Şimdi Ara

...[ MOTOR YAĞI ile ilgili tüm paylaşımlar ]... (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18.952
Cevap
212
Favori
1.905.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki

...[ MOTOR YAĞI ile ilgili tüm paylaşımlar ]...


(En Son Oy Tarihi: 9.2.2025)
Giriş
Mesaj
  • teşeekür ederim vezir hocam

    20w 50 LPG ye devam
  • vezir hocam,
    forumdan bir arkadaşla mesajlaştım az önce,
    dizel aracına castrol edge 5/40 koymuş
    ben API sınıfının tuttuğunu koyulabileceğini biliyorum ama
    sanki aklımda kurum olayı ile ilgili dizel yağlarının daha başarılı olduğu gibi bir izlenim kaldı
    doğrumu bilmiyorum
    siz ne dersiniz,
    dizel araçlara rahatlıkla kullanılabilir mi bu tür yağlar
    yok sa mecbur kalmadıkça kullanmamalımıyız,
  • @vezir üstadım benim de bir sorum var,hoş daha önce de servis ile ilgili konuda üstünkörü bahsetmiştim.Servis shell 10/30 yağ koyuyor,araç dizel ve bu yağın tam sentetik olduğunu iddaa ediyor,ben tam sentetik yağların 5/.. gibi başladığını biliyorum.Acaba servisin dediği doğru mu shell 10/30 tam sentetik mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ottoman24

    @vezir üstadım benim de bir sorum var,hoş daha önce de servis ile ilgili konuda üstünkörü bahsetmiştim.Servis shell 10/30 yağ koyuyor,araç dizel ve bu yağın tam sentetik olduğunu iddaa ediyor,ben tam sentetik yağların 5/.. gibi başladığını biliyorum.Acaba servisin dediği doğru mu shell 10/30 tam sentetik mi?



    Üstadım gerçi Vezir hocama sormuşun ama senden aldığı fiyattan bir çıkarım yapabilirsin, sentetik yağların litresi pahalı biraz....
  • Valla gerçekten çok güzel bir konu birçok ezberi bozabiliyor, lakin benim de ufak bir sorum var cevaplarsanız sevinirim.

    Aracım 93 model Reno 9 LPG li ve 117.000 km de. Arabayı ben kullanmaya başladığımdan beri yani 9 senedir 15-50 yağ koyuyorum araca ve değişimleri hep 1000 km önceden yapıyorum(tabii her değişimde hava ve yağ filitresini de değiştiriyorum her ne kadar boşver ne değişecen diyen ustalarla karşılaşsam da ısrar ediyorum). Asla aracı yüksek devirlere çıkarmıyorum nadir 4000 üstünü görüyor ve yılda 1-2 defa uzun yol yapıyor araç. Son 2 yağ değişimden beri Elf kullanıyorum. konuyu görünce diğer firmaların(castrol ve shell) sitesine girdiğimde araç için 10-40 önerisi ile karşılaştım. (Eskiden hep 15-50 yi önerirlerdi). Araçta yağ eksiltme diye bir olay yok.

    Soruma gelirsek 10-40 a geçmelimiyim bir dahaki yağ değişiminde ve Castrol Magnatec düşünüyorum. Haa bu arada araç ya Samsun da oluyor ya da Tarbzon da.




  • 15-50 yağın markası nedir merak ettim.
    10w40 geçmeniz için yeterli bir soğukluk olan bir bölgede yaşamıyorsunuz . Kışları sıcaklıklar -10 altına düşmedikçe 10 numara ile başlayan yağa ihtiyacınız olmaz.Turbo yoksa tabiiki .Lpg liaraç dediğiniz için bu noktayı yokmuş kabulettim. Yıllardır kullanmış olduğunuz yağ LPG için güzel bir aralık hem 50 numara gibi LPG ve çevre ıssısının şartlarına dayanır hem de biraz kalın olur. Eğer memnunsanız yağınızı değiştirmeyin derim. Bu kmlerden sonra sadece problem olduğunda yağın marka ve numarasının değiştirilmesini öneririm.Artık araç bu yağa alışmıştır .


    quote:

    Orjinalden alıntı: yapici

    Valla gerçekten çok güzel bir konu birçok ezberi bozabiliyor, lakin benim de ufak bir sorum var cevaplarsanız sevinirim.

