Şimdi Ara

Motorola Atrix Bire Bir Değişim (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
8
Favori
17.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nighdoria

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayaras

    İban numaranı veriyorsun hesabına yatıyor, yalnız en az 2 hafta sürüyor.

    ohh çok iyimiş , peki benim faturada 600 tl yazıyor ama 50 tl parapuan , 50 tl hediye çeki felan almıştık onları düşüyorlar mı yoksa faturada kaç yazıyorsa onu mu veriyorlar

    Fatura ne ise o. Yanına verilen bir hediye aksesuar varsa onu kesebiliyorlar nadiren.
  • sayaras kullanıcısına yanıt
    1 yıl sonra Atrix'i aldığıma pişman olmuştum şuan iyi ki almışım diyorum
  • Arkadaşlar benim param bugün hesabıma aktarılmış. Ayın 30 unda alınmıştı ücret iadesi kararı. 15 gün sonra para hesabıma aktarıldı. Ama Motorolada çalışan yetkili Yasemin hanımın bu süreçte etkisi çok fazlaydı. İban numaramı bizzat alıp beni öncelik sırasına koydu. Israrları ile param olabilecek en hızlı biçimde hesabıma aktarıldı. Eğer Teleservice kanadından çözüm bulamıyorsanız mutlaka Motorola ile iletişime geçin ellerinden geleni yapıyorlar
  • Arkadaşlar 1 aydır telefonun yedek parçası gelmedi ayağına bekletiyorlar. Telefondan kimseye ulaşılmıyor. Maillere aynı şeyleri yazıyorlar geçiyorlar. Bunlara ne yapılabilir. Telefonun tamirinden vazgeçtim geri göndersinler yeter.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: socialworker

    Arkadaşlar 1 aydır telefonun yedek parçası gelmedi ayağına bekletiyorlar. Telefondan kimseye ulaşılmıyor. Maillere aynı şeyleri yazıyorlar geçiyorlar. Bunlara ne yapılabilir. Telefonun tamirinden vazgeçtim geri göndersinler yeter.

    Bir üstteki mesajı oku hocam faydası olur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chevanton kullanıcısına yanıt
    Yasemin hanım a ulaşabilsem sorun çözülebilirdi de 20 dk telefonda bekledim yine ulaşamadım herhangi birine.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teleservice cihaz takibinde Takip Numaramı ve Seri numaramı doğru yazdığım halde Servis numarası sistemde bulunamadı diye hata alıyorum . Önceden açılırdı şuan o hatayı veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nighdoria

    Teleservice cihaz takibinde Takip Numaramı ve Seri numaramı doğru yazdığım halde Servis numarası sistemde bulunamadı diye hata alıyorum . Önceden açılırdı şuan o hatayı veriyor

    Bende de aynı hata var, ben de zannediyorum moto g gönderiyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayaras

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nighdoria

    Teleservice cihaz takibinde Takip Numaramı ve Seri numaramı doğru yazdığım halde Servis numarası sistemde bulunamadı diye hata alıyorum . Önceden açılırdı şuan o hatayı veriyor

    Bende de aynı hata var, ben de zannediyorum moto g gönderiyorlar...

    Sabah sabah kim dinleyecek o bant kaydındaki müziği diye sinirlendim son bir kez daha kontrol edeyim dedim ve takip ekranına bu sefer giriyor
  • Nighdoria N kullanıcısına yanıt
    Benim ki de giriyor, bakalım moto g için onay verdim, umarım gönderirler
  • evet bende bilgilerimi doğru girdiğim halde , ulaşamıyorum cihazın durumuna...kayıt bulunamadı diyor...

    edit: düzeldi , bi değişiklik yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wehby -- 16 Temmuz 2014; 11:12:54 >
  • şimdi gene sorguladım , yine girmiyor 'Could not send Message.' diyor..
  • Karşımızda mükemmel bir ekip var
  • sayaras ben de temmuzun 1 sinde servise gönderdim 7 sinden beri yedek parça bekliyor diyor sen de temmuzun 2sinde göndermişsin sana değişim talebi gelmiş ancak bana öyle bir sey gelmedi sen bunun için herhangi bir şey yaptın mı mail vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultra_h

    sayaras ben de temmuzun 1 sinde servise gönderdim 7 sinden beri yedek parça bekliyor diyor sen de temmuzun 2sinde göndermişsin sana değişim talebi gelmiş ancak bana öyle bir sey gelmedi sen bunun için herhangi bir şey yaptın mı mail vs.

    Motorola ile görüştüm, fakat telefonun stoğu bitti diye beklemeye aldılar beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayaras


    Motorola ile görüştüm, fakat telefonun stoğu bitti diye beklemeye aldılar beni.

    motorolaya email attın yani işlemleri biraz hızlandırmak istiyorum da oyüzden sordum tsk ederim
  • Ben de Moto G ile değişim yapılanlardanım. Gördüğüm kadarıyla kalabalığız Teleservice ilk önce değişim yapıcaz dedi, sonra para iadesine çevirdi, en sonunda aniden telefon gönderdi. Telefonların garanti süresinin dolumuna yakın (benimki öyle en azından) bozulduğu izlenimi var bende. Böyle değişim falan sektörde sık oluyor mu bilmiyorum. Sık telefon değiştiren biri değilim.

    Çözüm hoşuma gitse de teleservice'den memnun kalmadım yalnız. Müşteri hizmetleri kaba ve ketum. İnternet sitelerinden dilek girişi yapmışlar IBAN istiyorlar. Müşteri hizmetlerine mail attım bana kargo numarası yazarak döndüler. Yazılı iletişimde bile kabalıktan ödün vermiyorlar Müşteri ilişkisi konusunda bu kadar berbat bir firma görmedim. Yasal haklarınız saklıdır falan diyorlar. Bu kadar berbat müşteri ilişkisine bu çözüm beni huylandırmadı da değil. Telefona bomba falan koymamışlardır umarım




  • ben de göndereli 17 gün oldu ama ses seda yok telefondan yedek parça bekliyor yazıyor daha çok bekleyeceğim galiba en azından değişim talebim alınsaydı iyidi.
  • ben 16 haziranda göndermiştim , 1 ay oldu nerdeyse hala yedek parça bekleniyor yazıyor...
  • İşin kötü tarafı değişim para iadesi veya telefonun tamirinden vs vazgeçtim. O şekilde geri gönderilmesine razıyım ama kimseye ulaşamıyorum. Bildiğin telefon haczedildi sanki. Bu servis anlayışı ile motorola kusura bakmasın türkiye de tutunamaması normal.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.