Şimdi Ara

*** MOTOR MODİFİYE *** (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
1
Favori
148.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • saol Enes abi yavaş yavaş öğreniyoruz
  • Enes abi bu weberle hava filtresi oluyor mu
    ???
  • Uyum sağlıyor mu yoksa gerek yokmu
  • Erhan aparati var eger güzel ayarlanirsa bi 8-10 hp qüc alabilirsin. Senin icin nefes ne kadar onemli ise araba icinde hava onemli

    Kadir rica ederim abicim herzaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YerLe_1

    Erhan aparati var eger güzel ayarlanirsa bi 8-10 hp qüc alabilirsin. Senin icin nefes ne kadar onemli ise araba icinde hava onemli

    Kadir rica ederim abicim herzaman.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: YerLe_1

    Selam arkadaslar. Biliyorsunuz bu bolumle genelde ben ilgileniyorum. 12 yasimdan beri sanayii ortamında yaklasik 6 yildir da her turlu modifiyenin icindeyim. ama ben boyle bir arac il defa duydum. Hani olabilir ama arkadasin verdigi motor verileri ile yaptigi hiz arasinda daglar kadar fark var. Benim aracimi cogunuz biliyorsunuz. ki benim aracimda kapak tasli karburator ayarli, kilitli diferansiyel var ve ben lpg de rahat 170 goruyorum ki aracim 4 ileri.

    Simdi carbondoqan kardeş,

    1:) 1.7 miafiori olmaz. ya 1.8 dir yada 2000cc italyandir.
    2:) Eger o kadar yuklu bir arabayla sen 200 goruyorsan (ki o araba bence 4. viteste 200 devirmeli) bunda bir is vardir harcadigin paraya yazik derim.
    3:) Burada bizim arkadaslarimiz qenelde 131 diye tabir edilen eski kasa sahinlere turbo takar, onlar bile 230 240 görürken (ki bukadar yuklü degiller) sendeki veriler farkli.

    Yunus bende sana katiliyorum abicim.

    Ali abi musait bi zamanda git bi gor arkadasin aracini bakalım musait olunca.



    bilgi yanlış ibre 200 dayanıyo ama dahada hızlanıyorum ibre yetmio 200 den fazla gidiyorum ama tekrar lıyım 200 geçiyorum ama ibre gerisini göstermio

    koltuk meselesi arkadaşım arabaya kılıfsız binmem çünki devamlı tamiranede olduğumdan üstüm başım yağ içinde

    1600cc turbo intercooler var özellikleri iyi oku arkadaşım sonraki yazdıklarımı

    araba adanada iken ben ist de öğrenciydim 2 sene önce ve yaşım o zaman16 yaşında idim yanlış okunuyo dikkatli okuyun ve aradan 2 sene geçdikten sonra sanki ben hiç otobana çıkmadım hiç hız yapmadım gibi konuşmuş bi arkadaş yanlış yapıon bu güne kadar çok sıkışmadığım sürece yalan sölemedim ama doğruluğumdan herkez emindir saygılar.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carbondoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: YerLe_1

    Selam arkadaslar. Biliyorsunuz bu bolumle genelde ben ilgileniyorum. 12 yasimdan beri sanayii ortamında yaklasik 6 yildir da her turlu modifiyenin icindeyim. ama ben boyle bir arac il defa duydum. Hani olabilir ama arkadasin verdigi motor verileri ile yaptigi hiz arasinda daglar kadar fark var. Benim aracimi cogunuz biliyorsunuz. ki benim aracimda kapak tasli karburator ayarli, kilitli diferansiyel var ve ben lpg de rahat 170 goruyorum ki aracim 4 ileri.

    Simdi carbondoqan kardeş,

    1:) 1.7 miafiori olmaz. ya 1.8 dir yada 2000cc italyandir.
    2:) Eger o kadar yuklu bir arabayla sen 200 goruyorsan (ki o araba bence 4. viteste 200 devirmeli) bunda bir is vardir harcadigin paraya yazik derim.
    3:) Burada bizim arkadaslarimiz qenelde 131 diye tabir edilen eski kasa sahinlere turbo takar, onlar bile 230 240 görürken (ki bukadar yuklü degiller) sendeki veriler farkli.

    Yunus bende sana katiliyorum abicim.