    Aracım 93 model Reno 9 LPG li ve 117.000 km de. Arabayı ben kullanmaya başladığımdan beri yani 9 senedir 15-50 yağ koyuyorum araca ve değişimleri hep 1000 km önceden yapıyorum(tabii her değişimde hava ve yağ filitresini de değiştiriyorum her ne kadar boşver ne değişecen diyen ustalarla karşılaşsam da ısrar ediyorum). Asla aracı yüksek devirlere çıkarmıyorum nadir 4000 üstünü görüyor ve yılda 1-2 defa uzun yol yapıyor araç. Son 2 yağ değişimden beri Elf kullanıyorum. konuyu görünce diğer firmaların(castrol ve shell) sitesine girdiğimde araç için 10-40 önerisi ile karşılaştım. (Eskiden hep 15-50 yi önerirlerdi). Araçta yağ eksiltme diye bir olay yok.

    Soruma gelirsek 10-40 a geçmelimiyim bir dahaki yağ değişiminde ve Castrol Magnatec düşünüyorum. Haa bu arada araç ya Samsun da oluyor ya da Tarbzon da.




  • internet sitesinden yapın teknik bilgilerine ulaşabiliriz. Bana detay verirseniz incelerim.o kadar çok çeşit var ki inanın ezbere şudur demek bazen güç oluyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ottoman24

    @vezir üstadım benim de bir sorum var,hoş daha önce de servis ile ilgili konuda üstünkörü bahsetmiştim.Servis shell 10/30 yağ koyuyor,araç dizel ve bu yağın tam sentetik olduğunu iddaa ediyor,ben tam sentetik yağların 5/.. gibi başladığını biliyorum.Acaba servisin dediği doğru mu shell 10/30 tam sentetik mi?
  • dizel için dizel araçlar için üretilmiş yağı kullnınız . bazı yağlarda hem benzin hem dizel için der. Eğer tercih yapacaksanız sadece dizel için üretilmiş yağı seçmeniziöneririm. Ancak diğer çifte kavrulmuş yağ kullanımı da hatalı değildir.

    peki nereden anlayacağım derseniz üzerindeki yazılara daha dikkatli bir inceleme yapmanız gerekiyor. Dizel için üretilmiş yağlarda özellikle yazar. Ama bir yazı yoksa API sınıflamasına bakacaksınız .

    Buradan sonrası uzmanlık alanına girer ancak kabaca C ile başlayan numaralar dizel için üretilmiş yağlardır. Bunlarında yanında ikincibir numarada vardır bu da yeni nesi,l araçlarda ince noktaları yakalamak için araç motoru hasaslaşınca yağı da ona uyduruyorlar.

    CJ-4 güncel yağ numaramız budur ,4 numarası dört zamanlı motoru gösterir. Aşagıda detaylarını verdiğim gibi diğer alt sınıf önerilen tüm yağları kapsar. yani size araç katalogunda API CI-4 önerilmişse siz bir üst sınıf yağı piyasadan alıp aracınızda kullanabilirsiniz demektir. Ama tersine düşünce hatalıdır. Yani araç CJ-4 demiş ama siz ucuz diye CH-4 yağını aldınız. Ustanız da ''abicim aynen uyar meraketme diye gazlarsa '' işte usta aklıyla seçim yapmanın inceliklerine saplanırsınız.ben bu konuda kullnıcıları bilinçlendirmeye çalışıyorum. Tabiiki meraklı ve anlamak isteyene.

