Şimdi Ara

◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ► (1301. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26.464
Cevap
120
Favori
1.157.616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12991300130113021303
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Teleservis'in sitesinden bakınca. Ağustos 26'sında kayıt girişi yapıldı. 28'inde parça bekleniyor yazıyor.
    Ben hangisine bakacağım 26'sına mı ? eğer öyleyse yarın sabah 20 iş günü doluyor sanırım ?
    Ayrıca hakem heyetine daha önce gitmiştim. Boş kağıda kendin yazıyorsun ne yazmalıyım para iadesi istiyorum alabilirmiyim ? Son olarak faturalarını kutu ile gönderdim ama ne olur olmaz diye kendim a4 kağıda fotokopisini almıştım iş görür mü ve de servise gittiğine dair kağıt kargo kağıdı var o olur mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iptal55

    Arkadaşlar Teleservis'in sitesinden bakınca. Ağustos 26'sında kayıt girişi yapıldı. 28'inde parça bekleniyor yazıyor.
    Ben hangisine bakacağım 26'sına mı ? eğer öyleyse yarın sabah 20 iş günü doluyor sanırım ?
    Ayrıca hakem heyetine daha önce gitmiştim. Boş kağıda kendin yazıyorsun ne yazmalıyım para iadesi istiyorum alabilirmiyim ? Son olarak faturalarını kutu ile gönderdim ama ne olur olmaz diye kendim a4 kağıda fotokopisini almıştım iş görür mü ve de servise gittiğine dair kağıt kargo kağıdı var o olur mu ?

    faturanın vs zaten orjinali istenmiyor, fotokopisi is görür, kargo kağıdını da ekle servisteki durumunu gösteren ekran görüntüsü de ekle derim. Hb den almışsan onları şikayet edeceksin , ama onlar da telefonu isteyecek senden, bu durumda telefonu nasıl geri alırsın, geri gelince faturası da olur mu bilinmez. Gerçi benden istemediler ama ben yine de iade kararı çıkınca faturasını da göndermiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 17 Eylül 2014; 0:56:51 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: iptal55

    Arkadaşlar Teleservis'in sitesinden bakınca. Ağustos 26'sında kayıt girişi yapıldı. 28'inde parça bekleniyor yazıyor.
    Ben hangisine bakacağım 26'sına mı ? eğer öyleyse yarın sabah 20 iş günü doluyor sanırım ?
    Ayrıca hakem heyetine daha önce gitmiştim. Boş kağıda kendin yazıyorsun ne yazmalıyım para iadesi istiyorum alabilirmiyim ? Son olarak faturalarını kutu ile gönderdim ama ne olur olmaz diye kendim a4 kağıda fotokopisini almıştım iş görür mü ve de servise gittiğine dair kağıt kargo kağıdı var o olur mu ?

    faturanın vs zaten orjinali istenmiyor, fotokopisi is görür, kargo kağıdını da ekle servisteki durumunu gösteren ekran görüntüsü de ekle derim. Hb den almışsan onları şikayet edeceksin , ama onlar da telefonu isteyecek senden, bu durumda telefonu nasıl geri alırsın, geri gelince faturası da olur mu bilinmez. Gerçi benden istemediler ama ben yine de iade kararı çıkınca faturasını da göndermiştim.

    hb'yi aradım göndermeden önce bize göndermeyin uzun sürer siz direk gönderin dediler. Zaten garantinin bitmesine az vardı ben kendim gönderdim. Hakem heyetine hb'yi şikayet edeceğim. Telefonu isterlerse teleservis'den oraya yönlendirebilirmiyim ?
    Teleservis hakem heyeti işi devam ederken telefonu geri gönderirse ya da yaparsa ne yapmalıyım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iptal55

