Şimdi Ara

Most Wanted Vs Carbon ( Değerlendirme ) (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
244
Cevap
0
Favori
17.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki

Most Wanted Vs Carbon ( Değerlendirme )


(En Son Oy Tarihi: 16.2.2022)
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rietveld

    Bana göre Carbon daha iyi.

    Tabi herkesin zevki kendine.

    Ayriyetten oyunu EA Sports değil EA Games yaptı




    Evet,arkadaşa katılıyorum.Bencede carbon daha güzel bi oyun.Bi de EA Sports,spor oyunları(FIFA08,NHL08 v.s.) oyunları üretir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR

    cabonu oynamadım henuz ama most wanted daha iyi kanımca. carbon biraz janjanlısı olmuş.


    Bu tarz notlara da hasta oluyorum...

    A mı iyi B mi?
    A'yı görmedim ama, bence B iyi.
    B'yi bilmiyorum ama, bence A iyi...

    Ya el insaf...
    A'yı görmedim ama B bayağı güzel olmuş.
    B'yi görmedim ama A çok sağlam...
    tarzı yorum yapın yapacaksanız.

    Hatta, ortada bir kıyaslama (MW versus Carbon) olduğu için,
    ikisini de oynamadıysanız,
    hiç yorum yapmayın...

    Carbon çok kısa, çok basit, çok kötü.
    MW de Carbon'a 5 basar.
    O kadar.
  • @ysselim

    düşüncemi paylaşmakta mı yasak?

    carbonu oynamadım dediğimde, oynayan birini izlemedim, oyundan görüntüleri görmediğim ya da trailerlarını hiç izlemediğim anlamına mı geliyor.

    boş konuşmuyorum ben burada. madem konuda bi değerlendirme söz konusu ise fikrimi söylemek benim hakkım.
  • MW
  • carbonun kariyeriçok kısa fakat mw ye göre modifiye bölümü daha genişşş carbon
  • mw diyorum tek geçerim bence pro streetdn bıle gzl
  • tabikide most wanted
  • Bugünle kıyasladığımda grafik vs. olarak biraz daha basite kaçsada,bende iz bırakan oyun Underground 2'dir.Sonrasında MW,Carbon,ProStreet;herbiri gittikçe bozdu seriyi.Underground 2'de daha orta sınıf ve biraz üzeri araçlar vardı yani benimsemesi modifiye yapması daha keyifli araçlardı,sıradan bir 206'yı alıp tadından yenmez bir araba yapmak,neonlarla,göz alıcı jantlarla bir inci gibi süslemek çok zevkliydi.Sonrasında markalar büyüdü.BMW,Mercedes,Porsche gibi markalar işin içine girdi bana göre tadı kaçtı bu işin.Çünkü modifiye demek bence sıradan sayılabilecek bir aracı geliştirerek bir asfalt canavarı yapmak demektir,oysa MW olsun sonrakiler olsun (Carbon ve ProStreet) orta üstü araçlarla başlayıp rüya otomobillere doğru gidiyor.Allahaşkına Porsche 911 yada Lotus veya Lamborghini'nin nesine modifiye yapayım ben görsel birkaç şeyden başka.Nedense ben MW olsun sonraki oyunlarda olsun Underground 2'deki tadı alamadım,bu nedenle ne MW nede Carbon nede ProStreet.Böyle giderse,yani EA Games işi sadece ticari görüp(tabiki ticari görmesi ve kazancını düşünmesi normal ama bir önceki oyunu makyajlayıp milletin önüne koymakla bindiği dalı keser) yalap şap işler yapmaya devam ederse hep birlikte NFS efsanesinin helvasını yer,bol bol anılardan bahsederiz.