    Introduced in 2006 for high-speed four-stroke engines. Designed to meet 2007 on-highway exhaust emission standards. CJ-4 oils are compounded for use in all applications with diesel fuels ranging in sulphur content up to 500ppm (0.05% by weight). However, use of these oils with greater than 15ppm sulfur fuel may impact exhaust aftertreatment system durability and/or oil drain intervals. CJ-4 oils are effective at sustaining emission control system durability where particulate filters and other advanced aftertreatment systems are used. CJ-4 oils exceed the performance criteria of CF-4, CG-4, CH-4 and CI-4. ,

    CI-4 Geçerli

    Introduced in 2002 for high-speed four-stroke engines. Designed to meet 2004 exhaust emission standards implemented in 2002. CI-4 oils are formulated to sustain engine durability where exhaust gas recirculation (EGR) is used and are intented for use with diesel fuels ranging in sulphur content up to 0.5% weight. Can be used in place of CD, CE, CF-4, CG-4 and CH-4

    CH-4 halen Geçerli sınıf

    Introduced in 1998 for high-speed four-stroke engines. CH-4 oils are specifically designed for use with diesel fuels ranging in sulphur content up to 0.5% weight. Can be used in place of CD, CE, CF-4 and CG-4.

    CG-4 halen Geçerli sınıf

    Introduced in 1995 for high-speed four-stroke engines. CG-4 oils are specifically designed for use with diesel fuels ranging in sulphur content less than 0.5% weight. CG-4 oil needs to be used for engines meeting 1994 emission standards. Can be used in place of CD, CE and CF-4.

    CF-4 halen Geçerli sınıf

    Introduced in 1990 for high-speed four-stroke naturally aspirated and turbo engines. Can be used in place of CD and CE.

    bunun altındaki harfte yağı bulmanız hemen hemen imkansızdır özel üretime girer. Eski dizellerde kullnılan 1980 li ve 1970 yıllarınn sınıfları da var ama ne olursa olsun yeni upgrade sınıf yağı kullanmaları mümkün hem daha iyi olacaktır.



    quote:

    Orjinalden alıntı: yuci

    vezir hocam,
    forumdan bir arkadaşla mesajlaştım az önce,
    dizel aracına castrol edge 5/40 koymuş
    ben API sınıfının tuttuğunu koyulabileceğini biliyorum ama
    sanki aklımda kurum olayı ile ilgili dizel yağlarının daha başarılı olduğu gibi bir izlenim kaldı
    doğrumu bilmiyorum
    siz ne dersiniz,
    dizel araçlara rahatlıkla kullanılabilir mi bu tür yağlar
    yok sa mecbur kalmadıkça kullanmamalımıyız,





  • Türkiye'de CJ olarak satılan yağa pek rastlayamadım açıkçası, genellikle tam sentetik yağlar bile CF

    Bulabildiklerim içerisinde bana en iyi görünenler (tam sentetik):

    (bu pdf dosyası)

    (bu sitedeki açıklama)

    Bir de Shell'in yarı sentetik olanı var bir tane:

    (yine pdf dosyası)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xanadu03 -- 19 Haziran 2009; 11:46:39 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: xanadu03


    quote:

    Orjinalden alıntı: ottoman24

    @vezir üstadım benim de bir sorum var,hoş daha önce de servis ile ilgili konuda üstünkörü bahsetmiştim.Servis shell 10/30 yağ koyuyor,araç dizel ve bu yağın tam sentetik olduğunu iddaa ediyor,ben tam sentetik yağların 5/.. gibi başladığını biliyorum.Acaba servisin dediği doğru mu shell 10/30 tam sentetik mi?



    Üstadım gerçi Vezir hocama sormuşun ama senden aldığı fiyattan bir çıkarım yapabilirsin, sentetik yağların litresi pahalı biraz....



    Kullandığım yağın servisteki lt fiyatı 17,50 tl.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    internet sitesinden yapın teknik bilgilerine ulaşabiliriz. Bana detay verirseniz incelerim.o kadar çok çeşit var ki inanın ezbere şudur demek bazen güç oluyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ottoman24

    @vezir üstadım benim de bir sorum var,hoş daha önce de servis ile ilgili konuda üstünkörü bahsetmiştim.Servis shell 10/30 yağ koyuyor,araç dizel ve bu yağın tam sentetik olduğunu iddaa ediyor,ben tam sentetik yağların 5/.. gibi başladığını biliyorum.Acaba servisin dediği doğru mu shell 10/30 tam sentetik mi?






    Shell'in internet sitesinde araca uygun yağ olarak iklim şartlarına göre 10/30 öneriliyor,ancak deteylı bir açıklama yok.