    Ali abi musait bi zamanda git bi gor arkadasin aracini bakalım musait olunca.



    bilgi yanlış ibre 200 dayanıyo ama dahada hızlanıyorum ibre yetmio 200 den fazla gidiyorum ama tekrar lıyım 200 geçiyorum ama ibre gerisini göstermio

    koltuk meselesi arkadaşım arabaya kılıfsız binmem çünki devamlı tamiranede olduğumdan üstüm başım yağ içinde

    1600cc turbo intercooler var özellikleri iyi oku arkadaşım sonraki yazdıklarımı

    araba adanada iken ben ist de öğrenciydim 2 sene önce ve yaşım o zaman16 yaşında idim yanlış okunuyo dikkatli okuyun ve aradan 2 sene geçdikten sonra sanki ben hiç otobana çıkmadım hiç hız yapmadım gibi konuşmuş bi arkadaş yanlış yapıon bu güne kadar çok sıkışmadığım sürece yalan sölemedim ama doğruluğumdan herkez emindir saygılar.....



    1600CC TURBO İNTERCOOLER
    T3 TURBO
    FORGED PİSTONLAR
    ÖZEL SEGMANLAR
    ÖZEL KRANK
    ÖZELKASNAK
    ÖZEL YATAK
    DERECELİ EKSANTRi
    1.7 MİRAFİORİ ŞANZUMAN
    1.7 MİRAFİORİ DİFERANSİYEL
    adana yapım 4lü manifolt
    performans egzoz
    vs
    araç adana nın tufanbeyli ilçesinde arkadaş isteyen gelsn incelesin baksın ne bilim aklına ne geliosa yapsın parçanın çoğu avrupa dan gelmiş öle deniyomalzemeler

    bulunduğum yerleri sayayım

    ankara ivedik .keçiören.organize sanayi.ostim
    istanbulda bakırköy.aksaray.eminönü.topkapı.bağcılar.güngören.kirazlı.haznedar vs
    izmir.poça
    antalya.manavgat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carbondoğan -- 7 Mayıs 2010; 22:11:26 >




  • Arkadaş milletin kafasına takılan senin aracın nasıl 1.7 olduğu. Sadece aktarma organlarını değiştirerek 1700cc motor elde edemessin. 1.7 motor demek yanma odalarının hacmi 1700 cc demek. Bloğudamı değiştirdin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.S 43

    Arkadaş milletin kafasına takılan senin aracın nasıl 1.7 olduğu. Sadece aktarma organlarını değiştirerek 1700cc motor elde edemessin. 1.7 motor demek yanma odalarının hacmi 1700 cc demek. Bloğudamı değiştirdin?

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.S 43

    Arkadaş milletin kafasına takılan senin aracın nasıl 1.7 olduğu. Sadece aktarma organlarını değiştirerek 1700cc motor elde edemessin. 1.7 motor demek yanma odalarının hacmi 1700 cc demek. Bloğudamı değiştirdin?



    bilmiyorum ama bana 1.7 oldu deiler 3 yada 4 tamiraneye gittim adam lar 1.7 olmuş bu diyolar performans+hp diyo ona göre hareket ediyorum
  • @ carbondoğan . . .

    Yaş kaç ?
  • Bi ara bi video çekmişlerdi,arkadaşın mesajı görünce onu hatırladım.Kırmızı bi şahin,işte abartı egzos koyduk 10 hp,şu kenardaki arma arabamıza 20 hp katıyo falan,güzel videoydu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YerLe_1

    Weber; iyi desteklendiğinde (elektrikli benzin pompası, dereceli egzantrik vb) çok çok iyi sonuçlar veren, aslında sanıldığı gibi çok yakmayan (çift boğazdır. biri ufak biri büyüktür bu boğazların. ayağının ucuyla basarsan sadece ufak boğazı açar ve az yakar, çok basarsan da kopuşa geçer) bir karbüratördür. Yatık ve dik olarak kullanılır, tek ve çift olarak kullanılır.


    1.6 bir araca; 44'lük bir weber yüklediğinde senin işini fazlasıyla görecektir. Eğer blokla veya silindir kapağıyla oynadıysan o zaman tek yetmeyebilir, çift (DCOE) 40'lık Weber öneririm. Her iki durumda da tork ve beygir gücünde hissedilir oranda değişiklik olur.