  • Mw
  • canyon ve drift yarışları bakımından carbon diğer her şey most wanted
  • quote:

    Orjinalden alıntı: StreloK

    Bugünle kıyasladığımda grafik vs. olarak biraz daha basite kaçsada,bende iz bırakan oyun Underground 2'dir.Sonrasında MW,Carbon,ProStreet;herbiri gittikçe bozdu seriyi.Underground 2'de daha orta sınıf ve biraz üzeri araçlar vardı yani benimsemesi modifiye yapması daha keyifli araçlardı,sıradan bir 206'yı alıp tadından yenmez bir araba yapmak,neonlarla,göz alıcı jantlarla bir inci gibi süslemek çok zevkliydi.Sonrasında markalar büyüdü.BMW,Mercedes,Porsche gibi markalar işin içine girdi bana göre tadı kaçtı bu işin.Çünkü modifiye demek bence sıradan sayılabilecek bir aracı geliştirerek bir asfalt canavarı yapmak demektir,oysa MW olsun sonrakiler olsun (Carbon ve ProStreet) orta üstü araçlarla başlayıp rüya otomobillere doğru gidiyor.Allahaşkına Porsche 911 yada Lotus veya Lamborghini'nin nesine modifiye yapayım ben görsel birkaç şeyden başka.Nedense ben MW olsun sonraki oyunlarda olsun Underground 2'deki tadı alamadım,bu nedenle ne MW nede Carbon nede ProStreet.Böyle giderse,yani EA Games işi sadece ticari görüp(tabiki ticari görmesi ve kazancını düşünmesi normal ama bir önceki oyunu makyajlayıp milletin önüne koymakla bindiği dalı keser) yalap şap işler yapmaya devam ederse hep birlikte NFS efsanesinin helvasını yer,bol bol anılardan bahsederiz.
    Sana sadece "NFS Porsche Unleashed oyna" diyorum. NFS araba modifiye oyunu değil.




  • Yarın gidip bu iki oyundan birini alacağım...(Kopyaları var ama anormal kopya)
    (Sistem:
    1.2 GHz işlemci,
    256 MB RAM,
    Nvidia GeForce FX 5200 ekran kartı)
    Hangisini alsam bir türlü karar veremedim:
    NFS CARBON:
    +Autosculpt olayı,
    +Aftermarket olayı,
    -Çabuk biten Career modu,
    -Bilgisayarı kastırması...
    NFS MW:
    +Polisler,
    +Hiç düşmeyen tempo,
    -Oyunun bir noktadan sonra aşıl(a)maz hale gelmesi(7.kişiyi geçtikten sonra bunu yaşadım),
    -Yüklemelerde bilgisayarın kasım kasım kasılması...

    Bunlar gözüme batanlar...Batmayanları da siz söyleyin...

    Bu arada grafik grafik diyorsunuz ama sistemi düşük olanlar ne yapsın?(Örn:Ben)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HighVoltage -- 31 Temmuz 2008; 23:18:07 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nForcer

    quote:

    Orjinalden alıntı: StreloK

    Bugünle kıyasladığımda grafik vs. olarak biraz daha basite kaçsada,bende iz bırakan oyun Underground 2'dir.Sonrasında MW,Carbon,ProStreet;herbiri gittikçe bozdu seriyi.Underground 2'de daha orta sınıf ve biraz üzeri araçlar vardı yani benimsemesi modifiye yapması daha keyifli araçlardı,sıradan bir 206'yı alıp tadından yenmez bir araba yapmak,neonlarla,göz alıcı jantlarla bir inci gibi süslemek çok zevkliydi.Sonrasında markalar büyüdü.BMW,Mercedes,Porsche gibi markalar işin içine girdi bana göre tadı kaçtı bu işin.Çünkü modifiye demek bence sıradan sayılabilecek bir aracı geliştirerek bir asfalt canavarı yapmak demektir,oysa MW olsun sonrakiler olsun (Carbon ve ProStreet) orta üstü araçlarla başlayıp rüya otomobillere doğru gidiyor.Allahaşkına Porsche 911 yada Lotus veya Lamborghini'nin nesine modifiye yapayım ben görsel birkaç şeyden başka.Nedense ben MW olsun sonraki oyunlarda olsun Underground 2'deki tadı alamadım,bu nedenle ne MW nede Carbon nede ProStreet.Böyle giderse,yani EA Games işi sadece ticari görüp(tabiki ticari görmesi ve kazancını düşünmesi normal ama bir önceki oyunu makyajlayıp milletin önüne koymakla bindiği dalı keser) yalap şap işler yapmaya devam ederse hep birlikte NFS efsanesinin helvasını yer,bol bol anılardan bahsederiz.
    Sana sadece "NFS Porsche Unleashed oyna" diyorum. NFS araba modifiye oyunu değil.