  • bana kullandığın yağın internet linkini verebilir misin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ottoman24


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    internet sitesinden yapın teknik bilgilerine ulaşabiliriz. Bana detay verirseniz incelerim.o kadar çok çeşit var ki inanın ezbere şudur demek bazen güç oluyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ottoman24

    @vezir üstadım benim de bir sorum var,hoş daha önce de servis ile ilgili konuda üstünkörü bahsetmiştim.Servis shell 10/30 yağ koyuyor,araç dizel ve bu yağın tam sentetik olduğunu iddaa ediyor,ben tam sentetik yağların 5/.. gibi başladığını biliyorum.Acaba servisin dediği doğru mu shell 10/30 tam sentetik mi?






    Shell'in internet sitesinde araca uygun yağ olarak iklim şartlarına göre 10/30 öneriliyor,ancak deteylı bir açıklama yok.




  • yazıları okuyarak elinizdeki yağın kalitesini ve verdiğiniz paranın buna deyip değmeyeceğini sşzlerde anlayabilrisiniz. Ana linki veriyorum hem benzinli araçlar için S serisi ,hem de C yani dizel araç için yağ kalite sınıflandırması ektedir. orjinal dökümandan okursanız daha sağlıklı olur.

    Buna göre artık aşagıdaki yağların satandartının CF olmasının anlamını kavramışsınızdır. Firmaları kötülememk adına yazmıyorum ama yağın hangi yılın standartı olduğunu ve aracınızın hangi euro standartını kapsadığını kontrol etmeniz yeterlidir. yakıt standartları euro sınıflandrımasına girer.

    tekrar olayı özetlersem CF sınıfı 1990 dan beri aynı kalmıştır ancak CJ 2006 yılından sonra yayınlanmıştır ve çok sıkı şartlar içerdiği için maliyeti yükseltmektedir. Aynen 50 ppm normal kırsal dizele göre euro dizelin pahalı satılması gibi.

    http://www.apicj-4.org/EngineOilGuide2006.pdf

    quote:

    Orjinalden alıntı: xanadu03

    Türkiye'de CJ olarak satılan yağa pek rastlayamadım açıkçası, genellikle tam sentetik yağlar bile CF

    Bulabildiklerim içerisinde bana en iyi görünenler (tam sentetik):

    (bu pdf dosyası)

    (bu sitedeki açıklama)

    Bir de Shell'in yarı sentetik olanı var bir tane:

    (yine pdf dosyası)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 19 Haziran 2009; 14:36:31 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    bana kullandığın yağın internet linkini verebilir misin.





    Üstad shell'in sitesindeki link bu,kullandığım yağda shell 10/30




  • kusura bakma ottoman vermiş olduğun linkten birşey bulmak zor .

    ben aşağıda verdiğim linkten hangi yağı seçtiğini uzun ismi veya linkiyle verirsen, senin için inceleyeceğim.O kadar çok çeşit var ki insanın tam isabet kaydetmesi gerekiyor.



    quote:

    Orjinalden alıntı: ottoman24


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    bana kullandığın yağın internet linkini verebilir misin.





    Üstad shell'in sitesindeki link bu,kullandığım yağda shell 10/30





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 19 Haziran 2009; 16:24:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    15-50 yağın markası nedir merak ettim.
    10w40 geçmeniz için yeterli bir soğukluk olan bir bölgede yaşamıyorsunuz . Kışları sıcaklıklar -10 altına düşmedikçe 10 numara ile başlayan yağa ihtiyacınız olmaz.Turbo yoksa tabiiki .Lpg liaraç dediğiniz için bu noktayı yokmuş kabulettim. Yıllardır kullanmış olduğunuz yağ LPG için güzel bir aralık hem 50 numara gibi LPG ve çevre ıssısının şartlarına dayanır hem de biraz kalın olur. Eğer memnunsanız yağınızı değiştirmeyin derim. Bu kmlerden sonra sadece problem olduğunda yağın marka ve numarasının değiştirilmesini öneririm.Artık araç bu yağa alışmıştır .


    quote:

    Orjinalden alıntı: yapici

    Valla gerçekten çok güzel bir konu birçok ezberi bozabiliyor, lakin benim de ufak bir sorum var cevaplarsanız sevinirim.