    Eğer benzini düşüneceksen, dediğim gibi az basarsan orijinal karbüratöründen daha az yakar (küçük boğazın memelerini ufaltırsın daha da az yakar). Büyük boğazın memelerini de kullanım tarzına göre mümkün olduğunca geniş koy, gaza bastığında alet şahlanır yani

    Al bide sana Weber resmi koyalim tam olsun :):)
    Bunlar 40 lık diye tabir edilen Weber ler..
     *** MOTOR MODİFİYE ***
    Buda benım aracimdaki Weber'den,
     *** MOTOR MODİFİYE ***
    Edit: Derin bilgilerinden DoLayi Mack perFormance HaSan nevruza tesekkurler



    kardeş bendede var bu aletten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [ QzMéN ]

    Bi ara bi video çekmişlerdi,arkadaşın mesajı görünce onu hatırladım.Kırmızı bi şahin,işte abartı egzos koyduk 10 hp,şu kenardaki arma arabamıza 20 hp katıyo falan,güzel videoydu



    bizle alakası yok

    türk _ay kardeşim yaşım 18
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YerLe_1

    Selam arkadaslar. Biliyorsunuz bu bolumle genelde ben ilgileniyorum. 12 yasimdan beri sanayii ortamında yaklasik 6 yildir da her turlu modifiyenin icindeyim. ama ben boyle bir arac il defa duydum. Hani olabilir ama arkadasin verdigi motor verileri ile yaptigi hiz arasinda daglar kadar fark var. Benim aracimi cogunuz biliyorsunuz. ki benim aracimda kapak tasli karburator ayarli, kilitli diferansiyel var ve ben lpg de rahat 170 goruyorum ki aracim 4 ileri.

    Simdi carbondoqan kardeş,

    1:) 1.7 miafiori olmaz. ya 1.8 dir yada 2000cc italyandir.
    2:) Eger o kadar yuklu bir arabayla sen 200 goruyorsan (ki o araba bence 4. viteste 200 devirmeli) bunda bir is vardir harcadigin paraya yazik derim.
    3:) Burada bizim arkadaslarimiz qenelde 131 diye tabir edilen eski kasa sahinlere turbo takar, onlar bile 230 240 görürken (ki bukadar yuklü degiller) sendeki veriler farkli.

    Yunus bende sana katiliyorum abicim.

    Ali abi musait bi zamanda git bi gor arkadasin aracini bakalım musait olunca.



    yerle_1 kardeşim 230 240 görüo diyon ama ibrede değil ben uçuşa geçiyorum ama ibre sonu 200 olduğu için 300 yazmıo ama hızım öle rahat varya bmw mercedes honda typer cıvıc 2010 cıvıc taktığım arabalara baksan varya yeni eski ne varsa takarım acımam

    ali abi ve herkez isterse gelsin bekleriz herzaman başım üzerinde yeriniz var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carbondoğan -- 8 Mayıs 2010; 0:07:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carbondoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: E.S 43

    Arkadaş milletin kafasına takılan senin aracın nasıl 1.7 olduğu. Sadece aktarma organlarını değiştirerek 1700cc motor elde edemessin. 1.7 motor demek yanma odalarının hacmi 1700 cc demek. Bloğudamı değiştirdin?



    bilmiyorum ama bana 1.7 oldu deiler 3 yada 4 tamiraneye gittim adam lar 1.7 olmuş bu diyolar performans+hp diyo ona göre hareket ediyorum

    Öyle şey olmaz arkadaşım. 3-4 tane tamirhane yanlış söylemiş. Yaptığın modifiyeyle arabanın beygir gücü artmıştır, tamam ona bişey demeyiz. Ama yukardaki yaptığın işlemlerle aracın yanma odalarının hacmi 1600cc den 1700cc ye çıkmaz. Umarım en basit şekilde anlatabilmişimdir. Bence imzanı değiştir, adamla dalga geçerler sitede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ES3NT -- 8 Mayıs 2010; 1:30:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.S 43

    quote:

    Orijinalden alıntı: carbondoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: E.S 43

    Arkadaş milletin kafasına takılan senin aracın nasıl 1.7 olduğu. Sadece aktarma organlarını değiştirerek 1700cc motor elde edemessin. 1.7 motor demek yanma odalarının hacmi 1700 cc demek. Bloğudamı değiştirdin?



    bilmiyorum ama bana 1.7 oldu deiler 3 yada 4 tamiraneye gittim adam lar 1.7 olmuş bu diyolar performans+hp diyo ona göre hareket ediyorum