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: iptal55

    Arkadaşlar Teleservis'in sitesinden bakınca. Ağustos 26'sında kayıt girişi yapıldı. 28'inde parça bekleniyor yazıyor.
    Ben hangisine bakacağım 26'sına mı ? eğer öyleyse yarın sabah 20 iş günü doluyor sanırım ?
    Ayrıca hakem heyetine daha önce gitmiştim. Boş kağıda kendin yazıyorsun ne yazmalıyım para iadesi istiyorum alabilirmiyim ? Son olarak faturalarını kutu ile gönderdim ama ne olur olmaz diye kendim a4 kağıda fotokopisini almıştım iş görür mü ve de servise gittiğine dair kağıt kargo kağıdı var o olur mu ?

    faturanın vs zaten orjinali istenmiyor, fotokopisi is görür, kargo kağıdını da ekle servisteki durumunu gösteren ekran görüntüsü de ekle derim. Hb den almışsan onları şikayet edeceksin , ama onlar da telefonu isteyecek senden, bu durumda telefonu nasıl geri alırsın, geri gelince faturası da olur mu bilinmez. Gerçi benden istemediler ama ben yine de iade kararı çıkınca faturasını da göndermiştim.

    hb'yi aradım göndermeden önce bize göndermeyin uzun sürer siz direk gönderin dediler. Zaten garantinin bitmesine az vardı ben kendim gönderdim. Hakem heyetine hb'yi şikayet edeceğim. Telefonu isterlerse teleservis'den oraya yönlendirebilirmiyim ?
    Teleservis hakem heyeti işi devam ederken telefonu geri gönderirse ya da yaparsa ne yapmalıyım ?

    Bana servisten telefonu alırsan şikayetin düşer demişlerdi, benim kararın çıkması da biraz uzun surdu karar çıkınca da servis 3 ay alınmamış telefonu depoya atıyoruz bulana helal olsun dedi. HB de ille de bozuk ta olsa telefonu isterim ben diye tutturdu.

    ama sende telefonn servisten geleceğini pek sanmıyorum, moto g vs önerirler. oldu da karar çıkana kadar telefon gelmedi, teleservisin hepsiburadaya göndereceğini pek sanmam, senin uğraşman gerekir yine.




  • arkadaşlar ben de teleservisle uğraşıyorum. 20 iş günü pazartesi doldu, takip sisteminden bakınca hala yedek parça bekleniyor diyor. telefondan da hiç bir bilgi alamıyorum. ankara necatibey şubesine gidip şahsen görüşüp sonuç alan oldu mu şimdiye kadar. yoksa tüketici hakem heyetine gitmem gerekiyor ama iş çok uzayacak öyle olursa. kısa yoldan halledebilen oldu mu hiç ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.ozan

    arkadaşlar ben de teleservisle uğraşıyorum. 20 iş günü pazartesi doldu, takip sisteminden bakınca hala yedek parça bekleniyor diyor. telefondan da hiç bir bilgi alamıyorum. ankara necatibey şubesine gidip şahsen görüşüp sonuç alan oldu mu şimdiye kadar. yoksa tüketici hakem heyetine gitmem gerekiyor ama iş çok uzayacak öyle olursa. kısa yoldan halledebilen oldu mu hiç ?

    En güzeli arızalanan telefonu teleservis yerine Hb'ya göndermek
  • Bugün sonunda hakem heyetine başvurumu yapabildim. 3 ay 5 ay neyse beklerim, sonucunda paramı alırım ve bir daha teleservice denen garip firmanın yükümlülüğünü aldığı hiçbir elektronik ürüne bulaşmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: socialworker

    Bugün sonunda hakem heyetine başvurumu yapabildim. 3 ay 5 ay neyse beklerim, sonucunda paramı alırım ve bir daha teleservice denen garip firmanın yükümlülüğünü aldığı hiçbir elektronik ürüne bulaşmam.

    hakem heyetine başvuru için neler gerekli hocam ? Ayrıca dilekçeye ne yazdınız ? Ben fatura aslını ve fotokopisini gönderdim kutu ile göndermeden önce a4 kağıdına bi fatura fotokopisi çektim ama kabul olurmu bilmiyorum?
  • iptal55 kullanıcısına yanıt
    T.C.
    .............. KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA




    26/09/2012 tarihinde ........ isimli e-ticaret sitesinden (52297303) sipariş numarası ile (..............) İmei kodlu Motorola Atrix marka cep telefonu aldım. Bir süre sonra telefonumda meydana gelen arızalar nedeni ile resmi servisi olan Arvato Teleservice isimli firmaya telefonumu kargo yolu ile gönderdim. İlgili firmaya ulaşan telefonum 05/08/2014 tarihinde (AN1105795) iş emri ile kayda alındı. O tarihten itibaren telefonum ilgili serviste yedek parça beklemektedir.
    20 günü aşan servis süresi ve yaşadığım mağduriyetin halen devam ediyor olması sebebi ile garanti şartlarını yerine getiremeyen ithalatçı firma Brightstar Telekominikasyon ve Dağıtım Ltd.Şti'nin tarafıma para iadesi veya birebir ürün değişimi yapması yönünde karar verilmesini arz ve talep ederim. 17/09/2014

    altıan ad soyad adres tel yazarsın..fatura fotokopisi, kargo fişi varsa kargo fişi, dilekçe, teleservice servis hareketlerini içerek sayfanın çıktısı yeterli, garanti belgesi elindeyse onu da gönderebilirisin.




  • Selam arkadaşlar;
    19.02.2013'de aldığım şu ana kadarda gayet iyi bir şekilde o rom senin bu rom senin takıldığım telefonda en son neutrino 3.02 kurduktan sonra dokunmatik arızalandı. Farklı romlar yükledim olmadı en son orjinal roma geri döndüm herşeyi sıfırladım sd card'a format çektim yine banamsın demedi. Kalvye dikey konumdayken
    , z s w tuşları
    yatay konumdayken
    backspace ve alt tuşu
    basmıyor bunun haricinde başka bir sıkıntımda yok kullanabilsem böylede kullanacam ama hakkaten sinir bozuyor. Telefonu hepsi buradadan almıiştım.
    1- Garanti süresi 24 aymı?
    2- Elimde irsaliyeli fatura var bunun fotokopisini göndermem yeterli olur mu?
    3- Telefon batarya ve arka kapak olarak 3 parça göndereceğim, şarj kablosu , şarj adaptörü dok ve diğer aparatlarını göndermeye gerek var mı?
    4- Kargoya karşı ödemeli olarak mı veriyoruz?
    5- Telefonun açma tuşu ve ses kısma tuşu ile açarsam ve android recovery seçersem cwm çıkıyor karşıma doğal olarak (custım romlar) bu sorun oluşturur mu?
    Teşekkürler kolay gelsin.
    edit : hepsi buradayı aradıom servis ile görüştünüz mü dediler. Ben de servisle uğraşmak istemiyorum dedim. hepsi buradaya telefon ulaştığında hakem heyeti bakımından süreç başlamış mı olur? Birde hepsi buradada iade formunda ürünü iade etmek istiyorum mu seçmeli yoksa onarılmasını istiyorum seçmeli?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AhmetYOL -- 18 Eylül 2014; 13:51:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AhmetYOL

    Selam arkadaşlar;
    19.02.2013'de aldığım şu ana kadarda gayet iyi bir şekilde o rom senin bu rom senin takıldığım telefonda en son neutrino 3.02 kurduktan sonra dokunmatik arızalandı. Farklı romlar yükledim olmadı en son orjinal roma geri döndüm herşeyi sıfırladım sd card'a format çektim yine banamsın demedi. Kalvye dikey konumdayken
    , z s w tuşları
    yatay konumdayken
    backspace ve alt tuşu
    basmıyor bunun haricinde başka bir sıkıntımda yok kullanabilsem böylede kullanacam ama hakkaten sinir bozuyor. Telefonu hepsi buradadan almıiştım.
    1- Garanti süresi 24 aymı?
    2- Elimde irsaliyeli fatura var bunun fotokopisini göndermem yeterli olur mu?
    3- Telefon batarya ve arka kapak olarak 3 parça göndereceğim, şarj kablosu , şarj adaptörü dok ve diğer aparatlarını göndermeye gerek var mı?
    4- Kargoya karşı ödemeli olarak mı veriyoruz?
    5- Telefonun açma tuşu ve ses kısma tuşu ile açarsam ve android recovery seçersem cwm çıkıyor karşıma doğal olarak (custım romlar) bu sorun oluşturur mu?
    Teşekkürler kolay gelsin.
    edit : hepsi buradayı aradıom servis ile görüştünüz mü dediler. Ben de servisle uğraşmak istemiyorum dedim. hepsi buradaya telefon ulaştığında hakem heyeti bakımından süreç başlamış mı olur? Birde hepsi buradada iade formunda ürünü iade etmek istiyorum mu seçmeli yoksa onarılmasını istiyorum seçmeli?