    Aracım 93 model Reno 9 LPG li ve 117.000 km de. Arabayı ben kullanmaya başladığımdan beri yani 9 senedir 15-50 yağ koyuyorum araca ve değişimleri hep 1000 km önceden yapıyorum(tabii her değişimde hava ve yağ filitresini de değiştiriyorum her ne kadar boşver ne değişecen diyen ustalarla karşılaşsam da ısrar ediyorum). Asla aracı yüksek devirlere çıkarmıyorum nadir 4000 üstünü görüyor ve yılda 1-2 defa uzun yol yapıyor araç. Son 2 yağ değişimden beri Elf kullanıyorum. konuyu görünce diğer firmaların(castrol ve shell) sitesine girdiğimde araç için 10-40 önerisi ile karşılaştım. (Eskiden hep 15-50 yi önerirlerdi). Araçta yağ eksiltme diye bir olay yok.

    Soruma gelirsek 10-40 a geçmelimiyim bir dahaki yağ değişiminde ve Castrol Magnatec düşünüyorum. Haa bu arada araç ya Samsun da oluyor ya da Tarbzon da.



    Hocam kullandığım yağ Elf Moligraf 15-50 dir(yanlış hatırlamıyorsam). Peki 10-40 koymamın bir "-" olur mu, her zaman şu magnatec i kullanmak istemişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnderYapici -- 19 Haziran 2009; 16:44:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yapici

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    15-50 yağın markası nedir merak ettim.
    10w40 geçmeniz için yeterli bir soğukluk olan bir bölgede yaşamıyorsunuz . Kışları sıcaklıklar -10 altına düşmedikçe 10 numara ile başlayan yağa ihtiyacınız olmaz.Turbo yoksa tabiiki .Lpg liaraç dediğiniz için bu noktayı yokmuş kabulettim. Yıllardır kullanmış olduğunuz yağ LPG için güzel bir aralık hem 50 numara gibi LPG ve çevre ıssısının şartlarına dayanır hem de biraz kalın olur. Eğer memnunsanız yağınızı değiştirmeyin derim. Bu kmlerden sonra sadece problem olduğunda yağın marka ve numarasının değiştirilmesini öneririm.Artık araç bu yağa alışmıştır .


    quote:

    Orjinalden alıntı: yapici

    Valla gerçekten çok güzel bir konu birçok ezberi bozabiliyor, lakin benim de ufak bir sorum var cevaplarsanız sevinirim.

    Aracım 93 model Reno 9 LPG li ve 117.000 km de. Arabayı ben kullanmaya başladığımdan beri yani 9 senedir 15-50 yağ koyuyorum araca ve değişimleri hep 1000 km önceden yapıyorum(tabii her değişimde hava ve yağ filitresini de değiştiriyorum her ne kadar boşver ne değişecen diyen ustalarla karşılaşsam da ısrar ediyorum). Asla aracı yüksek devirlere çıkarmıyorum nadir 4000 üstünü görüyor ve yılda 1-2 defa uzun yol yapıyor araç. Son 2 yağ değişimden beri Elf kullanıyorum. konuyu görünce diğer firmaların(castrol ve shell) sitesine girdiğimde araç için 10-40 önerisi ile karşılaştım. (Eskiden hep 15-50 yi önerirlerdi). Araçta yağ eksiltme diye bir olay yok.

    Soruma gelirsek 10-40 a geçmelimiyim bir dahaki yağ değişiminde ve Castrol Magnatec düşünüyorum. Haa bu arada araç ya Samsun da oluyor ya da Tarbzon da.



