the front and behind Up Missiles
    •Sektor's mk3 outfit should behave the same as the primary costume
    •Sektor's backjets will no longer get stuck firing, wasting precious fuel. (Yay!)
    •Sektor's X-Ray (Massive Missile) can no longer be reflected.

    Shang Tsung

    •The armor on Shang's Enhanced Soul Steal now starts instantly
    •Shang Tsung's Enhanced Soul Steal (Soul Capture) activates faster.

    Sheeva

    •Sheeva's Fireball is a mid block now and the Enhanced Fireball (Fire Blast) is an overhead.
    •Sheeva's Ground Pound can correctly give a first hit bonus!
    •Sheeva's Enhanced Jump Stomp (Jump Crush) now has armor on it.
    •Sheeva's Air Grab has better anti-air collision on it.

    Sindel

    •Sindel can no longer leave behind an invisible fireball collision around.
    •Sindel's B1 attack is a low block.
    •Sindel's regular Scream is slightly faster nd the Enhanced Scream is a lot faster now.
    •Sindel's Scream (Yell) can no longer be parried.

    Smoke

    •It's no longer possible to handcuff opponents with Smoke's Vibration (Shake) Parry.

    Sonya

    •The armor on Sonya's cartwheel (Krazy Legs) lasts until the first collision and Archkick's (Arc Wave) armor lasts until her arch is almost over.
    •Sonya's 1,1,4 (Fierce Assault) no longer true combos into 2in1'd special moves from it.
    •Sonya's 3,1,4 (Beat Up) no longer true combos into 2in1'd special moves from it.

    Stryker

    •Stryker's Enhanced Baton (Baton Bash) Sweep's 2nd hit is an overhead and is safer when blocked.
    •Stryker's Grenades recover slightly faster.
    •Stryker's Baton Roll starts up faster and the enhanced version has armor on it for a longer time.
    •Stryker's Grenade Toss and Baton Sweep do slightly more damage.
    •Stryker's B1,2,2 (Beatdown) combo is safer when blocked.

    Sub Zero

    •Fixed some of the Ground Freeze reaction properties which were causing some other gameplay issues.
    •Sub Zero's Enhanced Slide (Power Slide) now has armor.
    •The opponent is frozen for 10 additional frames to allow him to at least get a slide in for some trade cases were he could get nothing before.

    Freddy Krueger

    •Freddy's Nightmare Stance can't be repeated instantly anymore.
    •Fixed a bug where Freddy could get stuck being immune to projectiles.
    •Freddy forward and backward Teleports (Hell Shift) build slightly less meter.
    •Some of Freddy reactions were not damage scaling correctly.
    •Tweaked the recovery on some of Freddy specials.

    Kenshi

    •Kenshi's X-Ray (Soul Blade) can no longer be reflected.
    •Kenshi is freed up sooner now when he absorbs a projectile with his (Blade Absorb)
    •Kenshi's F2,2,B1 (Absentminded) reaction no longer lets opponents be hit just as they hit the ground.

    Skarlet

    •Skarlet has an additional 10 frames before she can cancel out of her normal dagger toss.
    •Skarlet can no longer 2in1 cancel out of her Slide attack from her Red Dash.
    •Skarlet's back throw now does normal damage.
    •Skarlet can do her U3 (Lifting Leg) attack from a dash now.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mystic-Ninja -- 6 Ekim 2011; 16:06:40 >




  • güzel oldu bu oyunu elimden çıkarmamıştım iyiki
  • Adam gibi her ozelligi acsalar ne super olur ( Babality Ve Fatality i ayni anda yapmayi buldum ) SISTEMDE Finishim Bozma Ozelligi KAPALI OLDUGU ICIN

    Haraket Olumsuz Cvb Veriyor Gicik Oldum Bu mk 9 a, Hayalimdeki Glitch e Hareketleri uygulayamiyorum ama bir yolunu bulcam .
  • Kung Lao

    •Removed the pushback on Kunglao's spin when blocked.


    Bu süper işte
  • güncellemeyle fazla birşeyin değişeceğini sanmıyorum,her seferinde sıfırdan birşeyler yapmak yerine olan birşeyi geliştirseler ortaya çok daha güzel şeyler çıkacaktır ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECO ksk

    güncellemeyle fazla birşeyin değişeceğini sanmıyorum,her seferinde sıfırdan birşeyler yapmak yerine olan birşeyi geliştirseler ortaya çok daha güzel şeyler çıkacaktır ..

    Bu update den önce bağlantı hatalarını düzeltmeleri gerekirdi. Çok hata veriyor oyun.
    Ama bunu yapmaları bile mucize bence, ben şahsen çok satış yakaladıkları için yan gelip yattıklarını düşünüyordum.
  • themortalkombat sitesinde butun herkese bu oyundaki sikintilari dile getirdim hic biri cikipta bisey yazmadilar ..hepsninin ne anasini biraktim ne babsini
    ilgilenmiyorlar paraci serefsizler simdi twitter noobde ye mesaj aticam ilgilenmezse onada aynisini yapicam 3 aydir bi yenizelendaya mahkum kaldim oninede ya 10 ksi ile oynayabiliyorum yada 5 Turkiye ile hic mac yapamadim sikinti bende mi onlinede mi cozemedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mortallevent -- 6 Ekim 2011; 16:52:55 >
  • Guncellemeyi yapıyor su an, neler degismis ne kadar etkili olmus gorucez bakalım.
  • Kung un hızını kesmemişler hala
  • Lanet olsun boyle oyuna aptallik bendeki bi umut gene taktim makineye ama nerde oyun gene donup duruyor makineyi bozucam bu oyun yuzunden 2 kere reset attim makineye.
  • Adamların çok da umrumda değil aslında. Satmış 3 milyon. Dc universe faciyasından sonra 3 milyon ilaç gibi gelmiştir.
  • 
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.