    Öyle şey olmaz arkadaşım. 3-4 tane tamirhane yanlış söylemiş. Yaptığın modifiyeyle arabanın beygir gücü artmıştır, tamam ona bişey demeyiz. Ama yukardaki yaptığın işlemlerle aracın yanma odalarının hacmi 1600cc den 1700cc ye çıkmaz. Umarım en basit şekilde anlatabilmişimdir. Bence imzanı değiştir, adamla dalga geçerler sitede.



    düzelttim kardeşim öle olsun bakalım bende hp mi yazarım sırf yapılan ayarımız bu diye dalga geçionuz öle olsun bakam




  • Yanlış anladın kardeşim. Ben senin iyiliğin için öyle dedim. Hangi mesajımda dalga amaçlı bir yazı gördün? Amacım senin doğruyu öğrenmen. Burda hepimiz bildiklerimizi paylaşıyoruz. Ama grup dışından birileri imzanı görüp farklı şeyler düşünebilirler. Onun için uyarmak istedim. İstediğin imzayı kullanmakta serbestsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.S 43

    Yanlış anladın kardeşim. Ben senin iyiliğin için öyle dedim. Hangi mesajımda dalga amaçlı bir yazı gördün? Amacım senin doğruyu öğrenmen. Burda hepimiz bildiklerimizi paylaşıyoruz. Ama grup dışından birileri imzanı görüp farklı şeyler düşünebilirler. Onun için uyarmak istedim. İstediğin imzayı kullanmakta serbestsin.



    sen kusura bakma gülücük koymayı unuttum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carbondoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: YerLe_1

    Selam arkadaslar. Biliyorsunuz bu bolumle genelde ben ilgileniyorum. 12 yasimdan beri sanayii ortamında yaklasik 6 yildir da her turlu modifiyenin icindeyim. ama ben boyle bir arac il defa duydum. Hani olabilir ama arkadasin verdigi motor verileri ile yaptigi hiz arasinda daglar kadar fark var. Benim aracimi cogunuz biliyorsunuz. ki benim aracimda kapak tasli karburator ayarli, kilitli diferansiyel var ve ben lpg de rahat 170 goruyorum ki aracim 4 ileri.

    Simdi carbondoqan kardeş,

    1:) 1.7 miafiori olmaz. ya 1.8 dir yada 2000cc italyandir.
    2:) Eger o kadar yuklu bir arabayla sen 200 goruyorsan (ki o araba bence 4. viteste 200 devirmeli) bunda bir is vardir harcadigin paraya yazik derim.
    3:) Burada bizim arkadaslarimiz qenelde 131 diye tabir edilen eski kasa sahinlere turbo takar, onlar bile 230 240 görürken (ki bukadar yuklü degiller) sendeki veriler farkli.

    Yunus bende sana katiliyorum abicim.

    Ali abi musait bi zamanda git bi gor arkadasin aracini bakalım musait olunca.



    bilgi yanlış ibre 200 dayanıyo ama dahada hızlanıyorum ibre yetmio 200 den fazla gidiyorum ama tekrar lıyım 200 geçiyorum ama ibre gerisini göstermio

    koltuk meselesi arkadaşım arabaya kılıfsız binmem çünki devamlı tamiranede olduğumdan üstüm başım yağ içinde

    1600cc turbo intercooler var özellikleri iyi oku arkadaşım sonraki yazdıklarımı

    araba adanada iken ben ist de öğrenciydim 2 sene önce ve yaşım o zaman16 yaşında idim yanlış okunuyo dikkatli okuyun ve aradan 2 sene geçdikten sonra sanki ben hiç otobana çıkmadım hiç hız yapmadım gibi konuşmuş bi arkadaş yanlış yapıon bu güne kadar çok sıkışmadığım sürece yalan sölemedim ama doğruluğumdan herkez emindir saygılar.....


    Kardes, Kimsenin bi yanLis yaptiqi yok, bi yanlislik varsa olda yanlislikla olmustur. Sen antalyaya yolun düştügünde haber ver bi kalkalim senle Karain hava alanında madem o kadar güveniyon Simdi Ben qeleyim diyecem 600/700 km oraya benim araba dünya benzin yakar Sahi Senin araba kac lira yakiyor km de? Madem aracin boyle kazasiz belasiz kardes. Konyadaki mahalli draglara bekleriz aL gel bizde antalyadan qidecegiz.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.