    Hocam kullandığım yağ Elf Moligraf 15-50 dir(yanlış hatırlamıyorsam). Peki 10-40 koymamın bir "-" olur mu, her zaman şu magnatec i kullanmak istemişimdir.


    motor açısından bir sakıncası yoktur. Sadece 40 yerine 50 numara daha iyi olabilir. Denyin bakalım eksiltme yapacak mı , yaparsa eskiye dönersiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vezir


    quote:

    Orjinalden alıntı: yapici

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    15-50 yağın markası nedir merak ettim.
    10w40 geçmeniz için yeterli bir soğukluk olan bir bölgede yaşamıyorsunuz . Kışları sıcaklıklar -10 altına düşmedikçe 10 numara ile başlayan yağa ihtiyacınız olmaz.Turbo yoksa tabiiki .Lpg liaraç dediğiniz için bu noktayı yokmuş kabulettim. Yıllardır kullanmış olduğunuz yağ LPG için güzel bir aralık hem 50 numara gibi LPG ve çevre ıssısının şartlarına dayanır hem de biraz kalın olur. Eğer memnunsanız yağınızı değiştirmeyin derim. Bu kmlerden sonra sadece problem olduğunda yağın marka ve numarasının değiştirilmesini öneririm.Artık araç bu yağa alışmıştır .


    quote:

    Orjinalden alıntı: yapici

    Valla gerçekten çok güzel bir konu birçok ezberi bozabiliyor, lakin benim de ufak bir sorum var cevaplarsanız sevinirim.

    Aracım 93 model Reno 9 LPG li ve 117.000 km de. Arabayı ben kullanmaya başladığımdan beri yani 9 senedir 15-50 yağ koyuyorum araca ve değişimleri hep 1000 km önceden yapıyorum(tabii her değişimde hava ve yağ filitresini de değiştiriyorum her ne kadar boşver ne değişecen diyen ustalarla karşılaşsam da ısrar ediyorum). Asla aracı yüksek devirlere çıkarmıyorum nadir 4000 üstünü görüyor ve yılda 1-2 defa uzun yol yapıyor araç. Son 2 yağ değişimden beri Elf kullanıyorum. konuyu görünce diğer firmaların(castrol ve shell) sitesine girdiğimde araç için 10-40 önerisi ile karşılaştım. (Eskiden hep 15-50 yi önerirlerdi). Araçta yağ eksiltme diye bir olay yok.

    Soruma gelirsek 10-40 a geçmelimiyim bir dahaki yağ değişiminde ve Castrol Magnatec düşünüyorum. Haa bu arada araç ya Samsun da oluyor ya da Tarbzon da.



    Hocam kullandığım yağ Elf Moligraf 15-50 dir(yanlış hatırlamıyorsam). Peki 10-40 koymamın bir "-" olur mu, her zaman şu magnatec i kullanmak istemişimdir.


    motor açısından bir sakıncası yoktur. Sadece 40 yerine 50 numara daha iyi olabilir. Denyin bakalım eksiltme yapacak mı , yaparsa eskiye dönersiniz.

    Tamamdır hocam teşekkürler cevap için




  • Arkadaşlar benim aracımda da yağın değişmesi gerektiğini belirten sinyal yandı.Senelik düzenli olarak bakıma sokarım aracımı ve 2006 model aracımın km si 26000.Bundan tam 1 sene önce bakıma girmişti aracım ve şimdi tekrar bakıma vericem. Sormak istediğim şey aracımı yetkili servise bakıma verirken kullandıkları yağ konusunda nasıl davranmalıyım.Eğer ellerinde farklı çeşit varsa hangisini tercih etmeliyim??.Önceki bakımlarda bu yağ konusunda servisin kullandığı yağı tercih ettim hep. Bu arada araç 1.6 laguna II.
  • Arkadaşlar 3 hafta sonra yaklaşık arabamla tatile gideceğim ve iki hafta içerisinde 3000 bin km ye yakın yol yapacagım.İstanbul'dan Akdeniz'e gideceğim yani bulunduğum bölgeden daha sıçak bir bölgeye.Aracımda bundan önce hep 10w 40 motor yağları kullandım.Şu anda motor yağı değişeli 5000 km oldu.Acaba motor yağını değiştirmeme gerek varmı?Birde bir ürün gördüm internetten PETROL OFİSİ 20W/50 motor yağı 5000 km kullanımlar içinmiş(fiyatı çok uygun 4 lt yağ 28 Tl)Benim aracım için uygun olurmu?
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.