    Garanti süresi 24 ay
    FAtura fotokopisi yeter
    apartları ben de dahil çoğu kişi göndermedi
    kargo karşı ödemeli
    telefonun rootluysa garanti dışı kalabilir ama bu konuda kesin bilgim yok

    telefonu bence direk hb.com a gönder. Ben direkt teleservis e gönderdim pişman oldum, ürünü alalı bir aydan fazla olsuysa direkt değişim isteyemezsin zaten,20 iş günü tamir süresi geçerse değişim veya para iadesi talebinde bulunabilrsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: socialworker

    T.C.
    .............. KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA




    26/09/2012 tarihinde ........ isimli e-ticaret sitesinden (52297303) sipariş numarası ile (..............) İmei kodlu Motorola Atrix marka cep telefonu aldım. Bir süre sonra telefonumda meydana gelen arızalar nedeni ile resmi servisi olan Arvato Teleservice isimli firmaya telefonumu kargo yolu ile gönderdim. İlgili firmaya ulaşan telefonum 05/08/2014 tarihinde (AN1105795) iş emri ile kayda alındı. O tarihten itibaren telefonum ilgili serviste yedek parça beklemektedir.
    20 günü aşan servis süresi ve yaşadığım mağduriyetin halen devam ediyor olması sebebi ile garanti şartlarını yerine getiremeyen ithalatçı firma Brightstar Telekominikasyon ve Dağıtım Ltd.Şti'nin tarafıma para iadesi veya birebir ürün değişimi yapması yönünde karar verilmesini arz ve talep ederim. 17/09/2014

    altıan ad soyad adres tel yazarsın..fatura fotokopisi, kargo fişi varsa kargo fişi, dilekçe, teleservice servis hareketlerini içerek sayfanın çıktısı yeterli, garanti belgesi elindeyse onu da gönderebilirisin.

    Hocam eline sağlık, on numara olmuş yalnız; şikayet edilen firma telefonu satın aldığımız firma olması gerekmez mi? Gerçi garantiyi taahhüt eden firma Brightstar ama ben hepsiburada.com u şikayet etmiştim.




  • maxu M kullanıcısına yanıt
    Aynısını oradaki memura söyledim ama illa ki ithal eden kimse onu şikayet edeceksin diye üsteledi. ben de bu şekilde göndermek durumunda kaldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: socialworker

    T.C.
    .............. KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA




    26/09/2012 tarihinde ........ isimli e-ticaret sitesinden (52297303) sipariş numarası ile (..............) İmei kodlu Motorola Atrix marka cep telefonu aldım. Bir süre sonra telefonumda meydana gelen arızalar nedeni ile resmi servisi olan Arvato Teleservice isimli firmaya telefonumu kargo yolu ile gönderdim. İlgili firmaya ulaşan telefonum 05/08/2014 tarihinde (AN1105795) iş emri ile kayda alındı. O tarihten itibaren telefonum ilgili serviste yedek parça beklemektedir.
    20 günü aşan servis süresi ve yaşadığım mağduriyetin halen devam ediyor olması sebebi ile garanti şartlarını yerine getiremeyen ithalatçı firma Brightstar Telekominikasyon ve Dağıtım Ltd.Şti'nin tarafıma para iadesi veya birebir ürün değişimi yapması yönünde karar verilmesini arz ve talep ederim. 17/09/2014

    altıan ad soyad adres tel yazarsın..fatura fotokopisi, kargo fişi varsa kargo fişi, dilekçe, teleservice servis hareketlerini içerek sayfanın çıktısı yeterli, garanti belgesi elindeyse onu da gönderebilirisin.