    +1 oyuncak japon arabaları işin içine girince bozuldu bu seri.




  • Ne carbon ne pro street

    Her türlü Most Wanted
  • bence carbon
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nForcer

    quote:

    Orjinalden alıntı: StreloK

    Bugünle kıyasladığımda grafik vs. olarak biraz daha basite kaçsada,bende iz bırakan oyun Underground 2'dir.Sonrasında MW,Carbon,ProStreet;herbiri gittikçe bozdu seriyi.Underground 2'de daha orta sınıf ve biraz üzeri araçlar vardı yani benimsemesi modifiye yapması daha keyifli araçlardı,sıradan bir 206'yı alıp tadından yenmez bir araba yapmak,neonlarla,göz alıcı jantlarla bir inci gibi süslemek çok zevkliydi.Sonrasında markalar büyüdü.BMW,Mercedes,Porsche gibi markalar işin içine girdi bana göre tadı kaçtı bu işin.Çünkü modifiye demek bence sıradan sayılabilecek bir aracı geliştirerek bir asfalt canavarı yapmak demektir,oysa MW olsun sonrakiler olsun (Carbon ve ProStreet) orta üstü araçlarla başlayıp rüya otomobillere doğru gidiyor.Allahaşkına Porsche 911 yada Lotus veya Lamborghini'nin nesine modifiye yapayım ben görsel birkaç şeyden başka.Nedense ben MW olsun sonraki oyunlarda olsun Underground 2'deki tadı alamadım,bu nedenle ne MW nede Carbon nede ProStreet.Böyle giderse,yani EA Games işi sadece ticari görüp(tabiki ticari görmesi ve kazancını düşünmesi normal ama bir önceki oyunu makyajlayıp milletin önüne koymakla bindiği dalı keser) yalap şap işler yapmaya devam ederse hep birlikte NFS efsanesinin helvasını yer,bol bol anılardan bahsederiz.
    Sana sadece "NFS Porsche Unleashed oyna" diyorum. NFS araba modifiye oyunu değil.



    Hocam tavsiye istediğimi hatırlamıyorum ama yine de sağolasın,zaten istediğim oyunu gider alır ve oynarım,bu konuda bir sıkıntım yok.Benim anlatmaya çalıştığım şey; EA Games NFSU2'den sonra,yapmak istediği şeye karar verememiş gibi oyunları hep bir yanı eksik çıkardı.Belki istisnası MW.Son 3 oyun içinde (MW,Carbon,ProStreet) tercih yapmak gerekse en oynanabilir olanı MW.Daha iyi grafikler ve NFSU2'ye göre artan araç seçeneği,birde üstüne polisler işin içine girince oyun tuttu ama gerisi beklendiği gibi gelmedi.Carbon çok fazla değişiklik sunmayan (birkaç şey hariç) ve kısa sayılabilecek bir oyundu,adeta expansion pack havası vardı.ProStreet'te farklı bir şeyler denemek istemişler,mesela kontrolleri daha gerçekçi yapmışlar,araç modellemeleri daha gerçeğe uygun,hasar modellemesi gibi bir farklılık var ama bu sefer oyun atmosferi bozulmuş.Mesela şehir haritası yada yarışılacak yol kavramı neredeyse tamamen gitmiş.Gerekliliği tartışılır ama oyundaki alışılmış illegal yarış havası gitmiş,mazbut,hanım hanımcık bir oyun haline gemiş ProStreet.Need For Speed: Undercover Teaser başlığı altında da yazmıştım,NFS serisi genelde illegal yarışlar,polis kovalamacası vs. ile anılır.Eğer oyun tarzında değişim yapılacaksa (ProStreet'te olduğu gibi)baştan aşağı yeni ve oynanmayı hakeden bir oyun yaparsın,yoluna devam edersin.Yeni çıkardığın oyun insanları sarmıyorsa,herkes keyif aldığı eski oyunları aramaya başlar,yeni çıkan oyunu eskilerle mukayese eder,eleştirir.