    dilekçe güzel ama brightstarı şikayet yanlış bence, 2 kere telefon ücreti iadesi aldım, ikisinde de aldığın yeri şikayet edeceksin dediler, ithalatçıyı ya da servisi değil




  • Arkadaşlar sonunda benim telefonun dokunmatği de gitmeye başladı. Ayrıyaten arama yapma ve mesaj yazmada ve şarj doldurmada da sorunu var. 20 ekim günü aldığıma göre garantinin son 1 ayı var. Hepsiburadaya göndereceğim.

    Sormak istediğim, telefonu gönderirken neler istiyorlar?

    Fatura, garanti belgesi vs? Sipariş geçmişimizden faturayı çıkarmak mümkün mü? Garanti belgesi ve faturayı bulamazsam ne olur?
  • bu kadar uzun süre kullandığım halde bi benim telefonda sıkıntı çıkmadı galiba. alalı 2 sene olacak nerdeyse yani garantinin bitmesine az kaldı ama hiç sorunu yok. aldığım dönem o fiyata alabileceğiniz en iyi telefondu, şimdi tabi ki daha güçlü telefonlar var ancak benim işimi görüyor, o yüzden bozulana ya da cidden çağın gerisinde kalana kadar kullanacağım. burdan çıkardığım, aslında çok da klişe olan "teknoloji şans işi" oluyor, gerçekten de öyle. o yüzden sıkıntı yaşayanlara allah kolaylık versin umarım en kısa sürede para iadenizi, değişiminizi tamamlarsınız.

    asıl soruya gelince. sanırım epinter kitkat güncellemesi çıkarmıştı. eğer stabilse, çok sorunu yoksa (parmak izi önemli değil, kamera/video kamera önemli, 3g önemli) kullanılabilir kernel ve rom linklerini verebilir misiniz? bir de hangi sırayla yüklemem gerektiğini anlatırsanız iyi olur en son mart ayında rom yükledim unuttum her şeyi.




  • anarchy guy kullanıcısına yanıt
    cihazdan bende 2 tane aldım zamanında, biri hala kullanılıyor garantisi bitmek üzere ve nazar değmesin sorunsuz. diğeri de aslında benim hatamdan dolayı ekran sorunu yaşadı ve tamir süresi dolduğu için para iadesi oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    cihazdan bende 2 tane aldım zamanında, biri hala kullanılıyor garantisi bitmek üzere ve nazar değmesin sorunsuz. diğeri de aslında benim hatamdan dolayı ekran sorunu yaşadı ve tamir süresi dolduğu için para iadesi oldu.

    peki hocam madem kullanıyosunuz o yüzden bilginiz vardır mutlaka; xda'da kitkat için bi konu var ama hiçbir şey anlamadım, bana güncel linkleri verip kurulumu kısaca anlatır mısınız?
  • atrixten hiç asus zenphone 5 e geçen oldu mu ? şarj süresinde(yani ekran süresi farkı çok mu? bataryası az geliyormu?) çok fark var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genç1282 -- 18 Eylül 2014; 20:42:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxu
    20 iş günü tamir süresi geçerse değişim veya para iadesi talebinde bulunabilrsin.



    Teşekkürler cevap için fakat bu kısmı tam anlayamadım. Ben kargoya verdim ürünü hepsiburadaya gitti. Hepsi burada teslim aldığı gün mü başlıyor bu 20 iş günü yoksa hepsiburada servise verdikten sonra mı başlıyor bu süreç ki servise verdikleri tarihi hburadamı bildirecek bana?
    Teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 12991300130113021303
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.