    Mesela EA Games Başkanı yeni NFS için neler söylemiş:

    Bir sonraki Need for Speed, ProStreet stilinin takipçisi olmayacak, onun yerine önceki NFS oyunlarına yönelecek. Endüstri analistlerine yapılan bir sunumda EA Games başkanı Gibeau bir sonraki Need for Speed için bu kısa öngörüyü belirtti.

    Gibeau geçen yıl ki Need for Speed Pro Street'in satışlarının EA'nın ümitlerini alevlendirmediğine dikkat çekip, bunun serinin kullanıcıların beklentilerinin çok fazla dışına çıkmasından kaynaklandığını belirtti.Pro Street, kusursuz kurgulanmış kapalı alan yarışlarını, önceki oyunlarda yer alan modifiye kültürü ve polis takip özelliklerine tercih etmişti.Gibeau bir sonraki Need for Speed oyununun açık dünya yarışları ve otoyol savaşları modu gibi bir kaç özelliği içererek özüne döneceği sözünü verdi.

    Electronic Arts'ın CEO'su John Riccitiello

    Electronic Arts'tan John Riccitiello bugün sadece The Godfather II oyunu hakkında konuşmadı ve Need for Speed'in yeni oyunu hakkındaki ilk bilgileri de verdi. Riccitiello,sözlerine Need for Speed:Carbon ve Need for Speed:Pro Street'in başarısız olduğunu tüm ekip olarak kabul ettiklerini ve Electronic Arts Vancouver'un yeni oyun için çok sıkı bir şekilde çalıştığını açıklayarak başladı. Daha sonra ise Electronic Arts Vancouver tarafından geliştirilen Need for Speed: Undercover hakkındaki ilk detayları açıkladı.

    Riccitiello'nun söylediklerine göre Need for Speed:Undercover serbest bir oynanış sunacak ve görev tabanlı olarak ilerleyecek.Oyun,Need for Speed serilerinden alışık olmadığımız derecede kapsamlı ve güzel bir senaryoya sahip olacak. John Riccitiello oyununun işleyiş olarak The Transporter filmlerine oldukça benzeyeceğini de özellikle vurguluyor.Oyunun 2008 yılının Sonbahar aylarında piyasaya sürülmesi bekleniyor.

    Buradan da şu sonuç çıkıyor;seriyi MW ile bir adım öteye taşıdılar ama sonrasını ellerine yüzlerine bulaştırdılar.Benimde,oyunları makyajlayıp milletin önüne koyarlarsa NFS efsanesinin helvasını yer anılardan bahsederiz derken anlatmak istediğim buydu.


    (EA Games Yetkililerinin Açıklamaları Need For Speed:Undercover Teaser Topiği'nden Alıntıdır.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phaldor -- 1 Ağustos 2008; 3:34:48 >




  • nfsu2 diyorum sırf o güzelim replay lerinden ötürü mostwanted tadından yenmeyen bir oyun keşke replay de olsaydı o zaman nasıl olurdu bilmem ama carbonla kıyaslanmaz mostwanted bir başka
  • MW...İkisini de oynadım ama MW daha iyi...
  • carbon daaa ii be
  • Carbon ile Most Wanted arasında pek fark yok.Aralarında birbirlerine ağır basan özelliklerden dolayı seçim yapmak biraz zor olabilir ama Most Wanted sert oynanışı ve mütiş şehir tasarımı yanısıra müzikleriylede bize mükemmel bir oyun sunuyor.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.